Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proevenquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks d'r van Pisc. GEEN ENGELS MARJET!
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werkquote:
ONZ / Bedenk hier zelf Blof-songtekstenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie relatie moet dan telkens 500 kilometer op de trekker, dat is onbegonnen werk
Straten die lijken te huilen, ik doe de deur dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Why Tell Me Why.quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Vaduschk, niet altijd, gewoon één keertje! Ff om de sfeer te proeven
quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Why Tell Me Why.
O wacht, Floortje deed deze ooit al.
quote:
Dat wordt het hélemaal niet en Hou me vast roeleert de pan uit, dus daar moet ze zich niet aan gaan wagen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Marjet doet ook altijd nummers van mannen, dat klinkt gewoon anders, en minder.
Eens.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze elke week die vreselijke braakbalzooi gaat doen van DeKast-DeDijk-Blof-VanDikHout, alsjeblieft zeg
Of wacht... dat gebeurt natuurlijk in de finale, samen met Bart(de zanger van Racoon)quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef iBenny het volgende:
Ze zal wel Racoon - Oceaan gaan zingen ofzo
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar jongens, één keer Engels, serieus. Ik bedoel; ik heb het hele Bluf nummer aan zitten horen, dat vraagt toch iets ter compensatie?
WTF, wat is dit? (het kan dus nog erger dan Johannes...)quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:
Deze Russische omaatjes zijn tweede geworden op het afgelopen Songfestivalquote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef kermit71 het volgende:
[..]
WTF, wat is dit? (het kan dus nog erger dan Johannes...)
Ik denk dat Marjet ook hier nog een mooie versie van kan maken!
Niet eens daarom.quote:
Ongelofelijk! Ik stam nog uit de tijd dat het ESF alleen met orkest was enzo. Ergens vind ik het wel briljant, ze zijn wel erg lief, die omaatjes.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze Russische omaatjes zijn tweede geworden op het afgelopen Songfestival![]()
Bij X-factor heb je ook avonden met thema's. Zo gek is het dus niet. Dan zit je ook buiten je eigen comfortzone.quote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ranja het volgende:
Iedereen moet gewoon doen waar ze het beste in zijn.
Je gaat Borsato toch ook niet vragen of hij Engels gaat zingen, of Anouk of ze een r&b nummer zoals Alicia Keys, of Blof om iets met een zinnige tekst... waarom zou Marjet dan wel engels moeten zingen? Het is mijn stijl niet maar ze is goed in wat ze doet...
quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Hoeft ook geen goed Engels te zijn, dat kan ze vast niet, maar zoiets dan:
Oh ja, lekker op tijd beginnen met de zieligheidskaartquote:Op maandag 26 november 2012 11:36 schreef jcdragon het volgende:
Leona Philippo ziek.
http://www.telegraaf.nl/prive/21109726/__Leona_Philippo_ziek__.html
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?quote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lekker op tijd beginnen met de zieligheidskaart![]()
Hier te downloaden voor $1,29quote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil dat nummer van Barbara - Skyfall hebbuh.
Eigenlijk zou het een reden moeten zijn om haar terug te trekken of het publiek op te roepen niet op haar te stemmen (of de coaches allemaal een 1 laten geven) zodat ze automatisch afvalt.quote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?
Niet? Trijnkonijn wil voorkomen dat Leona eruit dondert. Vrijdag speelde ze de zieligheidskaart aan de late kant, dus nu lekker op tijd beginnen met een media-offensiefquote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, KNO arts? Dat is toch geen zielig doen?
Nee. KNO arts is geen zieligheid.quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Trijnkonijn wil voorkomen dat Leona eruit dondert. Vrijdag speelde ze de zieligheidskaart aan de late kant, dus nu lekker op tijd beginnen met een media-offensief
Ja precies, vandaar dat er zoveel Johannes haters waren. Sterk argument knul.quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef BzP het volgende:
Sandra zit op een een hoogte waar de anderen alleen maar van kunnen dromen.
Ze is duidelijk de beste.
Dat kun je alleen al zien aan de hoeveelheid haters hier.
Hoe beter iemand is hoe meer haters.
De beste (Sandra) heeft gewoon een heel legers aan haters.
Go haterzzz <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |