abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120206323
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:11 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, wat is het nu? cursief of bold?
_O-
  woensdag 12 december 2012 @ 19:30:41 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120239965
Niet lullen maar stemmen :P
pi_120244108
Hoi :)
  woensdag 12 december 2012 @ 21:24:28 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_120245475
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder
Dat moet toch wel Hexagon zijn, politicus in hard en nieren en zal zich nooit verlagen tot persoonlijke aanvallen of jij-bakken.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder
Dat is dan bijna automatisch 3-voud, tokkie in hard en nieren en weet niet anders uit te spugen dan ad hominems. Dossierkennis is ook volledig afwezig, het had zo een PVVer kunnen zijn.

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis"
Dat is in mijn optiek niemand anders dan Elfletterig. Al zullen velen zijn posts niet eens lezen in verband met de lengte valt er toch heel wat van op te steken.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener
Eén van de weinigen die een topic opent zoals het hoort, dus met het aanzwengelen van een discussie is Bram_van_Loon. Waren er maar meer zoals hij.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Niet zozeer de beste schrijfstijl als wel de beste aanspreekvormen hanteert zonder meer reya, hij kan je helemaal onderuit schoffelen met beleefdheidsvormen.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Zondermeer Voorschrift, draagt absoluut niets zinnigs bij, maar is wel veel en vaak aanwezig. Dat laatste compenseert dan weer een beetje voor de modkwaliteiten die ik meende te ontwaren bij hem maar die hij toch blijkt te ontberen.

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
dotCommunism / etiraseth (of whatever) was een welkome versterking op de linkerflank, die ik node mis.

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer
Toch wel monkyyyy, al weet niemand wie of wat er achter schuil gaat. Het profileert zich als een VVD'ster van de nieuwe generatie die in het geheel niet gehinderd wordt door enige vorm van compassie. Schattig.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user
Zonder enige twijfel Disana. Inhoudelijk sterk en weet de pijnpunten in bijna elke kwestie bloot te leggen. Chapeau!

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden
Dat kan niemand anders dan Von_Preussen zijn, wiens autisme zodanige vormen heeft aangenomen dat zijn droombeeld van deze wereld een post-apocalyptische omgeving is waar het recht van de sterkste gene met de meeste vuurwapens en ammunitie geldt.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user
Een lastige deze, maar ik nomineer toch betyar, een SP'er pur sang, wars van grootkapitaal en internationale samenwerking. Laat staan een verder integrerend Europa.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user
Ook lastig, maar minder dan de vorige categorie. Mijn nominatie gaat naar GSbrdr, die al veinst ie soms compassie toch gewoon een door en door rechtse bal is. Hij moet alleen nog aan zijn plofkop werken.

13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Die_Hofstadtgruppe, geen enkele twijfel mogelijk. Als het aan hem lag moesten alle moslims verplicht een halve maan dragen en bosten we ze op in concentratiekampen. Sad but true.

14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
Tsja, dat wordt toch Whiskers. Als je op het verkeerde moment in de nacht de verkeerde opmerking maakt zijn de rapen gaar. Dan kan je lullen als brugman, maar de excuses komen als het meezit de volgende dag pas, als ze weer aan de koffie zit.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
Wederom 3-voud. De vent gedraagt zich op dit forum alsof echt alles in het leven hem heeft tegengezeten. Maar als je daarin probeert mee te gaan krijg je de wind van voren en probeert ie je tot op het bot af te branden, wat wel grappig, maar vooral zielig is. Gelukkig heeft ie een imaginair vliegtuig.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Euribob weet nog niet eens een nieuw deel van de POL SC te openen met een pakkende titel. Need I say more?

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Zondermeer Drugshond, prima vent, veel kennis, maar de manier waarop hij die kennis probeert te delen heeft af en toe een behoorlijk averechts effect en laat bij de rest niets dan vraagtekens achter.

18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
Dat moet wel 3-voud zijn, het waarom staat al in mijn eerdere nominaties voor hem.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
phpmystyle :W

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
DeParo, blind, tunnelvisie en een enorme plaat voor z'n kop. Gelooft heilig in wat hij beweert en als iemand iets anders zegt doet ie z'n vingers in z'n oren en gaat ie heel hard schreeuwen. Goed zo jongen, jij komt er wel op die manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 12-12-2012 21:30:43 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 09:54:39 #65
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_120258830
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Zondermeer Drugshond, prima vent, veel kennis, maar de manier waarop hij die kennis probeert te delen heeft af en toe een behoorlijk averechts effect en laat bij de rest niets dan vraagtekens achter.
---------------------------------------
Mensen kunnen niet lezen tussen elke spatie komma en punt en willen alles op hapklaar op schoot hebben.
Zo werkt het dus niet.
pi_120261048
Ik weet niet of je je zelf mag nomineren.
pi_120262649
quote:
8s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Drugshond het volgende:
---------------------------------------
Mensen kunnen niet lezen tussen elke spatie komma en punt en willen alles op hapklaar op schoot hebben.
Zo werkt het dus niet.
Het heeft vooral te maken met het feit dat jij rechtstreeks de wirwar aan gedachten in je hoofd uit je toetsenbord gooit. Als ik dat zou doen, dan zou het net zo goed een onleesbare chaotische brij worden. Tussen allerlei wilde gedachten en een coherente post zit nog wel een aardig verschil. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 13 december 2012 @ 12:07:10 #68
89730 Drugshond
pi_120262810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het heeft vooral te maken met het feit dat jij rechtstreeks de wirwar aan gedachten in je hoofd uit je toetsenbord gooit. Als ik dat zou doen, dan zou het net zo goed een onleesbare chaotische brij worden. Tussen allerlei wilde gedachten en een coherente post zit nog wel een aardig verschil. :P
States Of Mind Lyrics

Ohh, I am tireless, sub zero, comin' from the wireless
Won't be no scenery, no part of the machinery
I go on and on but never below
So, now you see me and know, you can check it and go

'Cause I'm so bored that I can't even pretend no more
It's so pathetic that I'm rolling around on the floor
Laughing at one big gag
And every now and then they pull another rabbit out of the bag

Of sad diversions, useless tedious excursions
Roll into unrealistic, crypto-fascistic
Comedy doctrine, kick the ballistics
Again and again and again, just say when

Ya had enough, sad enough or mad enough
To do something simple and kind
Now is the time
A change of state of mind

I am a loner, a zoner, I utilize the microphone
And if they try a tap, I leave 'em hangin' on the telephone
Wasted, so wasted, so
They're waiting for the visitors so they can go and try again

On the next step, on the next one
Come on and get some, jet some, static
Solid state, automatic
Sporadic and random 'cause nobody planned 'em

Anarchy, free thought can't be bought
So, disregard the lessons and the shit you've been taught
I'm saying it and now they're playing it to me
Larger than life every day and this is what they say

Shut your mouth and get back in line
And if you don't like it, well, it suits us just fine
We pull the levers, we hold the strings
And these are just a few of our favorite things

Learn the words of the company song
White is right is right is strong, come on children all sing along
'Cause if you think you can change
You were never more wrong

No, f**k that, you won't take me, you won't break me
And you'll never make me, step in line and step march in time
Well, you can violate my body but my soul is still mine
You must think that I'm f**king stupid, man

If you think I'm gonna hang with the program, some fool schedule
I don't give a shit about what is or isn't cool
I make the rules, I stand alone
And if they try a tap, I leave 'em hangin' on the telephone

One of these days I'm gonna get sectioned
I bet they even say it's for my own protection
Rejection leads straight to correction
Look out, here comes a strange injection

They've got a drug to numb my erection
But they won't take this from me
My state of mind, it won't change me
My state of mind, state of mind

Ohh, change me, ohh, change my fate
State of mind

--------------------------------------
Ik ben bourgondiër nou goed.
  donderdag 13 december 2012 @ 12:10:00 #69
89730 Drugshond
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 21:35:25 #70
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120284340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het doorgaans wel meevallen en kan er goed tegen, maar ik schenk deze trofee graag aan een user die dit het liefste heeft, om een verder dalend pH te voorkomen. 3-voud, hij is helemaal van jou!
Ik mag jou wel ^O^
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 13 december 2012 @ 23:03:16 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_120288283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik mag jou wel ^O^
Kleine moeite :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_120295118
Waarom stemt bijna niemand, luie paupers.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120296964
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:20 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom stemt bijna niemand, luie paupers.
Omdat ik eigenlijk nauwelijks nog buiten de SC post en geen idee heb wie ik moet nomineren.
pi_120296991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Omdat ik eigenlijk nauwelijks nog buiten de SC post en geen idee heb wie ik moet nomineren.
Als ex-voorzitter van de commissie en gewaardeerd forumlid heeft u toch wel de morele verplichting iets op papier te krijgen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:11:37 #75
89730 Drugshond
pi_120297658
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als ex-voorzitter van de commissie en gewaardeerd forumlid heeft u toch wel de morele verplichting iets op papier te krijgen.
Schoffeer ons , en wij zij U dankbaar. Nu mag het au public.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:03 schreef Drugshond het volgende:
Gratis zieken over iets virtueels.

[ Bericht 13% gewijzigd door Drugshond op 14-12-2012 11:28:06 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:15:45 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120299492
De beste discussievoerder is KoosVogels.
pi_120299548
Vooruit dan maar.

