Niet lang, denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu de achternaam pas, wat een ware combinatie
Ik ben benieuwd hoe lang Johannes erin blijft.
Ja dat is zeker zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet lang, denk ik. Er zijn gisteravond mensen uitgegaan die veel beter waren dan Johannes.
Hij had er sowieso al niet meer bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet lang, denk ik. Er zijn gisteravond mensen uitgegaan die veel beter waren dan Johannes.
Eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij had er sowieso al niet meer bij moeten zijn.
Dat had je met de battles ook al. Onderdeel van het spel...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit volhouden daar, zo afgesloten van de bewoonde wereld (op de minuscule gedeeltes waar Johannes & co hun intrek hebben genomen na, dan).quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
Kaart leidt naar de verkeerde Oudega. Er zijn meer dorpen met die naam.. de Oudega waar Johannes woont ligt hier:
https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wl
Als je van je geboorte af niets anders gewend bent... het is lekker ruim overal en als je wilt ben je in een uur in Amsterdam, Leeuwarden is een half uur en Sneek 10 minuten.quote:Op zondag 18 november 2012 05:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit volhouden daar, zo afgesloten van de bewoonde wereld (op de minuscule gedeeltes waar Johannes & co hun intrek hebben genomen na, dan).
De Bart Smit? Eerder bij de Welkoop/Boerenbont lijkt mequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten tot de Johannes-klompen in de Bart Smit liggen
Jij hebt echt iets tegen Johannes hequote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zonde voor de wedstrijd dat er nu al tig goede kandidaten uitliggen:
- 1 bij de gevechten omdat hij tegen iemand streed die nog zwakker was
- 2 bij de liveshows
truequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het niet eens alleen Friezen zijn die hem sympatie-stemmen geven. Hij is de enige (mannelijke) kandidaat die tienermeisjes aanspreekt. En veel mensen zullen zijn 'Hollandse / Friese nuchterheid' leuk vinden. The Voice heeft hij niet. Hij kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.
Dat èn hij krijgt stemmen van jongens die keten bezoeken uit heel het land. Die staan echt niet alleen in Friesland. Sowieso is hij denk ik de enige die meedoet die de leeftijdscategorie van 14-18 aanspreekt, jongens èn meisjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het niet eens alleen Friezen zijn die hem sympatie-stemmen geven. Hij is de enige (mannelijke) kandidaat die tienermeisjes aanspreekt. En veel mensen zullen zijn 'Hollandse / Friese nuchterheid' leuk vinden. The Voice heeft hij niet. Hij kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |