Met voetjes eraanquote:

Vind ik nog sexyer! Maar die voetjes doen het hem bij die ander.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he hahaha![]()
of deze http://www.newlook.com/sh(...)ght-onesie_259927527

echt hequote:

Ik denk dat ik die van de H&M ga bestellen. Ik bedoel, een oversized roze trui van joggingstof en een luipaardprint-legging. Een meisje kan niet zonderquote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he![]()
Ik denk dat ik hem nog echt ga kopen ook

ditquote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van de H&M ga bestellen. Ik bedoel, een oversized roze trui van joggingstof en een luipaardprint-legging. Een meisje kan niet zonder

schattig meisje inderdaadquote:

Ik draag sinds een jaar of 3 pantoffels (begonnen met die Noorse van de Eksjon!), dat is al heul watquote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistHoe kom je anders dramatische koude winterdagen door?

Kak, ik kom nu pas beneden. Zou het haar zus kunnen zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Thefuck, die moeder van Sandra.Die ziet er jong uit, of heeft zich jong opgetuigd, of zoiets, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Iets.

Doe je daar dan ook iets onder?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he hahaha![]()
of deze http://www.newlook.com/sh(...)ght-onesie_259927527

hahaha inderdaad ja, dan zit je daar ineens naaktquote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je daar dan ook iets onder?
Ik herinner me als kind nog dat die uit-één-stuk pyjama's ineens in de winkels lagen, ging je piesen, sta je naakt op het toilet, k-k-k-k-k-o-u-d

Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zatquote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ard-oelewapper-.html

dat Eric er niet meer inzit is jammer, maar Stacey ga ik niet missen en Ali B is tof ±Yquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zat![]()
Candy Dulfer? Ali B? Ik moet nog even wennen

Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje deze Real Lifes niet gekeken maar ik zie nu wat een kutkind het is.

Ik ook. Vooral Ali Bquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens herinneren dat Ansj daar nog in zat![]()
Candy Dulfer? Ali B? Ik moet nog even wennen

Whut?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.
Dom kind

Whehe, ja dat is wel handig, maar ik twijfelde of je een hemdje/shirtje zou doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha inderdaad ja, dan zit je daar ineens naakt![]()
Ik zou er wel en onderbroek onder doen iig

komt door Jezus ±Yquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al bekend is ergens op een eiland ergens bij de nasi eilanden.
Dom kind

Neuh. Ik had vroeger ook een hansop (zo noemde mijn mama datquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ja dat is wel handig, maar ik twijfelde of je een hemdje/shirtje zou doen.

Maar ergens kon ik ook wel heerlijk ergeren aan de verhalen van Stees. Ik vrees dat het geen verbetering is, Ali B is leuk, maar bij X-factor?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat Eric er niet meer inzit is jammer, maar Stacey ga ik niet missen en Ali B is tof ±Y

quote:
quote:Zangervaring: Op haar zevende trad ze voor het eerst op. Zong in Indonesie voor 6.000 mensen en treedt nu vaak op met een van haar bandjes.

ik heb er wel vertrouwen in, maar weat Candy bij een vocale wedstrijd? die vind ik dan wel een beetje raarquote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ergens kon ik ook wel heerlijk ergeren aan de verhalen van Stees. Ik vrees dat het geen verbetering is, Ali B is leuk, maar bij X-factor?

Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali B zit veel humor in, vind ik een aanwinst voor X Factor. Candy is weer een nieuwe stoorfactor.

Elastiekjes achter d'r oren.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ineens de botox waar Vaduschk het over had. Babette had een raar koppie, maar nu trekt ze het voorhoofd zelf nog strakker

Maar krijg je dan niet telkens van die one-liners die hij in elk programma dropt? Daar ben ik bang voor. Gewoon geen serieuze opmerkingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!

dat en:quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali B zit veel humor in, vind ik een aanwinst voor X Factor. Candy is weer een nieuwe stoorfactor.
datquote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ali B slaat bruggen, houdt wel van wat vernieuwing en aparte combinaties en zal in ieder geval niet zo'n ingezakte zijige zomp-coach zijn als Borsato. Ik ben heel benieuwd!

Candy heeft een muizenstemmetje met Rrrrrrrrrr, dat belooft wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er wel vertrouwen in, maar weat Candy bij een vocale wedstrijd? die vind ik dan wel een beetje raar

quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbara is de robuuste versie van Femke Halsema. Eindelijk zie ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |