abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:15:45 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120299492
De beste discussievoerder is KoosVogels.
pi_120299548
Vooruit dan maar.

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Er is wat mij betreft niemand die hier echt voor in aanmerking komt.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Waar zullen we eens beginnen?
Het stikt van de mensen die ook maar enige kennis van retorica hebben. Het besef dat je bij een syllogisme ook enigszins de plicht hebt om allerhande dubieuze majorpremissen te onderbouwen in plaats van als feitelijkheden te poneren lijkt behoorlijk afwezig te zijn.
Het idee dat allerhande feitelijke claims ook onderbouwd mogen worden met empirische data lijkt inmiddels ook wel definitief begraven.
Recente voorbeelden van users waar ik nog een discussie mee heb gepoogd te voeren zijn Archenemy (daar moeten vast nog ergens leestekens tussen) en Paper_Tiger

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
Freako blijft ondanks zijn marginale bijdrages nog steeds goed geïnformeerd.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Laat ik ook eens positief zijn. Bram_van_loon doet in ieder geval een goede poging om discussies aan te zwengelen middels een uitgebreide uiteenzetting van zijn soms wat wereldvreemde ideeën.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Drugshond. Toonbeeld van heldere, samenhangende communicatie.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Boze_Appel, onze excuuslibertariër

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
Ik vond Sneakypete altijd wel een aardig user, die in ieder geval demonstreerde dat niet elke conservatieve user het vermogen om daadwerkelijk een discussie te voeren ontbeerde.

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Geen idee

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Voorschrift

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Ik ben niet echt snel geshockeerd.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Arolsen is wel vrij links volgens mij

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Alle wannabe rechtsen ten spijt, ga ik hier maar eens voor onze huismilitant V_P.

13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Alles wat afkomstig is uit NWS

14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
Synthercell heet deze mafkees geloof ik. Komt elk volstrekt normaal topic weer verzieken met een onsamenhangend samenzweringsbetoogje.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
3-voud wil te graag, dus die krijgt hem niet. Laten we het ultieme slachtoffer van de maatschappij maar eens nomineren, EchtGaaf.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
De enige die me recentelijk is opgevallen is Selang met een poging de paranoïde 'War on Christmas' te vernederlandsen.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Dat kan alleen maar Drugshond zijn.

18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
TitusPullo. Met historici kan ik enkel medelijden hebben.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is.
JohnDope mis ik niet. Z'n broers ook niet overigens.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger heeft goed opgelet op de middelbare school. Nu nog het besef dat de riedeltjes die je daar voorgekauwd krijgt altijd vergezegeld worden door de melding 'ceteris paribus'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_120300169
_O-
pi_120300240
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:15 schreef Reya het volgende:
De beste discussievoerder is KoosVogels.
Ik heb die trofee een jaar lang in mijn bezit mogen houden. Maar dat was in een tijd dat ik ook nog daadwerkelijk discussies voerde op FOK!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_120341720
Gesteld dat er een Arnon Grunberg-award te vergeven was - quod non - dan ging die natuurlijk, hoe kan het ook anders naar Reya.

Al denk ik dat hij liever Arnon door Robbert zou vervangen.
  zondag 16 december 2012 @ 18:24:56 #81
63302 rockstah
New World Disorder
pi_120382931
Discussies waren over algemeen van weinig verhelderend niveau, maar er waren genoeg users die positief opvielen. Al met al geef ik hem het liefst aan 99.999, omdat hij op een prettige en heldere manier het woord kan voeren zonder emotioneel gestuntel.

Eervolle vermeldingen:
deelnemer, weltschmerz, B_v_L, hexagon, RM-rf, bluesdude, knowloon, AlexanderDeGrote, Waht, KoosVogels, Aglarr, wespensteek, MilaNL, Thettes

Ik zou niet weten waar ik moet beginnen hier, maar ik denk dat ons peloton aan over het paard getilde rechtse corpsballen toch wel het meest consistent waren in het voortbrengen van trieste ideologische oogzweren dit jaar. Ik dacht eerst aan Stargazer, maar die komt naak niet verder dan posts met "pvda :')", dat kun je geen discussievoeren noemen. Dan houden we Scorpie nog over.

Oneervolle vermeldingen:
3-voud, Pietverdriet, Arolsen, Compexo, Archenemy, Holograph, Zienswijze, PKRChamp, raptorix.

RM-rf schiet me onmiddellijk te boven als iemand die altijd wat boeiends te melden heeft.
Normaal gesproken komt freako hier voor in aanmerking maar zijn posts hier dit jaar zijn volgens mij op één hand te tellen.

Is een moeilijke. Er zijn een boel users die zo nu en dan wel eens iets interessants openen, maar geen die er echt uitspringt als bijzonder consistent. Kijkende naar wie hier zoal genoemd word geef ik mijn steun maar aan Hexagon

99.999. Bondig, gortdroog. Less is more, je kent het wel.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Ehm dit lijkt me meer een slowchat ding en daar kom ik nooit. Maar voorschrift lijkt hier en daar wel wat gezellige offtopic theekransjes gehad te hebben met met name Ryan3.

Een hele berg users die al zo lang weg zijn dat ze het noemen niet eens meer waard zijn. Van het afgelopen jaar schiet me weinig te binnen. Sneakypete was altijd wel lollig om te lezen. Als conservatief heb je natuurlijk lange betogen nodig om grondig recht te kunnen lullen wat krom is, wat veel vermakelijk gestuntel oplevert.

Vroeger was alles beter. Onzintrofee.

Geen flauw idee, en degenen die hier genoemd worden zeggen me ook weinig.

LXIV, het bittere gezicht van bekrompen Brabant.
De_hoftadgruppe verdient ook een vermelding, maar die is al zo goed als verzekerd van de Kusters trofee. Althans dat mag ik toch hopen.

Er is een klein maar gevarieerd plethora aan linkse users. Een aantal barst van de filosofische onderbouwingen, maar er zijn er ook een aantal die een wat meer overtuigd en burgerlijk links aanhangen, Arolsen is hier het pronkstuk van. Gefeliciteerd.

Omdat diezelfde trekjes hem kennelijk ook vatbaar maken voor rechts geschreeuw, want als het niet links is is het het slecht, en moet het -daar komt het- KEIHARD AANGEPAKT WORDEN. Zo is de cirkel rond. Arolsen: een ware mindfuck.

...

Ja ik zou verder ook niet weten, de meesten hier zijn van die jonge excuusrechtsen die het geen dag zouden uithouden in een ware rechtse maatschappij. Die eer verdienen ze dus niet.

De_hoftadgruppe, je hebt 'em verdient. Als ik nog eervolle vermeldingen hierbij zou zetten dan krijg je een waslijst die zijn weerga niet kent, dus dit is echt een prestatie.

Synthercell ziet bepaalde bewegingen in de politieke wereld die wij als gewone stervelingen kennelijk niet kunnen bevatten. Briljant en visionair, of gewoon een steekje los? Wie zal het zeggen.
Mijn voorlopige oordeel is in ieder geval duidelijk.

Ja dat moet dan wel pietverdriet zijn, voor de honderdste keer.
Ook onze nieuwe libertarische vrinden verdienen een vermelding, aangezien alles wat de overheid doet maar bah is en iedereen die zich erin mengt wel kwaadaardig of in ieder geval verschrikkelijk dom moet zijn. Dat moet een mens toch zuur maken op den duur, aangezien onze wereld vrijwel nergens anders meer om lijkt te draaien.

Compexo, Als de topics van zijn hand niet direct gesloten worden bieden ze verder enkel eenzijdig gezeik over alles wat buiten proporties op te blazen valt.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Viel reuze mee dit jaar.

Pff, verdienen ze niet.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Zienswijze lijkt ons nu al enkele maanden niet meer te willen vervelen. Zie dit als een aanmoediging.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Zo'n beetje Iedereen boven de twintig is gedoemd tot dit lot. Libertariërs, met als meest recente voorbeeld Paper_tiger zijn wel een schoolvoorbeeld hiervan. Ellenlange posts met hetzelfde riedeltje dag na dag. Je moet het maar willen hoor.
pi_120383470
O+
  zondag 16 december 2012 @ 19:13:56 #83
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120384793
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Gesteld dat er een Arnon Grunberg-award te vergeven was - quod non - dan ging die natuurlijk, hoe kan het ook anders naar Reya.

Al denk ik dat hij liever Arnon door Robbert zou vervangen.
Ik reciproceer door u voor de Jim Bakkum-trofee te nomineren.
pi_120385081
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Oh daar gaat hij blij mee zijn! :D
-weg-
pi_120385459
Is rockstah een kloon?
pi_120390321
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Reya het volgende:

[..]

En ik maar hopen op Jan Smit.
  zondag 16 december 2012 @ 21:06:48 #87
63302 rockstah
New World Disorder
pi_120390616
quote:
5s.gif Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Tem het volgende:
Is rockstah een kloon?
Nee.
Ik heb over de jaren de wil om te posten grotendeels verloren, maar lurk nog wel dagelijks rond.
pi_120390940
quote:
5s.gif Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Tem het volgende:
Is rockstah een kloon?
Ik mag hem wel.
pi_120391046
Ik vroeg het me af aangezien ik hem niet eerder heb zien posten en wel aardig wat van de andere users weet, maar dat is nu opgehelderd.
pi_120391092
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Tem het volgende:
Ik vroeg het me af aangezien ik hem niet eerder heb zien posten en wel aardig wat van de andere users weet, maar dat is nu opgehelderd.
Tja, je weet het niet, he?
pi_120391631
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, je weet het niet, he?
Waar blijft jouw lijstje, EG?
pi_120393866
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Waar blijft jouw lijstje, EG?
Ik ben er nog niet uit.
  zondag 16 december 2012 @ 22:16:32 #93
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_120395315
quote:
DS4. Altijd gedocumenteerd, altijd op de bal, nooit op de man.
quote:
PKRCHamp. Vingers in je oren en je eigen ding blijven doen.
quote:
Elfletterig schrijft altijd uitgebreid gedocumenteerde posts.
quote:
Ik weet niet wat het is, maar hij is als geen ander in staat om me tegen de haren in te strijken met zijn manier van discussiëren. Hij steekt echter wel tijd, energie en kennis in zijn (openings-)posts dus vandaar dat hij toch deze nominatie verdient: Bram_van_Loon.
quote:
Een goede tweede bij de Pechtold-award, maar omdat hij zijn standpunten altijd zo netjes aan de man probeert te brengen met een opgebouwd betoog, soms afgewisseld met een eenregelig standpunt, verdient Hexagon deze nominatie. Zelden tot nooit op een spelfout te betrappen trouwens.
quote:
Geen idee, ik kom (bewust) nooit in de SC.
quote:
StefanP, leuk om te lezen hoe hij zich steevast uit de tent liet lokken met allerlei scheldkanonnades tot gevolg.
quote:
Ik kan me niet herinneren dat Kowloon me vorig jaar al opviel, dus ik gok dat ie nieuw is. Altijd fijn te merken dat er aan de rechterkant ook nog mensen zijn met argumenten zónder xenofobische inslag.
quote:
Ik let nooit op die icoontjes. En al deed ik het wel, wie zegt me dat ze kloppen?
quote:
Linkse Boomknuffelaar. Omdat ie volgens mij ook graag andere 'dingen' knuffelt dan bomen.
quote:
Op het lijf geschreven van Arolsen. Linkse idealisten zijn wel vaker naief, maar hij is wel het toppunt.
quote:
Spel of niet, maar Voorschrift brengt het op een goede manier. Dat is: rechts als 'minder overheid, meer vrijheid en verantwoordelijkheid, maar geen libertarisme'.
quote:
Is de_Hofstadtgruppe eigenlijk al genoemd?
quote:
Synthercell. Overigens ook dodelijk irritant, aangezien ik een hekel heb aan figuren die een topic openen en daarna nergens meer op reageren.
quote:
3-voud. Altijd op de man, zelden op de bal.
quote:
Cempexo. Allemaal hetzelfde onderbuikriedeltje en allemaal compleet verschoond van enig steekhoudend argument.
quote:
michaelmoore. Doet zijn best maar ik snap eigenlijk nooit waar ie nou heen wil.
quote:
Betyar, overigens uitwisselbaar met de nominatie van Arolsen. Verkeert in de veronderstelling dat meer overheid altijd goed is en gratis geld de redding van de samenleving, maar lult zichzelf regelmatig klem.
quote:
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.
quote:
Paper_Tiger. Ook al zitten er genoeg charmante gedachten in het libertarisch gedachtengoed, je wordt er op den duur geschift van dat hij werkelijk ieder topic kaapt met dezelfde teksten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_120396206
Aangezien ik geen zin heb om mijn nominaties te onderbouwen, bij dezen een lijst:

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder — Reya is intelligent, objectief, scherp enzovoorts.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder. — remlof onderbouwt zeer warrig, schiet van de hak op de tak en kan veel beter.
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis". — Monolith. Gewoon, omdat.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. — Hexagon, wedermaal.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. — Reya heeft naast inhoudelijke ook literaire competenties.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. — TitusPullo, al kan hij wel eens aardig inhoudelijk uit de hoek komen.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest? — dotCommunism, net als vorig jaar.
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer. — Auti heeft zich feilloos geïntegreerd in de POL SC.
9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user. — Disana, puur omdat ik dat wel een lieve vrouw vind.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden. — Whiskers2009, met name de afwezigheid van denkbeelden komt mij ziek over.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user. — Arolsen. Weinig schokkend.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user. — Voorschrift is onze persoonlijke Hans Wiegel.
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob — Die_Hofstadtgruppe stemt nog steeds op de PVV.
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje — Paper_Tiger schrikt zich volgens mij elke keer weer kapot als er een blauwe envelop op de deurmat flikkert.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user — 3-voud. Geen onderbouwing nodig.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent — TitusPullo heeft een paar keer de topics van de POL SC geopend terwijl ik dat moest doen, vandaar deze nominatie.
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat — Drugshond z'n posts kan ik nauwelijks begrijpen.
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user — phpmystyle was aardig kansloos op het forum en forummeets.
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is — EchtGaaf, oh nee wacht, hij is er nog.
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes — KoosVogels, vooral zijn journalistieke dogma's beginnen me te irriteren.
  zondag 16 december 2012 @ 22:57:49 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120398262
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.

cempexo = bendk
  zondag 16 december 2012 @ 23:02:12 #96
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_120398575
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

cempexo = bendk
Had het kunnen weten.

Daar gaat mijn insteek om allemaal verschillende users te nomineren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Janneke141 op 16-12-2012 23:22:40 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_120398964
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
  zondag 16 december 2012 @ 23:20:15 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120399767
Ga jij ook nog stemmen Koos?
pi_120399898
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Ik deed het om je even over te zeik te helpen. Tijd voor bier.
pi_120405985
_O-
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')