abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2012 @ 20:26:34 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119613963
Omdat niemand het topic opent pak ik de handschoen dit jaar op.

De regels zijn simpel:

- Vul bij elke categorie één medegebruiker in. Bij meerdere namen wordt de eerste naam geteld.
- Toffe gebruikers motiveren hun keuzes.
- 26 december is de uiterste datum uw voorkeuren te vermelden.
- De jury heeft altijd gelijk.
- Over de trofeekeuze kan uiteraard op geen enkele wijze gecorrespondeerd worden.

Topic van vorig jaar
POL / POL-verkiezingen, 2011 []

De trofeeen (wat kleine updates gedaan)

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes

De verkiezing sluit op 26 december

[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 29-11-2012 10:53:39 ]
  zondag 25 november 2012 @ 20:53:56 #2
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119615439
Wat is de uiterste inleverdatum? Dit vraag ik omdat 20 november al is geweest. Verder zit er een typefoutje bij Alexander. De x moet een r zijn. Verder is het leuk dat iemand dit oppakt. ;)
  zondag 25 november 2012 @ 20:56:07 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119615549
Ik heb maar 26 december genomen als slotdatum
pi_119621371
Bram_van_Loon

Ondanks dat ik het haast nooit met hem eens ben, vind ik dat hij goed discussieert en goed ingaat op alle argumenten die mensen geven. Hij ontwijkt geen vragen en geeft overal wel prima antwoord op.

Argumenten zelf zijn over het algemeen wel oké, met soms wat uitglijdertjes. Zero-sum bijvoorbeeld ;)

Toch wel een goede discussievoerder en wat mij betreft dit jaar de beste.

Vorig jaar ging de prijs naar GSbrder, maar dit jaar was hij wat minder aanwezig. Vandaar dat Bram hem dit keer in ontvangst mag nemen.
Compexo

Mweh. Populistisch, niet goed onderbouwd. Meh.
Kowloon
Posts met een goede dosis kennis onderbouwd en vooral ook economisch verantwoord. Top!
Hexagon

Laatste tijd vind ik dat er weinig goede topics meer geopend worden, maar Hexagon maakt er vaak toch weer wat leuks van.
-

Zou het niet weten. De mensen met de slechtste schrijfstijl weet ik in ieder geval wel. :P
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Whiskers2009

Komt vooral voor de SC en minder voor de discussies. Desalniettemin vind ik het altijd wel gezellig dat ze er is.

StefanP

Je kan veel over hem zeggen: grofgebekt, brutaal etc. Zijn posts waren altijd wel vermakelijk en het is zo'n user waar iedereen zich toch wel een beetje aan ergert, maar ook wel weer mist als hij weg is. Vandaar dat StefanP deze award verdient.

Verder waren zijn posts - ondanks de schelditrades soms - wel goed onderbouwd.
Belabor
Wel goed onderbouwde posts.

Janneke141

Goede posts. Post helaas niet zo veel, maar ben het haast altijd wel met haar eens.

von_Preussen

Een compliment voor deze heer. :7

Hmm..

Kiyoani o.i.d

Lastig..

Wat is rechts?

Ik kies dan toch voor Voorschrift, omdat deze man ook op het gebied van strafrecht e.d. ook rechts is.
Hofstadtgruppe.

Jammer hoor. Xenofobie is vooral erg dom.

Synthercell

Vind ik niet netjes om te geven. Er zijn wel meer users met zure momenten.

?

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Hmmm..

Lastig.

Arolsen

De haat die hij heeft jegens de VVD is wel erg sneu aan het worden.

Dit had echt wel wat netter verwoord mogen worden. Ik ben niet iemand die juicht om iemand zijn vertrek.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger

Ben wel blij dat hij er is. Hij zorgt wel voor leuke discussiestof en ik blijf het libertarisme wel een mooi ideaal vinden. Hij blijft echter wel heel vaak in zijn mantra's hangen en verliest daardoor snel de realiteit en de praktische uitvoerbaarheid van zijn plannen uit het oog.

Verder zijn bijna alle posts doordrenkt met: "Zonder overheid komt het wel goed.". Nu is de overheid heel vaak een doorn in het oog, maar je moet ook oplossingen kunnen bedenken binnen de kaders van de huidige maatschappij.

Denk niet dat ik je niet waarder Tiger, want ik vind dat je een leuke user bent met veel stof om mee te discussiëren. Probeer echter ook wat vaker naar andere oplossingen te zoeken. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 22:30:19 ]
  zondag 25 november 2012 @ 22:48:42 #5
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119622609
1. Alexandex Pechtold trofee - Beste discussievoerder. Ik kan meerdere users noemen, maar ik vind Weltschmerz wel iemand die genoemd mag worden. Hij heeft een discussiestijl waar ik als rechtlijnige user niet veel vat op heb. Voor mij daarom de beste discussievoerder omdat hij je toch laat nadenken over zaken.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder. Ik had hier makkelijk een lijstje kunnen neerplenten, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor FemacampSurvivor aangezien deze user alleen zijn riedeltje kan afdraaien. Als hij het moeilijk krijgt in een discussie, dan gaat hij over tot persoonlijke aanvallen.

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis". Ik vind Elfletterig wel iemand die weet waar hij het over heeft. Hij is niet te beroerd om dingen goed uit te zoeken voordat hij een ander van repliek dient.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Net als vorig jaar nomineer ik Hexagon voor deze troffee omdat hij met originele topics komt. Verder is de OP altijd goed verzorgd.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Ik kan hier niet iemand specifiek eruit pakken die voor deze trofee bij mij is opgevallen.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Whiskers2009 lijkt mij wel het prototype van iemand die altijd in de SC's aanwezig is, maar inhoudelijk niet veel bijdraagt op een enkele uitzondering na.

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest? Een scherpe vrouw als DotCommunism wil ik er altijd erbij hebben. Je hebt weleens iemand nodig die de boel op scherp kan zetten.

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer. Ik heb dit jaar niet echt opgelet, dus deze laat ik aan me voorbij gaan.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user. Weer nomineer ik Disana voor deze trofee omdat ze een vrouw is die haar mannetje wel staat.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden. Ik kom hier op Linkse_Boomknuffelaar uit gezien zijn denkbeelden over pedofilie en nog een paar onderwerpen.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user. Dit is niet zo'n moeilijke keuze, want Arolsen is nog steeds erg links te noemen met zijn gebash op het neo-liberalisme en de VVD.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user. Ik heb hier niet echt super goed opgelet.

13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob. Weer een nominatie voor Dr. Nikita. Ik geloof dat haar ergste nachtmerrie zou zijn dat ze opgesloten wordt in een halalwoning met aparte ruimtes voor vrouwen met burka's.

14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje. Dan kom ik toch weer bij Synthercell uit gezien zijn wartaal die hij uitslaat in zijn bijdrages.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. Hier kan ik ook een lijstje neerplenten, maar ik vind cempexo zelf wel iemand die post alsof ie met het verkeerde been uit bed is gestapt.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. Er zijn een paar users die er niet veel van bakken, maar WoutertH springt er voor mij eruit aangezien hij een boel onzin neerzet zonder dat iemand er wat van snapt.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat. De topics van Synthercell bezorgen mij de nodige hoofdpijnmomenten aangezien ik geen snars snap van zijn bijdrages.

18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user. Dat gebash van Holograph op de linkse partijen begint nogal zielig te worden.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is. Deze gaat naar fokthesystem aangezien niemand wat snapte van zijn topics en posts. Zijn bijdrage was net zo complex als de codetaal van The Unabomber.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes. Dan kom ik bij Paper_Tiger die steeds weer tot vervelens toe zijn hersenspinsels aangaande het liberalistische gedachtengoed uitspuit. Een goede tweede is Arolsen met zijn VVD-gebash.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2012 @ 23:12:09 #6
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119623938
Die Ad Melkert is van mij. Kssst, afblijven.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 25 november 2012 @ 23:17:55 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119624222
Bram_van_Loon is goed bezig. Bijt zich helemaal vast in discussies en geeft niet snel op

Scorpie komt altijd even een cliche rechtse oneliner droppen en is dan weer weg. Onderbouwt nooit iets en speelt graag op de persoon.

