Lees die post nu nog eens als verkapte nominatiesquote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja? vind je het erg grappig? Dit soort gewauwel is een toonbeeld voor je forum?
Programmeur.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die robin friemelt toch met pc's als ict'er?
Hardwarewise, zeg maar.
Wie is de veredelde stenenstapelaar, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees die post nu nog eens als verkapte nominaties
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees die post nu nog eens als verkapte nominaties
Ook dit is een parel van een post.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
Ach, op zijn leeftijd is de e misschien nog de enige die het doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik meerder malen gedaan en probeerde nog de humor erin te vinden maar ik kon niets grappigs vinden. Eerder een beetje verzuurd pretentieus rancuneus gebrom van iemand die anderen graag de maat wil nemen waardoor de e-penis weer wat zwelt. Maar goed, ieder z'n humor natuurlijk.
Dit kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef 99.999 het volgende:
De Lodewijk Asschermenora, voor de diamantslijper die ons veel te veel belastinggeld gaat kosten.
Waht, wint met een straatlengte voorsprong op Von_Preussen.
Ja, jouw post hieronder is ook grappig.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja? vind je het erg grappig? Dit soort gewauwel is een toonbeeld voor je forum?
Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jouw post hieronder is ook grappig.
Het steekt iig met kop en schouders boven de sc uit.
En of dát nou een toonbeeld voor het forum moet zijn
Ik vraag het me af.
Scherp!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vindt dat discussies over het insmeren met poep afbreuk doen aan POL?
Mwoa, de gemiddelde kapper is een kapster.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Neuh. Je kunt nog beter een discussie voeren over de politiek met de gemiddelde kapper...
Ik bedoel maar, men moet ook geen boter op het hoofd hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
Ha, POL is het geestelijk beperkte zusje van F&L.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef waht het volgende:
Onze discussies over fecaliën zijn nog altijd van een veel hoger niveau dan discussies onder het gepeupel buiten POL.
Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
POL is nog steeds een plek waar normaal en behoorlijk gediscussieerd kan worden, in tegenstelling tot NWS waar de onderbuik de dienst uitmaakt. Mede met dank aan djoek.
Vers bloed is immer welkom.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, jullie mochten willen dat figuren als Haushofer en Molurus hier zouden komen om jullie te behelpen van jullie dogmatische opvattingen.
Ik heb toch het idee dat de onderbuik wat meer aanwezig is in NWS-topics.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom veel in beide fora en zo verschillend zijn ze echt niet. Voor een groot deel zijn het ook dezelfde users die er posten. In NWS zijn ook prima discussies mogelijk, net zoals er hier in POL ook baggertopics tussen zitten. En omgekeerd.
Dat weet ik niet. Jij bent hier de moeder overste die klaarblijkelijk over het niveau gaat. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |