En laten we hem niet te veel stigmatiseren mensen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef waht het volgende:
Ja ja, de politieke moordenaar verdient een tweede kans.
Zonder begeleidingquote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk. Echt belachelijk.
Wie zegt dat precies?quote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En laten we hem niet te veel stigmatiseren mensen.
Waarschijnlijk lang. Alle mensen die zeggen dat ze hem kapot maken doen het toch nietquote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef Red_85 het volgende:
Eens kijken hoelang hij blijft rondlopen. Levend.
Misschien moet ie een wedstrijd van Feyenoord bezoeken.quote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef Red_85 het volgende:
Eens kijken hoelang hij blijft rondlopen. Levend.
Ik vraag me trouwens af in welk ander land een politieke moord zo slap bestraft zou zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 10:50 schreef Boldface het volgende:
De man had natuurlijk levenslang moeten krijgen. Dat die straf destijds niet is opgelegd, is één van de grootste dwalingen in onze rechtspraak ooit.
Overigens is een bericht dat hij gesignaleerd zou zijn nog niet automatisch waarheid.
In Noorwegen kreeg Breivik bijna minder voor 80 politieke moorden op kinderen, dus ik denk Noorwegen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af in welk ander land een politieke moord zo slap bestraft zou zijn.
Hoezo? Hij komt over ruim anderhalf jaar vrij. Dan is de termijn van een keer proefverlof wel aangebroken lijkt mij.quote:Op maandag 26 november 2012 10:49 schreef De_Guidance het volgende:
Klinkt als een broodje aap van de aluhoedjes.
quote:Volgens planning zal dat in mei 2014 zijn, als hij twee derde van zijn straf heeft uitgezeten.
Dat moet nog maar blijken, of z'n hechtenis verlengd zal worden staat nog open.quote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Noorwegen kreeg Breivik minder voor 80 politieke moorden op kinderen, dus ik denk Noorwegen.
U heeft een punt. Al kreeg Breivik meer en kan hij in principe onbeperkt vastgehouden worden.quote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Noorwegen kreeg Breivik bijna minder voor 80 politieke moorden op kinderen, dus ik denk Noorwegen.
Ah verkeerd gelezen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo? Hij komt over ruim anderhalf jaar vrij. Dan is de termijn van een keer proefverlof wel aangebroken lijkt mij.
[..]
20 jaar is ook vrij weinig voor zoiets. Weet echter niet of hij nu wel of niet de Noorse TBS heeft gekregen, hij is in principe toerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
U heeft een punt. Al kreeg Breivik meer en kan hij in principe onbeperkt vastgehouden worden.
Kun je nooit zeker weten natuurlijk, maar in Nederland geven we doorgaans het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef Disana het volgende:
Ik zou dat serieus wel willen weten, of dit bericht nu waar is of niet: blijft een moordenaar als Volkert van der G. niet altijd gevaarlijk. Hoe kan men er zeker van zijn dat hij het niet weer in zijn bol krijgt.
Hij kan in principe onbeperkt vastgehouden worden als men hem als gevaar beschouwd.quote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
20 jaar is ook vrij weinig voor zoiets. Weet echter niet of hij nu wel of niet de Noorse TBS heeft gekregen, hij is in principe toerekeningsvatbaar verklaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |