quote:Oververmoeide Nick Schilder doet een stapje terug
Nick Schilder van het duo Nick & Simon doet op advies van artsen een stap terug. De 29-jarige zanger kampt de laatste tijd met oververmoeidheidsverschijnselen. Dat maakte zijn management maandagavond bekend.
Nick zal zich de komende tijd beperken tot het deelnemen aan de laatste liveshows van The Voice Of Holland en het verzorgen van optredens. De andere activiteiten van Nick & Simon die op het programma stonden, zijn in samenspraak met de artsen uit voorzorg voorlopig geschrapt.
Het duo maakte onlangs bekend volgend jaar oktober een concert te geven in het Arnhemse stadion Gelredome.
Mooi, komt dat Volendamse gedoe nu niet in Arnhem? Scheelt mij weer files met van die bakvissenpubliek.quote:
Stond Ben op de 1e en 2e plaats op de hitlijsten?quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is verre van een feit. Dat is jouw mening. Prima, maar breng het niet als feit. En aanhang kweek je door mensen erop te wijzen dat iemand er is. Als je dat onevenredig verdeelt (Sandra meer aandacht geven dan een ander) dan kweek je vanzelf meer aanhang.
Het is Ben en Luske all over again
nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Stond Ben op de 1e en 2e plaats op de hitlijsten?
Spannend!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die Real Life Soap? Anders misschien morgen even kijken
De kijker van The Voice of Holland – Real Life is woensdagavond getuige van een onverwachts huwelijksaanzoek. Eén van de overgebleven kandidaten wordt overvallen met ‘de vraag der vragen’. Dat heeft RTL 4 dinsdag aangekondigd. Enkele dagen na de derde live show dacht de kandidaat ergens op te moeten treden, maar op de plaats van aankomst stond een verrassing te wachten. “Wie stapt er vrijdag aanstaande als kersverse verloofde het podium op voor liveshow vier?“, aldus RTL.
Bron
Ze had het wel over 'ik woon met mijn man en zijn kinderen', als ik het me goed voor de geest haal... want ik vond die tegenstelling zo komisch: MIJN man en ZIJN kinderenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:00 schreef ranja het volgende:
Anja misschien? Die woont samen lieten ze vorige keer in de real life zien... volgens mij niet getrouwd
Ja, nou ja, dat kan natuurlijk... zijn niet haar kinderen. Weet niet meer of ze echt 'mijn man' zei en zo bedoelde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze had het wel over 'ik woon met mijn man en zijn kinderen', als ik het me goed voor de geest haal... want ik vond die tegenstelling zo komisch: MIJN man en ZIJN kinderen
Volgens mij kwam er ook een trouwkaart in beeld, ik ga ff terugkijken....quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat kan natuurlijk... zijn niet haar kinderen. Weet niet meer of ze echt 'mijn man' zei en zo bedoelde.
Okquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij kwam er ook een trouwkaart in beeld, ik ga ff terugkijken....
Ghehe, alle lesbo's aan de trouwerettequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |