abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120391631
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, je weet het niet, he?
Waar blijft jouw lijstje, EG?
pi_120393866
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Waar blijft jouw lijstje, EG?
Ik ben er nog niet uit.
  zondag 16 december 2012 @ 22:16:32 #93
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_120395315
quote:
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
DS4. Altijd gedocumenteerd, altijd op de bal, nooit op de man.
quote:
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
PKRCHamp. Vingers in je oren en je eigen ding blijven doen.
quote:
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis".
Elfletterig schrijft altijd uitgebreid gedocumenteerde posts.
quote:
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Ik weet niet wat het is, maar hij is als geen ander in staat om me tegen de haren in te strijken met zijn manier van discussiëren. Hij steekt echter wel tijd, energie en kennis in zijn (openings-)posts dus vandaar dat hij toch deze nominatie verdient: Bram_van_Loon.
quote:
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Een goede tweede bij de Pechtold-award, maar omdat hij zijn standpunten altijd zo netjes aan de man probeert te brengen met een opgebouwd betoog, soms afgewisseld met een eenregelig standpunt, verdient Hexagon deze nominatie. Zelden tot nooit op een spelfout te betrappen trouwens.
quote:
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Geen idee, ik kom (bewust) nooit in de SC.
quote:
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
StefanP, leuk om te lezen hoe hij zich steevast uit de tent liet lokken met allerlei scheldkanonnades tot gevolg.
quote:
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Ik kan me niet herinneren dat Kowloon me vorig jaar al opviel, dus ik gok dat ie nieuw is. Altijd fijn te merken dat er aan de rechterkant ook nog mensen zijn met argumenten zónder xenofobische inslag.
quote:
9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Ik let nooit op die icoontjes. En al deed ik het wel, wie zegt me dat ze kloppen?
quote:
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Linkse Boomknuffelaar. Omdat ie volgens mij ook graag andere 'dingen' knuffelt dan bomen.
quote:
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Op het lijf geschreven van Arolsen. Linkse idealisten zijn wel vaker naief, maar hij is wel het toppunt.
quote:
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Spel of niet, maar Voorschrift brengt het op een goede manier. Dat is: rechts als 'minder overheid, meer vrijheid en verantwoordelijkheid, maar geen libertarisme'.
quote:
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Is de_Hofstadtgruppe eigenlijk al genoemd?
quote:
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje
Synthercell. Overigens ook dodelijk irritant, aangezien ik een hekel heb aan figuren die een topic openen en daarna nergens meer op reageren.
quote:
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
3-voud. Altijd op de man, zelden op de bal.
quote:
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Cempexo. Allemaal hetzelfde onderbuikriedeltje en allemaal compleet verschoond van enig steekhoudend argument.
quote:
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
michaelmoore. Doet zijn best maar ik snap eigenlijk nooit waar ie nou heen wil.
quote:
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
Betyar, overigens uitwisselbaar met de nominatie van Arolsen. Verkeert in de veronderstelling dat meer overheid altijd goed is en gratis geld de redding van de samenleving, maar lult zichzelf regelmatig klem.
quote:
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.
quote:
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger. Ook al zitten er genoeg charmante gedachten in het libertarisch gedachtengoed, je wordt er op den duur geschift van dat hij werkelijk ieder topic kaapt met dezelfde teksten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_120396206
Aangezien ik geen zin heb om mijn nominaties te onderbouwen, bij dezen een lijst:

1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder — Reya is intelligent, objectief, scherp enzovoorts.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder. — remlof onderbouwt zeer warrig, schiet van de hak op de tak en kan veel beter.
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis". — Monolith. Gewoon, omdat.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. — Hexagon, wedermaal.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. — Reya heeft naast inhoudelijke ook literaire competenties.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. — TitusPullo, al kan hij wel eens aardig inhoudelijk uit de hoek komen.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest? — dotCommunism, net als vorig jaar.
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer. — Auti heeft zich feilloos geïntegreerd in de POL SC.
9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user. — Disana, puur omdat ik dat wel een lieve vrouw vind.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden. — Whiskers2009, met name de afwezigheid van denkbeelden komt mij ziek over.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user. — Arolsen. Weinig schokkend.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user. — Voorschrift is onze persoonlijke Hans Wiegel.
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob — Die_Hofstadtgruppe stemt nog steeds op de PVV.
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/Aluhoedje — Paper_Tiger schrikt zich volgens mij elke keer weer kapot als er een blauwe envelop op de deurmat flikkert.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user — 3-voud. Geen onderbouwing nodig.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent — TitusPullo heeft een paar keer de topics van de POL SC geopend terwijl ik dat moest doen, vandaar deze nominatie.
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat — Drugshond z'n posts kan ik nauwelijks begrijpen.
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user — phpmystyle was aardig kansloos op het forum en forummeets.
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is — EchtGaaf, oh nee wacht, hij is er nog.
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes — KoosVogels, vooral zijn journalistieke dogma's beginnen me te irriteren.
  zondag 16 december 2012 @ 22:57:49 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120398262
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

Bendk. Geen idee of ie nog rondzwemt onder een andere naam, maar dat eeuwige geneuzel over hoe geweldig het daar is komt je ook een keer de neus uit.

cempexo = bendk
  zondag 16 december 2012 @ 23:02:12 #96
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_120398575
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

cempexo = bendk
Had het kunnen weten.

Daar gaat mijn insteek om allemaal verschillende users te nomineren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Janneke141 op 16-12-2012 23:22:40 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_120398964
Friek, mede-alcoholist, wat flik je me nou?!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 16 december 2012 @ 23:20:15 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_120399767
Ga jij ook nog stemmen Koos?
pi_120399898
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik deed het om je even over te zeik te helpen. Tijd voor bier.
pi_120405985
_O-
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120406685
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, het onvermijdelijke resultaat van het journaille.
pi_120409129
Heeft nomineren eigenlijk wel nut?
pi_120409194
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vermoed dat het een significante bijdrage levert aan de wereldvrede.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_120409234
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
pi_120419235
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Mier niet zo en ga gewoon stemmen.
Ik moest lachen. ;(
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 17 december 2012 @ 21:17:40 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_120434347
Voor de prijs nomineer ik Cempexo, wat een inzicht in het huidige politieke klimaat heeft deze man. Geen onzin komt er uit zijn toetsenbord geramd, gewoon keiharde feiten uiteraard keer op keer met onafhankelijke bronnen die dat bevestigen.

Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.

Hexagon, Ook al draagt hij de gedachte van de meest verschrikkelijke politieke partij van ons kikkerlandje hij heeft wel de kennis.

Die eer gaat naar bram_van_loon, ieder topic dat hij opent mogen we een kijkje nemen in zijn zielige bestaan als klagende Hollander.

KoosVogels Want hoernalist.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
ErikSD, een malloot die af en toe voorbij komt gepoept met oneliners die als tang op een varken slaan.

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
Niemand, iemand missen op een forum...... :')

8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomer.
Paper_Tiger, wat een man met visie, echt een aanwinst voor Fok en met name in het Politieke forum, een man met kennis net zoals Cempexo. En hij gooit graag een hengeltje uit, dan win je sowieso wat extra credits bij mij.

9. Jeanine Hennis- Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke user.
Dat is Voorschrift, een echte vrouw die zich omhoog heeft geneukt bij een bekende bank. Van geldautomaat-bediende naar de receptie. Gaat prima met dan meiske.

10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeelden.
Betyar totaal geschifte klootzak die geen rekening houdt met de gevoelens en levenssituaties van anderen, vooral bezig met het schoppen tegen alles wat rechts is en zou zich prima thuis voelen in Noord-Korea, uiteraard als militair.

11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Robin007bond, al weet hij dat zelf nog niet, komt hij tegen de tijd dat ie de zaakjes zelf moet regelen wel achter.

12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Nielsch, zijn alleen linker hersenhelft werkt zodoende dat hij rechts is.

13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
Die titel gaat wat mij betreft naar Die_Hofstadtgruppe, alles wat een ander huidskleurtje heeft of maar enigzins afwijkt van het Arische ras is in zijn ogen crimineel en niet geschikt in onze maatschappij.

Synthercell zie de toelichting van anderen.

EchtGaaf, een mannetje dat zich niet weet te plaatsen en vooral iemand anders de schuld wil geven van zijn tot nu toe falende leven. Erg jammer dat deze jongen zich niet verder wil ontwikkelen en zich daarmee een beter leven zou kunnen geven.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Voorschrift, de SC is best nutteloos, wel,leuk maat nutteloos, een simpel tijdverdrijf topic.

17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaat
Deze mag wat mij betreft naar Drugshond, naast goede posts ook vaak wazige posts waar je na 5 opvolgende posts pas weet dat het over poker of schaken gaat.

18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende user
Pietverdriet, wil zoveel kan zo weinig vooral schoppen tegen regeltjes die hem blijkbaar in de weg zitten om zijn meelijwekkende leven op rails te krijgen. Hallo die regeltjes zijn er zodat mensen zoals jij geen vrijbrief krijgen om anderen de vernieling in te helpen zodat jij er alleen beter van wordt.

19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft is
Dat is toch wel PHPmystyle kan zich virtueel niet gedragen en IRL is hij net zo.

20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjes
Paper_Tiger, jammer dat hij elk topic kan kapot maken met dezelfde achterlijke posts en die vooral niet onderbouwd, volgens hem is elke ambtenaar kut en corrupt met deze gedachte slaat hij elke discussie dood.
pi_120436681
En ik dacht dat ik de dans zou ontspringen.
pi_120436763
quote:
Dat is Robin007bond, zet quotes uit boeken en zijn wereldje reikt niet verder dan zijn zolderkamer veilig hangend aan de tietjes van mama.
Je verwacht het niet.
pi_120448420
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin. :D.
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
I´m back.
  dinsdag 18 december 2012 @ 06:47:05 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_120449763
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Godker, ik word helemaal niet meer genoemd, ja, 1 x in een bijzin. :D.
Ik doe iets goed.
Robin007bond krijgt de Ayn Randtrofee wmb.
Ryan! Ga je ons eren met een stemformulier mop? O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120452666
Ryan is toch geen vrouw?
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:09:05 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_120452985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ryan is toch geen vrouw?
Maar Vs wel :)
pi_120457469
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar Vs wel :)
Bobje ook volgens mij.
pi_120457494
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bobje ook volgens mij.
Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 03:11:19 #116
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_120625721
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Echtgaaf, als je hier enkel komt om te miepen blijf dan gewoon in de SC. Hier moet je gewoon stemmen.
Stemmen of in 2013 een bakje modder over je heen krijgen.
Fifo == fit in or fuck off.
pi_120669537
Ik zal ook m'n best doen wat stemmen af te geven, alhoewel ik meen veels te weinig namen te herkennen en te weinig actief te zijn om werkelijk te kunnen oordelen.

Overgens heb ik een duidelijke afkeer van te extreme users en poog juist in de afgegeven stemmen juist waardering te tonen voor de veel moeilijkere positie van het 'centrum' in het politieke spectrum... radikalen zijn in politieke discussie's zoiets als zaterdagamateurvoetbal ... discussie met nuance's en detail gaat eerder in de richting van profvoetbal (alhoewel voor sommigen dat ook juist saaier is, en om mee te doen ze op dat niveau domweg niet meekomen)

Hexagon... de naam die me als eerste opkomt.

Iedereen die niet post, zelfs meest miserabele drogargumentenposter kan een leuke discussie in POL opstarten, sterker nog, daaruit valt vaak de meeste lol te behalen (de macCarthy-stijl, alhoewel die allang niet meer post)

Freako... een monument van objectieve feitenkennis die ook heel prettig die op de juiste momenten kan bijdragen aan discussie zònder dat hijzelf daarmee 'puntje' wil scoren om een mening door te drukken

lastig, ik weet meestal niet wie een topic geopend heeft

- misschien later -

De POL Forum-moderatoren... jammer dat altijd weer goede users tot mod worden en dan verworden tot enkel in de SC rondhangende meta-users die zich niet meer werkelijk in een stevige Hard-op-hard discussie durven te wagen, vanwege 'hun positie'... uitzondering zou ik maken voor du_ke, die naar mijn idee juist sinds zn naamswijziging minder een pure slowchatter is en zich steeds meer tot een brede pol-user aan het ontwikkelen is...
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat

11. Joop den Uyltrofee - Meest Beste linkse user.
aangezien ik mezelf wel links genoeg vind heb ik vaak meer problemen me discussie met nóg linksere users dan met gewone rechtsen... een van de weinige users die mij echter wel degelijk kan overtuigen van linksere standpunten is naar mij ervaring Weltschmerz

12. Hans Wiegeltrofee - Meest Beste rechtse user.
veel mensen hebben in POl een negatieve kwalificatie voor pietverdriet... ikzelf kan me echter meestal juist wel vinden in zn meer rechts-conservatieve uitspraken, ook als ik ze niet altijd deel.
robin007bond is wat mij betreft ook een goede kandidaat voor een serieus rechtsgeluid

ik kies overigens bewust niet voor de 'meest' extreme positionering, maar liever voor een meer interssante

volgens mij al langer niet actief en niet zo heel vaak in POL, maar ik genoot altijd speciaal veel van Bankfurt... Leuk altijd omdat die werkelijk beweerde allerhande 'inside' informatie te hebben vanuit door hem geclaimde complotten en zeker heb ik volop genoten toen hij met de bewering aankwam een aanstaande wereldramp te kunnen voorkomen door aardbeien te eten (waaraan ik met plezier mn oodje bijgedragen heb)

Oud_student post niet zo heel veel, maar het valt me telkens op dat als hij post hij steeds weer een stukje negatiever en zuurder geworden lijkt te zijn geworden.

Specifiek in de threads voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen heb ik regelmatig op het punt gestaan gewoon deze te gaan negeren vanwege de terugkerende calimero-posts van de ron-paul-fans die op veel momenten zo alomtegenwoordig waren dat ze de meer diepgaande discussies onmogelijk maakten... intersantere posters als popolon, lyrebird en maartena werden snel overschreeuwd door een terugkerende klagertjes met een sterke slachtoffer-instelling.. er waren er meerder maar bv een poster als PKRChamp komt direkt in me op als iemand waar weinig mee te discussieren was en die volgens mij ook eigenlijk in amerika of het werkelijke verloop van die verkiezingen weinig tot geen intersse had.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 23-12-2012 14:51:29 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 23 december 2012 @ 16:58:19 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_120675862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RM-rf het volgende:
Je zou hopen dat Yvonne de volgende keer als er een modpositie vrijkomt, gewoon de grootste troll en drogargumentenposter uitkiest, zodat er geen goede disicussieerder veroren gaat
Waarom denk je dat Voorschrift POLmod is geworden? :D
  zondag 23 december 2012 @ 17:06:27 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120676219
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Zodat jullie linksen eens een draai om de oor konden krijgen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120678083
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu insinueer je dat het een goede user was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')