abonnement Unibet Coolblue
pi_124794748
Zo rolt de commerciële wereld. geld is alles en die artiesten? Die komen er toch niet (Ben Saunders, die tut van Weight Watchers, en die van seizoen 3). Kijkcijfers + SMS > everything.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124843112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef utrecht1970 het volgende:
Dus de hele oude garde is nu al vervangen:

Begonnen met:
Nick en simon
van Velzen
Jeroen van der Boom
Angela Groothuizen

Daarna:
Nick en Simon
Van Velzen
Marco Borsato
Angela Groothuizen

Daarna:
Nick en Simon
van Velzen
Marco Borsato
Trijntje Oosterhuis

naar:
Ilse de Lange
Ali B
Marco Borsato
Trijntje Oosterhuis

Zouden echt veel mensen voor Ali B gaan kiezen, toch niet echt een muziekgenre waar veel kandidaten voor langskomen?
En wat voor sterrenteam zit er achter hem? Yes-R?
Seizoen 2 had de leukste coaches, maar het minst leuke seizoen

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 03-04-2013 20:44:17 ]
pi_125116149
VanVelzen heeft er weer een zoontje bij: Boaz
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 10 april 2013 @ 16:54:53 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125117157
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef roos85 het volgende:
VanVelzen heeft er weer een zoontje bij: Boaz
Laut en Boaz!
pi_125121730
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef Pheno het volgende:
Zo rolt de commerciële wereld. geld is alles en die artiesten? Die komen er toch niet (Ben Saunders, die tut van Weight Watchers, en die van seizoen 3). Kijkcijfers + SMS > everything.
Ook wel een mooie gedachte. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om de kwaliteit, als je die hebt dan breek je door, met of zonder zo'n programma. Als je die niet hebt dan breek je ook met zo'n programma niet door. Gewoon zoals vroeger onderaan de ladder beginnen en je eigen omhoog werken dus! Je kan met dit programma een shortcut nemen maar je valt nadat de hype voorbij is weer terug naar waar je vandaan komt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de humor en interactie in de jury is Ali B echt een goede keuze. :Y
Humor genoeg met Ali maar wat weet hij van muziek af? Prima hoor dat er wat Nederlanders zijn die proberen te rappen en misschien dat hij dat ook nog eens aardig doet (of niet, ik kan dat niet beoordelen, ik merk of dat er flow is en daar stopt mijn inzicht in rap) maar het lijkt me niet dat een programma wat pretendeert op zoek te zijn naar de stem van Nederland veel rappers nodig heeft.
Om maar even te illustreren hoe ver rap en 'gewone' muziek uit elkaar liggen, denk aan die rapper die best wel wat succes had en die vorig jaar niet slaagde voor zijn auditie.

[ Bericht 36% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-04-2013 19:07:34 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_125121799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef hunter2011 het volgende:
Vuile tactiek van Godfather John de Mol.
SBS moet toch weer ietsje omhoog gekrikt worden.
Hij is ook niet blind of doof, en weet hoe Nederland zou gaan reageren op zo'n aankondiging
Ik gaf SBS6 gisteren weer eens een kans. Bleek dat op het moment dat ik een nieuwe serie dacht te gaan zien (om te kijken of dat het interessant is om die serie te downloaden) een weerbericht uitgezonden te worden. Zo wordt het nooit wat. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_125121874
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook wel een mooie gedachte. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om de kwaliteit, als je die hebt dan breek je door, met of zonder zo'n programma. Als je die niet hebt dan breek je ook met zo'n programma niet door. Gewoon zoals vroeger onderaan de ladder beginnen en je eigen omhoog werken dus! Je kan met dit programma een shortcut nemen maar je valt nadat de hype voorbij is weer terug naar waar je vandaan komt.
Ja, zo werkt het. Als je echt iets kan heb je die show misschien als opstap nodig, maar zonder kom je er ook wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125121918
Mooi toch? Zo hoort het. En gelukkig hoef je tegenwoordig niet meer in rokerige kroegjes te starten. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_125232072
Ergens hoop ik nog steeds dat het een grap is dat Ali B een van de juryleden is :D
pi_125628630
Toch wel verrassend, Johannes Rypma als covermodel op l'Homo.

http://www.lindamagazine.(...)speedo-op-mauritius/

Tja... wat mij betreft mag hij dichter bij zijn roots blijven.
Gewoon lekker zingen.. en er gewoon bij lopen alsjeblieft.

http://alturl.com/r8sov
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:13:33 #136
22273 Dizer
Save the beard!
pi_125629073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 07:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
Toch wel verrassend, Johannes Rypma als covermodel op l'Homo.

http://www.lindamagazine.(...)speedo-op-mauritius/

Tja... wat mij betreft mag hij dichter bij zijn roots blijven.
Gewoon lekker zingen.. en er gewoon bij lopen alsjeblieft.

http://alturl.com/r8sov
Het ziet er niet echt uit :')
Maar goed, de gefotosoepte foto's zullen wel wat beter zijn.. :P
Friends don't let friends remain beardless...
pi_125630516
Overigens lanceerde Johannes daar ook zijn 2e single:

http://www.desterrenparad(...)tid=13&Itemid=100002

Is er inmiddels al een single van Leona?
pi_125647689
:9
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 07:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
Toch wel verrassend, Johannes Rypma als covermodel op l'Homo.

http://www.lindamagazine.(...)speedo-op-mauritius/

Tja... wat mij betreft mag hij dichter bij zijn roots blijven.
Gewoon lekker zingen.. en er gewoon bij lopen alsjeblieft.

http://alturl.com/r8sov
Tja, jammer dat hij bij de presentatie nogal domme uitspraken deed m.b.t homo's.
Johannes heeft geen problemen met homo's maar wil niet met hen geconfronteerd worden.
Uiteindelijk heeft-ie er niets mee, zegt hij.

Moet hij zelf weten maar ga dan niet op de cover van die editie staan.
Overigens rare keuze van Linda, met alle respect voor Johannes maarre waren er geen knappere jongens/mannen van the Voice te porren voor een fotoshoot (Ivar Oosterloo bv. :) )

[ Bericht 13% gewijzigd door hunter2011 op 23-04-2013 18:37:27 (iets vergeten) ]
pi_125685521

Mooi nummer vind ik. Je kunt zeggen wat je wilt, maar voorlopig is Johannes nog steeds de meest spraakmakende deelnemer van de laatste editie. Hoor van de rest weinig/niets?
pi_125686530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef Snoopyfrl het volgende:

Mooi nummer vind ik. Je kunt zeggen wat je wilt, maar voorlopig is Johannes nog steeds de meest spraakmakende deelnemer van de laatste editie. Hoor van de rest weinig/niets?
Sandra en Ivar zitten te touren en bezig in de studio met opnames nieuw album, geldt volgens mij ook voor Leona, Floortje weet ik niet.
En je hebt gelijk Johannes is de meest spraakmakende deelnemer van de laatste editie.
Zowel positief als negatief ;)
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 16:17:37 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_128543587
Kickje :)

Martijn Krabbé is erg enthousiast over Ilse DeLange als nieuwe coach van The Voice of Holland. Ze doet het erg goed. Dat vertelt de presentator op Twitter. De opnames van de nieuwe The Voice zijn al begonnen. “Vandaag weer blind auditions. Ilse DeLange is echt zo leuk! Aanwinst. Mark my words: dit seizoen van The Voice wordt ongelooflijk goed. And you can quote me on that“, aldus Krabbé, die verder aangeeft dat hij het erg leuk vindt weer met Wendy van Dijk te presenteren.

The Voice of Holland keert eind augustus terug voor een nieuw seizoen. Voor het eerst zit er geen enkele coach meer bij die vanaf het begin betrokken is bij de talentenjacht.

Naast DeLange, is ook Ali B een nieuw gezicht in de draaiende stoelen.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128570944
Ilse _O_

Ik zal van de week ff een topic openen voor seizoen 4.. Heb namelijk al een paar mooie audities gezien :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')