Na veel intern beraad met zijn oorlogskabinet heeft El Generalissimo de volgende lijst weten te voltooien, gefeliciteerd aan iedereen die dit jaar in zijn oog is gesprongen, en gecondoleerd aan degenen die moeten wachten tot het volgende jaar op een lintje.
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerderOok al is de naam van deze trofee misplaatst, vind ik dat deze hetzelfde blijft als andere jaren, voorgaande jaar heb ik 'm uitgereikt aan Hexagon ten koste van GSbrder, maar laat ik het dit maal anders doen, eens wisselen voor de afwisseling. Hij gaat naar
GSbrder.2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerderAangezien El Generalissimo vrij weinig buiten de SC komt is deze uitreiking niet helemaal op z'n plaats, maar ik denk dat ik 'm toch uitreik aan
Zienswijze, wiens bijdragen niet verder kwamen dan een ongefundeerde tirade op Nederland en een homage aan India.
3. Herman Wijffels trofee - User met meeste "dossierkennis"Aangezien dit POL is en de discussies nogal ver uit elkaar rijken ga ik voor deze trofee me toch echt even richten op de politiek, en hierin is
Hexagon toch wel de vis in het water.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopenerGeen flauw idee,
iedereen die meewerkt aan ons subforum vind ik een lintje hebben verdiend.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijlIn voorgaande jaren ging deze naar Reya of Nautilus, waar ik het uiteraard mee eens ben, maar als er een grammaticanazi is dan is het wel onze bloedeigen fiscalist
Eriksd.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Eigenlijk moet ik ook hier iedereen in de SC op gaan noemen, maar ik hou het maar bij
Whiskers.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?Niemand, degenen die El Generalissimo hardhandig heeft laten opbokken hebben dat verdiend, de rest die is weggegaan mist hij niet.
8. Henk Krol trofee - Beste nieuwkomerEuribob, de enige nieuwkomer en ook meteen een goede. Alleen jammer dat hij nog steeds mannelijk schoon niet weet te verkiezen boven de mossel, dit probeer ik er komend jaar wel uit te rammen.
9. Jeanine Hennis-Plasschaert-trofee - Beste vrouwelijke userDeze gaat naar onze Perzische afgevaardigde met haar leuke broer wiens nummer ik nog steeds moet zien te ontfrutselen, en waar ik nog steeds een keer al chocolade-vretend Titanic mee moet gaan kijken in haar bed,
Ziba.10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest zieke denkbeeldenDeze moet naar
Von_Preussen, hij heeft er hard genoeg voor gewerkt, ik gun het hem.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse userIk sluit me hier aan bij voorgenoemde argumentatie van Elfletterig:
Over een paar jaar heet deze trofee de
Arolsen-trofee en betuigen ultra-linkse kopstukken als Marijnissen en Roemer openlijk hun respect voor hun nieuwe boegbeeld... In Pyong-Jang wordt binnenkort een straat naar hem vernoemd, laat Kim Jung-un zojuist weten....
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse userHier nomineert El Generalissimo zichzelf, mod
Voorschrift is moeilijk te overtreffen door de kastlinksen en salonfähige ontkenners hier.
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoobDeze gaat naar mod
remlof, een sterk staaltje omgekeerde psychologie, hij heeft werkelijk een hekel aan alles wat riekt naar de blanke man uit Noord-Europa en voornamelijk Amerika, om nog maar te zwijgen over onze vrienden uit Israel, die nog liever vandaag in de afgrond mogen vallen dan morgen als we hem mogen geloven.
14. Martin Bosma trofee - Meest paranoide user/AluhoedjeDeze sla ik over, want ik smijt die onzin vaak richting BNW.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste userEen trofee eigenlijk bedoeld als belediging of tik op de vingers meen ik, maar ik kan wel lachen om een sterke dosis cynisme, dus bij deze gaat hij naar
3-voud.16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opentAl sla je me dood.
17. Bram van Ojik trofee - User die bijdragen post waarvan doel, strekking of inhoud de lezertjes ontgaatNa menig fles whiskey, wijn, bier, vodka, absinth en dropshots en jointje door z'n leven heen gaat deze eervolle prijs uiteraard naar
Drugshond. Hij doet z'n best om zo cryptisch mogelijk te schrijven, waar iedereen de schouders bij optrekt en zich afvraagt wat nou de bedoeling is, kudo's.
18. Jolande Sap trofee - Meest meelijwekkende userWederom een tweede nominatie voor
Zienswijze, hij die niets is en zoveel denkt.
19. Uri Rosenthal trofee - user waarvan iedereen blij is dat ie opgetieft isPHP, need I say more? Als je zelfs tijdens meets "geband" wordt door uitbaters dan doe je iets verkeerd.
20. Ron Paul trofee - User die het meest blijft hangen in dezelfde dogma's, mantra's en riedeltjesMutant01.

That concludes my decree.
[ Bericht 1% gewijzigd door Voorschrift op 02-12-2012 20:33:21 ]