Nog meer leuke dingetjesquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik ken haar, ze zat bij mij op school. Zij heeft geschiedenis geschreven door zich tijdens een excursie letterlijk bewusteloos te zuipen.
Wel een aardige auditie.
Aha daar ken ik haar dus vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Deed eerder mee aan Idols 1 (viel af tijdens de theaterronde) en Popstars the Rivals (kreeg een gedeelde 7e plaats en kwam dus niet terecht in Raffish).
Onderschat Floortjes zingkwaliteiten en gunfactor niet.quote:
Ik dacht in eerste instantie: " zal wel weer zo een soap huppelmutjes zijn "quote:Op zondag 9 september 2012 06:22 schreef female81 het volgende:
Ik dacht al 'waar ken ik die kop toch van'.
Ik lees altijd dat veel mensen Floortje niet leuk vinden én ze is al een ex-finaliste, dus gunfactor? Ik zie het niet, maar misschien zit ik er naast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Onderschat Floortjes zingkwaliteiten en gunfactor niet.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef female81 het volgende:
Ik zou haar stem niet herkennen als de hare als 'ie op de radio zou komen, zeg maar, dat zouden net zo goed veel andere uitstekend zingende zangeresjes kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |