1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerderJe kunt je afvragen of de naam nog wel bij de trofee past, temeer omdat Pechtold tegenwoordig gezellig met Wilders aan de koffie zit... Maar de plaatsvervanger van Pechtold op Fok! heet
Hexagon. En die levert toevallig altijd wel zinnige bijdrages. Prettig leesbaar, inhoudelijk altijd goed en correct.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerderSlecht discussiëren kan op twee manieren: gewoon niks in te brengen hebben, of zo irritant discussiëren dat je anderen het bloed onder de nagels vandaan haalt, met bewuste verdraaiiingen, denigrerende uitlatingen, enzovoort.
Weltschmerz, van harte...
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis"Of het komt door zijn ondertitel (zorgvuldige image building) of gewoon omdat hij daadwerkelijk op het juiste moment feiten aanvoert, weet ik niet. Maar mijn indruk is toch dat
freako deze trofee verdient. - En verder natuurlijk iedereen die het met mij eens is
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopenerDeze prijs gaat naar
iedereen die in 2012 een nieuw deel van het POL-café heeft geopend: het enige soort topic in POL dat in no-time 300 posts heeft en dus een groot succes is
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijlGoed je mening verwoorden gaat vaak samen met goed discussie kunnen voeren. Dus ik ken ook deze award toe aan
Hexagon. Met eervolle vermelding voor Mutant01; ben het er zelden mee eens, maar het is meestal wel goed verwoord.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Misschien dat hij hier en daar nog wel wat inhoudelijks bijdraagt, maar het valt overduidelijk in het niet bij zijn
massale aanwezigheid in het POL-café. Eén van de barkrukken in die virtuele kroeg is bijna 24 uur per dag bezet door
EchtGaaf.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?Als ik moet gaan nadenken of ik iemand mis, is dat een teken aan de wand. Ik mis zo 1-2-3 niemand. Na wat langer nadenken komt
zoalshetis bovendrijven. Maar misschien dat -ie er stiekem nog gewoon is, onder een andere naam?
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomerHet probleem met 'nieuwkomers' op POL is dat je nooit zeker weet of het een échte nieuwkomer is, of een oudgediende met een nieuw account. Maar ik hoor dat
Bram_van_Loon een goede, relatief nieuwe user is. Trouwens wel grappig: de prijs voor nieuwkomer vernoemen naar een partij voor ouwe lullen...
9. Jeanine Hennis-Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke userZullen we die gewoon niet uitreiken anno 2012? Vrouw zijn is geen verdienste; neger zijn of blauwe ogen hebben, ook niet.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeeldenGeniale troll, of verknipte geest? Helemaal zeker weet ik het niet, maar
Linkse_Boomknuffelaar zet met zijn pedo-sympathie en openlijke steunbetuiging aan de SOPN wel érg overtuigend een user met zieke denkbeelden neer.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse userOver een paar jaar heet deze trofee de
Arolsen-trofee en betuigen ultra-linkse kopstukken als Marijnissen en Roemer openlijk hun respect voor hun nieuwe boegbeeld... In Pyong-Jang wordt binnenkort een straat naar hem vernoemd, laat Kim Jung-un zojuist weten....
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse userHij zit meer in NWS dan in POL, maar dat mag de 'pret' niet drukken.
Nielsch laat een indrukwekkend legertje mede-Fokkers achter zich....
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoobHij is er maar weinig, maar áls hij er is, hangt
desiredbard steevast de xenofoob uit.
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/AluhoedjeGezien zijn
aanhoudende obsessie voor 'linksen' - wat mooi overeenkomt met de naamgever van deze trofee, gaat deze eer naar
SeLang. Met als kanttekening dat Lambiekje te weinig in POL post om een serieuze bedreiging te vormen.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste userIk ben het er niet mee eens dat de naam van Ad Melkert nog langer aan deze trofee wordt gekoppeld. Daarom ken ik niemand deze trofee toe.
Scheelt weer wat ruimte in het interieur van Pietverdriet...16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opentMensen met bepaalde obsessies hebben het steeds nodig om topics te openen over hun obsessie. Vandaar dat ook deze award naar
SeLang gaat, want het gaat altijd over 'linksen' en het is 99 van 100 keer totaal nutteloos.
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaatIk krijg net binnen dat een bepaalde user hevig verzuurd en teleurgesteld is, omdat hij op zijn schoorsteenmantel al ruimte had vrijgemaakt voor een trofee. Vooruit
Pietverdriet, toch nog iets leuks voor je.
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende userIk krijg meestal plaatsvervangende schaamte bij de posts van
3-voud, die zichzelf beter 1-voud had kunnen noemen...
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft isNog steeds
fokthesystem. Zelfs een jaar later ben ik daar nog steeds blij mee.
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjesDat kan natuurlijk alleen maar
Paper_Tiger zijn, met zijn theoretische geneuzel over het libertarisme.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 16:33:33 ]