Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmenquote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat er zoveel Johannes haters waren. Sterk argument knul.
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.quote:Op maandag 26 november 2012 16:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Johannes is niet de beste, Johannes heeft heel friesland aan het stemmen
quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef BzP het volgende:
Ze is duidelijk de beste.
Dat kun je alleen al zien aan de hoeveelheid haters hier.
Hoe beter iemand is hoe meer haters.
De beste (Sandra) heeft gewoon een heel legers aan haters.
Ja heb ik gedaan, klopt als een bus.quote:Op maandag 26 november 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen argumenten dan eens opnieuw lezen, want dit was je theorie over haters.
[..]
Vind dat Sandra er meer heeft hier, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Johannes had veel haters hier, dus hij is duidelijk ook een beste zanger.
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwachtquote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ranja het volgende:
Iedereen moet gewoon doen waar ze het beste in zijn.
Je gaat Borsato toch ook niet vragen of hij Engels gaat zingen, of Anouk of ze een r&b nummer zoals Alicia Keys, of Blof om iets met een zinnige tekst... waarom zou Marjet dan wel engels moeten zingen? Het is mijn stijl niet maar ze is goed in wat ze doet...
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan ik bij Johannes ook vragen.
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelfquote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat.
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.quote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij wijkt hij ook niet af en heeft hij 62% vd stemmen.
De jury bij TVOH zijn ook de grootste mongolen bij elkaar imo.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Behalve bij Barbara vrijdagavond he.quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
niet alleen Johannes, ook de andere kandidaten behalve die van haarzelf
Nog wel aardig is niet goed, of uitmuntendquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef methodmich het volgende:
Mwah, in kleine liedjes vind ik Van Velzen altijd nog wel aardig.
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Dat is inderdaad meten met 2 maten, diverse mensen doen steeds iets uit 1 hoekje.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Trijntje gaf hem een 6.5 omdat ze hem ook weleens iets anders wilde horen zingen. Dat vind ik flauw en laf.
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van zijn zang, maar kun jij een betere en vooral succesvollere zanger van NL bodem verzinnen die eventueel recht zou hebben op het vertegenwoordigen van een team in the voice?
Want ik doel daar eerder op.
Ja, maar als je naar het Voice publiek kijkt... alle uithalen worden toch met gejuich begroet, of het nou een mooie lange noot (tessa) of een krijs (claudia) of een door merg en been snijdend geluid (leona) is, overal wordt voor geklapt. Daar past Marco prima bij. Binnùùùùùùùùùùùùù`...quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef methodmich het volgende:
Marco Borsato een topzanger?? Nou, die zegt alles op en verder speelt ie 'luchtinstrumenten'. Die kan juist totaal niet zingen vind ik.
Zeker mee eens en dat is het probleem hier.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
Okee, succesvol is een ander verhaal. Maar dat is geen garantie voor kwaliteit. Al mag hij van mij best in de jury hoor. Kan alleen zijn kritieken ook niet heel serieus nemen.
Marco is dit seizoen meer kritisch, dat verdient ook wel credit jaquote:Op maandag 26 november 2012 17:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, hij is wel de enige die nog wel kritisch is, ook naar z'n eigen kandidaten. Een goede coach zijn is wat anders dan een goede zanger zijn. En tja, hij heeft natuurlijk zelf ook eens zo'n talentenjacht gewonnen.
Ik denk dat Sandra nooit zonder weeën zingt.quote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond die trien van een Trijntje ook. Ja, behalve dan als het om Johannes gaat. Johannes mag je lekker afbranden en een 6,5 geven omdat je heel graag andere dingen van hem wil horen en hoopt op diversiteit (al geef ik haar wel kudos dat ze dat woord kent, had ik niet van haar verwacht) .
Nee, ik wil de kandidaten van die suffe Trijn uit hun comfortzone. Sandra moet gewoon eens een uptempo liedje pakken en de melodielijn houden zonder hem te verweeën en Leona een Nederlandstalige ballad waarbij je stem en niet de show van belang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |