Traditie voor een groot deel.quote:Op woensdag 28 november 2012 04:49 schreef Louis22 het volgende:
Wat is het voor trieste onzin dat de prijs voor de beste discussievoerder naar Pechtold wordt genoemd en die voor degene die de meeste nutteloze topics opent naar Marianne Thieme? De rest is ook allemaal hoogst discutabel.
Nou, dan gaan we het allemaal aanpassen zodat uwe Koninklijke Hoogheid ook mee kan doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 05:30 schreef OeJ het volgende:
Meest rechtse user, grootste xenofoob, meeste paranoide user, en user met de ziekste denkbeelden is eigenlijk gewoon 1 categorie.
Ik wil mogelijk best meedoen, maar het mag van mij ook wel iets compacter.
Hihi. Het is een suggestie.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we het allemaal aanpassen zodat uwe Koninklijke Hoogheid ook mee kan doen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 04:49 schreef Louis22 het volgende:
Wat is het voor trieste onzin dat de prijs voor de beste discussievoerder naar Pechtold wordt genoemd en die voor degene die de meeste nutteloze topics opent naar Marianne Thieme? De rest is ook allemaal hoogst discutabel.
Als jij volgens jaar rond eind oktober de handschoen oppakt dan bepaal jijquote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Hexagon het volgende:
- Over de trofeekeuze kan uiteraard op geen enkele wijze gecorrespondeerd worden.
No. Linksen kunnen net zo goed xenofoben zijn. Dat extreme allochtoongeknuffel komt voort uit de angst de confrontatie te willen ontwijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 05:30 schreef OeJ het volgende:
Meest rechtse user, grootste xenofoob, meeste paranoide user, en user met de ziekste denkbeelden is eigenlijk gewoon 1 categorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Arie Slob trofee - De leukste autist binnen POL.
Het was moeilijk kiezen tussen v_P, EG, Auti en B_A, maar Auti krijgt een gratis vlucht met de traumahelikopter.
De Ferry Mingelen trofee - De user met de beste sneren.
Hierbij ging het tussen Monolith, Reya, TitusPullo en Nautilus waarbij Reya als koning van de sneer met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
en daarom een mooi cadeau:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 13:05:59 ]
Kritiek op mij.quote:Op zondag 2 december 2012 22:05 schreef Hexagon het volgende:
Waar heeft Zienswijze een ban aan te danken?
Krijg zin in een bruiloftquote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Overigens moeten mijn nominaties gelezen worden met dit muziekje:
Je begint er zelf altijd over te roeptoeteren, dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef DeParo het volgende:
Ik ben geen antisemiet![]()
.
Dat is vreemd om te beweren.
Aha, nog steeds onterecht want dat doe ik juist niet ondanks dat het vaak wordt beweerd, maar begrijpelijker dan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je begint er zelf altijd over te roeptoeteren, dat bedoel ik.
Ik kan veel onzin verkopen, maar om jou nou als antisemiet te bestempelen is wel erg onzinnig, niet?quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aha, nog steeds onterecht want dat doe ik juist niet ondanks dat het vaak wordt beweerd, maar begrijpelijker dan.
Je zou niet de eerste zijnquote:Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan veel onzin verkopen, maar om jou nou als antisemiet te bestempelen is wel erg onzinnig, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
- Doen we dat niet allemaal ?
[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 06-12-2012 04:51:39 ]
Jij hoort tot de buitencategorie, popquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Zonder te lezen, je hebt me geschoffeerd!
Ik ben zo arrogant, dat concurrentie onmogelijk is, en hij dus is verdwenen uit de lijst.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hoort tot de buitencategorie, pop.
Waar is de arrogantie-trofee gebleven?
Ja, wat is het nu? cursief of bold?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:44 schreef Reya het volgende:
Tem krijgt bij deze de [b]I.L. Pfeijffertrofee[/i], voor de beste dagelijkse ergernis.
Het heeft vooral te maken met het feit dat jij rechtstreeks de wirwar aan gedachten in je hoofd uit je toetsenbord gooit. Als ik dat zou doen, dan zou het net zo goed een onleesbare chaotische brij worden. Tussen allerlei wilde gedachten en een coherente post zit nog wel een aardig verschil.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Drugshond het volgende:
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Zondermeer Drugshond, prima vent, veel kennis, maar de manier waarop hij die kennis probeert te delen heeft af en toe een behoorlijk averechts effect en laat bij de rest niets dan vraagtekens achter.
---------------------------------------
Mensen kunnen niet lezen tussen elke spatie komma en punt en willen alles op hapklaar op schoot hebben.
Zo werkt het dus niet.
States Of Mind Lyricsquote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met het feit dat jij rechtstreeks de wirwar aan gedachten in je hoofd uit je toetsenbord gooit. Als ik dat zou doen, dan zou het net zo goed een onleesbare chaotische brij worden. Tussen allerlei wilde gedachten en een coherente post zit nog wel een aardig verschil.
Deed ik ook.... fuck that.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet of je je zelf mag nomineren.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef GSbrder het volgende:
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
Ik vind het doorgaans wel meevallen en kan er goed tegen, maar ik schenk deze trofee graag aan een user die dit het liefste heeft, om een verder dalend pH te voorkomen. 3-voud, hij is helemaal van jou!
Kleine moeitequote:
Omdat ik eigenlijk nauwelijks nog buiten de SC post en geen idee heb wie ik moet nomineren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:20 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom stemt bijna niemand, luie paupers.
Als ex-voorzitter van de commissie en gewaardeerd forumlid heeft u toch wel de morele verplichting iets op papier te krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk nauwelijks nog buiten de SC post en geen idee heb wie ik moet nomineren.
Schoffeer ons , en wij zij U dankbaar. Nu mag het au public.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ex-voorzitter van de commissie en gewaardeerd forumlid heeft u toch wel de morele verplichting iets op papier te krijgen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:03 schreef Drugshond het volgende:
Gratis zieken over iets virtueels.
Ik heb die trofee een jaar lang in mijn bezit mogen houden. Maar dat was in een tijd dat ik ook nog daadwerkelijk discussies voerde op FOK!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:15 schreef Reya het volgende:
De beste discussievoerder is KoosVogels.
Ik reciproceer door u voor de Jim Bakkum-trofee te nomineren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Gesteld dat er een Arnon Grunberg-award te vergeven was - quod non - dan ging die natuurlijk, hoe kan het ook anders naar Reya.
Al denk ik dat hij liever Arnon door Robbert zou vervangen.
Oh daar gaat hij blij mee zijn!quote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik reciproceer door u voor de Jim Bakkum-trofee te nomineren.
En ik maar hopen op Jan Smit.quote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik reciproceer door u voor de Jim Bakkum-trofee te nomineren.
Nee.quote:
Ik mag hem wel.quote:
Tja, je weet het niet, he?quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Tem het volgende:
Ik vroeg het me af aangezien ik hem niet eerder heb zien posten en wel aardig wat van de andere users weet, maar dat is nu opgehelderd.
DS4. Altijd gedocumenteerd, altijd op de bal, nooit op de man.quote:1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
PKRCHamp. Vingers in je oren en je eigen ding blijven doen.quote:2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Elfletterig schrijft altijd uitgebreid gedocumenteerde posts.quote:3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
Ik weet niet wat het is, maar hij is als geen ander in staat om me tegen de haren in te strijken met zijn manier van discussiëren. Hij steekt echter wel tijd, energie en kennis in zijn (openings-)posts dus vandaar dat hij toch deze nominatie verdient: Bram_van_Loon.quote:4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Een goede tweede bij de Pechtold-award, maar omdat hij zijn standpunten altijd zo netjes aan de man probeert te brengen met een opgebouwd betoog, soms afgewisseld met een eenregelig standpunt, verdient Hexagon deze nominatie. Zelden tot nooit op een spelfout te betrappen trouwens.quote:5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Geen idee, ik kom (bewust) nooit in de SC.quote:6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
StefanP, leuk om te lezen hoe hij zich steevast uit de tent liet lokken met allerlei scheldkanonnades tot gevolg.quote:7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
Ik kan me niet herinneren dat Kowloon me vorig jaar al opviel, dus ik gok dat ie nieuw is. Altijd fijn te merken dat er aan de rechterkant ook nog mensen zijn met argumenten zónder xenofobische inslag.quote:8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Ik let nooit op die icoontjes. En al deed ik het wel, wie zegt me dat ze kloppen?quote:9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Linkse Boomknuffelaar. Omdat ie volgens mij ook graag andere 'dingen' knuffelt dan bomen.quote:10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Op het lijf geschreven van Arolsen. Linkse idealisten zijn wel vaker naief, maar hij is wel het toppunt.quote:11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Spel of niet, maar Voorschrift brengt het op een goede manier. Dat is: rechts als 'minder overheid, meer vrijheid en verantwoordelijkheid, maar geen libertarisme'.quote:12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Is de_Hofstadtgruppe eigenlijk al genoemd?quote:13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Synthercell. Overigens ook dodelijk irritant, aangezien ik een hekel heb aan figuren die een topic openen en daarna nergens meer op reageren.quote:14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
3-voud. Altijd op de man, zelden op de bal.quote:15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
Cempexo. Allemaal hetzelfde onderbuikriedeltje en allemaal compleet verschoond van enig steekhoudend argument.quote:16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
michaelmoore. Doet zijn best maar ik snap eigenlijk nooit waar ie nou heen wil.quote:17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Betyar, overigens uitwisselbaar met de nominatie van Arolsen. Verkeert in de veronderstelling dat meer overheid altijd goed is en gratis geld de redding van de samenleving, maar lult zichzelf regelmatig klem.quote:18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.quote:19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Paper_Tiger. Ook al zitten er genoeg charmante gedachten in het libertarisch gedachtengoed, je wordt er op den duur geschift van dat hij werkelijk ieder topic kaapt met dezelfde teksten.quote:20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
cempexo = bendkquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.
Had het kunnen weten.quote:
Ik deed het om je even over te zeik te helpen. Tijd voor bier.quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Jaja, het onvermijdelijke resultaat van het journaille.quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Ik vermoed dat het een significante bijdrage levert aan de wereldvrede.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
Je verwacht het niet.quote:2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin..
Ik doe iets goed.
Ryan! Ga je ons eren met een stemformulier mop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin..
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.quote:
Stemmen of in 2013 een bakje modder over je heen krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RM-rf het volgende:
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat
Zodat jullie linksen eens een draai om de oor konden krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?
Nu insinueer je dat het een goede user was.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?
Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme trollquote:Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat het een goede user was.
At your service.quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme troll
Komt er aan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar dagen. Ik wil meer stemmers zien jongens.
Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje oneerbiedig naar Remlof, du_ke, is he fallen from grace?
Voorwaar er zijn hier lieden aanwezig die verder van het padje af lopen...
Ja, okee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigen. Ben zelf ook zeker pro-EU maar je kan het ook overdrijven. Meer zit er eigenlijk niet achter
Oh zeker maar daar had ik een andere categorie voorquote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Het is wel een nice kid, wmb, en nogmaals er zijn mensen hier aanwezig die je eigenlijk beter stante pede naar BNW kunt verbannen wmb..
Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje oneerbiedig naar Remlof, du_ke, is he fallen from grace?
Voorwaar er zijn hier lieden aanwezig die verder van het padje af lopen...
Wat ik zeg, ik vind het nogal oneerbiedig naar een ex-collega toe, waarmee du_ke toch heel wat jaren goed heeft samengewerkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.
Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef remlof het volgende:
Ik neem du_ke niets kwalijk, hij is een verdomd goede POLmod.
In tegenstelling tot...
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.
Toen teamde hij wel up tegen de gekke rechtsjes. Tegenwoordig maken de gekke rechtsjes, weliswaar van een andere generatie, maar dan nog..., de dienst uit...
Ja, hij was toen een normale user natuurlijk, geen mod. En nog niet eens zo'n echt sterk uit de verf komende user ook.
mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
Te veel gekke rechtse mafketels wmb hoor. Je ziet het misschien niet meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaan
Joh, links bestaat niet eens meer...quote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef LelijKnap het volgende:
Rechtse mafketels! Nee, linkse mafketels! Nee rechtste mafketels! ....
Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)quote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.
Er werd daar ook nauwelijks gemodereerd.
Ja, 3,4 jaar gelden waren de D66-aanhangers hier de baas, krijg je ook geen discussie. POL was op gegeven moment op sterven na dood.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)
WFH, maar eerder heette dat nog anders.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar pol viel dus onder wat FL toen was ? (zoals het moet zijn)
Ik weet alleen dat wetenschap samen was met FL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |