abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120406685
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Jaja, het onvermijdelijke resultaat van het journaille.
pi_120409129
Heeft nomineren eigenlijk wel nut?
pi_120409194
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vermoed dat het een significante bijdrage levert aan de wereldvrede.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_120409234
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
pi_120419235
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
Ik moest lachen. ;(
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 17 december 2012 @ 21:17:40 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_120434347
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Voor de prijs nomineer ik Cempexo, wat een inzicht in het huidige politieke klimaat heeft deze man. Geen onzin komt er uit zijn toetsenbord geramd, gewoon keiharde feiten uiteraard keer op keer met onafhankelijke bronnen die dat bevestigen.

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
Hexagon, Ook al draagt hij de gedachte van de meest verschrikkelijke politieke partij van ons kikkerlandje hij heeft wel de kennis.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Die eer gaat naar bram_van_loon, ieder topic dat hij opent mogen we een kijkje nemen in zijn zielige bestaan als klagende Hollander.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
KoosVogels Want hoernalist.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
ErikSD, een malloot die af en toe voorbij komt gepoept met oneliners die als tang op een varken slaan.

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
Niemand, iemand missen op een forum...... :')

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Paper_Tiger, wat een man met visie, echt een aanwinst voor Fok en met name in het Politieke forum, een man met kennis net zoals Cempexo. En hij gooit graag een hengeltje uit, dan win je sowieso wat extra credits bij mij.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Dat is Voorschrift, een echte vrouw die zich omhoog heeft geneukt bij een bekende bank. Van geldautomaat-bediende naar de receptie. Gaat prima met dan meiske.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Betyar totaal geschifte klootzak die geen rekening houdt met de gevoelens en levenssituaties van anderen, vooral bezig met het schoppen tegen alles wat rechts is en zou zich prima thuis voelen in Noord-Korea, uiteraard als militair.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Robin007bond, al weet hij dat zelf nog niet, komt hij tegen de tijd dat ie de zaakjes zelf moet regelen wel achter.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Nielsch, zijn alleen linker hersenhelft werkt zodoende dat hij rechts is.

13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Die titel gaat wat mij betreft naar Die_Hofstadtgruppe, alles wat een ander huidskleurtje heeft of maar enigzins afwijkt van het Arische ras is in zijn ogen crimineel en niet geschikt in onze maatschappij.

14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
Synthercell zie de toelichting van anderen.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
EchtGaaf, een mannetje dat zich niet weet te plaatsen en vooral iemand anders de schuld wil geven van zijn tot nu toe falende leven. Erg jammer dat deze jongen zich niet verder wil ontwikkelen en zich daarmee een beter leven zou kunnen geven.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Voorschrift, de SC is best nutteloos, wel,leuk maat nutteloos, een simpel tijdverdrijf topic.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Deze mag wat mij betreft naar Drugshond, naast goede posts ook vaak wazige posts waar je na 5 opvolgende posts pas weet dat het over poker of schaken gaat.

18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
Pietverdriet, wil zoveel kan zo weinig vooral schoppen tegen regeltjes die hem blijkbaar in de weg zitten om zijn meelijwekkende leven op rails te krijgen. Hallo die regeltjes zijn er zodat mensen zoals jij geen vrijbrief krijgen om anderen de vernieling in te helpen zodat jij er alleen beter van wordt.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Dat is toch wel PHPmystyle kan zich virtueel niet gedragen en IRL is hij net zo.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger, jammer dat hij elk topic kan kapot maken met dezelfde achterlijke posts en die vooral niet onderbouwd, volgens hem is elke ambtenaar kut en corrupt met deze gedachte slaat hij elke discussie dood.
pi_120436681
En ik dacht dat ik de dans zou ontspringen.
pi_120436763
quote:
Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.
Je verwacht het niet.
pi_120448420
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin. :D.
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
I´m back.
  dinsdag 18 december 2012 @ 06:47:05 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_120449763
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin. :D.
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
Ryan! Ga je ons eren met een stemformulier mop? O+
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120452666
Ryan is toch geen vrouw?
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:09:05 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_120452985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ryan is toch geen vrouw?
Maar Vs wel :)
pi_120457469
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar Vs wel :)
Bobje ook volgens mij.
pi_120457494
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bobje ook volgens mij.
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 03:11:19 #116
89730 Drugshond
pi_120625721
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
Stemmen of in 2013 een bakje modder over je heen krijgen.
Fifo == fit in or fuck off.
pi_120669537
Ik zal ook m'n best doen wat stemmen af te geven, alhoewel ik meen veels te weinig namen te herkennen en te weinig actief te zijn om werkelijk te kunnen oordelen.

Overgens heb ik een duidelijke afkeer van te extreme users en poog juist in de afgegeven stemmen juist waardering te tonen voor de veel moeilijkere positie van het 'centrum' in het politieke spectrum... radikalen zijn in politieke discussie's zoiets als zaterdagamateurvoetbal ... discussie met nuance's en detail gaat eerder in de richting van profvoetbal (alhoewel voor sommigen dat ook juist saaier is, en om mee te doen ze op dat niveau domweg niet meekomen)

Hexagon... de naam die me als eerste opkomt.

Iedereen die niet post, zelfs meest miserabele drogargumentenposter kan een leuke discussie in POL opstarten, sterker nog, daaruit valt vaak de meeste lol te behalen (de macCarthy-stijl, alhoewel die allang niet meer post)

Freako... een monument van objectieve feitenkennis die ook heel prettig die op de juiste momenten kan bijdragen aan discussie zònder dat hijzelf daarmee 'puntje' wil scoren om een mening door te drukken

lastig, ik weet meestal niet wie een topic geopend heeft

- misschien later -

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
De POL Forum-moderatoren... jammer dat altijd weer goede users tot mod worden en dan verworden tot enkel in de SC rondhangende meta-users die zich niet meer werkelijk in een stevige Hard-op-hard discussie durven te wagen, vanwege 'hun positie'... uitzondering zou ik maken voor du_ke, die naar mijn idee juist sinds zn naamswijziging minder een pure slowchatter is en zich steeds meer tot een brede pol-user aan het ontwikkelen is...
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat

11. Joop den Uyltrofee - Meest Beste linkse user.
aangezien ik mezelf wel links genoeg vind heb ik vaak meer problemen me discussie met nóg linksere users dan met gewone rechtsen... een van de weinige users die mij echter wel degelijk kan overtuigen van linksere standpunten is naar mij ervaring Weltschmerz

12. Hans Wiegeltrofee - Meest Beste rechtse user.
veel mensen hebben in POl een negatieve kwalificatie voor pietverdriet... ikzelf kan me echter meestal juist wel vinden in zn meer rechts-conservatieve uitspraken, ook als ik ze niet altijd deel.
robin007bond is wat mij betreft ook een goede kandidaat voor een serieus rechtsgeluid

ik kies overigens bewust niet voor de 'meest' extreme positionering, maar liever voor een meer interssante

volgens mij al langer niet actief en niet zo heel vaak in POL, maar ik genoot altijd speciaal veel van Bankfurt... Leuk altijd omdat die werkelijk beweerde allerhande 'inside' informatie te hebben vanuit door hem geclaimde complotten en zeker heb ik volop genoten toen hij met de bewering aankwam een aanstaande wereldramp te kunnen voorkomen door aardbeien te eten (waaraan ik met plezier mn oodje bijgedragen heb)

Oud_student post niet zo heel veel, maar het valt me telkens op dat als hij post hij steeds weer een stukje negatiever en zuurder geworden lijkt te zijn geworden.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes

Specifiek in de threads voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen heb ik regelmatig op het punt gestaan gewoon deze te gaan negeren vanwege de terugkerende calimero-posts van de ron-paul-fans die op veel momenten zo alomtegenwoordig waren dat ze de meer diepgaande discussies onmogelijk maakten... intersantere posters als popolon, lyrebird en maartena werden snel overschreeuwd door een terugkerende klagertjes met een sterke slachtoffer-instelling.. er waren er meerder maar bv een poster als PKRChamp komt direkt in me op als iemand waar weinig mee te discussieren was en die volgens mij ook eigenlijk in amerika of het werkelijke verloop van die verkiezingen weinig tot geen intersse had.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 23-12-2012 14:51:29 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 23 december 2012 @ 16:58:19 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_120675862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RM-rf het volgende:
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden? :D
  zondag 23 december 2012 @ 17:06:27 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120676219
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Zodat jullie linksen eens een draai om de oor konden krijgen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120678083
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu insinueer je dat het een goede user was.
  zondag 23 december 2012 @ 17:47:03 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_120678164
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nu insinueer je dat het een goede user was.
Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme troll :P
  zondag 23 december 2012 @ 17:50:21 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120678317
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme troll :P
At your service.

Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 23 december 2012 @ 18:48:31 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120680845
Nog een paar dagen. Ik wil meer stemmers zien jongens. :)
pi_120681674
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar dagen. Ik wil meer stemmers zien jongens. :)
Komt er aan.
-weg-
pi_120720267
Ik heb geen volle lijst, heb er een beetje moeite mee maar ik wil ook niet achterblijven en vind sommige nominaties de moeite waard.

Bij deze,

99.999, heeft goede argumenten die vaak ook goed onderbouwd zijn.

Zienswijze, bijna nooit leuk om te lezen.. bord voor zijn kop.

Remlof, infojunkie.

Ik vind vrijwel iedereen gezellig en iedereen draagt zijn steentje bij aan wat POL is.

monkyyy, ze doet leuk mee.

Zonder twijfel; Disana, aardige vrouw die het 100% verdiend.

Hier ga ik niet op in.

3-voud.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Drugshond. Persoonlijk snap ik hem wel, maar ik kan mij goed voorstellen dat veel mensen er geen touw aan vast kunnen knopen.

phpmystyle, geen uitleg nodig.

Zienswijze.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
-weg-
pi_120734008
Alleereerst gaat mij dank naar alle users uit. Zonder users zou dit immers een dood forum zijn. Dit jaar viel het aantal kwalitatieve discussies helaas tegen; laten we hopen dat hier in 2013 verandering in komt. Mijzelf als politiek rechts-liberaal beschouwend, wil ik speciaal de centrum-linkse en linkse users van hartelijk bedanken voor uiten van hun visie, hun mening en hun manier van discussieren. Het valt mij op dat de gemiddelde centrum-linkse user over het algemeen beschaafder, vriendelijker en inhoudelijker dan de gemiddelde centrum-rechtse en de rechtse user discussieert, uitzonderingen daargelaten. Zie dit als een compliment en laten we hopen dat men deze vriendelijk- en beschaafdheid in 2013 voortzet.

1. Alexandex Pechtold trofee - Beste discussievoerder
Als criticus op het kapitalisme en de vrije markten kan hij zeer inhoudelijk discussieren, neemt zijn tijd voor zijn argumenten en haalt herhaaldelijk pijnlijke punten naar voren waar het kapitalisme wellicht tekortkomingen heeft. Kan veelal smullen van zijn posts, zonder er verder op te reageren. Weltschmerz, je hebt hem verdiend, de blue chip user van het forum, om maar even in het "kapitalistische jargon" te blijven. ;)

2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder
De inverse van Weltschmerz. Zonder na te denken of zijn post uberhaupt een punt zal maken, plempt hij zijn visies en gedachtengangen neer. Meestal worden deze eenvoudigweg door users als 99.999 en von_Preussen met feiten en/of cijfers onderuit gehaald. Discussietechnisch gezien zou je deze user eigenlijk moeten shorten: Voorschrift.

3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis"
Lastige keuze. Vrijwel een ieder is wel goed in zijn eigen vakgebied en meestal wat minder in de andere gebieden. Deze nominatie zal ik u helaas moeten onthouden.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener
Jammer dat Bolkestein niet meer post, wat hij opende aardige topics. Bij gebrek aan beter zijn Hexagon en Bram_van_Loon aardige vervangers geworden. Ik geef Bram_van_Loon het voordeel van de twijfel, omdat hij meestal de moeite neemt om de OP uitvoerig toe te lichten.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl
Monolith, Nautilus, Reya komen hiervoor in aanmerking. Desbetreffende user hanteert een duidelijke en prettige schrijfstijl. Nautilus krijgt een goede tweede plaats. Reya wordt voor zijn sneren genomineerd.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt
Titus_Pollo en Whiskers. Beiden zijn vriendelijke users, waarmee je prima over ditjes en datjes kan praten.

Sneaky_peate kon inhoudelijk sterk discussieren en zijn punten prima beargumenteren. Tevens genoot ik van de visie van Bolkestein over de economie, de crisis en logistiek Nederland. Voor de kwaliteit van de discussies is het een must dat deze user terug komt. ;)

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer
Deze succesvolle investeerder tovert herhaaldelijk grafieken en bondige teksten uit haar figuurlijke portefeuille waarmee ze de kern en de denkwijze van financieel succesvolle mensen beschrijft. Een welkome nieuwkomer, die zowel op AEX als POL de kwaliteit omhoog schroeft. Op deze user zou je qua kennis long moeten gaan: monkyyy.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user
De vriendelijkste en aardigste vrouw van het forum kan niemand minder dan Disana zijn.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden
Deze user zit teveel op zijn zolderkamer, waardoor het niet gek is dat hij bij een gebrek aan een sociaal leven nogal zieke denkbeelden heeft ontwikkeld. Von_Preussen, jij krijgt hem thuis bezorgd.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user
Arolsen. Nationaliseren en herverdelen is zijn motto.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user
Paper_Tiger. Vrije markten en zo min mogelijk overheid zijn hem heilig. Schiet soms wel te ver door.

Wellicht komt het omdat hij in een mindere wijk is opgegroeid, waardoor dit een impact op hem heeft gehad. Die_Hofstadtgruppe, waarom heb je eigenlijk voor een buitenlandse naam gekozen? Op deze manier verdwijnt de Nederlandse cultuur nog sneller.

Die_Hofstadtgruppe ziet achter elke buitenlander een kolonist.

3-voud kan wel wat basen gebruiken om het evenwicht te herstellen.

Cempexo heeft dit jaar zijn tijd hierin geinvesteerd. En hoeveel rendement dan wel voldoeding heb je eruit verkregen, Cempexo? Mocht je hier daadwerkelijk gelukkig van zijn geworden, laat het ons dan weten.

Een aardige en vriendelijke user met behoorlijk wat kennis op exact en economisch gebied. Helaas zijn de posts van Drugshond lastig te ontcijferen.

Lastig te nomineren. Ik heb met niemand in negatieve zin medelijden. Helaas, geen nominatie :)

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is.
Wederom geen nominatie.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjesConstant hetzelfde geblaat, wat eenvoudigweg met cijfers en/of feiten onderuit te halen is. Wordt door anderen ook weinig serieus genomen. Voor de tweede keer wint Voorschrift een nominatie.

Aanvullende nominaties

21. Herman Van Rompuy trofee - user die het meest pro-EU is
Remlof zou liever vandaag dan morgen één Europese superstaat oprichten. Is van mening dat Nederland in één Europese superstaat welvarender zou worden dan zonder. De culturen binnen Europa verschillen volgens hem weinig; onder zijn bewind zou iedereen onder de Europese paraplu leven. Desalniettemin is het een vriendelijke en beleefde user. Waar kan ik mij voor de eerste uitgifte van eurobonds intekenen, Remlof?

22. Job Cohen trofee - user die het meest op een beschaafde en vriendelijke manier kan discussierenStaat zijn counterparty vrijwel altijd beleefd en geduldig te woord. Deze user is bijna niet boos te krijgen. De_Guidance, waren er maar meer mensen zoals jij qua persoonlijkheid. :)

23. Geert Wilders trofee - user met een beperkte blik en visie op de gang van zaken, al dan niet door een gebrek aan een hoger opleidingsniveau
Dogma's, posts zonder onderbouwing, roeptoeteren wat er allemaal in je onderbuik zit, het wij/zij-gevoel nadrukkelijk profileren, zich soms op een nogal onbeschaafde wijze uiten, het zit er bij Voorschrift allemaal in. Is overdreven pro-Israel, wil het liefst de Palestijnen en Iran bombarderen. Deze user noemt zichzelf El_Generalissimo, wat zijn dictatoriale trekjes prima weergeeft. Hij kan zo stage bij de heer Wilders en zijn partij lopen, die daar overigens nog vacatures voor open heeft staan.

24. Jeroen Dijsselbloem trofee - user die het beste op de post Minister van Financiën zou passen
Von_Preussen heeft een sterke economische kijk op zaken. Deze user onderbouwt zijn posts die over de economie en de eurocrisis gaat met sterke argumenten en heeft er veel kennis over. Het is een gift om deze posts van hem te lezen en het geeft je een andere kijk op de economie en de eurocrisis. Ondanks zijn sociaal-economische rechtse politieke voorkeur heeft hij veel kritiek op de VVD, die hij uiteraard netjes onderbouwt. Onder zijn bewind zou de euro niet een voldoende bij de stress test scoren.

Dit is het einde van de nominaties. Tenslotte wens ik zowel alle genomineerden als alle niet-genomineerden een fijne Kerst toe. Maak er mooie feestdagen van! c_/
pi_120759712
Een poging, want ik heb het allemaal niet gevolgd...Ik kom eigenlijk alleen in de SC waar slap geouwehoerd wordt en moet daar mijn mening van af laten hangen...

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder. : voor zover ik het kan weten, ik volg het niet, vind ik wel dat Bram_van_Loon wel opvallen in de positieve zin. Hij is altijd inhoudelijk en speelt nooit op de man.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder. Voor zover hij in de SC wel eens een poging lijkt te doen: Betyar. Voegt niks toe.
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis". Erik weet best veel, zij het op zijn eigen vakgebied. Freako zie ik niet zoveel, maar hij was altijd hierin wel het schoolvoorbeeld. En GSbrdr valt ook op. Die laatste krijgt wat mij betreft deze eer.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Er is hier eentje die het meest op een politiek dier lijkt. En dat is Hexagon. Volgens mij is het echt zijn grote passie, hopelijk komt hij nog eens in de Tweede Kamer. De partij die hij aanhangt is - naast GL - zo ongeveer de meest verschrikkelijke, want zoekt oplossingen voor non-problemen om Christenen het leven zo zuur mogelijk te maken. Maar Hexagon is altijd aardig en speelt niet op de persoon maar op de inhoud.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Van Reya heb ik altijd het idee dat hij permanent met het synoniemenboek onder zijn oksel rond huppelt en uren zit te broeden voordat hij een post repliceert. Ik vind zijn spinsels vaak knap gevonden, maar weinig spontaan en dus wat gemaakt overkomen. Hij komt klaar door met zo moeilijk mogelijke synoniemen te katapulteren. Veel natuurlijker en authentieker vind ik de spinsels van Nautilus. Die komt eerder voor de nominatie in aanmerking. Maar waar is ie eigenlijk?
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Boze_Appel is wel gezellig maar is volgens mijn geen kabouter. De prijs gaat daarom naar Tem :)
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest? Er zijn velen die ik mis. Sommigen omdat ze weggegaan zijn, tenminste een gevalletje echt dood. Dit jaar valt mij op dat Dutchnative al maanden niet meer post. Best jammer eigenlijk. oja, Draaijer!! Die laatste nomineer ik. Vind het echt jammer dat ie weg is. Dat was een heerlijke VVD-er, heel materialistisch maar ozo aardig.
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer. weet ik niet, ik volg het niet zo. In de SC is auti nieuw, en maakt het topic ook gezelliger.
9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user. Disana!
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden. Geen idee.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user. Bram_van_Loon, maar er zijn vast velen die hem links inhalen.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user. GSbdr, maar er zijn vast velen die hem rechts inhalen.
13. Constant Kusters trofee -
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje: Whiskers loopt best vaak met een hoge rug en haar staart in de lucht.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user - Er zijn meerderen die hiervoor in aanmerking komen. Ik heb alleen de zuurweger niet gehanteerd.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - Geen idee.
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat- geen idee.
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user. - geen idee
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is -geen idee
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes- geen idee

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd en er kunnen geen rechten uit ontleend worden. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 25-12-2012 16:39:56 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 21:48:46 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120766460
Nog 1 dag te gaan morgen
pi_120798925
POLVerkiezingen2012
2012 was een mooi, of in ieder geval, bewogen, politiek jaar; het Catshuisoverleg, het Kunduzakkoord en natuurlijk de verkiezingen in Nederland én de VS.
Helaas waren er dit jaar, voor mijn gevoel althans, minder inhoudelijke discussies dan vorig jaar.
Ondergetekende heeft hier ook niet bepaald aan meegewerkt, sommige nominaties/stemmen zijn dan stiekem ook meer gebaseerd op het beeld van bepaalde users in de SC en discussies vorig jaar, dan op de werkelijkheid van dit jaar.
Overigens hoop ik dat het stemrecht mij niet is ontnomen na mijn afwezigheid van de verkiezingen tot kerst ;).

Het afgelopen jaar heb ik me weinig in inhoudelijke discussies gemengd. Voor zover ik kan oordelen, is Bram_Van_Loon de beste discussievoerder. Degelijke user die zijn posts altijd goed onderbouwt - vaak met cijfers - en nooit op de man speelt.

Dit jaar gaat mijn stem naar Betyar. Met zijn half-communistische ideeën kan ik leven, met zijn manier van discussiëren, waarin hij niet schuwt de leeftijdskaart te spelen, en vaak niet ingaat op argumenten, niet.

Wederom een stem naar Bram_Van_Loon. Als het op technische kennis, en kennis over het onderwijs aankomt, is deze user net een wandelende encyclopedie. Als kers op de taart heeft hij vaak ook nog interessante grafiekjes paraat.

Stem nummer drie voor Bram_Van_Loon. Kenmerkend voor zijn topics zijn de goed onderbouwde OP's. Ook loopt hij niet, zoals sommige andere topicopeners, halverwege de discussie weg. Beide punten gelden trouwens ook voor Hexagon, die een eervolle vermelding krijgt.

Aan de poëzie die Reya uit zijn toetsenbord ramt, kunnen maar weinig tippen. Een eervolle vermelding voor Nautilus, die het niet veel slechter doet.

Wat is er met Echtgaaf gebeurd? In de inhoudelijke topics zie ik hem nauwelijks meer, terwijl hij regelmatig in de SC aanwezig is. Euribob was goed op weg voor deze trofee, maar hij heeft laten zien ook discussies te kunnen voeren.

Waar is Zeeland gebleven? Een kwaliteitsuser als het aankomt op discussies over het milieu en duurzaamheid. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien in POL, zelfs niet in de SC.

De enige nieuwkomer die ik dit jaar heb kunnen signaleren, is Paper_Tiger. Ik moet niet vergeten te melden dat ik het totaal oneens ben met zijn opvattingen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat hij, voor zover ik heb onthouden, de enige, en dus beste, nieuwkomer van 2012 is.

Helaas moet ik constateren dat er nog maar weinig vrouwen actief zijn in POL. Dot_Communism en Whiskers zijn helaas al lange tijd niet meer actief. Disana is bij mijn weten de enige overgbleven, en dus beste, vrouwelijke user.

Bij Von_Preussen's posts moet ik vaak twijfelen of ze nu gemeend en oprecht zijn, of de hersenspinsels van een ijzersterke trol. Ervan uitgaande dat het eerste het geval is, is deze nominatie voor V_P.

Wat is links en wat is rechts? Sinds de politieke aardbeving die Pim Fortuyn veroorzaakte in 2002, is dit lang niet even duidelijk. Als ik ervan uitga dat links staat voor meer overheidsbemoeienis, en rechts voor minder, is Linkse_Boomknuffelaar ongetwijfeld de meest linkse user. De laatste tijd heb ik hem minder gezien(misschien is hij verhuisd naar Venezuela of Cuba?), maar zeker is dat maar weinigen linkser zijn dan deze communist, die gelooft dat het leven in Somalië beter is dan in de VS.

*Lees eerst #11* Zienswijze spreidt het meeste vertrouwen in de vrije markt(en wantrouwen in de overheid) tentoon.

Die_Hofstadtgruppe lijkt allergisch voor iedereen die niet met rood-wit-blauw bloed geboren is.

Die_Hofdstadtgruppe is de enige user die als paranoïde is aan te wijzen; ik kan me verder niemand bedenken die zo wantrouwend is als bovengenoemde xenofoob.

De pH-graad bij 3-Voud lijkt dit jaar een dieptepunt te hebben bereikt. Alles dat ook maar enigszins links, optimistisch en jong is wordt door deze user verafschuwd.

Arolsen lijkt erg impulsief als het gaat om het openen van topics. Dit komt de kwaliteit niet ten goede; een slecht onderbouwde OP, vaak gebaseerd op een ondoordachte stelling.

Ik denk dat menig cryptoloog nog een flinke kluif zou hebben aan het ontcijferen van Fokthesystem's posts.

Laat ik voorop stellen dat Echtgaaf me een ontzettend aardige kerel lijkt. Helaas laat hij zich snel uit de tent lokken. Zijn (meestal) beschaafde reacties doen mij denken aan Job Cohen.
Linkse_Boomknuffelaar verdient een (on)eervolle vermelding. De beste man lijkt volledig gehersenspoeld door de Venezolaanse propagandamachine.

Deze trofee gaat wat mij betreft naar Phpmystyle.
.
Menig Gristen kan niet tippen aan het geloof van Zienswijze in een vrije markt.

Hexagon, bedankt voor het organiseren ^O^
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_120802076
Reya, duldt geen tegenargumenten.

De_Guidance, te veel nuance.

99.999, welke dossiers dit betreft blijft een mysterie.

von_Preussen, innovatief en aanstootgevend qua topictitels.

Drugshond, mensen die hun best niet doen zijn het bericht niet waard.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_120802924
Oei, altijd weer een lastige categorie. Ik ga hierin mee met de al vaker genoemde Bram_van_Loon, ben het inhoudelijk lang niet met hem eens maar hij probeert zich wel echt vast te bijten in een onderwerp en staat als het een beetje meezit nog best open voor andere inzichten ook. Goed bezig dus ^O^

Deze is lastiger maar dan door de overdaad aan kandidaten :P. Je hebt er tussen die het niet snappen, die het niet willen snappen of die enkel komen om te kutten. Ga voor categorie 1 dit keer naar aanleiding van vele discussie over de VS-verkiezingen is wel duidelijk dat het voor PKRChamp al snel te hoog gegrepen is.

Eriksd heeft veel verstand van een hoop onderwerpen maar laat het me eigenlijk te weinig zien.
Eervolle vermelding voor RM_rf die veel kennis heeft van onderwerpen die ik erg interessant vind.

Ik ga mee met de vaker genoemde Hexagon opent regelmatig topics over een breed scala aan onderwerpen.

Nautilus mag deze weer meenemen als hij belooft wat vaker langs te komen. Reya is wel lekker vilein

TitusPollo bemoeit zich helaas veel te weinig met inhoudelijke discussies.

Bolkesteijn was leuker dan zijn kloon ;(

Paper_tiger, ben het nooit met hem eens en wil niks aannemen maar is lekker actief en voegt wel wat toe aan het debat.

Die gaat naar ziba

Zienswijze en Voorschrift mogen deze delen. Als die twee samen de dienst uit mogen maken krijg je heel veel ellende _O-

Arolsen, heeft weinig competitie geloof ik.

Lyrebird, is consequent rechts-conservatief in alles. onze enige echte republikein heb ik het idee. In een jaar met VS-verkiezingen wat mij betreft de juiste persoon voor deze trofee.

Die_Hoffstadtgruppe. We zien hem niet veel in POL maar hij maakt zich druk om iedere moslim achter elke boom. Eervolle vermelding voor LXIV en Cempexo voor deze categorie overigens.

Synthercell Makkie deze trofee.

3-voud gaat deze met een straatlengte voorsprong winnen, al mag Appeltje ook best een beetje aanspraak maken.

Cempexo, lijkt er helemaal niets van te snappen. Iedere keer weer bagger die openingsposts van hem.

Om Synthercell nog een nominatie te besparen gaat deze naar MichaelMoore, was als Henkway al niet best maar het is er niet beter op geworden, heeft zelf ook geen idee waar hij over praat geloof ik.

Deze is voor Remlof, beste vent maar hij lijkt het padje een beetje kwijtgeraakt te zijn. Eervolle vermelding voor 3-voud in deze.

php mis ik geen seconde maar qua irritatie ga ik mee met elfletterig, fokthesystem was echt vervelend.

Hoewel genomineerd voor de beste nieuwkomer nomineer ik hiervoor wederom Paper_tiger, nooit accepteren dat je fout zit is wel een vervelende eigenschap.

Uiteraard moeten er nog een aantal bonussen worden uitgereikt.

Het Emiel Roemervaantje voor de gezellige brabo die tevens uitsmijter is en op SP-wijze met de handen kan werken.

Betyar, inhoudelijk ben ik niet direct onder de indruk maar onze timmerman heeft het hart op de goed plek zitten.

Het John Leerdamvaantje voor de gepassioneerdste allochtoon.

Deze gaat naar Mutant01, lijkt zich van de grappige Marokkaanse buurjongen te ontwikkeling richting de trotse Marokkaan die niet heel goed tegen kritiek kan. Weet niet of ik dat een heel positieve ontwikkeling vind.

Het Herman van Romuyvaantje, wat hij precies doet weet niemand maar voor je het weet zit je weer vast aan een nieuw dictaat.

Wie anders dan Reya mag deze met trots dragen ;(?

De Lodewijk Asschermenora, voor de diamantslijper die ons veel te veel belastinggeld gaat kosten.

Waht, wint met een straatlengte voorsprong op Von_Preussen.

Het Derk Jan Eppinkvaantje, voor degene die vanuit het buitenland lekker over Nederland loopt te zeiken.

Na een dappere strijd tussen Pietverdriet, Cempexo, Selang en Von_Preussen mag Cempexo deze meenemen naar zijn Deense boerderij met 0,8% volledig aftrekbare hypotheekrente.

En als uitsmijter:

De Siewert van Liendenrammelaar, voor de puber die denkt een toegevoegde mening over de politiek te hebben.

Voor deze rammelaar gingen Euribob en robin007bond een dapper gevecht aan in de ballenbak, helaas won Euribob door een voorkeursbehandeling van scheidsrechter Voorschrift.
pi_120803312
Beetje oneerbiedig naar Remlof, du_ke, is he fallen from grace?
Voorwaar er zijn hier lieden aanwezig die verder van het padje af lopen...
I´m back.
pi_120803427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigen :P. Ben zelf ook zeker pro-EU maar je kan het ook overdrijven. Meer zit er eigenlijk niet achter :D
pi_120803485
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigen :P. Ben zelf ook zeker pro-EU maar je kan het ook overdrijven. Meer zit er eigenlijk niet achter :D
Ja, okee.
Het is wel een nice kid, wmb, en nogmaals er zijn mensen hier aanwezig die je eigenlijk beter stante pede naar BNW kunt verbannen wmb. ;).
I´m back.
pi_120803584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee.
Het is wel een nice kid, wmb, en nogmaals er zijn mensen hier aanwezig die je eigenlijk beter stante pede naar BNW kunt verbannen wmb. ;).
Oh zeker maar daar had ik een andere categorie voor :P
pi_120804488
Nog een kleine nabrander.

De Edmund Burke-toevoeging,
wat filosofen bij de politiek zoeken heeft nooit iemand gesnapt maar Friek_ verdient ook wat.
  donderdag 27 december 2012 @ 01:30:25 #137
104871 remlof
Europees federalist
pi_120804732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.
pi_120804826
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.
Wat ik zeg, ik vind het nogal oneerbiedig naar een ex-collega toe, waarmee du_ke toch heel wat jaren goed heeft samengewerkt.
Maar goed, het geldt alleen idd je EU opvatting.
Wat an sich te begrijpen valt. Ikzelf vind het langzamerhand wel huh... nou ja, terecht dat mensen hier veel kritiek op hebben hoor...
Waren ze maar zo bijgoochem geweest voor de crisis begon hè.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 01:34:38 #139
104871 remlof
Europees federalist
pi_120804871
Ik neem du_ke niets kwalijk, hij is een verdomd goede POLmod.
In tegenstelling tot... :')
pi_120804926
Jullie stoppen meer tijd in het beoordelen van elkaar dan dat jullie werkelijk bezig zijn met de politiek, heb ik het idee.
pi_120805039
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef remlof het volgende:
Ik neem du_ke niets kwalijk, hij is een verdomd goede POLmod.
In tegenstelling tot... :')
Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.
Toen teamde hij wel up tegen de gekke rechtsjes. Tegenwoordig maken de gekke rechtsjes, weliswaar van een andere generatie, maar dan nog..., de dienst uit...
Ja, hij was toen een normale user natuurlijk, geen mod. En nog niet eens zo'n echt sterk uit de verf komende user ook.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 01:43:39 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_120805193
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.
Toen teamde hij wel up tegen de gekke rechtsjes. Tegenwoordig maken de gekke rechtsjes, weliswaar van een andere generatie, maar dan nog..., de dienst uit...
Ja, hij was toen een normale user natuurlijk, geen mod. En nog niet eens zo'n echt sterk uit de verf komende user ook.
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
pi_120805280
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:

[..]

POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaan
pi_120805281
quote:

[..]

Te veel gekke rechtse mafketels wmb hoor. Je ziet het misschien niet meer?
Of dat aan du_ke ligt? Ik weet het niet, hij is wel veel te aardig.
I´m back.
pi_120805342
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaan
Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.
Er werd daar ook nauwelijks gemodereerd.
I´m back.
pi_120805354
Rechtse mafketels! Nee, linkse mafketels! Nee rechtste mafketels! ....
pi_120805367
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef LelijKnap het volgende:
Rechtse mafketels! Nee, linkse mafketels! Nee rechtste mafketels! ....
Joh, links bestaat niet eens meer...
I´m back.
pi_120805494
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.
Er werd daar ook nauwelijks gemodereerd.
Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)

Maar pol viel dus onder wat FL toen was ? (zoals het moet zijn)

Ik weet alleen dat wetenschap samen was met FL

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 01:55:38 ]
pi_120805670
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)
Ja, 3,4 jaar gelden waren de D66-aanhangers hier de baas, krijg je ook geen discussie. POL was op gegeven moment op sterven na dood.
Daarvoor had je het tijdperk sjun&lucida, dat was wel weer leuk. Toen was du_ke ook nog leuk. Goed het waren wel gepatenteerde sociopaten (ik bedoel, de achterdeur gaat 's nachts nog steeds op slot hier), maar je had iig gepassioneerde discussies en het ging ook ergens over.
En nu heb je gekkies als robin007hood, een 16½-jarige omgekeerde Robin Hood die denkt dat-ie de reïncarnatie moet spelen van Ayn Rand en die allerlei VMBO-kornuitjes (die er in de pauze een hobby van maken om allerlei mede-VMBO'ers te pesten uiteraard hè robin007hood) meenam naar dit subforum. Daarnaast heb je een semi-melancholische universitair opgeleide stenenstapelaar, die denkt dat-ie strakjes 3 ton gaat verdienen en daar alvast op anticipeert in zijn politieke meningen, een pistolen Paultje (een vuurwapen-apologist, die ook nog overal 200 km per uur denkt te moeten kunnen rijden), een bijna constant bezopen zogenaamde linkse hoernalist, die echt een typhus grote bek heeft, maar als het erop aan komt werkelijk nergens verstand van heeft of slechts van politiek-correcte leuzen met een sik van 2 meter, een electro-ir in de WIA met een morele superioriteit waar de linksen in de jaren 70 een puntje aan zouden kunnen zuigen en massa's, werkelijk waar massa's aanhangers van Het Libertarisme... (vaak hoe voorspelbaar ict'ers en allemaal even zuur, vaak aanwezig na 3:00 u). Lopen die oude in feite principeloze D66 fellowtravellers van 3, 4 jaar geleden er ook nog tussen door dus eh... En dat stemt du-ke a.k.a. the 99.999-kid btw tegenwoordig ook nog.
Neuh. Je kunt nog beter een discussie voeren over de politiek met de gemiddelde kapper...
Kun je ook geen bokaaltje meer aan wijden.
Het is een rariteitenkabinet geworden. Drugshond verdient de hoofdprijs wat dat betreft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 27-12-2012 03:22:34 ]
I´m back.
pi_120806326
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar pol viel dus onder wat FL toen was ? (zoals het moet zijn)

Ik weet alleen dat wetenschap samen was met FL
WFH, maar eerder heette dat nog anders.
Rond de verkiezingen van 2002 is POL opgericht, ik ben daar zelf nog instrumenteel in geweest, samen met yvonne.
Was de verkiezingen met Pim Fortuyn.
Het was trouwens een afscheiding van het tegenwoordige C&H, dat toen nog volgens mij c&g heette oid.
Dat werd eerst SCH, staatkunde, cultuur en historie.
En daarna werd die S, POL. En een eigen subforum.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:09:12 #151
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807150
Ik voelde me gewoon aangesproken door Ryan, en ik kom niet eens van het VMBO.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_120807178
quote:
15s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:09 schreef Euribob het volgende:
Ik voelde me gewoon aangesproken door Ryan, en ik kom niet eens van het VMBO.
Je gaat er wel naar toe?
I´m back.
pi_120807191
Trouwens mijn kapper heeft Parkinson hoor, dus hij knipt niet meer.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:23:39 #154
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807323
quote:
5s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je gaat er wel naar toe?
Neuh, we zijn niet allemaal goed met onze handen Ryan.
  Admin donderdag 27 december 2012 @ 03:24:33 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120807331
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, 3,4 jaar gelden waren de D66-aanhangers hier de baas, krijg je ook geen discussie. POL was op gegeven moment op sterven na dood.
Daarvoor had je het tijdperk sjun&lucida, dat was wel weer leuk. Toen was du_ke ook nog leuk. Goed het waren wel gepatenteerde sociopaten (ik bedoel, de achterdeur gaat 's nachts nog steeds op slot hier), maar je had iig gepassioneerde discussies en het ging ook ergens over.
En nu heb je gekkies als robin007hood, een 16½-jarige omgekeerde Robin Hood die denkt dat-ie de reïncarnatie moet spelen van Ayn Rand en die allerlei VMBO-kornuitjes (die er in de pauze een hobby van maken om allerlei mede-VMBO'ers te pesten uiteraard hè robin007hood) meenam naar dit subforum. Daarnaast heb je een semi-melancholische universitair opgeleide stenenstapelaar, die denkt dat-ie strakjes 3 ton gaat verdienen en daar alvast op anticipeert in zijn politieke meningen, een pistolen Paultje (een vuurwapen-apologist, die ook nog overal 200 km per uur denkt te moeten kunnen rijden), een bijna constant bezopen zogenaamde linkse hoernalist, die echt een typhus grote bek heeft, maar als het erop aan komt werkelijk nergens verstand van heeft of slechts van politiek-correcte leuzen met een sik van 2 meter, een electro-ir in de WIA met een morele superioriteit waar de linksen in de jaren 70 een puntje aan zouden kunnen zuigen en massa's, werkelijk waar massa's aanhangers van Het Libertarisme... (vaak hoe voorspelbaar ict'ers en allemaal even zuur, vaak aanwezig na 3:00 u). Lopen die oude in feite principeloze D66 fellowtravellers van 3, 4 jaar geleden er ook nog tussen door dus eh... En dat stemt du-ke a.k.a. the 99.999-kid btw tegenwoordig ook nog.
Neuh. Je kunt nog beter een discussie voeren over de politiek met de gemiddelde kapper...
Kun je ook geen bokaaltje meer aan wijden.
Het is een rariteitenkabinet geworden. Drugshond verdient de hoofdprijs wat dat betreft.
Leukste post sinds tijden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120807334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Neuh, we zijn niet allemaal goed met onze handen Ryan.
Die robin friemelt toch met pc's als ict'er?
Hardwarewise, zeg maar.
I´m back.
pi_120807340
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hee, ben je nog wakker. ;).
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:27:46 #158
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807359
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hardwarewise, zeg maar.
Robin wel, ik ben gewoon politiek geëngageerd en laat me uitkotsen door het cynische POL-volk.
pi_120807375
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Robin wel, ik ben gewoon politiek geëngageerd en laat me uitkotsen door het cynische POL-volk.
Cynisch? Wie is er hier cynisch?
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:31:20 #160
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807385
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Cynisch? Wie is er hier cynisch?
Je voelde je aangesproken? Laat dan maar.
pi_120807396
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je voelde je aangesproken? Laat dan maar.
Nee, ik vraag slechts wie er hier cynisch is.
Ik kan je overigens wel vertellen wie er cynisch is in de politiek hoor, maar dat zal je als tiener weinig interesseren, denk ik.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:36:19 #162
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik vraag slechts wie er hier cynisch is.
Ik kan je overigens wel vertellen wie er cynisch is in de politiek hoor, maar dat zal je als tiener weinig interesseren, denk ik.
Opent u uw ogen en kijk in de POL SC, cynisme van niveau zul je er niet vaak vinden maar cynisch is het daar zeker.
Als ik een doorsnee tiener was zou ik hier trouwens nooit een voet hebben binnen gezet, dus brand los als je je verhaal kwijt wilt.
pi_120807432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:36 schreef Euribob het volgende:

[..]

Opent u uw ogen en kijk in de POL SC, cynisme van niveau zul je er niet vaak vinden maar cynisch is het daar zeker.
Als ik een doorsnee tiener was zou ik hier trouwens nooit een voet hebben binnen gezet, dus brand los als je je verhaal kwijt wilt.
Wie is er dan cynisch hier op FOK!POL?
In de politiek zijn die partijen en die partijleiders die trommelen over modernisering van dit en modernisering van dat heel erg cynisch. Dus dan weet je wel over wie ik het heb, neem ik aan.
Toch?
Ben je 20 btw?
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:44:32 #164
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807456
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie is er dan cynisch hier op FOK!POL?
In de politiek zijn die partijen en die partijleiders die trommelen over modernisering van dit en modernisering van dat heel erg cynisch. Dus dan weet je wel over wie ik het heb, neem ik aan.
Toch?
Ben je 20 btw?
Definieer cynisch in jouw ogen, volgens mij verschillen onze definities.
Nee ik ben 16, en dat feit had ik hier nooit moeten posten maar houd dat maar op jeugdige naïviteit.
pi_120807484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Definieer cynisch in jouw ogen, volgens mij verschillen onze definities.
Nee ik ben 16, en dat feit had ik hier nooit moeten posten maar houd dat maar op jeugdige naïviteit.
Joh, eerlijk gezegd? Als je 16 bent?
Wat doe je nu nog op...?
Discussieer je nu met een vent die bijna 51 is?
En dan eis je dat hij jou maar eens uitlegt wat het woord cynisch betekent, want misschien heb jij een andere betekenis in je hoofd?
Kijk dat bedoelde ik in dat stukje... wat is POL nu nog...?
Snap je een heel klein beetje wat ik bedoelde met die langere post, dat het een rariteitenkabinet geworden is?
Ga nou normaal slapen joh als een normale 16-jarige...
Je hebt nog rust, regelmaat en reinheid nodig, rrr, dude. :{.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:54:55 #166
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807505
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, eerlijk gezegd? Als je 16 bent?
Wat doe je nu nog op...?
Discussieer je nu met een vent die bijna 51 is?
En dan eis je dat hij jou maar eens uitlegt wat het woord cynisch betekent, want misschien heb jij een andere betekenis in je hoofd?
Kijk dat bedoelde ik in dat stukje... wat is POL nu nog...?
Snap je een heel klein beetje wat ik bedoelde met die langere post, dat het een rariteitenkabinet geworden is?
Ga nou normaal slapen joh als een normale 16-jarige...
Je hebt nog rust, regelmaat en reinheid nodig, rrr, dude. :{.
Op dit moment zit ik in een tijdzone waar het pas 10 uur 's avonds is. Als jij je nou eens niet zou blindstaren op mijn leeftijd maar mijn posts gewoon op de gebruikelijke manier de grond in werkt dan héél misschien komt het nog wel goed met POL.
pi_120807540
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik in een tijdzone waar het pas 10 uur 's avonds is. Als jij je nou eens niet zou blindstaren op mijn leeftijd maar mijn posts gewoon op de gebruikelijke manier de grond in werkt dan héél misschien komt het nog wel goed met POL.
Je zit in Anchorage?
Vakantie?
O, nee, oostkust, vakantie met je ouders en je gaat FOK!ken?
Roep je ouders er maar bij dan... Overigens doe dat maar in POLSC, laat ze daar maar even reageren. :). Dit is een topic over bokaaltjes.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:08:18 #168
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je zit in Anchorage?
Vakantie?
O, nee oostkust, vakantie met je ouders en je gaat FOK!ken?
Roep je ouders er maar bij dan...
Mijn ouders zitten fijn hun boeken te lezen, die ga ik niet storen. Ik zie ook niet in waarom.
Ik red me hier prima.
pi_120807627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Mijn ouders zitten fijn hun boeken te lezen, die ga ik niet storen. Ik zie ook niet in waarom.
Ik red me hier prima.
Punt 1 gaat het hier niet om jou, maar om bokaaltjes.
Punt 2 iemand kan wel van alles en nog wat beweren via internet, daar trapt niemand in. Dus laat 1 of mogelijke gewoon 2 van je ouders reggen hier en reageren in POLSC. And if you don't, it didn't happen, dude. Je ouwehoert dan uit je nek, en weer een reden te meer waarom dit een travesty is. :).
Punt 3 waarom ga je überhaupt FOK!ken, dude, als je op vakantie bent? Ben je dan een verveelde 16-jarige tiener of niet? :D. Je moet gewoon gaan slapen, ook al is het kwart over tien, als 16-jarige. RRR.
Punt 4 anders vraag ik yvonne wel even van waaruit welk ip-nummer je aan het internetten bent.
I´m back.
  donderdag 27 december 2012 @ 05:03:38 #170
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt 1 gaat het hier niet om jou, maar om bokaaltjes.
Volgens mij ben jij hier degene die de bokaaltjes geen aandacht geeft, dude.

quote:
Punt 2 iemand kan wel van alles en nog wat beweren via internet, daar trapt niemand in. Dus laat 1 of mogelijke gewoon 2 van je ouders reggen hier en reageren in POLSC. And if you don't, it didn't happen, dude. Je ouwehoert dan uit je nek, en weer een reden te meer waarom dit een travesty is. :).
Je wilt weten wat mijn leeftijd is en vervolgens ouwehoer ík uit mijn nek als het antwoord je niet bevalt? :D
Als ik mijn ouders hier laat reageren geloof je het trouwens toch niet, dus big deal.

quote:
Punt 3 waarom ga je überhaupt FOK!ken, dude, als je op vakantie bent? Ben je dan een verveelde 16-jarige tiener of niet? :D. Je moet gewoon gaan slapen, ook al is het kwart over tien, als 16-jarige. RRR.
Mijn collectie boeken is beperkt helaas dus af en toe een fok-pauze lijkt me geen probleem.

quote:
Punt 4 anders vraag ik yvonne wel even van waaruit welk ip-nummer je aan het internetten bent.
Doe dat joh, als je daar gelukkig van wordt.
  donderdag 27 december 2012 @ 05:05:20 #171
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120807875
Ik vind je beangstigende conservatieve trekjes vertonen Ryan, pas op dat je geen inflexibele theedoek wordt.

Kut wat gaan we off-topic.
  donderdag 27 december 2012 @ 07:18:31 #172
89730 Drugshond
pi_120808097
quote:
Opletten ik post niet of nauwelijks in POL. Je kunt me wel waarderen voor de POL-SC, en dan is deze eer te veel.
  donderdag 27 december 2012 @ 07:59:55 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120808190
De Bram Peper-trofee lijkt me aan Ryan3 toe te behoren.
pi_120808241
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 07:59 schreef Reya het volgende:
De Bram Peper-trofee lijkt me aan Ryan3 toe te behoren.
Waar staat die voor?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_120808496
Ryan O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120808859
Ryan heeft zich blijkbaar goed vermaakt tweede kerstdag :D.
  donderdag 27 december 2012 @ 09:38:39 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120808955
Goed, stemming gesloten

Ik ga tellen
pi_120809840
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja? vind je het erg grappig? Dit soort gewauwel is een toonbeeld voor je forum?
  donderdag 27 december 2012 @ 10:53:16 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_120810282
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:

[..]

Lees die post nu nog eens als verkapte nominaties :P
pi_120810383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hardwarewise, zeg maar.
Programmeur.
pi_120810412
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Wie is de veredelde stenenstapelaar, ik ben benieuwd. 8-)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120810473
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
pi_120810491
quote:
15s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
Ook dit is een parel van een post. O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2012 @ 11:09:56 #184
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_120810677
quote:
15s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Ach, op zijn leeftijd is de e misschien nog de enige die het doet.
Carpe Libertatem
pi_120810712
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef 99.999 het volgende:
De Lodewijk Asschermenora, voor de diamantslijper die ons veel te veel belastinggeld gaat kosten.

Waht, wint met een straatlengte voorsprong op Von_Preussen.
Dit kan ik wel waarderen.
  Admin donderdag 27 december 2012 @ 11:54:11 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120811808
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, jouw post hieronder is ook grappig.
Het steekt iig met kop en schouders boven de sc uit.
En of dát nou een toonbeeld voor het forum moet zijn
Ik vraag het me af.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120812035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.
Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?
pi_120812199
quote:

[..]

Ik vraag het me af.
Scherp!
-weg-
pi_120812355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
pi_120812363
quote:
Mwoa, de gemiddelde kapper is een kapster.
pi_120812423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:

[..]

Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
Ik bedoel maar, men moet ook geen boter op het hoofd hebben.
pi_120812426
quote:
6s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef waht het volgende:

[..]

Dit kan ik wel waarderen.
Hij is je gegund.
pi_120812435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:
Ha, POL is het geestelijk beperkte zusje van F&L.
pi_120812624
Wanneer kan ik mijn trofee ophalen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120812668
Echt, jullie mochten willen dat figuren als Haushofer en Molurus hier zouden komen om jullie te behelpen van jullie dogmatische opvattingen.
pi_120812683
quote:

[..]

Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.
pi_120812692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, jullie mochten willen dat figuren als Haushofer en Molurus hier zouden komen om jullie te behelpen van jullie dogmatische opvattingen.
Vers bloed is immer welkom.
  donderdag 27 december 2012 @ 12:22:14 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_120812724
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.
Ik heb toch het idee dat de onderbuik wat meer aanwezig is in NWS-topics.
pi_120812748
quote:

[..]

Ik vraag het me af.
Dat weet ik niet. Jij bent hier de moeder overste die klaarblijkelijk over het niveau gaat. Vandaar mijn vraag.
pi_120812757
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef 99.999 het volgende:
Vers bloed is immer welkom.
Ik denk dat die dementerende Ryan (of zo) daar anders over denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')