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Er is wat mij betreft niemand die hier echt voor in aanmerking komt.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Waar zullen we eens beginnen?
Het stikt van de mensen die ook maar enige kennis van retorica hebben. Het besef dat je bij een syllogisme ook enigszins de plicht hebt om allerhande dubieuze majorpremissen te onderbouwen in plaats van als feitelijkheden te poneren lijkt behoorlijk afwezig te zijn.
Het idee dat allerhande feitelijke claims ook onderbouwd mogen worden met empirische data lijkt inmiddels ook wel definitief begraven.
Recente voorbeelden van users waar ik nog een discussie mee heb gepoogd te voeren zijn Archenemy (daar moeten vast nog ergens leestekens tussen) en Paper_Tiger

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
Freako blijft ondanks zijn marginale bijdrages nog steeds goed geïnformeerd.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Laat ik ook eens positief zijn. Bram_van_loon doet in ieder geval een goede poging om discussies aan te zwengelen middels een uitgebreide uiteenzetting van zijn soms wat wereldvreemde ideeën.

Drugshond. Toonbeeld van heldere, samenhangende communicatie.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Boze_Appel, onze excuuslibertariër

Ik vond Sneakypete altijd wel een aardig user, die in ieder geval demonstreerde dat niet elke conservatieve user het vermogen om daadwerkelijk een discussie te voeren ontbeerde.

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Geen idee

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Voorschrift

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Ik ben niet echt snel geshockeerd.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Arolsen is wel vrij links volgens mij

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Alle wannabe rechtsen ten spijt, ga ik hier maar eens voor onze huismilitant V_P.

Alles wat afkomstig is uit NWS

Synthercell heet deze mafkees geloof ik. Komt elk volstrekt normaal topic weer verzieken met een onsamenhangend samenzweringsbetoogje.

3-voud wil te graag, dus die krijgt hem niet. Laten we het ultieme slachtoffer van de maatschappij maar eens nomineren, EchtGaaf.

De enige die me recentelijk is opgevallen is Selang met een poging de paranoïde 'War on Christmas' te vernederlandsen.

Dat kan alleen maar Drugshond zijn.

TitusPullo. Met historici kan ik enkel medelijden hebben.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is.
JohnDope mis ik niet. Z'n broers ook niet overigens.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger heeft goed opgelet op de middelbare school. Nu nog het besef dat de riedeltjes die je daar voorgekauwd krijgt altijd vergezegeld worden door de melding 'ceteris paribus'.
pi_120300169
_O-
pi_120300240
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:15 schreef Reya het volgende:
De beste discussievoerder is KoosVogels.
Ik heb die trofee een jaar lang in mijn bezit mogen houden. Maar dat was in een tijd dat ik ook nog daadwerkelijk discussies voerde op FOK!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_120341720
Gesteld dat er een Arnon Grunberg-award te vergeven was - quod non - dan ging die natuurlijk, hoe kan het ook anders naar Reya.

Al denk ik dat hij liever Arnon door Robbert zou vervangen.
  zondag 16 december 2012 @ 18:24:56 #81
63302 rockstah
New World Disorder
pi_120382931
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Discussies waren over algemeen van weinig verhelderend niveau, maar er waren genoeg users die positief opvielen. Al met al geef ik hem het liefst aan 99.999, omdat hij op een prettige en heldere manier het woord kan voeren zonder emotioneel gestuntel.

Eervolle vermeldingen:
deelnemer, weltschmerz, B_v_L, hexagon, RM-rf, bluesdude, knowloon, AlexanderDeGrote, Waht, KoosVogels, Aglarr, wespensteek, MilaNL, Thettes

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen hier, maar ik denk dat ons peloton aan over het paard getilde rechtse corpsballen toch wel het meest consistent waren in het voortbrengen van trieste ideologische oogzweren dit jaar. Ik dacht eerst aan Stargazer, maar die komt naak niet verder dan posts met "pvda :')", dat kun je geen discussievoeren noemen. Dan houden we Scorpie nog over.

Oneervolle vermeldingen:
3-voud, Pietverdriet, Arolsen, Compexo, Archenemy, Holograph, Zienswijze, PKRChamp, raptorix.

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
RM-rf schiet me onmiddellijk te boven als iemand die altijd wat boeiends te melden heeft.
Normaal gesproken komt freako hier voor in aanmerking maar zijn posts hier dit jaar zijn volgens mij op één hand te tellen.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Is een moeilijke. Er zijn een boel users die zo nu en dan wel eens iets interessants openen, maar geen die er echt uitspringt als bijzonder consistent. Kijkende naar wie hier zoal genoemd word geef ik mijn steun maar aan Hexagon

99.999. Bondig, gortdroog. Less is more, je kent het wel.

Ehm dit lijkt me meer een slowchat ding en daar kom ik nooit. Maar voorschrift lijkt hier en daar wel wat gezellige offtopic theekransjes gehad te hebben met met name Ryan3.

Een hele berg users die al zo lang weg zijn dat ze het noemen niet eens meer waard zijn. Van het afgelopen jaar schiet me weinig te binnen. Sneakypete was altijd wel lollig om te lezen. Als conservatief heb je natuurlijk lange betogen nodig om grondig recht te kunnen lullen wat krom is, wat veel vermakelijk gestuntel oplevert.

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Vroeger was alles beter. Onzintrofee.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Geen flauw idee, en degenen die hier genoemd worden zeggen me ook weinig.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
LXIV, het bittere gezicht van bekrompen Brabant.
De_hoftadgruppe verdient ook een vermelding, maar die is al zo goed als verzekerd van de Kusters trofee. Althans dat mag ik toch hopen.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Er is een klein maar gevarieerd plethora aan linkse users. Een aantal barst van de filosofische onderbouwingen, maar er zijn er ook een aantal die een wat meer overtuigd en burgerlijk links aanhangen, Arolsen is hier het pronkstuk van. Gefeliciteerd.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Omdat diezelfde trekjes hem kennelijk ook vatbaar maken voor rechts geschreeuw, want als het niet links is is het het slecht, en moet het -daar komt het- KEIHARD AANGEPAKT WORDEN. Zo is de cirkel rond. Arolsen: een ware mindfuck.

...

Ja ik zou verder ook niet weten, de meesten hier zijn van die jonge excuusrechtsen die het geen dag zouden uithouden in een ware rechtse maatschappij. Die eer verdienen ze dus niet.

De_hoftadgruppe, je hebt 'em verdient. Als ik nog eervolle vermeldingen hierbij zou zetten dan krijg je een waslijst die zijn weerga niet kent, dus dit is echt een prestatie.

Synthercell ziet bepaalde bewegingen in de politieke wereld die wij als gewone stervelingen kennelijk niet kunnen bevatten. Briljant en visionair, of gewoon een steekje los? Wie zal het zeggen.
Mijn voorlopige oordeel is in ieder geval duidelijk.

Ja dat moet dan wel pietverdriet zijn, voor de honderdste keer.
Ook onze nieuwe libertarische vrinden verdienen een vermelding, aangezien alles wat de overheid doet maar bah is en iedereen die zich erin mengt wel kwaadaardig of in ieder geval verschrikkelijk dom moet zijn. Dat moet een mens toch zuur maken op den duur, aangezien onze wereld vrijwel nergens anders meer om lijkt te draaien.

Compexo, Als de topics van zijn hand niet direct gesloten worden bieden ze verder enkel eenzijdig gezeik over alles wat buiten proporties op te blazen valt.

Viel reuze mee dit jaar.

Pff, verdienen ze niet.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Zienswijze lijkt ons nu al enkele maanden niet meer te willen vervelen. Zie dit als een aanmoediging.

Zo'n beetje Iedereen boven de twintig is gedoemd tot dit lot. Libertariërs, met als meest recente voorbeeld Paper_tiger zijn wel een schoolvoorbeeld hiervan. Ellenlange posts met hetzelfde riedeltje dag na dag. Je moet het maar willen hoor.
pi_120383470
O+
  zondag 16 december 2012 @ 19:13:56 #83
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120384793
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Gesteld dat er een Arnon Grunberg-award te vergeven was - quod non - dan ging die natuurlijk, hoe kan het ook anders naar Reya.

Al denk ik dat hij liever Arnon door Robbert zou vervangen.
Ik reciproceer door u voor de Jim Bakkum-trofee te nomineren.
pi_120385081
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Oh daar gaat hij blij mee zijn! :D
-weg-
pi_120385459
Is rockstah een kloon?
pi_120390321
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:

[..]

En ik maar hopen op Jan Smit.
  zondag 16 december 2012 @ 21:06:48 #87
63302 rockstah
New World Disorder
pi_120390616
quote:
5s.gif Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Tem het volgende:
Is rockstah een kloon?
Nee.
Ik heb over de jaren de wil om te posten grotendeels verloren, maar lurk nog wel dagelijks rond.
pi_120390940
quote:
5s.gif Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Tem het volgende:
Is rockstah een kloon?
Ik mag hem wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_120391046
Ik vroeg het me af aangezien ik hem niet eerder heb zien posten en wel aardig wat van de andere users weet, maar dat is nu opgehelderd.
pi_120391092
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Tem het volgende:
Ik vroeg het me af aangezien ik hem niet eerder heb zien posten en wel aardig wat van de andere users weet, maar dat is nu opgehelderd.
Tja, je weet het niet, he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')