RM-rf komt altijd uit het niets met interessante feitjes. Vooral over internationale politiek.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener
Bram_van_Loon is goed bezig

Ik kan de bijtende posts van Weltschmerz wel waarderen

Sinds Voorschrift mod is is het vuur helaas een beetje gedoofd

Het sarcasme van Dotcommunism zou ik zo graag weer lezen

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer
Kowloon is de enige die op wist te vallen
.
Helaas geen noemenswaardige concurrentie voor Janneke141

De wijze waarop Von_Preussen de crisis wil oplossen door werklozen te elimineren is erg ziek.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user
Sicstus is heel erg links
.
Iliberal lijkt rechts zijn als doel op zichzelf te zien

Die_Hofstadgruppe heeft vast al een schuilkelder tegen de mosliminvaie gebouwd

PKRChamp ziet overal spoken als het om de overheid gaat

Pietverdriet lijkt citroenen als sinaasappels te eten

polderturk komt af en toe een stuk volledige bullshit openen

Wat Synthercell nu eigenlijk wil zeggen en bereiken is me volkomen onduidelijk

De post van Linkse_Bomenknuffelaar komen behoorlijk deerniswekkend over

Nadat phpmystyle het ook gelukt is om IRL bij een meeting gebanned te worden kan ik hem missen als kiespijn

Paper_tiger gebruikt ieder topic om zijn elpee af te draaien. Wanneer je confronteert met zaken die niet in zijn politieke straatje passen raakt hij in paniek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 26-11-2012 09:59:03 ]
pi_119676687
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder
Je kunt je afvragen of de naam nog wel bij de trofee past, temeer omdat Pechtold tegenwoordig gezellig met Wilders aan de koffie zit... Maar de plaatsvervanger van Pechtold op Fok! heet Hexagon. En die levert toevallig altijd wel zinnige bijdrages. Prettig leesbaar, inhoudelijk altijd goed en correct.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder
Slecht discussiëren kan op twee manieren: gewoon niks in te brengen hebben, of zo irritant discussiëren dat je anderen het bloed onder de nagels vandaan haalt, met bewuste verdraaiiingen, denigrerende uitlatingen, enzovoort. Weltschmerz, van harte...

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis"
Of het komt door zijn ondertitel (zorgvuldige image building) of gewoon omdat hij daadwerkelijk op het juiste moment feiten aanvoert, weet ik niet. Maar mijn indruk is toch dat freako deze trofee verdient. - En verder natuurlijk iedereen die het met mij eens is ;)

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener
Deze prijs gaat naar iedereen die in 2012 een nieuw deel van het POL-café heeft geopend: het enige soort topic in POL dat in no-time 300 posts heeft en dus een groot succes is ;)

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl
Goed je mening verwoorden gaat vaak samen met goed discussie kunnen voeren. Dus ik ken ook deze award toe aan Hexagon. Met eervolle vermelding voor Mutant01; ben het er zelden mee eens, maar het is meestal wel goed verwoord.

Misschien dat hij hier en daar nog wel wat inhoudelijks bijdraagt, maar het valt overduidelijk in het niet bij zijn massale aanwezigheid in het POL-café. Eén van de barkrukken in die virtuele kroeg is bijna 24 uur per dag bezet door EchtGaaf.

Als ik moet gaan nadenken of ik iemand mis, is dat een teken aan de wand. Ik mis zo 1-2-3 niemand. Na wat langer nadenken komt zoalshetis bovendrijven. Maar misschien dat -ie er stiekem nog gewoon is, onder een andere naam?

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer
Het probleem met 'nieuwkomers' op POL is dat je nooit zeker weet of het een échte nieuwkomer is, of een oudgediende met een nieuw account. Maar ik hoor dat Bram_van_Loon een goede, relatief nieuwe user is. Trouwens wel grappig: de prijs voor nieuwkomer vernoemen naar een partij voor ouwe lullen...

9. Jeanine Hennis-Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user
Zullen we die gewoon niet uitreiken anno 2012? Vrouw zijn is geen verdienste; neger zijn of blauwe ogen hebben, ook niet.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden
Geniale troll, of verknipte geest? Helemaal zeker weet ik het niet, maar Linkse_Boomknuffelaar zet met zijn pedo-sympathie en openlijke steunbetuiging aan de SOPN wel érg overtuigend een user met zieke denkbeelden neer.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user
Over een paar jaar heet deze trofee de Arolsen-trofee en betuigen ultra-linkse kopstukken als Marijnissen en Roemer openlijk hun respect voor hun nieuwe boegbeeld... In Pyong-Jang wordt binnenkort een straat naar hem vernoemd, laat Kim Jung-un zojuist weten....

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user
Hij zit meer in NWS dan in POL, maar dat mag de 'pret' niet drukken. Nielsch laat een indrukwekkend legertje mede-Fokkers achter zich....

Hij is er maar weinig, maar áls hij er is, hangt desiredbard steevast de xenofoob uit.

Gezien zijn aanhoudende obsessie voor 'linksen' - wat mooi overeenkomt met de naamgever van deze trofee, gaat deze eer naar SeLang. Met als kanttekening dat Lambiekje te weinig in POL post om een serieuze bedreiging te vormen.

Ik ben het er niet mee eens dat de naam van Ad Melkert nog langer aan deze trofee wordt gekoppeld. Daarom ken ik niemand deze trofee toe. Scheelt weer wat ruimte in het interieur van Pietverdriet...

Mensen met bepaalde obsessies hebben het steeds nodig om topics te openen over hun obsessie. Vandaar dat ook deze award naar SeLang gaat, want het gaat altijd over 'linksen' en het is 99 van 100 keer totaal nutteloos.

Ik krijg net binnen dat een bepaalde user hevig verzuurd en teleurgesteld is, omdat hij op zijn schoorsteenmantel al ruimte had vrijgemaakt voor een trofee. Vooruit Pietverdriet, toch nog iets leuks voor je.

Ik krijg meestal plaatsvervangende schaamte bij de posts van 3-voud, die zichzelf beter 1-voud had kunnen noemen...

Nog steeds fokthesystem. Zelfs een jaar later ben ik daar nog steeds blij mee.

Dat kan natuurlijk alleen maar Paper_Tiger zijn, met zijn theoretische geneuzel over het libertarisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 16:33:33 ]
pi_119677487
Goed initiatief Hexa! Zal binnenkort eens proberen te nomineren.
pi_119689040
DS4 - altijd lekker felle en inhoudelijke discussie
...
waht - hij lult geen onzin
...
GSborder
99.999 - lekker kroeghangen...
...
Paper_Tiger - frisse wind
Whiskers2009
Linkse_Boomknuffelaar - uitleg overbodig
KoosVogels
Voorschrift
Die_Hofstadgruppe
...
Weltschmerz
Lambiekje
...
DeParo - volkomen verknipt want waarschijnlijk geen trol
...
Bram_van_Loon - 25, PvdAer en nu al volkomen verknipte denkbeelden; Vadertje Staat betaalt!

--

voorlopig :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 28 november 2012 @ 04:49:46 #11
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_119699880
Wat is het voor trieste onzin dat de prijs voor de beste discussievoerder naar Pechtold wordt genoemd en die voor degene die de meeste nutteloze topics opent naar Marianne Thieme? De rest is ook allemaal hoogst discutabel.
pi_119699905
Meest rechtse user, grootste xenofoob, meeste paranoide user, en user met de ziekste denkbeelden is eigenlijk gewoon 1 categorie.

Ik wil mogelijk best meedoen, maar het mag van mij ook wel iets compacter.
pi_119700306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 04:49 schreef Louis22 het volgende:
Wat is het voor trieste onzin dat de prijs voor de beste discussievoerder naar Pechtold wordt genoemd en die voor degene die de meeste nutteloze topics opent naar Marianne Thieme? De rest is ook allemaal hoogst discutabel.
Traditie voor een groot deel.
pi_119700344
quote:
19s.gif Op woensdag 28 november 2012 05:30 schreef OeJ het volgende:
Meest rechtse user, grootste xenofoob, meeste paranoide user, en user met de ziekste denkbeelden is eigenlijk gewoon 1 categorie.

Ik wil mogelijk best meedoen, maar het mag van mij ook wel iets compacter.
Nou, dan gaan we het allemaal aanpassen zodat uwe Koninklijke Hoogheid ook mee kan doen.
pi_119700349
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we het allemaal aanpassen zodat uwe Koninklijke Hoogheid ook mee kan doen.
Hihi. Het is een suggestie.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:40:02 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119701731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 04:49 schreef Louis22 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Hexagon het volgende:

- Over de trofeekeuze kan uiteraard op geen enkele wijze gecorrespondeerd worden.

Als jij volgens jaar rond eind oktober de handschoen oppakt dan bepaal jij :)
pi_119707506
Kun we ook een backbencher-trofee in het leven roepen? Bedoeld voor iemand die kennelijk al jaren hier rondzwerft, maar die nog nooit is opgevallen? Ik nomineer alvast een zeurkous wiens username met de letter L begint...
pi_119708947
Dank Hexagon voor het organiseren dit jaar. ^O^
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 13:46:52 #19
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119709010
quote:
19s.gif Op woensdag 28 november 2012 05:30 schreef OeJ het volgende:
No. Linksen kunnen net zo goed xenofoben zijn. Dat extreme allochtoongeknuffel komt voort uit de angst de confrontatie te willen ontwijken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 28 november 2012 @ 19:28:46 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119722012
Kom op mensen, nie lulle maar stemme :P
pi_119722873
Ik heb zo een borrel, zal spoedig El Generalissimo's lista bekendmaken.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119735256

Iblardi - Deze jongen weet zo veel en wanneer hij fout zit zal hij dat vaak ook eerlijk toegeven maar het komt weinig voor dat hij fout zit.

Remlof - Vervalt vrijwel direct in persoonlijke aanvallen.

Iblardi - Lijkt me duidelijk.

Waht - Hij opent weinig onzin.

TitusPullo - Deze user mag wat gaan doen aan z'n houding maar heeft wel een prettige schrijfstijl.

99.999 - Dat vind ik.

AryaMehr - Het wordt tijd dat hij weer terug gaat komen.

Robin007bond - Goede jongen ondanks zijn politieke denkbeelden.

Ziba - Zij is duidelijk geen zolderkamerautist waar overigens ook niets mee is.

Von_Preussen - Hopelijk blijft het voor hem bij rare fantasieën.

De_Guidance - Wat betreft buitenlands beleid mag hij wel wat veranderen ;) ;).

Pietverdriet - Heeft volgens mij bijna geen enkel links standpunt.

Die_Hofstadgrouppe - Zo komt hij dus duidelijk over.

Von_Preussen - Ook dat lijkt me zeer duidelijk.

Tem - Koeien drogen uit waar Tem staat.

Synthercell - Ik zag er net twee dus.

El_Matador - Ik heb bijna geen idee wat deze jongen wil hier.

Niet ingevuld - Zegt weinig.

Niet ingevuld - Zegt weinig.

Kees22 - Deze man verdient naar mijn mening een ban en is zeer verwerpelijk bezig.
pi_119736932
1 t/m 20, allemaal lakeien van de macht.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:00:19 #24
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:03:33 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')