Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proevenquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks d'r van Pisc. GEEN ENGELS MARJET!
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werkquote:
ONZ / Bedenk hier zelf Blof-songtekstenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werk
Straten die lijken te huilen, ik doe de deur dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Why Tell Me Why.quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proeven
quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Why Tell Me Why.
O wacht, Floortje deed deze ooit al.
quote:
Dat wordt het hélemaal niet en Hou me vast roeleert de pan uit, dus daar moet ze zich niet aan gaan wagen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Marjet doet ook altijd nummers van mannen, dat klinkt gewoon anders, en minder.
Eens.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
Of wacht... dat gebeurt natuurlijk in de finale, samen met Bart(de zanger van Racoon)quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef iBenny het volgende:
Ze zal wel Racoon - Oceaan gaan zingen ofzo
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar jongens, één keer Engels, serieus. Ik bedoel; ik heb het hele Bluf nummer aan zitten horen, dat vraagt toch iets ter compensatie?
WTF, wat is dit? (het kan dus nog erger dan Johannes...)quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:
Deze Russische omaatjes zijn tweede geworden op het afgelopen Songfestivalquote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef kermit71 het volgende:
[..]
WTF, wat is dit? (het kan dus nog erger dan Johannes...)
Ik denk dat Marjet ook hier nog een mooie versie van kan maken!
Niet eens daarom.quote:
Ongelofelijk! Ik stam nog uit de tijd dat het ESF alleen met orkest was enzo. Ergens vind ik het wel briljant, ze zijn wel erg lief, die omaatjes.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze Russische omaatjes zijn tweede geworden op het afgelopen Songfestival![]()
Bij X-factor heb je ook avonden met thema's. Zo gek is het dus niet. Dan zit je ook buiten je eigen comfortzone.quote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ranja het volgende:
Iedereen moet gewoon doen waar ze het beste in zijn.
Je gaat Borsato toch ook niet vragen of hij Engels gaat zingen, of Anouk of ze een r&b nummer zoals Alicia Keys, of Blof om iets met een zinnige tekst... waarom zou Marjet dan wel engels moeten zingen? Het is mijn stijl niet maar ze is goed in wat ze doet...
quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:
Oh ja, lekker op tijd beginnen met de zieligheidskaartquote:Op maandag 26 november 2012 11:36 schreef jcdragon het volgende:
Leona Philippo ziek.
http://www.telegraaf.nl/prive/21109726/__Leona_Philippo_ziek__.html
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?quote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lekker op tijd beginnen met de zieligheidskaart![]()
Hier te downloaden voor $1,29quote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil dat nummer van Barbara - Skyfall hebbuh.
Eigenlijk zou het een reden moeten zijn om haar terug te trekken of het publiek op te roepen niet op haar te stemmen (of de coaches allemaal een 1 laten geven) zodat ze automatisch afvalt.quote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?
Niet? Trijnkonijn wil voorkomen dat Leona eruit dondert. Vrijdag speelde ze de zieligheidskaart aan de late kant, dus nu lekker op tijd beginnen met een media-offensiefquote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?
Nee. KNO arts is geen zieligheid.quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Trijnkonijn wil voorkomen dat Leona eruit dondert. Vrijdag speelde ze de zieligheidskaart aan de late kant, dus nu lekker op tijd beginnen met een media-offensief
Ja precies, vandaar dat er zoveel Johannes haters waren. Sterk argument knul.quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef BzP het volgende:
Sandra zit op een een hoogte waar de anderen alleen maar van kunnen dromen.
Ze is duidelijk de beste.
Dat kun je alleen al zien aan de hoeveelheid haters hier.
Hoe beter iemand is hoe meer haters.
De beste (Sandra) heeft gewoon een heel legers aan haters.
Go haterzzz <3
Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmenquote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat er zoveel Johannes haters waren. Sterk argument knul.
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.quote:Op maandag 26 november 2012 16:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmen
quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef BzP het volgende:
Ze is duidelijk de beste.
Dat kun je alleen al zien aan de hoeveelheid haters hier.
Hoe beter iemand is hoe meer haters.
De beste (Sandra) heeft gewoon een heel legers aan haters.
Ja heb ik gedaan, klopt als een bus.quote:Op maandag 26 november 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.
[..]
Vind dat Sandra er meer heeft hier, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Johannes had veel haters hier, dus hij is duidelijk ook een beste zanger.
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwachtquote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ranja het volgende:
Iedereen moet gewoon doen waar ze het beste in zijn.
Je gaat Borsato toch ook niet vragen of hij Engels gaat zingen, of Anouk of ze een r&b nummer zoals Alicia Keys, of Blof om iets met een zinnige tekst... waarom zou Marjet dan wel engels moeten zingen? Het is mijn stijl niet maar ze is goed in wat ze doet...
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan ik bij Johannes ook vragen.
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelfquote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat.
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.quote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.
De jury bij TVOH zijn ook de grootste mongolen bij elkaar imo.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Behalve bij Barbara vrijdagavond he.quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelf
Nog wel aardig is niet goed, of uitmuntendquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef methodmich het volgende:
Mwah, in kleine liedjes vind ik Van Velzen altijd nog wel aardig.
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Dat is inderdaad meten met 2 maten, diverse mensen doen steeds iets uit 1 hoekje.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?
Want ik doel daar eerder op.
Ja, maar als je naar het Voice publiek kijkt... alle uithalen worden toch met gejuich begroet, of het nou een mooie lange noot (tessa) of een krijs (claudia) of een door merg en been snijdend geluid (leona) is, overal wordt voor geklapt. Daar past Marco prima bij. Binnùùùùùùùùùùùùù`...quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Zeker mee eens en dat is het probleem hier.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Marco is dit seizoen meer kritisch, dat verdient ook wel credit jaquote:Op maandag 26 november 2012 17:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.
Ik denk dat Sandra nooit zonder weeën zingt.quote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwacht) .
Nee, ik wil de kandidaten van die suffe Trijn uit hun comfortzone. Sandra moet gewoon eens een uptempo liedje pakken en de melodielijn houden zonder hem te verweeën en Leona een Nederlandstalige ballad waarbij je stem en niet de show van belang is.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef BzP het volgende:
Dat zweverige en hypnotiserende is juist sandra's talent en sterkste punt, en dat is wat verkoopt en wat de meeste mensen willen horen.
sytycd ook, maar hier zoeken ze naar the voicequote:Op maandag 26 november 2012 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sandra hoeft voor mij niet zonder weeën, ik weet dat dat haar geluid is. Dus dat gebeurt niet. Al ben ik wel benieuwd!
Wel zou ik een ander genre leuk vinden.
Nogmaals; bij X-factor heb je ook avonden met een thema. Pop, rock, etc. En dan alle kandidaten eens wat anders.
Dat vind jijquote:
Merkte het ook pas bij keep your head up hoor, maar dat gepaard met haar succes in de media/hitlijsten is een bevestiging voor mij.quote:
Helemaal mee eens, Barbara is de beste die tot nu toe heeft meegedaanquote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
[..]
sytycd ook, maar hier zoeken ze naar the voice
en die is allang gevonden
Barbara staat op nummer 2 bij mij en ik gun haar ook de winst, juist omdat Sandra al binnen is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Barbara is de beste die tot nu toe heeft meegedaan
Ja, en daarmee maakt ze alles hetzelfde, van Oerend Hard tot Skyfall... ik noem dat geen eigen stijl, ik noem dat alles verpesten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Barbara staat op nummer 2 bij mij en ik gun haar ook de winst, juist omdat Sandra al binnen is.
Maar the voice is Sandra imo omdat ze liedjes echt "Sandra" maakt
Haters gonna hatequote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en daarmee maakt ze alles hetzelfde, van Oerend Hard tot Skyfall... ik noem dat geen eigen stijl, ik noem dat alles verpesten.
Marco is entertainment, dus inderdaad op zijn plek in een jury.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe ik toch ?quote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, soms zijn mensen het gewoon niet met je eens. Live with it
Dan kunnen alle kandidaten maar beter winnen, als we jouw stelregel moeten volgenquote:
Ze wordt niet voor niets het meeste gehypt.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kunnen alle kandidaten maar beter winnen, als we jouw stelregel moeten volgen
Sandra wordt het meest gehypt, dat is wat anders dan de beste zangeres zijn. Net als Charly vorig jaar krijgt zij de meeste aandacht. Het is Sandra voor en na, de beste ontdekking na het gesneden brood en meer. Alsof die Adele-kloon (Barbara?) niet goed is in wat zij doetmaar die krijgt al heel wat minder airtime, al is het toegegeven, heel wat ruimte die ze zou innemen
Is dat zo? Sandra scoort slechter bij het publiek dan Leona (Leona haalde de eerste keer 70% en de tweede keer 40%, Sandra de eerste keer bijna 54% tegenover bijna 32% nu). Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.quote:Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef BzP het volgende:
Live with it Doe ik toch ?Anders was ik wel in de verdediging geslagen Gelukkig voor Sandra delen zeer weinig mensen jouw mening
Jij misschien, en er zullen vast meer zijn, maar voorlopig wordt ze nog wel het meest gedownloadt.quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.
lol stemmen van holland om dat programma te winnen heeft echt weinig invloed op succes en prestaties buiten/na het programma...quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zo? Sandra scoort slechter bij het publiek dan Leona (Leona haalde de eerste keer 70% en de tweede keer 40%, Sandra de eerste keer bijna 54% tegenover bijna 32% nu). Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef ranja het volgende:
Sandra mag van mij wel een Portishead nummer doen. Hoeft weinig aan te veranderen om het haar stijl te maken, een nummer als All Mine past zelfs denk ik precies. Of zou dat te alternatief zijn voor de Voice kijkers?
Goed voor de 4e plaats op de hitlijstquote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.
Gelukkig is het een moeke van 35, anders kregen we nog 'je bent jaloers' opmerkingquote:
Ik hoop niet dat ik nu Portishead voor je heb verpest, dat elke keerals je die hoort aan Sandra moet denkenquote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.
Dit nummer is toch geen favoriet ofzo, maar ik hoor Sandra wel meteen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu Portishead voor je heb verpest, dat elke keerals je die hoort aan Sandra moet denken
jij bent echt jaloers ;-)quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is het een moeke van 35, anders kregen we nog 'je bent jaloers' opmerking
Dat is verre van een feit. Dat is jouw mening. Prima, maar breng het niet als feit. En aanhang kweek je door mensen erop te wijzen dat iemand er is. Als je dat onevenredig verdeelt (Sandra meer aandacht geven dan een ander) dan kweek je vanzelf meer aanhang.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Ze wordt niet voor niets het meeste gehypt.
Ze heeft de meeste potentie om een knalcarriere te maken.
Dat is gewoon een feit.
tuurlijk valt over smaak niet te twisten maar wie de grootste aanhang wint buiten het programma die gaat het maken...
quote:Oververmoeide Nick Schilder doet een stapje terug
Nick Schilder van het duo Nick & Simon doet op advies van artsen een stap terug. De 29-jarige zanger kampt de laatste tijd met oververmoeidheidsverschijnselen. Dat maakte zijn management maandagavond bekend.
Nick zal zich de komende tijd beperken tot het deelnemen aan de laatste liveshows van The Voice Of Holland en het verzorgen van optredens. De andere activiteiten van Nick & Simon die op het programma stonden, zijn in samenspraak met de artsen uit voorzorg voorlopig geschrapt.
Het duo maakte onlangs bekend volgend jaar oktober een concert te geven in het Arnhemse stadion Gelredome.
Mooi, komt dat Volendamse gedoe nu niet in Arnhem? Scheelt mij weer files met van die bakvissenpubliek.quote:
Stond Ben op de 1e en 2e plaats op de hitlijsten?quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is verre van een feit. Dat is jouw mening. Prima, maar breng het niet als feit. En aanhang kweek je door mensen erop te wijzen dat iemand er is. Als je dat onevenredig verdeelt (Sandra meer aandacht geven dan een ander) dan kweek je vanzelf meer aanhang.
Het is Ben en Luske all over again
nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Stond Ben op de 1e en 2e plaats op de hitlijsten?
Spannend!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die Real Life Soap? Anders misschien morgen even kijken
De kijker van The Voice of Holland – Real Life is woensdagavond getuige van een onverwachts huwelijksaanzoek. Eén van de overgebleven kandidaten wordt overvallen met ‘de vraag der vragen’. Dat heeft RTL 4 dinsdag aangekondigd. Enkele dagen na de derde live show dacht de kandidaat ergens op te moeten treden, maar op de plaats van aankomst stond een verrassing te wachten. “Wie stapt er vrijdag aanstaande als kersverse verloofde het podium op voor liveshow vier?“, aldus RTL.
Bron
Ze had het wel over 'ik woon met mijn man en zijn kinderen', als ik het me goed voor de geest haal... want ik vond die tegenstelling zo komisch: MIJN man en ZIJN kinderenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:00 schreef ranja het volgende:
Anja misschien? Die woont samen lieten ze vorige keer in de real life zien... volgens mij niet getrouwd
Ja, nou ja, dat kan natuurlijk... zijn niet haar kinderen. Weet niet meer of ze echt 'mijn man' zei en zo bedoelde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze had het wel over 'ik woon met mijn man en zijn kinderen', als ik het me goed voor de geest haal... want ik vond die tegenstelling zo komisch: MIJN man en ZIJN kinderen
Volgens mij kwam er ook een trouwkaart in beeld, ik ga ff terugkijken....quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat kan natuurlijk... zijn niet haar kinderen. Weet niet meer of ze echt 'mijn man' zei en zo bedoelde.
Okquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij kwam er ook een trouwkaart in beeld, ik ga ff terugkijken....
Ghehe, alle lesbo's aan de trouwerettequote:
Marjet volgens het AD.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend!
Ik kijk meestal wel ja.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
Niks aan de hand met Leona:
http://lyt.sr/yj6jh
Even naar de KNO-arts geweest die zei dat er niets aan de hand was.. wat een wonderdokter
Sokken? Wat dacht je van het zalmroze huispak dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh niet teruggelezen en nogal offtopic, misschien stond het er al
Maar Paul gaat geloof ik meedoen aan Sterren op het IJs oid en alleen al om deze sokken vind ik het tof
[ afbeelding ]
Oh dat vond ik voor zijn doen niet eens zo apart meer eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sokken? Wat dacht je van het zalmroze huispak dan?![]()
Oh, dus het is haar normale stem zoals ze zingtquote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
Niks aan de hand met Leona:
http://lyt.sr/yj6jh
Even naar de KNO-arts geweest die zei dat er niets aan de hand was.. wat een wonderdokter
Ik ga kijkenquote:
hihi, ja ziet er heerlijk uit he!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem wil ik nu ook zo'n zalm huispak, ik draag alleen niet dat soort dingen, maar volgens mij is het zaaaalig.
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem wil ik nu ook zo'n zalm huispak, ik draag alleen niet dat soort dingen, maar volgens mij is het zaaaalig.
Ik heb een flanellen pyjama, voldoet ook primaquote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistHoe kom je anders dramatische koude winterdagen door?
ik zag dus zo'n kek huispak met panterprint! Eigenlijk moet ik die gewoon kopen, vind je ook niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die broeken hebben zo'n mooi laaghangend kruis.
Lekker tochquote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb een flanellen pyjama, voldoet ook prima
Edit: lichtblauw met roosjes erop
Ooo zeker. Als ie echt kek is: waag het niet om em te laten hangen/liggen!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik zag dus zo'n kek huispak met panterprint! Eigenlijk moet ik die gewoon kopen, vind je ook niet?
moahhhh handig ding!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef MaLo het volgende:
Deze wil ik erbij
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0026635_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die broek is echt geweldig!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef MaLo het volgende:
Deze wil ik erbij
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0026635_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ooo zeker. Als ie echt kek is: waag het niet om em te laten hangen/liggen!
Ed Sheeran neemt wraak zaterdag. Heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Verdomme alle rooien zijn er ook uitgestemd hè. Racisten.
Met voetjes eraanquote:
Vind ik nog sexyer! Maar die voetjes doen het hem bij die ander.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he hahaha![]()
of deze http://www.newlook.com/sh(...)ght-onesie_259927527
echt hequote:
Ik denk dat ik die van de H&M ga bestellen. Ik bedoel, een oversized roze trui van joggingstof en een luipaardprint-legging. Een meisje kan niet zonderquote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he![]()
Ik denk dat ik hem nog echt ga kopen ook
ditquote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van de H&M ga bestellen. Ik bedoel, een oversized roze trui van joggingstof en een luipaardprint-legging. Een meisje kan niet zonder
Ik draag sinds een jaar of 3 pantoffels (begonnen met die Noorse van de Eksjon!), dat is al heul watquote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistHoe kom je anders dramatische koude winterdagen door?
Kak, ik kom nu pas beneden. Zou het haar zus kunnen zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Thefuck, die moeder van Sandra.Die ziet er jong uit, of heeft zich jong opgetuigd, of zoiets, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Iets.
Doe je daar dan ook iets onder?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he hahaha![]()
of deze http://www.newlook.com/sh(...)ght-onesie_259927527
hahaha inderdaad ja, dan zit je daar ineens naaktquote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je daar dan ook iets onder?
Ik herinner me als kind nog dat die uit-één-stuk pyjama's ineens in de winkels lagen, ging je piesen, sta je naakt op het toilet, k-k-k-k-k-o-u-d
Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zatquote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ard-oelewapper-.html
dat Eric er niet meer inzit is jammer, maar Stacey ga ik niet missen en Ali B is tof ±Yquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zat![]()
Candy Dulfer? Ali B? Ik moet nog even wennen
Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje deze Real Lifes niet gekeken maar ik zie nu wat een kutkind het is.
Ik ook. Vooral Ali Bquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zat![]()
Candy Dulfer? Ali B? Ik moet nog even wennen
Whut?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.
Dom kind
Whehe, ja dat is wel handig, maar ik twijfelde of je een hemdje/shirtje zou doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha inderdaad ja, dan zit je daar ineens naakt![]()
Ik zou er wel en onderbroek onder doen iig
komt door Jezus ±Yquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.
Dom kind
Neuh. Ik had vroeger ook een hansop (zo noemde mijn mama datquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ja dat is wel handig, maar ik twijfelde of je een hemdje/shirtje zou doen.
Maar ergens kon ik ook wel heerlijk ergeren aan de verhalen van Stees. Ik vrees dat het geen verbetering is, Ali B is leuk, maar bij X-factor?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat Eric er niet meer inzit is jammer, maar Stacey ga ik niet missen en Ali B is tof ±Y
quote:
quote:Zangervaring: Op haar zevende trad ze voor het eerst op. Zong in Indonesie voor 6.000 mensen en treedt nu vaak op met een van haar bandjes.
ik heb er wel vertrouwen in, maar weat Candy bij een vocale wedstrijd? die vind ik dan wel een beetje raarquote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ergens kon ik ook wel heerlijk ergeren aan de verhalen van Stees. Ik vrees dat het geen verbetering is, Ali B is leuk, maar bij X-factor?
Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali B zit veel humor in, vind ik een aanwinst voor X Factor. Candy is weer een nieuwe stoorfactor.
Elastiekjes achter d'r oren.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ineens de botox waar Vaduschk het over had. Babette had een raar koppie, maar nu trekt ze het voorhoofd zelf nog strakker
Maar krijg je dan niet telkens van die one-liners die hij in elk programma dropt? Daar ben ik bang voor. Gewoon geen serieuze opmerkingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!
dat en:quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali B zit veel humor in, vind ik een aanwinst voor X Factor. Candy is weer een nieuwe stoorfactor.
datquote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!
Candy heeft een muizenstemmetje met Rrrrrrrrrr, dat belooft wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er wel vertrouwen in, maar weat Candy bij een vocale wedstrijd? die vind ik dan wel een beetje raar
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbara is de robuuste versie van Femke Halsema. Eindelijk zie ik het.
Ik denk dat juist hij wel eens kritisch durft te zijn. Hij is niet bang om die guppekoppen een beetje te krenken omdat het vaak ook leeftijdsgenoten van hem zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet telkens van die one-liners die hij in elk programma dropt? Daar ben ik bang voor. Gewoon geen serieuze opmerkingen.
Verder vind ik hem wel leuk
Nee maar alles is altijd met de helft grap. Dan krijg je Gordon maar dan x10. Nou ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat juist hij wel eens kritisch durft te zijn. Hij is niet bang om die guppekoppen een beetje te krenken omdat het vaak ook leeftijdsgenoten van hem zijn.
Hij is van de straatz jwtz!*
*(Almere, I know, maar toch)
Dat vind ik echt heel lullig voor Barb, want Femke is echt vreselijkquote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbara is de robuuste versie van Femke Halsema. Eindelijk zie ik het.
Ze is OUT.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Lauhrrie.... echt bizar dat die er nog steeds bij is. Ze kan niet eens een heel liedje van 4 minuten zingen zonder buiten adem te zijn
Ehh... je hebt vrijdag niet gekeken?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Lauhrrie.... echt bizar dat die er nog steeds bij is. Ze kan niet eens een heel liedje van 4 minuten zingen zonder buiten adem te zijn
Godver Symph, je laat me schrikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Bèèèèèhhhhgging.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemeltje, kon niemand me waarschuwen dat BAAAAGGING ook nog zou komen?
ja ze is er nu wel uit, maar ze had er afgelopen vrijdag helemaal niet meer mogen zijn...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ehh... je hebt vrijdag niet gekeken?
Dat bestel ik graag!quote:
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa doet me denken aan een worm uit een appel, mét bril.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Sandra krijgt stemproblemen, maar dan op een andere manier.
gelukkig, dat zou echt zonde zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was weinig aan de hand, aldus de KNO-arts.
Die is mooi.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ze is ietwat nerdy, ook hoe ze haar boeken liet zien bij Real Life, andere keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.
Dat is Tessa ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit, maar dan met bril?
Ja inclusief shinequote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit, maar dan met bril?
Ja nee, nu wil ik graag nog wel antwoord of je die pyjama gaat kopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.
Het antwoord is: neen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, nu wil ik graag nog wel antwoord of je die pyjama gaat kopen.
Mwoah.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, die broer, is het nou wel of niet wat?
Boeijaka.quote:
Jaquote:
Ik dacht het ook alquote:
Dat!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Zo van 'fak, straks win ik Voisss en ben ik beroemd en komen alle mannen, en nu...nu moet ik ja zeggen'.
quote:
Ook dit keer is het antwoord: neen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, was jij dat nou die zei dat San dezelfde neus als Trein heeft?
[ afbeelding ]
Jezus, het was te verwachten, Winnie aan het stuurquote:Programmadirecteur Erland Galjaard: ‘Als het agendatechnisch lukt, gaat koningskoppel Wendy en Martijn het programma presenteren. Anders denk ik aan Winston Gerschtanowitz en dan met een andere vrouw.’
Warme choco +1.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Jongens, thee, chai tea latte, latte macchiato of warme choco. Wat moet ik nu gaan zetten?
Warme chocooooooooooo en anders een latte!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Jongens, thee, chai tea latte, latte macchiato of warme choco. Wat moet ik nu gaan zetten?
Wendy moet er nog wel wat voor doen thuis.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En alsof Erland niet weet dat Wendy en Martijn het gaan worden, maar het houdt het spannend
Wendy met haar grafstem...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wendy moet er nog wel wat voor doen thuis.
Voor mij is net een kopje groene thee gezetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
dat was ik!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, was jij dat nou die zei dat San dezelfde neus als Trein heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Hij komt net zijn bed uit zo te zien.
1 minuut 50. Moet je wel de luchtbelletjes vooraf doorprikken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Zo, warme choco gemaakt. Tip: 2 minuut 20 in de magnetron is iets te lang.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Zo, warme choco gemaakt. Tip: 2 minuut 20 in de magnetron is iets te lang.
Ooit zullen ze de wereld domineren.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel funny vind, twee gingers bij elkaar.
Goed gezienquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
De moeder met een hartwip in het ziekenhuis maar Salami kan alleen maar balen dat ze niet kon komen kijken.
ja he haha, echt exact dezelfde neusvorm gewoon!quote:
van mij mag ze wegquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kind ga weg met je kinderen voor kinderen stem. Huuuuuuuuuuu.
quote:
Ik wilde dat vroeger ook altijd, leek me gewoon leukquote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat nooit zo, kleding aan een rek, lekker stof happen.
Samen met de gerstekorrels onder haar ogen graag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die bijbel niet operatief verwijderen?
Dat wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |