Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom horen we niets van die ouders?
No problemo, kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik was fout, hoevaak wil je het horen![]()
gisteren teveel tv gekeken en daarop mijn mening gebaseerd
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, wel netjes verder zoquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijk
Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigdenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht al, een agent die kan schieten
shit happens, maar jullie hebben solide bewijs geleverdquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
Kunnen we die achterlijke links/rechts discussies lekker in POL houden?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.
Dat in tegenstelling tot sommige linkse personen die een plank voor de kop blijven houden..
jonge ik ben er toch al op terug gekomenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.
Als je dan naar de plaats grijpt waar de meeste gewapende mensen hun pistool houden dan zal je gestopt moeten worden.
Als hij wel een pistool had gehad, zoals de agent dacht, hem had gegrepen en in het rond had geschoten, de agent en 2 omstanders bijvoorbeeld doodschoot.. Dan had de agent sneller moeten reageren, had de agent hem gelijk dood moeten schieten, had de agent de regels beter moeten volgen en op schietcursus gemoeten natuurlijk.
Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
Oh, dit zag ik te laat. Netjes om je ongelijk te kunnen erkennen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ik neem mijn woorden terug![]()
damn wat een gasten
Zie post hierboven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
jonge ik ben er toch al op terug gekomen
waarom ga je er nog over door dan?
Misschien wanneer alle kranten dit op gaan pikken wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.
Ben benieuwd of de demonstratie aankomende zaterdag wordt afgelast, nu dit nieuws naar buiten komt.
Nou, als ik zie hoe sommigen zich vastbijten in "agent schoot bewust om te doden"...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoor
gaat echt snel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Op het moment dat ik begon met typen waren er 4 pagina's met reacties minder.
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig trainingquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigden
Ik weet er alles van hoor. Uiteraard worden ze juist getraind niet te doden. Het woord misschien gebruikte ik met een doelquote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
Tasers?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef anonymoussie het volgende:
Dat wat Tarado zegt,zag ik gisteren ook op tv, daarom dacht ik ook, damn die agenten willen zelf betere tactieken voor zulke situaties.
Agent toonde juist geen onkunde. Een gewapende man in de been schieten heeft weinig nut, want deze kan dan nog het vuurwapen afvuren. Uitschakelen is dan een betere optie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
Dit verwacht ik eerder van een .22 ipv een 9mm.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.quote:
ja, die is in andere landen totaal verschillendquote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
geef me doekoe kutland!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
Hop gevonden en bekend..quote:me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Ach, het is wel weer mooi om te zien hoe zo`n simplistische ziel even denkt nog als een eckte profiteur te kunnen genieten van alles wat Nederland te bieden heeft om vervolgens als een of andere kasplantje te gaan kankeren op datzelfde land en te verhuizen omdat het volgens hem ergens anders beter isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die is in andere landen totaal verschillend.
Mensen zijn zooooo anders door een lijntje op de kaart.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
DM even door als je wil.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hop gevonden en bekend..
Cultuurverrijkers
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook verhuizen. Maar niet om de mensen. De gebouwen zijn zo grauw en donker hier en ik hou van warmte dus ergens wonen waar de gebouwen licht zijn en het warm is lijkt me echt tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
https://twitter.com/FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Die kinderen raken niet vanzelf de weg kwijt in het leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ouders zijn dus precies hetzelfde tuig.
Ja, sure, ga eens in Spanje of italie een grote bek opzetten tegen een agent, kijken of je er ook vanaf komt met een waarschuwing of een bekeuring.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
https://twitter.com/FollowNish_
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
Ik noem dit huilen:quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
pOekiie. @FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog op een snotneus met 0 levenservaring die zijn opleiding nog niet eens heeft afgemaakt
Als je overigens tips wilt, Linkse_Boomknuffelaar was ook zo`n blaataap die met een grote bek verkondigde te gaan emigreren, misschien kan hij je nog wat tips geven over waarom hij keihard gefaald heeft in dat opzicht.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt dat meisje
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt weet dat meisje
Wat is jouw levenservaring met handelen onder stress dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.quote:2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
Ik zou niet weten waar je het over hebt.quote:3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Tayu het volgende:
Wat ongelooflijk dom en triest is het om een dergelijke bedreiging op een stoeptegel te kalken, en je naam er dan onder te schrijven![]()
[ afbeelding ]
En voor degene die wat van zijn ouders wilde horen:
"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
quote:'Rishi is in onze optiek vermoord en de agent moet daarom worden berecht', aldus Rishi's neef. Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet.
Tsk, tsk.... het is WEL duidelijk dat er bedreigingen zijn geuit aan het adres van de agent. Dus niks huilie huilie, maar terechte verontwaardiging! Want zoals je zelf al zegt, er is nog niets bewezen, dus waarom men dan die agent moet gaan bedreigen??quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik vraag me af of er een lijkschouwing is geweest, waaruit dit eventueel op te maken valt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.htmlquote:Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/
Staat helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.
[..]
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt.
Dat zeg ik, je bent een sno
Er worden bedreigingen geuit zonder dat het onderzoek is afgerond, en dan zijn anderen aan het huilen? Je bent of een enorme troll of enorm dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.html
Geweldige sidenote niet?
Niks klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij haalde de trekker niet over, klaar.
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.quote:De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
Vermoord??quote:Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
Het niveau bepaald de toon van je frustratie.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Je blijft je verbazen hoe ze het uit durven te spreken. Godskolere.quote:
Of op een straatsteen..tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Gelukkig snap je zelf ook wel dat er niemand vermoord is en hoeven we niet weer een hele discussie af te gaan over getrokken pistolen, bevelen die genegeerd werden, kogels die misschien afgeketst zijn en meer van zulke zaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?
De politie wist dat dus niet, en door naar zijn middel te grijpen inplaats van zijn handen in de lucht te steken zoals hem werd opgedragen, werd het vermoeden dat ie een wapen had alleen maar versterkt. Je kan het de politie moeilijk kwalijk nemen dat ze niet gaan zitten wachten tot iemand eerst het vuur op hen opent.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Volgende keer wat beter opletten dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Oh, ik weet vrij zeker van niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom horen we niets van die ouders?
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.
Verder doe je maar wat interessant en ga je niet in op vragen van mij en onderbouw je je argumentatie niet eens.
Een voorbeeld met een boot slaat ook nergens op. Je bent gewoon een verwend nest die zijn hele leven in de watten is gelegd.
Maakt niet uit, hoogmoed komt voor de val
Naief? Dit is gewoon een domme doos.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker van niet. Leren ze je op school niet meer hoe je een stellingname dient te verdedigen?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
Oeh ja, link. Liefst ook naam erbijquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woontquote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Is dat alles? Really? En dan de mond volhebben over 'meer meegemaakt dan anderen' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Als agenten niet professioneel met een schietwapen om kunnen gaan, moeten ze gewoon geen wapen dragen. Net als in Engeland.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Echt he. Ik dacht dat die jongen in oorlogsituaties heeft gezeten ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woont.
Dit soort uitspraken zeggen eerder dat je al 14 jaar op je zolderkamertje zit de internetheld uit te hangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
En, dit jaar al iets meegemaakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
blablabla.quote:
Je quote alleenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.
Wat vind je precies misleidend aan die foto?
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.quote:"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
dat las ik ja, welke aanklacht dienen ze in?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....
Tuurlijk, ik keur het ook niet goed, vooral dat van die tegel enzo nietquote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.
Knul, ik wil je aanraken. Je bent meester in ervaringen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een Turk die met wou vechten omdat mijn service niet van hoog genoeg niveau was.
Nou zeg, mannetjequote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Die foto staat bij het bewuste artikel. Die ene zin heb ik slechts gequote omdat iemand zich afvroeg waarom de ouders niets van zich lieten horen. De ouders (iig de moeder) heeft dus wel iets van zich laten haren.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je quote alleen
[..]
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |