Nog meer leuke dingetjesquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik ken haar, ze zat bij mij op school. Zij heeft geschiedenis geschreven door zich tijdens een excursie letterlijk bewusteloos te zuipen.
Wel een aardige auditie.
Aha daar ken ik haar dus vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Deed eerder mee aan Idols 1 (viel af tijdens de theaterronde) en Popstars the Rivals (kreeg een gedeelde 7e plaats en kwam dus niet terecht in Raffish).
Onderschat Floortjes zingkwaliteiten en gunfactor niet.quote:
Ik dacht in eerste instantie: " zal wel weer zo een soap huppelmutjes zijn "quote:Op zondag 9 september 2012 06:22 schreef female81 het volgende:
Ik dacht al 'waar ken ik die kop toch van'.
Ik lees altijd dat veel mensen Floortje niet leuk vinden én ze is al een ex-finaliste, dus gunfactor? Ik zie het niet, maar misschien zit ik er naast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Onderschat Floortjes zingkwaliteiten en gunfactor niet.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef female81 het volgende:
Ik zou haar stem niet herkennen als de hare als 'ie op de radio zou komen, zeg maar, dat zouden net zo goed veel andere uitstekend zingende zangeresjes kunnen zijn.
Smaak kan ook het verschil aantonenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees altijd dat veel mensen Floortje niet leuk vinden én ze is al een ex-finaliste, dus gunfactor? Ik zie het niet, maar misschien zit ik er naast.
Dat ze ver komt omdat ze gewoon goed zingt, ja dat welEn ik denk ook dat Floortje veel meer kan op zanggebied dan Marjet. Al ken ik ze allebei nog niet zo goed.
[..]
Daar heb je een punt
Precies, en het lag zeker ook aan de keuze van het nummer. Was gewoon geen goede keuze van Roel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond haar best wel tegenvallen gister, het was niet zo spetterend als vorige week, en het lag ook aan het nummer. Maar ik ben wel benieuwd of ze mijn aandacht nog vast weet te houden volgende week.
Ja, Babette zat gister ook onder de maat en BOEM weg was ze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Precies, en het lag zeker ook aan de keuze van het nummer. Was gewoon geen goede keuze van Roel.
Nu kan ze het zich nog veroorloven, maar de komende weken kan zo'n slecht gekozen nummer haar de kop kosten.
Ze kan gewoon veel beter dan dit.
Is het nummer niet leuk genoeg, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop niet dat ze Houten Hart gaat doen hoor
Ohquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Laat me van Ramses Shaffy zou wel gaaf zijn
zei ik ook al, ze moet een nummer van de Kast gaan doen om een stuk van de fanbase van Johannes mee te krijgen... hoeft niet eens in het Fries te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ze niet In Nije Dij(?) doen?SAMEN MET JOHANNES, IK ZIE MOGELIJKHEDEN
Dat nummer is zo'n enorme dooddoener... Dan verlies je bij mij als je aandachtquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het nummer niet leuk genoeg, bedoel je dat?
quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ben er nu uit, ze moet gewoon iets doen van Grof Geschut!
Moe of anders Heel Veel Hebben.
Lijkt me op haar ranke lijf geschreven!
Ja, maar ik denk dat het schokeffect wat groter is als ze die doetquote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef methodmich het volgende:
Kan ook, maar die andere nummers vind ik leuker!
Dat is waar. En ze kan het natuurlijk wel gewoon.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het schokeffect wat groter is als ze die doet
Dizer.quote:
Precies dat!quote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had voor iets bijzonders moeten kiezen. Nu bleef herhalenderwijs bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |