quote:
Ook dit keer is het antwoord: neen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, was jij dat nou die zei dat San dezelfde neus als Trein heeft?
[ afbeelding ]
Jezus, het was te verwachten, Winnie aan het stuurquote:Programmadirecteur Erland Galjaard: ‘Als het agendatechnisch lukt, gaat koningskoppel Wendy en Martijn het programma presenteren. Anders denk ik aan Winston Gerschtanowitz en dan met een andere vrouw.’
Warme choco +1.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Jongens, thee, chai tea latte, latte macchiato of warme choco. Wat moet ik nu gaan zetten?
Warme chocooooooooooo en anders een latte!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Jongens, thee, chai tea latte, latte macchiato of warme choco. Wat moet ik nu gaan zetten?
Wendy moet er nog wel wat voor doen thuis.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En alsof Erland niet weet dat Wendy en Martijn het gaan worden, maar het houdt het spannend
Wendy met haar grafstem...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wendy moet er nog wel wat voor doen thuis.
Voor mij is net een kopje groene thee gezetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
dat was ik!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, was jij dat nou die zei dat San dezelfde neus als Trein heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Hij komt net zijn bed uit zo te zien.
1 minuut 50. Moet je wel de luchtbelletjes vooraf doorprikken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Zo, warme choco gemaakt. Tip: 2 minuut 20 in de magnetron is iets te lang.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Zo, warme choco gemaakt. Tip: 2 minuut 20 in de magnetron is iets te lang.
Ooit zullen ze de wereld domineren.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel funny vind, twee gingers bij elkaar.
Goed gezienquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
De moeder met een hartwip in het ziekenhuis maar Salami kan alleen maar balen dat ze niet kon komen kijken.
ja he haha, echt exact dezelfde neusvorm gewoon!quote:
van mij mag ze wegquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kind ga weg met je kinderen voor kinderen stem. Huuuuuuuuuuu.
quote:
Ik wilde dat vroeger ook altijd, leek me gewoon leukquote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat nooit zo, kleding aan een rek, lekker stof happen.
Samen met de gerstekorrels onder haar ogen graag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die bijbel niet operatief verwijderen?
Dat wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |