Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proevenquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks d'r van Pisc. GEEN ENGELS MARJET!
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werkquote:
ONZ / Bedenk hier zelf Blof-songtekstenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werk
Straten die lijken te huilen, ik doe de deur dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Why Tell Me Why.quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proeven
quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Why Tell Me Why.
O wacht, Floortje deed deze ooit al.
quote:
Dat wordt het hélemaal niet en Hou me vast roeleert de pan uit, dus daar moet ze zich niet aan gaan wagen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Marjet doet ook altijd nummers van mannen, dat klinkt gewoon anders, en minder.
Eens.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
Of wacht... dat gebeurt natuurlijk in de finale, samen met Bart(de zanger van Racoon)quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef iBenny het volgende:
Ze zal wel Racoon - Oceaan gaan zingen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |