Jaja, het onvermijdelijke resultaat van het journaille.quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Ik vermoed dat het een significante bijdrage levert aan de wereldvrede.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
Je verwacht het niet.quote:2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin..
Ik doe iets goed.
Ryan! Ga je ons eren met een stemformulier mop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin..
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.quote:
Stemmen of in 2013 een bakje modder over je heen krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RM-rf het volgende:
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat
Zodat jullie linksen eens een draai om de oor konden krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?
Nu insinueer je dat het een goede user was.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden?
Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme trollquote:Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat het een goede user was.
At your service.quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een waardeloze discussievoerder en enorme troll
Komt er aan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar dagen. Ik wil meer stemmers zien jongens.
Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje oneerbiedig naar Remlof, du_ke, is he fallen from grace?
Voorwaar er zijn hier lieden aanwezig die verder van het padje af lopen...
Ja, okee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij blijft maar tegen beter weten in de EU op zijn manier verdedigen. Ben zelf ook zeker pro-EU maar je kan het ook overdrijven. Meer zit er eigenlijk niet achter
Oh zeker maar daar had ik een andere categorie voorquote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Het is wel een nice kid, wmb, en nogmaals er zijn mensen hier aanwezig die je eigenlijk beter stante pede naar BNW kunt verbannen wmb..
Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje oneerbiedig naar Remlof, du_ke, is he fallen from grace?
Voorwaar er zijn hier lieden aanwezig die verder van het padje af lopen...
Wat ik zeg, ik vind het nogal oneerbiedig naar een ex-collega toe, waarmee du_ke toch heel wat jaren goed heeft samengewerkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet van het padje af, alleen pro-EU zijn werkt tegenwoordig kennelijk op de onderbuik, helaas.
Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef remlof het volgende:
Ik neem du_ke niets kwalijk, hij is een verdomd goede POLmod.
In tegenstelling tot...
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik vind du_ke wel veranderd hoor, tov 6/7/8 jaar geleden.
Toen teamde hij wel up tegen de gekke rechtsjes. Tegenwoordig maken de gekke rechtsjes, weliswaar van een andere generatie, maar dan nog..., de dienst uit...
Ja, hij was toen een normale user natuurlijk, geen mod. En nog niet eens zo'n echt sterk uit de verf komende user ook.
mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
Te veel gekke rechtse mafketels wmb hoor. Je ziet het misschien niet meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
mwa voor een beetje verdieping kan men beter naar F&L gaan
Joh, links bestaat niet eens meer...quote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef LelijKnap het volgende:
Rechtse mafketels! Nee, linkse mafketels! Nee rechtste mafketels! ....
Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)quote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vroegah (lang geleden I know, POL bestond nog niet) zat je altijd in de voorloper van F&L, voor leuke discussies.
Er werd daar ook nauwelijks gemodereerd.
Ja, 3,4 jaar gelden waren de D66-aanhangers hier de baas, krijg je ook geen discussie. POL was op gegeven moment op sterven na dood.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik fok pas een paar jaar, maar kan wel zeggen dat t 3,4 jr geleden ook nog veel interessanter was. Nog steeds is t interessanter dan de rest, maar wel stukken minder (tis vrnmlk religie vs atheisme-gezemel tegenwoordig)
WFH, maar eerder heette dat nog anders.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar pol viel dus onder wat FL toen was ? (zoals het moet zijn)
Ik weet alleen dat wetenschap samen was met FL
Je gaat er wel naar toe?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:09 schreef Euribob het volgende:
Ik voelde me gewoon aangesproken door Ryan, en ik kom niet eens van het VMBO.
Neuh, we zijn niet allemaal goed met onze handen Ryan.quote:
Leukste post sinds tijden.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 3,4 jaar gelden waren de D66-aanhangers hier de baas, krijg je ook geen discussie. POL was op gegeven moment op sterven na dood.
Daarvoor had je het tijdperk sjun&lucida, dat was wel weer leuk. Toen was du_ke ook nog leuk. Goed het waren wel gepatenteerde sociopaten (ik bedoel, de achterdeur gaat 's nachts nog steeds op slot hier), maar je had iig gepassioneerde discussies en het ging ook ergens over.
En nu heb je gekkies als robin007hood, een 16½-jarige omgekeerde Robin Hood die denkt dat-ie de reïncarnatie moet spelen van Ayn Rand en die allerlei VMBO-kornuitjes (die er in de pauze een hobby van maken om allerlei mede-VMBO'ers te pesten uiteraard hè robin007hood) meenam naar dit subforum. Daarnaast heb je een semi-melancholische universitair opgeleide stenenstapelaar, die denkt dat-ie strakjes 3 ton gaat verdienen en daar alvast op anticipeert in zijn politieke meningen, een pistolen Paultje (een vuurwapen-apologist, die ook nog overal 200 km per uur denkt te moeten kunnen rijden), een bijna constant bezopen zogenaamde linkse hoernalist, die echt een typhus grote bek heeft, maar als het erop aan komt werkelijk nergens verstand van heeft of slechts van politiek-correcte leuzen met een sik van 2 meter, een electro-ir in de WIA met een morele superioriteit waar de linksen in de jaren 70 een puntje aan zouden kunnen zuigen en massa's, werkelijk waar massa's aanhangers van Het Libertarisme... (vaak hoe voorspelbaar ict'ers en allemaal even zuur, vaak aanwezig na 3:00 u). Lopen die oude in feite principeloze D66 fellowtravellers van 3, 4 jaar geleden er ook nog tussen door dus eh... En dat stemt du-ke a.k.a. the 99.999-kid btw tegenwoordig ook nog.
Neuh. Je kunt nog beter een discussie voeren over de politiek met de gemiddelde kapper...
Kun je ook geen bokaaltje meer aan wijden.
Het is een rariteitenkabinet geworden. Drugshond verdient de hoofdprijs wat dat betreft.
Die robin friemelt toch met pc's als ict'er?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, we zijn niet allemaal goed met onze handen Ryan.
Robin wel, ik ben gewoon politiek geëngageerd en laat me uitkotsen door het cynische POL-volk.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die robin friemelt toch met pc's als ict'er?
Hardwarewise, zeg maar.
Cynisch? Wie is er hier cynisch?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Robin wel, ik ben gewoon politiek geëngageerd en laat me uitkotsen door het cynische POL-volk.
Nee, ik vraag slechts wie er hier cynisch is.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken? Laat dan maar.
Opent u uw ogen en kijk in de POL SC, cynisme van niveau zul je er niet vaak vinden maar cynisch is het daar zeker.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag slechts wie er hier cynisch is.
Ik kan je overigens wel vertellen wie er cynisch is in de politiek hoor, maar dat zal je als tiener weinig interesseren, denk ik.
Wie is er dan cynisch hier op FOK!POL?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opent u uw ogen en kijk in de POL SC, cynisme van niveau zul je er niet vaak vinden maar cynisch is het daar zeker.
Als ik een doorsnee tiener was zou ik hier trouwens nooit een voet hebben binnen gezet, dus brand los als je je verhaal kwijt wilt.
Definieer cynisch in jouw ogen, volgens mij verschillen onze definities.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie is er dan cynisch hier op FOK!POL?
In de politiek zijn die partijen en die partijleiders die trommelen over modernisering van dit en modernisering van dat heel erg cynisch. Dus dan weet je wel over wie ik het heb, neem ik aan.
Toch?
Ben je 20 btw?
Joh, eerlijk gezegd? Als je 16 bent?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Definieer cynisch in jouw ogen, volgens mij verschillen onze definities.
Nee ik ben 16, en dat feit had ik hier nooit moeten posten maar houd dat maar op jeugdige naïviteit.
Op dit moment zit ik in een tijdzone waar het pas 10 uur 's avonds is. Als jij je nou eens niet zou blindstaren op mijn leeftijd maar mijn posts gewoon op de gebruikelijke manier de grond in werkt dan héél misschien komt het nog wel goed met POL.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, eerlijk gezegd? Als je 16 bent?
Wat doe je nu nog op...?
Discussieer je nu met een vent die bijna 51 is?
En dan eis je dat hij jou maar eens uitlegt wat het woord cynisch betekent, want misschien heb jij een andere betekenis in je hoofd?
Kijk dat bedoelde ik in dat stukje... wat is POL nu nog...?
Snap je een heel klein beetje wat ik bedoelde met die langere post, dat het een rariteitenkabinet geworden is?
Ga nou normaal slapen joh als een normale 16-jarige...
Je hebt nog rust, regelmaat en reinheid nodig, rrr, dude..
Je zit in Anchorage?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in een tijdzone waar het pas 10 uur 's avonds is. Als jij je nou eens niet zou blindstaren op mijn leeftijd maar mijn posts gewoon op de gebruikelijke manier de grond in werkt dan héél misschien komt het nog wel goed met POL.
Mijn ouders zitten fijn hun boeken te lezen, die ga ik niet storen. Ik zie ook niet in waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zit in Anchorage?
Vakantie?
O, nee oostkust, vakantie met je ouders en je gaat FOK!ken?
Roep je ouders er maar bij dan...
Punt 1 gaat het hier niet om jou, maar om bokaaltjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten fijn hun boeken te lezen, die ga ik niet storen. Ik zie ook niet in waarom.
Ik red me hier prima.
Volgens mij ben jij hier degene die de bokaaltjes geen aandacht geeft, dude.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt 1 gaat het hier niet om jou, maar om bokaaltjes.
Je wilt weten wat mijn leeftijd is en vervolgens ouwehoer ík uit mijn nek als het antwoord je niet bevalt?quote:Punt 2 iemand kan wel van alles en nog wat beweren via internet, daar trapt niemand in. Dus laat 1 of mogelijke gewoon 2 van je ouders reggen hier en reageren in POLSC. And if you don't, it didn't happen, dude. Je ouwehoert dan uit je nek, en weer een reden te meer waarom dit een travesty is..
Mijn collectie boeken is beperkt helaas dus af en toe een fok-pauze lijkt me geen probleem.quote:Punt 3 waarom ga je überhaupt FOK!ken, dude, als je op vakantie bent? Ben je dan een verveelde 16-jarige tiener of niet?. Je moet gewoon gaan slapen, ook al is het kwart over tien, als 16-jarige. RRR.
Doe dat joh, als je daar gelukkig van wordt.quote:Punt 4 anders vraag ik yvonne wel even van waaruit welk ip-nummer je aan het internetten bent.
Opletten ik post niet of nauwelijks in POL. Je kunt me wel waarderen voor de POL-SC, en dan is deze eer te veel.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Het is een rariteitenkabinet geworden. Drugshond verdient de hoofdprijs wat dat betreft.
Waar staat die voor?quote:Op donderdag 27 december 2012 07:59 schreef Reya het volgende:
De Bram Peper-trofee lijkt me aan Ryan3 toe te behoren.
Lees die post nu nog eens als verkapte nominatiesquote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja? vind je het erg grappig? Dit soort gewauwel is een toonbeeld voor je forum?
Programmeur.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die robin friemelt toch met pc's als ict'er?
Hardwarewise, zeg maar.
Wie is de veredelde stenenstapelaar, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees die post nu nog eens als verkapte nominaties
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees die post nu nog eens als verkapte nominaties
Ook dit is een parel van een post.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
Ach, op zijn leeftijd is de e misschien nog de enige die het doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
Dit kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef 99.999 het volgende:
De Lodewijk Asschermenora, voor de diamantslijper die ons veel te veel belastinggeld gaat kosten.
Waht, wint met een straatlengte voorsprong op Von_Preussen.
Ja, jouw post hieronder is ook grappig.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja? vind je het erg grappig? Dit soort gewauwel is een toonbeeld voor je forum?
Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jouw post hieronder is ook grappig.
Het steekt iig met kop en schouders boven de sc uit.
En of dát nou een toonbeeld voor het forum moet zijn
Ik vraag het me af.
Scherp!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?
Mwoa, de gemiddelde kapper is een kapster.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Neuh. Je kunt nog beter een discussie voeren over de politiek met de gemiddelde kapper...
Ik bedoel maar, men moet ook geen boter op het hoofd hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
Ha, POL is het geestelijk beperkte zusje van F&L.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Vers bloed is immer welkom.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, jullie mochten willen dat figuren als Haushofer en Molurus hier zouden komen om jullie te behelpen van jullie dogmatische opvattingen.
Ik heb toch het idee dat de onderbuik wat meer aanwezig is in NWS-topics.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.
Dat weet ik niet. Jij bent hier de moeder overste die klaarblijkelijk over het niveau gaat. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |