Ik denk dat juist hij wel eens kritisch durft te zijn. Hij is niet bang om die guppekoppen een beetje te krenken omdat het vaak ook leeftijdsgenoten van hem zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet telkens van die one-liners die hij in elk programma dropt? Daar ben ik bang voor. Gewoon geen serieuze opmerkingen.
Verder vind ik hem wel leuk
Nee maar alles is altijd met de helft grap. Dan krijg je Gordon maar dan x10. Nou ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat juist hij wel eens kritisch durft te zijn. Hij is niet bang om die guppekoppen een beetje te krenken omdat het vaak ook leeftijdsgenoten van hem zijn.
Hij is van de straatz jwtz!*
*(Almere, I know, maar toch)
Dat vind ik echt heel lullig voor Barb, want Femke is echt vreselijkquote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbara is de robuuste versie van Femke Halsema. Eindelijk zie ik het.
Ze is OUT.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Lauhrrie.... echt bizar dat die er nog steeds bij is. Ze kan niet eens een heel liedje van 4 minuten zingen zonder buiten adem te zijn
Ehh... je hebt vrijdag niet gekeken?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Lauhrrie.... echt bizar dat die er nog steeds bij is. Ze kan niet eens een heel liedje van 4 minuten zingen zonder buiten adem te zijn
Godver Symph, je laat me schrikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Bèèèèèhhhhgging.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemeltje, kon niemand me waarschuwen dat BAAAAGGING ook nog zou komen?
ja ze is er nu wel uit, maar ze had er afgelopen vrijdag helemaal niet meer mogen zijn...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ehh... je hebt vrijdag niet gekeken?
Dat bestel ik graag!quote:
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa doet me denken aan een worm uit een appel, mét bril.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Sandra krijgt stemproblemen, maar dan op een andere manier.
gelukkig, dat zou echt zonde zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was weinig aan de hand, aldus de KNO-arts.
Die is mooi.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ze is ietwat nerdy, ook hoe ze haar boeken liet zien bij Real Life, andere keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.
Dat is Tessa ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit, maar dan met bril?
Ja inclusief shinequote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit, maar dan met bril?
Ja nee, nu wil ik graag nog wel antwoord of je die pyjama gaat kopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg nou wat Pisces, hoe kom je erop.
Het antwoord is: neen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, nu wil ik graag nog wel antwoord of je die pyjama gaat kopen.
Mwoah.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, die broer, is het nou wel of niet wat?
Boeijaka.quote:
Jaquote:
Ik dacht het ook alquote:
Dat!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Zo van 'fak, straks win ik Voisss en ben ik beroemd en komen alle mannen, en nu...nu moet ik ja zeggen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |