Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmenquote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat er zoveel Johannes haters waren. Sterk argument knul.
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.quote:Op maandag 26 november 2012 16:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmen
quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef BzP het volgende:
Ze is duidelijk de beste.
Dat kun je alleen al zien aan de hoeveelheid haters hier.
Hoe beter iemand is hoe meer haters.
De beste (Sandra) heeft gewoon een heel legers aan haters.
Ja heb ik gedaan, klopt als een bus.quote:Op maandag 26 november 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.
[..]
Vind dat Sandra er meer heeft hier, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Johannes had veel haters hier, dus hij is duidelijk ook een beste zanger.
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwachtquote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ranja het volgende:
Iedereen moet gewoon doen waar ze het beste in zijn.
Je gaat Borsato toch ook niet vragen of hij Engels gaat zingen, of Anouk of ze een r&b nummer zoals Alicia Keys, of Blof om iets met een zinnige tekst... waarom zou Marjet dan wel engels moeten zingen? Het is mijn stijl niet maar ze is goed in wat ze doet...
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan ik bij Johannes ook vragen.
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelfquote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat.
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.quote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.
De jury bij TVOH zijn ook de grootste mongolen bij elkaar imo.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Behalve bij Barbara vrijdagavond he.quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelf
Nog wel aardig is niet goed, of uitmuntendquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef methodmich het volgende:
Mwah, in kleine liedjes vind ik Van Velzen altijd nog wel aardig.
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Dat is inderdaad meten met 2 maten, diverse mensen doen steeds iets uit 1 hoekje.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?
Want ik doel daar eerder op.
Ja, maar als je naar het Voice publiek kijkt... alle uithalen worden toch met gejuich begroet, of het nou een mooie lange noot (tessa) of een krijs (claudia) of een door merg en been snijdend geluid (leona) is, overal wordt voor geklapt. Daar past Marco prima bij. Binnùùùùùùùùùùùùù`...quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Zeker mee eens en dat is het probleem hier.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Marco is dit seizoen meer kritisch, dat verdient ook wel credit jaquote:Op maandag 26 november 2012 17:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.
Ik denk dat Sandra nooit zonder weeën zingt.quote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwacht) .
Nee, ik wil de kandidaten van die suffe Trijn uit hun comfortzone. Sandra moet gewoon eens een uptempo liedje pakken en de melodielijn houden zonder hem te verweeën en Leona een Nederlandstalige ballad waarbij je stem en niet de show van belang is.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef BzP het volgende:
Dat zweverige en hypnotiserende is juist sandra's talent en sterkste punt, en dat is wat verkoopt en wat de meeste mensen willen horen.
sytycd ook, maar hier zoeken ze naar the voicequote:Op maandag 26 november 2012 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sandra hoeft voor mij niet zonder weeën, ik weet dat dat haar geluid is. Dus dat gebeurt niet. Al ben ik wel benieuwd!
Wel zou ik een ander genre leuk vinden.
Nogmaals; bij X-factor heb je ook avonden met een thema. Pop, rock, etc. En dan alle kandidaten eens wat anders.
Dat vind jijquote:
Merkte het ook pas bij keep your head up hoor, maar dat gepaard met haar succes in de media/hitlijsten is een bevestiging voor mij.quote:
Helemaal mee eens, Barbara is de beste die tot nu toe heeft meegedaanquote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
[..]
sytycd ook, maar hier zoeken ze naar the voice
en die is allang gevonden
Barbara staat op nummer 2 bij mij en ik gun haar ook de winst, juist omdat Sandra al binnen is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Barbara is de beste die tot nu toe heeft meegedaan
Ja, en daarmee maakt ze alles hetzelfde, van Oerend Hard tot Skyfall... ik noem dat geen eigen stijl, ik noem dat alles verpesten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Barbara staat op nummer 2 bij mij en ik gun haar ook de winst, juist omdat Sandra al binnen is.
Maar the voice is Sandra imo omdat ze liedjes echt "Sandra" maakt
Haters gonna hatequote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en daarmee maakt ze alles hetzelfde, van Oerend Hard tot Skyfall... ik noem dat geen eigen stijl, ik noem dat alles verpesten.
Marco is entertainment, dus inderdaad op zijn plek in een jury.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe ik toch ?quote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, soms zijn mensen het gewoon niet met je eens. Live with it
Dan kunnen alle kandidaten maar beter winnen, als we jouw stelregel moeten volgenquote:
Ze wordt niet voor niets het meeste gehypt.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kunnen alle kandidaten maar beter winnen, als we jouw stelregel moeten volgen
Sandra wordt het meest gehypt, dat is wat anders dan de beste zangeres zijn. Net als Charly vorig jaar krijgt zij de meeste aandacht. Het is Sandra voor en na, de beste ontdekking na het gesneden brood en meer. Alsof die Adele-kloon (Barbara?) niet goed is in wat zij doetmaar die krijgt al heel wat minder airtime, al is het toegegeven, heel wat ruimte die ze zou innemen
Is dat zo? Sandra scoort slechter bij het publiek dan Leona (Leona haalde de eerste keer 70% en de tweede keer 40%, Sandra de eerste keer bijna 54% tegenover bijna 32% nu). Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.quote:Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef BzP het volgende:
Live with it Doe ik toch ?Anders was ik wel in de verdediging geslagen Gelukkig voor Sandra delen zeer weinig mensen jouw mening
Jij misschien, en er zullen vast meer zijn, maar voorlopig wordt ze nog wel het meest gedownloadt.quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.
lol stemmen van holland om dat programma te winnen heeft echt weinig invloed op succes en prestaties buiten/na het programma...quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zo? Sandra scoort slechter bij het publiek dan Leona (Leona haalde de eerste keer 70% en de tweede keer 40%, Sandra de eerste keer bijna 54% tegenover bijna 32% nu). Ik denk dat het er zeker mee te maken heeft dat je, als je één lied van haar gehoord hebt, ze eigenlijk allemaal wel gehoord hebt. Alles is hetzelfde en elke melodielijn wordt verpest. Het enige spannende aan haar optreden, was het verhaspelen van de tekst naar 'bagging' en ik vermoed dat dat onvoldoende is om de kijker vast te houden. Mensen raken verveeld.
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef ranja het volgende:
Sandra mag van mij wel een Portishead nummer doen. Hoeft weinig aan te veranderen om het haar stijl te maken, een nummer als All Mine past zelfs denk ik precies. Of zou dat te alternatief zijn voor de Voice kijkers?
Goed voor de 4e plaats op de hitlijstquote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.
Gelukkig is het een moeke van 35, anders kregen we nog 'je bent jaloers' opmerkingquote:
Ik hoop niet dat ik nu Portishead voor je heb verpest, dat elke keerals je die hoort aan Sandra moet denkenquote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh lord, als zij dat gaat doen met die tonen van haar, en dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden.
Dit nummer is toch geen favoriet ofzo, maar ik hoor Sandra wel meteen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu Portishead voor je heb verpest, dat elke keerals je die hoort aan Sandra moet denken
jij bent echt jaloers ;-)quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is het een moeke van 35, anders kregen we nog 'je bent jaloers' opmerking
Dat is verre van een feit. Dat is jouw mening. Prima, maar breng het niet als feit. En aanhang kweek je door mensen erop te wijzen dat iemand er is. Als je dat onevenredig verdeelt (Sandra meer aandacht geven dan een ander) dan kweek je vanzelf meer aanhang.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Ze wordt niet voor niets het meeste gehypt.
Ze heeft de meeste potentie om een knalcarriere te maken.
Dat is gewoon een feit.
tuurlijk valt over smaak niet te twisten maar wie de grootste aanhang wint buiten het programma die gaat het maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |