En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Oh, ik weet vrij zeker van niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
https://twitter.com/FollowNish_
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom horen we niets van die ouders?
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.
Verder doe je maar wat interessant en ga je niet in op vragen van mij en onderbouw je je argumentatie niet eens.
Een voorbeeld met een boot slaat ook nergens op. Je bent gewoon een verwend nest die zijn hele leven in de watten is gelegd.
Maakt niet uit, hoogmoed komt voor de val
Naief? Dit is gewoon een domme doos.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Ik weet vrij zeker van niet. Leren ze je op school niet meer hoe je een stellingname dient te verdedigen?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
Oeh ja, link. Liefst ook naam erbijquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woontquote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Is dat alles? Really? En dan de mond volhebben over 'meer meegemaakt dan anderen' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Als agenten niet professioneel met een schietwapen om kunnen gaan, moeten ze gewoon geen wapen dragen. Net als in Engeland.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Echt he. Ik dacht dat die jongen in oorlogsituaties heeft gezeten ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woont.
Dit soort uitspraken zeggen eerder dat je al 14 jaar op je zolderkamertje zit de internetheld uit te hangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
En, dit jaar al iets meegemaakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
blablabla.quote:
Je quote alleenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.
Wat vind je precies misleidend aan die foto?
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.quote:"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
dat las ik ja, welke aanklacht dienen ze in?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....
Tuurlijk, ik keur het ook niet goed, vooral dat van die tegel enzo nietquote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.
Knul, ik wil je aanraken. Je bent meester in ervaringen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een Turk die met wou vechten omdat mijn service niet van hoog genoeg niveau was.
Nou zeg, mannetjequote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Die foto staat bij het bewuste artikel. Die ene zin heb ik slechts gequote omdat iemand zich afvroeg waarom de ouders niets van zich lieten horen. De ouders (iig de moeder) heeft dus wel iets van zich laten haren.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je quote alleen
[..]
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |