abonnement Unibet Coolblue
pi_119497278
The Capital of the World:



<plaatjes in ieder geval tijdelijk weg>
(thnx to wytze voor deze guide)



Hotels in NYC

Hotel Carter

http://www.carterhotel.com/

Goedkoop hotel met zeer gunstige ligging, 150 m van times square. W 43rd st. 7 ave - 8 ave. Hotel heeft de benodigde basics, en de bedden zijn zeer aangenaam. De kamers zien er wel wat oud uit, en de badkamer glimt niet, maar daar is de prijs dat ook naar. Er is een tv in de kamer maar je kan daar haast nix op ontvangen. (eigen ervaring)

The New Yorker

http://www.newyorkerhotel.com/

Centraal gelegen, ruime kamers maar niet supernieuw.

Hotel Pennsylvania

http://www.hotelpenn.com/

Goede ervaringen, na de renovatie mooier dan New Yorker Hotel.

Milford Plaza

http://www.milfordplaza.com

Ongeveer 1300 kamer, en kost ongeveer 100 dollar per nacht. Er schijnen veel stewardessen te slapen! Hebben ook een eigen reisburo, die korting kan regelen!

Southgate Suite Hotel

Southgate Suite Hotel, 371 Seventh Avenue.

Grote kamers, enorm bed met dito tv (met goede ontvangst.. plus game mogelijkheden). Kamers $ 189,- .. luxe entree, netjes, perfect. Enig nadeel vond ik de piepkleine badkamertjes. Damn, nu ben ik niet dik, maar enigszins gezette mensen hebben een probleem!

Novotel

http://www.novotel.com/novotel/index.html

Ik ben in het Novotel geweest. Het ligt vlakbij Time Square en Central Park. Kwaliteit van het ontbijt e.d. weet ik niet. Ze hebben in ieder geval wel een restaurant waar je kan ontbijten. Ook een winkeltje waar je de krant kan kopen en wat snoep. Onze kamer had uitzicht op Time Square. Kamer was groot genoeg, net zoals de douche. TV m�t HBO! Receptie werden we goed geholpen. Tevens een fitnissruimte en computer met internet. En een servicebalie waar je kan reserveren voor bustours e.d.

Website vermeld volgende prijs: Price of rooms* : 199 USD >> 359 USD. Wellicht dat het met arrangementen anders ligt. Ik was tevreden en geef het hotel een 8.

Uitgaan

Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com

Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bij Capaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com

quote:
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:

- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet)
- Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging
- Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant
- Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest
- Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door
- Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree
- Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal
- PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking)
- 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer
- Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM

Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
Korting

New York City Pass
Voor een vast bedrag mag je met die pass gratis in alle grote attracties van New York. Het scheelt een hoop geld, en vaak ook wachttijden. Bij benadering zijn de prijzen:

1 dag $69
2 dagen $99
3 dagen $125
7 dagen $165

Klik hier om de pas aan te vragen, actuele prijzen te bekijken en van kortingen op de hoogte te blijven.

Studenten korting

Met je OV en studentenpas verschillende kortingen!

Internetkorting

Als je, 30 dagen voor vertrek, hier je gegevens invult:

Krijg je een kortingskaart van $20, te besteden aan eten of ESPN-artikelen en een koeltasje. Daarnaast krijg je een gamecard met 40 punten erop, waarmee je in de ESPNZONE spelletjes kunt spelen (boxen enzo).
Toch mooi een keer goedkoop eten of een leuk T-shirt voor nop!

Bezienswaardigheden

Restaurants/eetgelegenheden:
• B.B. King Blues Club & Grill
• Hard Rock Cafe
• Cold Stone Creamery
• Juniors Restaurant
• Planet Hollywood (Prijzen zijn redelijk)

Musea:
• American Museum of the Moving Image (Museum over o.a. films)
• Museum of Television & Radio (Museum over TV enz)
• Solomon R. Guggenheim Museum (Bekendste museum van NY)
• South Street Seaport Museum (Hier liggen mooie ouder handelschepen)
• Statue of Liberty and Ellis Island Immigration Museum (Vrijheidsbeeld en een interessant museum met aantal NL'rs in NY)
• Intrepid Sea, Air & Space Museum (Hier ligt een groot vliegdekschip)

• Winkels/warenhuizen:
• Bloomingdales (Groot warenhuis, wat duurder dan Macy's)
• Macy*s Herald Square Visitors Center (Grootste warenhuis ter wereld, dus wel de moeite waard lijkt me)
Woodbury Common Premium Outlets/ Short Line/ Coach USA Bus (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)
• Manhattan Mall (Groot winkelcentrum met glazen liften)
Century 21 Department Store (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)

Dierentuinen:
• Bronx Zoo (Grootste dierentuin ter wereld, zo vermeld de site, wel een bezoek waard lijkt me)
• Central Park Zoo (Andere grote dierentuin)

Stadstoertjes:
• Circle Line Sightseeing Cruises (Zoals eerder aangegeven in dit topic: DE boottrip, met name de 3 uurs versie)
• Gray Line New York (Toer met dubbeldekker door de stad en rijdt langs de bezienswaardigheden)
• Helicopter Flight Services Inc. (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• Liberty Helicopter Tours (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• New York Water Taxi (Boot met typisch taxi uiterlijk die je rond Manhattan vaart)
• New York Visions Sightseeing Tours (Een bus die je door verschillende wijken kan rijden en langs de bekendste bezienswaardigheden rijdt.
On Location Tours (Movie, serie en nog wat tours met een bus, misschien wel leuk. Er stond ergens Sopranos tour)
• New York Skyride (IMAX idee, maar dan een soort virtuele tour door de stad, volgens mij wel leuk)

Gebouwen te bezichtigen:
• Carnegie Hall Tours (Hele grote operazaal, misschien ff kort een kijkje nemen)
• Empire State Building Observation Deck (Spreekt voor zich)
• Madison Square Garden, All Access Tour (Is wel interessant volgens mij, oude bokswedstrijden, basketballstadion enz. Leuk om op foto vast te leggen)
• NBC Experience Store (Kunnen ze je met blue sceen projecteren als gast bij Jay Leno en dat op foto zetten, leuk voor thuis)
NBC Studio Tour (Alle grote studios van de TV in de VS, je kunt misschien nog een stukje zien van iets in pre-productie)
• Rockefeller Center Tour (volgens mij wel interessant, misschien dat iemand er wat meer over kan vertellen)
• Tour at Lincoln Center (Groot opera gebouw ofzo, misschien leuk om ff bij de stoppen)
• United Nations Tour (Bij iedereen wel bekend, misschien ff een kijkje nemen)
• Grand Central Station (heel groot trein/metrostation)
• Times Square (adembenemend!)
• Ground Zero (spreekt voor zich)
• Yankee Stadium

Wijken/Parken:
• Little Italy (Pizza)
• Chinatown (Ook lekker eten)
• Central Park (spreekt ook voor zich)
• Battery Park ( rustig parkje op het punte van Manhattan met uitzicht over de zee)

Misschien dat mensen hier wat aan kunnen toevoegen of weghalen. Of maak een eigen lijst met de leuke dingen. Misschien iets voor in de OP.

Misschien dat mensen ook tegenvallers/afrader kunnen aangeven (op deze lijst).

Vervoer

Subway
Het slimste en snelste is met de metro, brengt je bijna overal voor weinig geld.
7-day fun pass: 29 dollar. Mag je een week lang met de metro/bus (geen express-bus)
Zie voor meer info: http://www.mta.info/metrocard/mcgtreng.htm

Taxi
En dan zijn er ook nog taxis, wat iedereen minstens 1 keer gedaan moet hebben!
Initial fare.............$2.50
Each 1/5 mile (4 blocks).$0.30
Each 1 minute idle.......$0.20
Night surcharge..........$0.50 (after 8pm until 6am)
Additional riders........FREE

Luchthavens in New York

Manieren om er te komen:
JFK
Newark
La Guardia

de nieuwe termijn voor paspoort 6 maanden (was 3) en het visum mbt biometrische kenmkerken

Vliegtickets van en naar New York

www.skybreakers.nl
www.ebookers.nl
www.dreizen.nl
www.cheaptickets.nl
www.americanairlines.com
www.klm.nl
www.expedia.nl
www.vliegwinkel.nl
www.continental.com
www.delta.com
www.unitedairlines.nl
vliegtickets.pagina.nl

Foto's New York van FOK users!

MaxMark
Kre$J
Jaguarized
Keijs
mr.Marcus
Cidex
renz0r
WooZ
mechatronics
jakkeluchtgitaar
Dennisskyscrapers 1
Dennisskyscrapers 2
Dennisskyscrapers 3
Dennisskyscrapers 4
Dr_Evil
Dr_Evil 2
Dr_Evil 3
miss_sly
edsuit
Max-Westerman

Reviews van hotels in New York

www.tripadvisor.com

Meeting in New York

New York (mini)meet

Vorige NYC topics

New York City Part I
New York City Part II
New York City Part III
New York City Part IV
New York City Part V
New York City Part VI
New York City Part VII
New York City Part VIII
New York City Part IX
New York City Part IIV
New York City Part XVI
New York City Part XIX
New York City Part XX
New York City Part XXI
New York City Part XXII
New York City Part XXIII
New York City Part XXIV
New York City Part XXV
New York City Part XXVI
New York City Part XXVII
New York City Part XXVIII
New York City Part XXIX
New York City Part XXX
New York City Part XXXII
New York City Part XXXIII
New York City Part XXXIV
New York City part XXXV
New York City part XXIX
New York City part XL
New York City Part XLI
New York City Part XLII
New York City Part XLVIII
New York City Part XLIX

Deze OP is hier te vinden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 22 november 2012 @ 21:32:52 #2
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_119518344
Ik heb afgelopen maandag een retourvlucht geboekt in mei naar New York.
Nu moet ik nog een onderkomen zien te vinden en ik ben nu best enthousiast over het aanbod op airbnb.com Ik vraag mij alleen af hoe betrouwbaar dit allemaal is. Moet ik nu al boeken of wachten tot ik dichter bij mijn vakantie ben?

Uiteraard zijn de prijzen daar fantastisch maar bij een hotel heb je iets meer zekerheid...
Wat zijn de algemene ervaringen met airbnb?
pi_119589607
Berichtje vanuit NY. Geweldige stad. Ik kwn het niet anders zeggen.Eerste dag wat onwennig aangezien het de eerste keer alleen is, maar ik maak makkelijk contact dus dat gaat goed. Al 5 contacten hier waar ik nog wat mee ga doen. Dat na 1 dag.

Daarnaast klopt het dat je alleen gewoon veel meer contacten maakt. In de Star Bucks een uurtje geluld met een vrouw over NL en Amerika.
  maandag 26 november 2012 @ 20:46:48 #4
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_119652207
oops...my bad :D
pi_119667374
Was gisteravond artikeltje in een programma over geld met Harm Edens over een amsterdammer die ook een b&b had op airbnb, beviel heel goed. Staan erg veel reviews dus gewoon de b&b's uitzoeken met veel en goede reviews en dan komt het vast goed.
Hoor ik die Griekse melodie...
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:11:37 #6
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119667789
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Beavis het volgende:
Ik heb afgelopen maandag een retourvlucht geboekt in mei naar New York.
Nu moet ik nog een onderkomen zien te vinden en ik ben nu best enthousiast over het aanbod op airbnb.com Ik vraag mij alleen af hoe betrouwbaar dit allemaal is. Moet ik nu al boeken of wachten tot ik dichter bij mijn vakantie ben?

Uiteraard zijn de prijzen daar fantastisch maar bij een hotel heb je iets meer zekerheid...
Wat zijn de algemene ervaringen met airbnb?
• Goed letten op de reviews (als de host vlak vantevoren cancelled komt er automatisch een review over.)

• Pak een host met veel reviews, zo weet je dat hij te vertrouwen is.

• Kijk naar de locatie, is het in een fatsoenlijke buurt, zijn er metrostations in de buurt etc.
Wat doe ik hier?
pi_119784108
Vorige week een weekje NYC geweest, wat een topstad en ervaring!
Aanrader is ook de rooftop bar 230fifth, wat een uitzicht ^O^
pi_119784140
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Beavis het volgende:
Ik heb afgelopen maandag een retourvlucht geboekt in mei naar New York.
Nu moet ik nog een onderkomen zien te vinden en ik ben nu best enthousiast over het aanbod op airbnb.com Ik vraag mij alleen af hoe betrouwbaar dit allemaal is. Moet ik nu al boeken of wachten tot ik dichter bij mijn vakantie ben?

Uiteraard zijn de prijzen daar fantastisch maar bij een hotel heb je iets meer zekerheid...
Wat zijn de algemene ervaringen met airbnb?
Wij hadden de vlucht en hotel geboekt via ebookers.nl (citytrip).
Wij kwamen niet op het zelfde bedrag uit, als we los een ticket boekten en los het hotel.
De pakketprijs die ebookers kan bieden is erg scherp en met korting.
pi_119870027
Zijn er nog tips en tricks om goedkoop kaartjes te ritsen voor Broadway? Ik zag een show die ik tof vond, ben ik voor 2 kaartjes 240 dollar kwijt :') Dat vond ik een beetje veel :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Public Relations / Redactie Film maandag 3 december 2012 @ 09:41:20 #10
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119870675
Heb eindelijk een leuk feest gevonden voor oud en nieuw. Het is in een rooftopbar in gebouw 230 dacht ik. Niet goedkoop, 150 dollar. Wel inclusief drank en eten dus het valt nog mee.

Maar weten jullie misschien nog wat anders voor oud en nieuw?
  maandag 3 december 2012 @ 15:08:53 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119880994
airbnb ook ontdekt, gave site inderdaad maar je moet wel goed opletten denk ik. Heb nu één gevonden in Brooklyn maar wel bij metro A en C en 100 plus reviews. Die ga ik even opslaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119881212
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef stoeltafel het volgende:
Heb eindelijk een leuk feest gevonden voor oud en nieuw. Het is in een rooftopbar in gebouw 230 dacht ik. Niet goedkoop, 150 dollar. Wel inclusief drank en eten dus het valt nog mee.

Maar weten jullie misschien nog wat anders voor oud en nieuw?
Wat massaal, maar Armin vB op peer 36?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_119881419
Draait die? Linkje?

Tja heb geen flauw idee wat leuk is. Armin klinkt vet.

Lekker goedkoop :) 390 dollar voor twee kaartjes http://armin.joonbug.com/

Openbar is van 21-00 uur en dan 4 uurtjes normale prijzen. Klinkt wel heel vet.
pi_119881617
Afrojack met zijn Jacked tour in de Pacha geloof ik.

http://jacked.clubtickets.com/
pi_119881991
quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn er nog tips en tricks om goedkoop kaartjes te ritsen voor Broadway? Ik zag een show die ik tof vond, ben ik voor 2 kaartjes 240 dollar kwijt :') Dat vond ik een beetje veel :X
op de dag zelf vij tckts in de rij gaan staan op Times Square. Daar kan je voor de meeste broadway musicals (muv LionKing en Wicked) kaartjes kopen met maximaal 50% korting
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119884391
Die is nog vetter. Denk dat ik daar heen ga. Alleen is de vraag 150 dollar ticket of 250 dollar ticket inclusief drank.
pi_119884598
Denk dat een glas drank wel rond de 10 dollar zit.
Dus met 10 heb je het eruit. Moet wel lukken toch?

Met Jacked breken ze wel de tent af.
pi_119884630
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef nelisb het volgende:
Afrojack met zijn Jacked tour in de Pacha geloof ik.

http://jacked.clubtickets.com/
Weet je nog meer feesten? Zie dat de 4e ronde al uitverkocht is. Die waren 128 dollar terwijl de 5e ronde 153 dollar is. Vraag me af hoe duur kaarten van de eerste ronden waren.

Waarom zijn alle kaarten trouwens zo overdreven duur? Geloof niet dat de feesten beter zijn dan in NL. Eerder andersom. De baas van id&t zei dat de kaarten zo duur moeten zijn anders is de afname minder, hmmmm.
pi_119884756
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:44 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Weet je nog meer feesten? Zie dat de 4e ronde al uitverkocht is. Die waren 128 dollar terwijl de 5e ronde 153 dollar is. Vraag me af hoe duur kaarten van de eerste ronden waren.

Waarom zijn alle kaarten trouwens zo overdreven duur? Geloof niet dat de feesten beter zijn dan in NL. Eerder andersom. De baas van id&t zei dat de kaarten zo duur moeten zijn anders is de afname minder, hmmmm.
Verder geen idee qua feesten. Waarom zouden ze het niet vragen? Jacked tour is overal in Amerika uitverkocht het hele jaar. Dus ook nu, dance is hot, mensen willen het betalen.

Niet over nadenken en gewoon doen. Dit feest wordt echt te vet.

Zie foto's van 28 juni.

http://www.mixjunkies.com(...)-gallery-06-28-2012/
pi_119886738
Klinkt vet.Ga die sowieso boeken. Alleen nog even kijken welke van de twee.

Super bedankt voor de tip
pi_119897177
Geboekt :)
pi_119908754
Krijg je de eticket net zoals hier in je inbox. Nog geen mail gehad. Wel de ticket bewaard via printscreen.

Verder ben ik alvast opzoek naar leuke restaurants. Jullie wat suggesties?
pi_119908872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef stoeltafel het volgende:
Krijg je de eticket net zoals hier in je inbox. Nog geen mail gehad. Wel de ticket bewaard via printscreen.

Verder ben ik alvast opzoek naar leuke restaurants. Jullie wat suggesties?
Loop door Hells Kitchen, volop keuze aan zeer goede restaurants!

Mocht je zin hebben in een lekkere hamburger met (curly) fries: Shake Shack. :9~
pi_119909473
Klinkt goed want ik slaap al in Hells Kitchen :)
pi_119914668
Ben in het verleden een paar keer naar New York geweest en ik wil in mei weer (klein tripje langs Chicago en Toronto erbij gelijk) maar ik schrok flink van de hotelprijzen op het moment, een beetje 3 sterren kamer gaat zonder moeite over de 200 euro per nacht heen... dacht dat het crisis was...
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_119914887
Daarom moet je ook kijken via airbnb.com
pi_119940623
Waar hebben jullie je esta gehaald? Ik via deze site, dat is toch wel betrouwbaar : https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
pi_119940780
Ja, dat is de enige en juiste site.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120159516
Zo, even dit topic volgen :) .
Wil namelijk volgend jaar voor het eerst naar NY, zo ergens in september lijkt mij een mooie maand. Weet nog niet precies hoe lang, maar minimaal 1 week, want korter lijkt mij gewoon veel te kort.

Ik ga deze reeks uiteraard nog doorlezen, maar alvast een paar vragen:
- het is voordeliger om vliegticket en hotel apart te boeken of niet?
- waar is het voordelig boeken? Zowel voor apart hotel / vliegticket als een pakketreis (dus hotel en vlucht samen)?
- wat voor prijzen (hotel en vlucht) voor 1 week zijn "normaal"? We willen wel graag in een redelijk hotel (minimaal 3 sterren) en ook zo centraal mogelijk gelegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 10-12-2012 19:09:22 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_120195799
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:26 schreef stoeltafel het volgende:
Geboekt :)
Uitverkocht sinds gisteren! Op tijd heb je dus tickets gekocht.
pi_120196277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef LordLynx het volgende:
Ben in het verleden een paar keer naar New York geweest en ik wil in mei weer (klein tripje langs Chicago en Toronto erbij gelijk) maar ik schrok flink van de hotelprijzen op het moment, een beetje 3 sterren kamer gaat zonder moeite over de 200 euro per nacht heen... dacht dat het crisis was...
Chicago lijkt me tof. Ik heb op mijn trip recent naar NY een dame leren kennen die zelfs aanbood om te couchsurfen.

Mei lijkt me ook wel de start van het hoogseizoen.
pi_120196542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef nelisb het volgende:

[..]

Uitverkocht sinds gisteren! Op tijd heb je dus tickets gekocht.
Zag het al op facebook. Wordt goed druk dus. Moet heel vet worden, thnx voor de tip.

Heb gisteren vier documenten met tips gekregen van iemand die in NY woont. Iemand interesse? Staan echt leuke tips tussen.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:44:17 #34
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_120240547
Zijn dat tips met bezienswaardigheden etc? Zo ja, dan heb ik heel erg veel interesse!
pi_120340896
Ik ook wel, eerlijk gezegd!
pi_120363758
Ik ook graag!
  zondag 16 december 2012 @ 11:59:27 #37
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_120367921
Ik ben ook wel geïnteresseerd :)
  woensdag 19 december 2012 @ 15:41:46 #38
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_120510501
iemand tips voor nieuw jaar in new york?
Wat doe ik hier?
pi_120510580
Waar hou je van? Wat wil je? Dansen, eten, gokken etc.

Beetje lastig zo.
  woensdag 19 december 2012 @ 17:56:54 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120515536
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef tdrone het volgende:
iemand tips voor nieuw jaar in new york?
Tip 1: ga niet op de bonnefooi om 12 uur 's nachts de straat op, want dan is er niets te doen.
Tip 2: voor vuurwerk kijken hoef je ook niet naar new york
Tip 3: regel kaarten voor een tof feest of ga op Times square staan (vanaf 14.00 uur ofzo)
Tip 4: doe een briefje in de New Years ball (of hoe dat ding ook mag heten :P )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120518671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tip 1: ga niet op de bonnefooi om 12 uur 's nachts de straat op, want dan is er niets te doen.
Tip 2: voor vuurwerk kijken hoef je ook niet naar new york
Tip 3: regel kaarten voor een tof feest of ga op Times square staan (vanaf 14.00 uur ofzo)
Tip 4: doe een briefje in de New Years ball (of hoe dat ding ook mag heten :P )
Dit kan ik je af afraden, tenzij je het leuk vindt om uren hutjemutje op elkaar te staan en niet van een drankje houdt (alcoholverbod).
pi_120522559
Wat zijn hotels belachelijk duur geworden zeg. Ons hotel waar we in 2009 nog 120 dollar per nacht voor betaalden gaat nu voor 300 dollar per nacht. Zelfde in Philadelphia. Je zit zo aan 200 euro per nacht voor een beetje goed hotel in het centrum.

Toch maar eens meer tijd investeren in Priceline NYOP.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_120522814
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn hotels belachelijk duur geworden zeg. Ons hotel waar we in 2009 nog 120 dollar per nacht voor betaalden gaat nu voor 300 dollar per nacht. Zelfde in Philadelphia. Je zit zo aan 200 euro per nacht voor een beetje goed hotel in het centrum.

Toch maar eens meer tijd investeren in Priceline NYOP.
De kerstperiode is traditioneel duur he. Vanmiddag even een beetje rondgekeken en zag leuke deals voor de carnavalsvakantie van rond de 750 euro voor 5 nachten (Theatre District area hotel) incl. vlucht.
pi_120525577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Gauner het volgende:

[..]

De kerstperiode is traditioneel duur he. Vanmiddag even een beetje rondgekeken en zag leuke deals voor de carnavalsvakantie van rond de 750 euro voor 5 nachten (Theatre District area hotel) incl. vlucht.
Bedoelde juni...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_120545698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn hotels belachelijk duur geworden zeg. Ons hotel waar we in 2009 nog 120 dollar per nacht voor betaalden gaat nu voor 300 dollar per nacht. Zelfde in Philadelphia. Je zit zo aan 200 euro per nacht voor een beetje goed hotel in het centrum.

Toch maar eens meer tijd investeren in Priceline NYOP.
Ik merk hetzelfde, ik ga in Mei maar de hotels waar ik de vorige keren in zat zijn allemaal zo'n 3 keer zo duur geworden, komt zeker door de crisis 8)7
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  donderdag 20 december 2012 @ 11:50:59 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120546052
Gisteren een aanbieding bij Vliegwinkel.nl 299 euro naar New York. Hij was alleen niet te vinden voor die prijs belachelijke actie.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120565959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren een aanbieding bij Vliegwinkel.nl 299 euro naar New York. Hij was alleen niet te vinden voor die prijs belachelijke actie.
Dat was een aktie van Air Berlin, vliegen vanaf Düsseldorf (met stop-over in Berlijn wel :( ). Dat soort akties moet je snel zijn, ooit eens voor ¤320 euro naar New York gevlogen met KLM (geboekt via Delta, via KLM was die 2x zo duur). Het scheelt als je snel kunt 'schakelen'.

De site www.travelox.de heeft vaak dit soort tips, zo was het laatst mogelijk om voor nog geen 600 euro naar Peru te vliegen (ook vanaf Düsseldorf) met Delta. Omdit toch ontopic te maken, met die ticket kon je ook een 'stop-over' in New York erbij boeken. Maar volgens mij zijn die tickets uitverkocht...
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:31:27 #48
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_120610729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zag het al op facebook. Wordt goed druk dus. Moet heel vet worden, thnx voor de tip.

Heb gisteren vier documenten met tips gekregen van iemand die in NY woont. Iemand interesse? Staan echt leuke tips tussen.
Heb hier ook wel interesse in! :) NYC wordt in mei bezocht door mij...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_120632947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

Dit kan ik je af afraden, tenzij je het leuk vindt om uren hutjemutje op elkaar te staan en niet van een drankje houdt (alcoholverbod).
Wij gaan dus met een groepje van zes naar New York met dit als hoogtepunt. Maar wat ik overal lees is dat het 8 uur lang wachten is op een zakkende bal en dat om 00:15 het hele Times Square leeg is. Voor mij niet de moeite waard dus ik ben aan het kijken naar iets anders leuks. Maar wat valt er te doen? 4 vd 6 zijn 21, de andere twee niet. Als ik de prijzen van toegangskaarten enzo bekijk zit er niets anders op...
pi_120632968
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Jorian29 op 22-12-2012 14:36:09 ]
pi_120712965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:35 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Wij gaan dus met een groepje van zes naar New York met dit als hoogtepunt. Maar wat ik overal lees is dat het 8 uur lang wachten is op een zakkende bal en dat om 00:15 het hele Times Square leeg is. Voor mij niet de moeite waard dus ik ben aan het kijken naar iets anders leuks. Maar wat valt er te doen? 4 vd 6 zijn 21, de andere twee niet. Als ik de prijzen van toegangskaarten enzo bekijk zit er niets anders op...
Ga gewoon ergens uiteten en daarna een leuke bar in ofzo. Leuke avond gegarandeerd!
pi_120726437
Sorry voor mijn late reactie. Het zijn vier word documenten. Kan ik ze ergens online zetten zodat iedereen ze kan lezen? Alleen hoe en waar?
  maandag 24 december 2012 @ 20:03:31 #53
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_120731977
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:52 schreef stoeltafel het volgende:
Sorry voor mijn late reactie. Het zijn vier word documenten. Kan ik ze ergens online zetten zodat iedereen ze kan lezen? Alleen hoe en waar?
Als jij de zooi naar mij mailt (zie PM) dan zet ik ze online voor mensen om te downloaden.
  maandag 24 december 2012 @ 20:59:29 #54
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_120735181
Met dank aan stoeltafel: New York
pi_120736095
Hopelijk vinden jullie het wat. Heb het zelf uitgeprint. Vrijdag om 12 uur vliegen:)
pi_120737344
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef Beavis het volgende:
Met dank aan stoeltafel: New York
Toegevoegd aan de OP :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 december 2012 @ 13:13:31 #57
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_120781222
Gedownload! :)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_120801993
Zijn er mensen die een sportwedstrije hebben bezocht. Twijfel om te gaan. Het lijkt me best vetalleen is het rond de 400 à 500 dollar voor twee kaarten. Wil naar Basketball of Football.
pi_120802368
4-500? Waar ga je heen dan?

Ben naar de finale eastern conference Miami heat geweest en betaalde 80 USD voor een kaartje. Prima view op het veld. Jij gaat tijdens het reguliere seizoen, waarom zo duur?

NBA basketbal is gaaf. Belevening van de Amerikanen is mooi. Goeie sfeer, leuk om mee te maken.
NY knicks draaien ook goed dit seizoen, leuk team.

Football ook leuk als je de regels snapt, anders saai denk ik. Sowieso een onwijs lange zit. 3-4 uur.
pi_120803919
400-500 dollar lijkt me echt veel geld. Tenzij je naast Spike Lee zit in de MSG.. ;)

Ik heb 180 betaald voor 2 kaarten bij de Nets en toen zat ik op de middenlijn, rij 8.
Die prijzen lijken me niet te kloppen..
  donderdag 27 december 2012 @ 11:09:30 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120810667
Ticketmaster moet je zijn dat is het kanaal van de NBA
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120816027
Ben een keer naar een wedstrijd van de NY Mets (MLB) geweest, dat was helemaal niet duur ($14 of zo) maar het was natuurlijk niet de beste plek (2e ring). Ben ook naar de Rangers (NHL) geweest, iets betere plek voor iets van $40. Het is leuk om een keer gezien te hebben, maar ik zou niet meer dan $40-50 uitgeven voor zo'n wedstrijd. Maar dat kan ook komen omdat ik niet echt een sportfanaat ben, kende ook de spelers niet enzo. :P
pi_120906989
Gisteravond aangekomen. Heel vet. Vooral het moment als je uut de metro stapt en al die grote gebouwen ziet.

Vraagje over de fooi. Had gisteren iets gegeten en het was 55 dollar. Er kwam nog 5 dollar tax bjj en 10 dollar fooi dacht k, er stond thank you achter. Moet je dan alsnog fooi geven?

Weer is redelijk fris maar gelukkig is het droog.
pi_120908783
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
Gisteravond aangekomen. Heel vet. Vooral het moment als je uut de metro stapt en al die grote gebouwen ziet.

Vraagje over de fooi. Had gisteren iets gegeten en het was 55 dollar. Er kwam nog 5 dollar tax bjj en 10 dollar fooi dacht k, er stond thank you achter. Moet je dan alsnog fooi geven?

Weer is redelijk fris maar gelukkig is het droog.
Was die fooi al daadwerkelijk in rekening gebracht, of stond er "suggested" bij?
Als de fooi al in rekening is gebracht, hoef je niet nog eens extra te geven. Een goede richtlijn voor het geven van fooi is het verdubbelen van de tax.
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:24:28 #65
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_120912277
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
Een goede richtlijn voor het geven van fooi is het verdubbelen van de tax.
In zijn voorbeeld: $55 rekening en $5 tax.
Is de fooi dan nog eens $5 of nog eens $10?

Is fooi trouwens verplicht of is het vrijblijvend?
pi_120912424
Fooi is een ongeschreven regel, er wordt verwacht dat je het altijd geeft ja. Ik blijf het aan achterlijk systeem vinden in de VS though. Ik wil wel altijd fooi geven (zeker in de VS< daar is de fooi echt waar de bediening van leeft) maar dan wel op basis van de service die geleverd is. Ik wil niet dat het restaurant bepaalt hoeveel fooi ik moet betalen :') Want meestal is het zo dat als je in groepen groter dan 4 personen ofzo bent de fooi automatisch al in de rekening wordt opgenomen (en meetal 18% bedraagt)..en dat in kleinere groepen je het meestal zelf nog mag bepalen, maar ze wel bepaalde fooi-percentages suggereren (meestal 16,18 of 20%).

Ik rond meestal gewoon af, zoals ik het in Nederland doe. En als ik bijvoorbeeld waardeloos geholpen ben, wil ik graag wat minder fooi geven dan gemiddeld.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_120917418
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:24 schreef Beavis het volgende:

[..]

In zijn voorbeeld: $55 rekening en $5 tax.
Is de fooi dan nog eens $5 of nog eens $10?

Is fooi trouwens verplicht of is het vrijblijvend?
$10, je verdubbelt de tax en geeft de uitkomst als fooi. Ik rond het meestal ook wat af.
pi_120917703
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:28 schreef Norrage het volgende:
Fooi is een ongeschreven regel, er wordt verwacht dat je het altijd geeft ja. Ik blijf het aan achterlijk systeem vinden in de VS though. Ik wil wel altijd fooi geven (zeker in de VS< daar is de fooi echt waar de bediening van leeft) maar dan wel op basis van de service die geleverd is. Ik wil niet dat het restaurant bepaalt hoeveel fooi ik moet betalen :') Want meestal is het zo dat als je in groepen groter dan 4 personen ofzo bent de fooi automatisch al in de rekening wordt opgenomen (en meetal 18% bedraagt)..en dat in kleinere groepen je het meestal zelf nog mag bepalen, maar ze wel bepaalde fooi-percentages suggereren (meestal 16,18 of 20%).

Ik rond meestal gewoon af, zoals ik het in Nederland doe. En als ik bijvoorbeeld waardeloos geholpen ben, wil ik graag wat minder fooi geven dan gemiddeld.
Pff, heb er eens voor 130$ gegeten (met zn 2en) en hadden iets van 20$ fooi gegeven. Wilden we vertrekken, kwam de grote baas nog even vragen of alles wel naar wens was geweest, en waarom we maar ~20$ fooi gaven.Volgden wat zielige verhalen etcetc. Om lang verhaal kort te maken, of we nog even 10$ extra wilden geven... :r
Achterlijk systeem. Vriendelijk bedankt voor het verzoek, maar niet gedaan.
Wel heerlijk gegeten, dat dan weer wel ;) .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120918479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef Dos37 het volgende:
Ticketmaster moet je zijn dat is het kanaal van de NBA
Stubhub.com moet je zijn.
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:37:35 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120919771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:59 schreef Gauner het volgende:

[..]

Stubhub.com moet je zijn.
Als je via officiële website van de knicks doet linkt ie door naar ticketmaster.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120920904
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Was die fooi al daadwerkelijk in rekening gebracht, of stond er "suggested" bij?
Als de fooi al in rekening is gebracht, hoef je niet nog eens extra te geven. Een goede richtlijn voor het geven van fooi is het verdubbelen van de tax.
Er was al 10 dollar extra gerekend en had nog eens 5 dollarbneer gelegd. Beetje overdreven dus.

Alles is goed te lopen. Begon vanmorgen bij chelsea toen door gelopen naar meat packing, soho en nu bijna bij 9/11. Vette stad :)
pi_120921369
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Pff, heb er eens voor 130$ gegeten (met zn 2en) en hadden iets van 20$ fooi gegeven. Wilden we vertrekken, kwam de grote baas nog even vragen of alles wel naar wens was geweest, en waarom we maar ~20$ fooi gaven.Volgden wat zielige verhalen etcetc. Om lang verhaal kort te maken, of we nog even 10$ extra wilden geven... :r
Achterlijk systeem. Vriendelijk bedankt voor het verzoek, maar niet gedaan.
Wel heerlijk gegeten, dat dan weer wel ;) .
Ietsje meer dan 15%, lijkt me gewoon een prima tip :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120921402
Hoe laat ben je gaan lopen? Het is toch pas 13.15 daar?
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:45:28 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_120922931
Klopt qua tijd, waarschijnlijk lekker hard van stapel gelopen.... We liepen ook op dag 1 het programma van drie dagen :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_120928559
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef nelisb het volgende:
Hoe laat ben je gaan lopen? Het is toch pas 13.15 daar?
8.15 liepen we de deur uit. Nu weer max genieten.
pi_121094717
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zag het al op facebook. Wordt goed druk dus. Moet heel vet worden, thnx voor de tip.

Heb gisteren vier documenten met tips gekregen van iemand die in NY woont. Iemand interesse? Staan echt leuke tips tussen.
Volgens mij was het gruwelijk!


http://instagram.com/p/T_7UV1MIKM/
pi_121095039
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:58 schreef nelisb het volgende:

[..]

Volgens mij was het gruwelijk!


http://instagram.com/p/T_7UV1MIKM/
Fucking vet!! Heb echt vette foto's gemaakt. Vip was echt suowr relax. Kon onbeperkt blikjes Heineken drinken en er was een eigrn stage. Was nodig ook met al die aso's. Leek wel of het in jersey shore was.

Straks naar top of the rock ipv ESB. Hele geen rij en uitzicht is het zelfde.

Wil morgen nog ff winkelen. Weet iemand nog wat vette shops. Heb alles op broadway al gezien.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:45:18 #78
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121102166
Zit te kijken voor november, 3 nachten. Ligt het aan mij of is NY de laatste jaren schreeuwend duurder geworden?

Enige budgethotel dat nog redelijk lijkt is Hotel 31 (met eigen badkamer). Iemand hier ervaring mee?
Of tips voor een ander redelijk goedkoop hotel ergens tussen 4th ave - 8th ave en 28th en 36th street?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121102254
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef matthijst het volgende:
Zit te kijken voor november, 3 nachten. Ligt het aan mij of is NY de laatste jaren schreeuwend duurder geworden?

Enige budgethotel dat nog redelijk lijkt is Hotel 31 (met eigen badkamer). Iemand hier ervaring mee?
Of tips voor een ander redelijk goedkoop hotel ergens tussen 4th ave - 8th ave en 28th en 36th street?
Klopt hoor. Mijn vrouw gaat volgende zomer voor een congres naar Washington DC en ik ga mee. Dus we willen na de conferentie graag even doorrijden naar Philly, New York en Boston maar het lijkt allemaal vreselijk duur. In 2009 zaten we in New York in een goed hotel voor 130 dollar per nacht. Nu leg je bij dat hotel bijna 300 dollar per nacht neer. Het scheelt dat haar vlucht en onze hotelkamer in DC worden betaald door haar werkgever, geeft toch weer iets meer financiële ruimte.

Volgens de reviews op Tripadvisor is Hotel 31 prima te doen:

http://www.tripadvisor.nl(...)k_City_New_York.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121102365
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Fucking vet!! Heb echt vette foto's gemaakt. Vip was echt suowr relax. Kon onbeperkt blikjes Heineken drinken en er was een eigrn stage. Was nodig ook met al die aso's. Leek wel of het in jersey shore was.

Straks naar top of the rock ipv ESB. Hele geen rij en uitzicht is het zelfde.

Wil morgen nog ff winkelen. Weet iemand nog wat vette shops. Heb alles op broadway al gezien.
Ik heb in 2006 ook TOTR gedaan ipv ESB. Was prima inderdaad en je kon een goedkoop combinatieticket kopen met MoMa.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:55:55 #81
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121102418
Ga in het najaar eerst 2,5 week in het zuiden rondtouren, Dallas --> Atlanta en wil daarna nog ff 3 nachten NY meepakken, maar de meestel hotels beginnen bij 200+ euro per nacht.

Zat tot nu toe vaak in Pennsylvania, maar aangezien dat elke keer slechter werd ga ik daar nu echt niet meer heen :D
Penn 5000 kamer kost opeens ook 800 euro voor 3 nachten. Ziekelijk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121102529
Wij liepen er afgelopen november ook tegenaan.
200+ zit je al snel. Heel bizar.
pi_121102582
Gewoon een appartement huren, wij waren voor 50 dollar per nacht (pp) rond in hartje manhattan.hadden we uiteindelijk niet gedaan, en toen werd het 35 dollar in Brooklyn, ook niet verkeerd...wij waren wel met 6 personen, dat scheelt natuurlijk wel.. Hotels zijn veels te duur :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:15:47 #84
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121102930
Appartement ook gekeken, maar dan lees je op airbnb bij reviews nog weleens dat ze een maand of 14 dagen voor aankomst opeens cancellen. En dan zit je mooi te kijken :(
Deze leken me wel OK:
https://www.airbnb.nl/rooms/451019
https://www.airbnb.nl/rooms/271063

The host canceled my reservation 13 days before arrival.

Opgezocht, Pennsylvania:
2007 5 nachten $696,05 = $139 per nacht
2009 7 nachten $1,465.20 = $209 per nacht
2011 4 nachten $887 = $221 per nacht
2013 3 nachten $901 = $300 per nacht
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121103007
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef matthijst het volgende:
Appartement ook gekeken, maar dan lees je op airbnb bij reviews nog weleens dat ze een maand of 14 dagen voor aankomst opeens cancellen. En dan zit je mooi te kijken :(
Deze leken me wel OK:
https://www.airbnb.nl/rooms/451019
https://www.airbnb.nl/rooms/271063

The host canceled my reservation 13 days before arrival.

Opgezocht, Pennsylvania:
2007 5 nachten $696,05 = $139 per nacht
2009 7 nachten $1,465.20 = $209 per nacht
2011 4 nachten $887 = $221 per nacht
2013 3 nachten $901 = $300 per nacht
Ja dat was ons ook overkomen inderdaad...erg irritant, maar dat was niet bij airbnb, en ik denk dat dat echt een toevalligheid was.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:24:16 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121103129
Mja, ik wil d'r zijn met de Thanksgivingday parade, dat lijkt me echt zo'n moment waarop zo'n appartementverhuurdertje van iemand anders opeens meer geld kan vangen en de boel annuleert.
En dan vind je niet zo snel wat anders voor een normale prijs. Dus daarom dit keer toch liever een "normaal" hotel.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121127521
Ok, even wat voorleggen :)

Wij willen met zijn 2-en in waarschijnlijk september voor minimaal 7 dagen naar NY. Voor ons beiden voor de 1e keer.
Heb even gekeken op de website van D-reizen.
Wat zouden jullie kiezen (en ook waarom) als jullie tussen deze 2 zouden moeten kiezen:
- hotel (New Yorker) in hartje Manhattan voor 1309 pp, 7 dagen incl. vlucht
- hotel (Holiday Inn Hasbrouck Heights) in New Jersey voor 788 pp, 7 dagen incl. vlucht
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121127884
Voor dat geld zou ik zelf wat boeken
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121128589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Nielsch het volgende:
Voor dat geld zou ik zelf wat boeken
vertel, hoe wat waar?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:39:47 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_121129239
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

vertel, hoe wat waar?
Air Berlin retourtje voor 600 euro en AirBNB appartementje
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_121129564
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:39 schreef XL het volgende:

[..]

Air Berlin retourtje voor 600 euro en AirBNB appartementje
ok, dank voor de info!
Wat is een gemiddelde prijs voor een appartement voor 1 a 1,5 week?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:06:10 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_121130408
1 week via Airbnb denk ik rond de 500 euro in NYC
1 week in hotels denk ik rond de 1000 euro in NYC

Daarbij sla ik de slecht beoordeelde of de slecht gelegen aanbiedingen over.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_121131712
Het komende half jaar zit mijn vriendin in NY, net een studio gevonden in de Upper West Side (109th). Eigenlijk schandalig genoeg ondanks veelvuldig NY bezoek (voor werk en prive) zelden zo hoog in Manhattan, maar tips zijn dus welkom. Studio lijkt prachtig, zit zelfs een aardig grote tuin bij. Komend half jaar dus maandelijks een weekend die kant op, zin in.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:23:43 #94
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121133557
Doe ff klagen voor de gein anders :D
Relaxt zeg...
Zelf ook niet vaak zo hoog geweest, hoogste wat ik ken in de richting is Strawberry Fields en Dakota Building. Oh ja, en geinig basketballveldje rond 72/74; Riverside Park. Leuk om te kijken. En Beacon Theatre, als dr evt. een optreden is, maar das ook ergens in de 70, dus nog een eind sjokken, maar vast op de juiste metro...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121213574
Ben even vliegtickets aan het zoeken voor juni. Ongeveer ¤ 500,- pp voor een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam zowel heen als terug, dat lijkt mij een erg mooie prijs toch? Tickets gevonden via www.worldticketcenter.nl.
Of zou het nog beter / goedkoper kunnen?
Iemand verder nog tips voor een goede website om vliegtickets te boeken?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 6 januari 2013 @ 00:05:46 #96
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121214657
500 klinkt wel vrij normaal inderdaad. Ik kijk zelf meestal op de sites van Continental, KLM, Delta en United. Dan kan je per "vlucht" zien wat het kost; soms meerdere per dag met verschillende prijzen.
Zelf net geboekt met Delta, maar ga via Dallas en Atlanta, dus weet niet wat alleen NYC kost.

Uiteindelijk 3 nachten in Hotel 31 geboekt rondom thanksgiving day. Hotel is echt bizar goedkoop en vrijwel elke recensie zegt dat het wel oud, maar ook erg schoon is, dus dat lijkt me wel goed.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121215749
Ok, dank voor de info, dan ga ik ook nog even de websites van die vliegtuigmaatschappijen bekijken.
Net even Hotel 31 gecheckt, mooie prijs ja! Erg goede lokatie ook lijkt me.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121215881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

vertel, hoe wat waar?
Ticket moet lukken en zou zelf boeken via airbnb. Ben vandaag terug gekomen van een week NY.

Heb hier geslapen https://www.airbnb.nl/rooms/264879

Niet heel luxe maar de locatie was echt geweldig. Verder was het bed redelijk en de prijs was erg goed.
  zondag 6 januari 2013 @ 00:50:24 #99
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121216321
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef MissJ het volgende:
Ok, dank voor de info, dan ga ik ook nog even de websites van die vliegtuigmaatschappijen bekijken.
Net even Hotel 31 gecheckt, mooie prijs ja! Erg goede lokatie ook lijkt me.
ff gecheckt, niet goedkoper dan 500.
Je zou nog kunnen kijken of je hotel + dezelfde vlucht via Expedia kunt boeken, die geven dan soms extra pakketkorting.

Locatie van H31 vond ik ook mooi; beetje centraal in Manhattan en dichtbij winkelgebied.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121216619
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ticket moet lukken en zou zelf boeken via airbnb. Ben vandaag terug gekomen van een week NY.

Heb hier geslapen https://www.airbnb.nl/rooms/264879

Niet heel luxe maar de locatie was echt geweldig. Verder was het bed redelijk en de prijs was erg goed.
ok dan, ga ik ook bekijken! ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121216656
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

ff gecheckt, niet goedkoper dan 500.
Je zou nog kunnen kijken of je hotel + dezelfde vlucht via Expedia kunt boeken, die geven dan soms extra pakketkorting.

Locatie van H31 vond ik ook mooi; beetje centraal in Manhattan en dichtbij winkelgebied.
Ik zag net dat H31 gedeelde badkamer heeft, dat is niets voor mij.
Heb net Metro apartments gevonden via booking.com, ziet er erg goed uit, zowel qua prijs als locatie. Heeft ook heel goede recensies.

Expedia ga ik nu even bekijken ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 6 januari 2013 @ 09:26:25 #102
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_121220995
The Jane Hotel is ook niet duur als je genoegen neemt met een gedeelde badkamer.
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.
pi_121221158
Een eigen badkamer kost je al snel 50 euro per nacht extra. Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Heb in San Francisco en Londen ook eens gedeelde badkamers gehad en dat was eigenlijk altijd prima; schoon, netjes en nooit hoeven te wachten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121221168
In 2009 zaten wij in CI Manhattan Bridge. Echt een prima en modern hotel. Aparte lokatie maar onverwacht eigenlijk superleuk! Toen was het net open en behoorlijk goedkoop (nog geen 100 euro per nacht), nu is het echt best wel duur.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 6 januari 2013 @ 10:13:05 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121221304
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik zag net dat H31 gedeelde badkamer heeft, dat is niets voor mij.
Heb net Metro apartments gevonden via booking.com, ziet er erg goed uit, zowel qua prijs als locatie. Heeft ook heel goede recensies.

Expedia ga ik nu even bekijken ^O^
Das ook niks voor mij, daarom ook een kamer met eigen badkamer geboekt ;)
Zijn er een paar van. Via hotels.com met code HEJAN10 met 10% extra korting.
Kwam op 430 voor 3 nachten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121226682
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Das ook niks voor mij, daarom ook een kamer met eigen badkamer geboekt ;)
Zijn er een paar van. Via hotels.com met code HEJAN10 met 10% extra korting.
Kwam op 430 voor 3 nachten.
Ok dan, mooi! En dank voor de kortingscode ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121229160
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Das ook niks voor mij, daarom ook een kamer met eigen badkamer geboekt ;)
Zijn er een paar van. Via hotels.com met code HEJAN10 met 10% extra korting.
Kwam op 430 voor 3 nachten.
Wat kost een kamer met gedeelde badkamer? Ik zie er zelf het punt niet zo van in mits de recensies over hygiëne goed zijn. In diverse grote steden gebruik gemaakt van gedeelde badkamers en dat zag er altijd prima uit. Denk dat het voor velen ook een punt van privacy/schaamte is, maar als het je veel geld bespaart zou ik het zeker overwegen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 6 januari 2013 @ 15:02:49 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121229651
330 voor 3 nachten dacht ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121229780
Pfoe, dat is toch 100 euro die je aan veel andere leuke dingen had uit kunnen geven. Maar goed, ieder zo zijn ding.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_121234923
Iemand trouwens ervaring met Groupon voor New York (of andere steden in de VS), is dit als buitenlander uberhaupt te gebruiken?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 6 januari 2013 @ 20:30:29 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_121241050
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef matthijst het volgende:
500 klinkt wel vrij normaal inderdaad. Ik kijk zelf meestal op de sites van Continental, KLM, Delta en United. Dan kan je per "vlucht" zien wat het kost; soms meerdere per dag met verschillende prijzen.
Zelf net geboekt met Delta, maar ga via Dallas en Atlanta, dus weet niet wat alleen NYC kost.

Uiteindelijk 3 nachten in Hotel 31 geboekt rondom thanksgiving day. Hotel is echt bizar goedkoop en vrijwel elke recensie zegt dat het wel oud, maar ook erg schoon is, dus dat lijkt me wel goed.
Afgelopen oktober gezeten, prima lokatie (dichtbij metro 33 en 31) en het is inderdaad oud, maar bedden zijn prima, ruimte is genoeg en badkamers altijd schoon (Y) .. Zou er zo weer heengaan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_121259838
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik zag net dat H31 gedeelde badkamer heeft, dat is niets voor mij.
Heb net Metro apartments gevonden via booking.com, ziet er erg goed uit, zowel qua prijs als locatie. Heeft ook heel goede recensies.

Expedia ga ik nu even bekijken ^O^
Ik had in Hotel 31 wel een eigen badkamer, maar misschien kwam dat omdat wij met z'n 3en op 1 kamer zaten.
  maandag 7 januari 2013 @ 09:00:14 #113
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_121260406
Het is al bijna een half jaar geleden dat ik voor het eerst in NY was... maar wil dolgraag weer eens terug, voor mijn gevoel heb ik daar nog iets af te maken *O*.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_121264806
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef MissJ het volgende:
Ok, even wat voorleggen :)

Wij willen met zijn 2-en in waarschijnlijk september voor minimaal 7 dagen naar NY. Voor ons beiden voor de 1e keer.
Heb even gekeken op de website van D-reizen.
Wat zouden jullie kiezen (en ook waarom) als jullie tussen deze 2 zouden moeten kiezen:
- hotel (New Yorker) in hartje Manhattan voor 1309 pp, 7 dagen incl. vlucht
- hotel (Holiday Inn Hasbrouck Heights) in New Jersey voor 788 pp, 7 dagen incl. vlucht
500,- pp ticket met Lufthansa vanaf Amsterdam.
En voor een hotel 'name your own price' van priceline.Zit bv zelf in maart in The Roosevelt voor $120- per nacht.
Dus ticket en 6 overnachtingen kom je uit op nog geen 800 euro pp en zit je in een 3,5 of 4* hotel in central Manhattan.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121264853
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

500,- pp ticket met Lufthansa vanaf Amsterdam.
En voor een hotel 'name your own price' van priceline.Zit bv zelf in maart in The Roosevelt voor $120- per nacht.
Dus ticket en 6 overnachtingen kom je uit op nog geen 800 euro pp en zit je in een 3,5 of 4* hotel in central Manhattan.
Precies, nooit voor een reisbureau als D-Reizen gaan bij dit soort reizen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_121264901
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Precies, nooit voor een reisbureau als D-Reizen gaan bij dit soort reizen.
Inderdaad.Betaal je altijd veel te veel en het is zo makkelijk om het zelf te regelen.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121265078
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

500,- pp ticket met Lufthansa vanaf Amsterdam.
En voor een hotel 'name your own price' van priceline.Zit bv zelf in maart in The Roosevelt voor $120- per nacht.
Dus ticket en 6 overnachtingen kom je uit op nog geen 800 euro pp en zit je in een 3,5 of 4* hotel in central Manhattan.
Ticket kan vaak ook nog wel goedkoper zo rond de 450,-
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121267346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:59 schreef Gauner het volgende:

[..]

Stubhub.com moet je zijn.
21 december naar knicks tegen bulls geweest. Met dank aan tickets via stubhub. Ging prima.
Patience is a virtue
pi_121280258
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

500,- pp ticket met Lufthansa vanaf Amsterdam.
En voor een hotel 'name your own price' van priceline.Zit bv zelf in maart in The Roosevelt voor $120- per nacht.
Dus ticket en 6 overnachtingen kom je uit op nog geen 800 euro pp en zit je in een 3,5 of 4* hotel in central Manhattan.
Inmiddels besloten om inderdaad los ticket en los hotel te boeken.
We gaan vanavond tickets boeken, inderdaad met Lufthansa vanaf Amsterdam en voor 500,- pp.
Hotel gaan we waarschijnlijk boeken via booking.com.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121280329
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:25 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Ticket kan vaak ook nog wel goedkoper zo rond de 450,-
waar zie jij ze voor deze prijs? Ik heb gisteren de hele dag gezocht, maar goedkoopste (we gaan in juni, 10 dagen) wat ik heb gevonden is 500,- pp.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121280410
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Precies, nooit voor een reisbureau als D-Reizen gaan bij dit soort reizen.
dus dit, heb ik inmiddels zelf ook ondervonden :Y
Los boeken is goedkoper ja en ook veel prettiger omdat je dan oa zelf de vliegtijden kan kiezen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121293799
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef MissJ het volgende:

[..]

waar zie jij ze voor deze prijs? Ik heb gisteren de hele dag gezocht, maar goedkoopste (we gaan in juni, 10 dagen) wat ik heb gevonden is 500,- pp.
Voor juni heb ik ze inderdaad niet goedkoper gezien.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121313893
Waarschijnlijk per 1 feb een nieuwe baan. Dus zit te kijken of ik voor die tijd nog even naar NY kan gaan. Erg veel zin in :) Waarschijnlijk wordt het volgende week

Helaas spelen de Knicks volgende week in London. De Brooklyn Nets spelen wel thuis...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:49:45 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121313949
Nets lijkt me ook wel cool hoor!
Nieuw stadion, sfeer is volgens mij ook goed daar (bij NBA op TV dan).
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121317828
De ESA is 2 jaar geldig toch ?
pi_121318054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef linebear het volgende:
De ESA is 2 jaar geldig toch ?
Ja
pi_121323092
Gisteravond tickets geboekt voor juni voor 500,- pp *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:55:09 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_121324332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:28 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond tickets geboekt voor juni voor 500,- pp *O*
Hoe? Vanaf waar? :P

Eind 2012 waren tickets 500 euro, toen 600+ euro en nu 550 euro :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_121325956
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Hoe? Vanaf waar? :P

Eind 2012 waren tickets 500 euro, toen 600+ euro en nu 550 euro :')
geboekt via BudgetAir.
We vliegen vanaf Schiphol, rechtstreeks naar NY. Terugvlucht ook naar Schiphol met overstap in Munchen. Zowel heen als terug met Lufthansa.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 20:48:43 #130
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_121327179
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:00 schreef Mattt het volgende:
Het is al bijna een half jaar geleden dat ik voor het eerst in NY was... maar wil dolgraag weer eens terug, voor mijn gevoel heb ik daar nog iets af te maken *O*.
Dat gevoel heb ik ook! Ik heb nog zoveel niet gezien en gedaan :D.
Ik zou het graag eens willen combineren met een rondreis, Boston, New York, Philadelphia, Washington, Atlanta enzo. Wie weet als ik donderdag de Jackpot win :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_121327285
Boston en zeker Washington zijn leuke steden ^O^
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121328335
Als er dit staat bij een te boeken hotel, met wat voor extra bedrag moet ik dan rekening houden? En wordt dat dan ter plaatse in rekening gebracht ofzo?
quote:
Extra informatie
Door de overheid verplichte toeristenbelasting, staatsbelasting, belasting kamerbezetting zitten niet bij de prijs inbegrepen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_121328474
Euh nog niet gehad in de VS :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  ESF Reporter dinsdag 8 januari 2013 @ 21:15:16 #134
87554 Cee
Welluk?
pi_121328679
Is de staatsbelasting niet de plaatselijke tax die wordt verrekend bij betaling van de kamer? Meestal betaal je 't hotel pas na het verblijf en dan wordt de tax verrekend die op dat moment geldt.
Maar heb zelf nooit gehad dat ik voor grote financiële verrassingen kwam te staan bij het afrekenen.
Sowieso, ik en rekenen :') .
pi_121329947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
Is de staatsbelasting niet de plaatselijke tax die wordt verrekend bij betaling van de kamer? Meestal betaal je 't hotel pas na het verblijf en dan wordt de tax verrekend die op dat moment geldt.
Maar heb zelf nooit gehad dat ik voor grote financiële verrassingen kwam te staan bij het afrekenen.
Sowieso, ik en rekenen :') .
weet niet...
We hadden net een goeie deal gezien en wilden bijna gaan boeken (met gratis annulering tot de dag voor vertrek) en zag dit toen staan.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  ESF Reporter dinsdag 8 januari 2013 @ 21:40:55 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_121330135
Ik zie dit (kijk even bij 5.2), misschien dat dat je op weg helpt?
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:04:25 #137
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_121345335
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:48 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook! Ik heb nog zoveel niet gezien en gedaan :D.
Ik zou het graag eens willen combineren met een rondreis, Boston, New York, Philadelphia, Washington, Atlanta enzo. Wie weet als ik donderdag de Jackpot win :D
Ik hoop het voor je :).
Ik ga in April naar Los Angeles / San Diego / Las Vegas *O*.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_121345496
Vraag het ook nog maar even hier: Ik vertrek in April naar Arizona voor 4 maanden en vlieg op Phoenix, hoogstwaarschijnlijk via Detroit. Nu heb ik geen ervaring met overstappen, maar gezien de omstandigheden moet ik waarschijnlijk een vlucht boeken die me 1,5u overstaptijd geeft in Detroit. Is dat te doen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_121346022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
Als er dit staat bij een te boeken hotel, met wat voor extra bedrag moet ik dan rekening houden? En wordt dat dan ter plaatse in rekening gebracht ofzo?

[..]

Voor New York is dat iets van 20% ofzo van de totale prijs, als ik het me goed herinner. Ik zal nog even kijken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:29:15 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121346167
Overstap van 1,5 uur op Detroit moet wel lukken:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=10&t=10380
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121346276
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
Als er dit staat bij een te boeken hotel, met wat voor extra bedrag moet ik dan rekening houden? En wordt dat dan ter plaatse in rekening gebracht ofzo?

[..]

Staatsbelasting is 8,4% per kamer per nacht. Stadsbelasting is 5% per kamer per nacht. Voorts komt er nog 3,50 dollar per kamer per nacht bij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121347527
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef matthijst het volgende:

Overstap van 1,5 uur op Detroit moet wel lukken:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=10&t=10380
Het klinkt inderdaad wel als te doen. Feit is dat ik mijn aansluiting moet halen, dus ik twijfel nog een beetje.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:57:40 #143
19142 tslh
Never at ease.....
pi_121378412
Tickets geboekt voor juni! Deze keer proberen ook een road trip naar Philly en Atlantic City te doen! :)
Heb er nu al zin in! :Y
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_121400007
Net geboekt :) Volgende week zit ik in NY... vieren dat ik een nieuwe baan heb :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:42:57 #145
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_121400561
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:25 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Ticket kan vaak ook nog wel goedkoper zo rond de 450,-
Vorig jaar Juni 10 dagen geweest en ik vloog retour voor 380 euro pp.
PSN-ID: SoliD_S
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:43:13 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121400569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef matthijst het volgende:

Overstap van 1,5 uur op Detroit moet wel lukken:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=10&t=10380
Ik had een overstap van 40 minuten op Minneapolis afgelopen september :'). Uiteindelijk makkelijk gehaald :P.
2000 light years from home
pi_121427680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Vorig jaar Juni 10 dagen geweest en ik vloog retour voor 380 euro pp.
Ja precies! Zeker voor New York ( en miami) zijn er af en toe goeie prijzen te vinden.Ga zelf over 2 maanden voor 440,- maar dan eerst via Brazilie voor die prijs :p
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121427939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik had een overstap van 40 minuten op Minneapolis afgelopen september :'). Uiteindelijk makkelijk gehaald :P.
Heb je nog aangegeven dat je een korte overstaptijd had?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 januari 2013 @ 11:37:48 #149
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121428277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb je nog aangegeven dat je een korte overstaptijd had?
Nee, maar heel veel mensen moesten dezelfde overstap maken, dus bij het verlaten van het vliegtuig werd iedereen die de overstap niet hoefde te maken gevraagd om te blijven zitten en als laatste het vliegtuig te verlaten.
2000 light years from home
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:09:23 #150
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_121429210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik had een overstap van 40 minuten op Minneapolis afgelopen september :'). Uiteindelijk makkelijk gehaald :P.
Haha is dat niet een beetje heel erg ver om? Ik moest voor die 380,- wel overstappen in Atlanta naar New York (niet heel logisch ik weet het) en terug was rechtstreeks New York - Amsterdam.

Overstaptijd 1.35u ruim gehaald !
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:09:39 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121429221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Haha is dat niet een beetje heel erg ver om? Ik moest voor die 380,- wel overstappen in Atlanta naar New York (niet heel logisch ik weet het) en terug was rechtstreeks New York - Amsterdam.

Overstaptijd 1.35u ruim gehaald !
Ik ging niet naar New York toen :6.
2000 light years from home
pi_121430805
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Haha is dat niet een beetje heel erg ver om? Ik moest voor die 380,- wel overstappen in Atlanta naar New York (niet heel logisch ik weet het) en terug was rechtstreeks New York - Amsterdam.

Overstaptijd 1.35u ruim gehaald !
Was 2 jaar geleden over Philly gevlogen met United, zou 2 uur overstaptijd hebben maar dat werd uiteindelijk bijna 16 uur omdat er niet meer gevlogen kon worden op New York :{

Ik ga in april met British Airways over London, 540pp, wilde perse op zondag heen en dan waren de directe vluchten toch best wel prijzig.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_121442368
Tickets voor Brooklyn Nets geboekt :)
pi_121467736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef linebear het volgende:
Tickets voor Brooklyn Nets geboekt :)
Vet! ^O^ Zwaaien naar Jay-Z
pi_121474352
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:19 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Vet! ^O^ Zwaaien naar Jay-Z
Zit naast hem ;)
pi_121478872
Welke sporten spelen trouwens nog in Mei in de VS/Canada? Heb het idee dat alles tot april is en daarna niets meer?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_121478920
Mijn eerst twee weekenden NY geboekt om de vriendin te zien, zin in.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121479183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef LordLynx het volgende:
Welke sporten spelen trouwens nog in Mei in de VS/Canada? Heb het idee dat alles tot april is en daarna niets meer?
Major League Soccer, NBA play-offs, Indoor Football League
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121479217
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef LordLynx het volgende:
Welke sporten spelen trouwens nog in Mei in de VS/Canada? Heb het idee dat alles tot april is en daarna niets meer?
MLB is dan ook wel weer gestart volgens mij
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121479395
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:33 schreef franklop het volgende:

[..]

MLB is dan ook wel weer gestart volgens mij
Idd, al is dat me toch een fucking saaie sport zeg. Zelfs curling is spectaculairder.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121479486
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Major League Soccer, NBA play-offs, Indoor Football League
NBA play offs.... enigzins betaalbaar kaartjes daarvoor?

Ben vorige keer naar de Yankees geweest dus doe liever een andere sport dan weer Baseball...
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_121480180
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Idd, al is dat me toch een fucking saaie sport zeg. Zelfs curling is spectaculairder.
het gaat vooral om het vermaak eromheen. Ben paar jaar terug naar de NY Mets geweest, wedstrijd was idd niet zo boeiend, maar was toch wel erg leuk daar hoor :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121484849
Ik ben vorig jaar naar de Yankees geweest. Heb me zeer vermaakt die avond :)
pi_121496539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef LordLynx het volgende:

[..]

NBA play offs.... enigzins betaalbaar kaartjes daarvoor?

Ben vorige keer naar de Yankees geweest dus doe liever een andere sport dan weer Baseball...
Prima betaalbaar. Ben afgelopen juni naar de finale geweest van de play offs eastern conference Maimi Heat tegen Boston Celtics. 80 USD kaartje en prima plek.
Alleen de wedstrijd was geloof ik binnen een uur uitverkocht ofzo.

Maar eind mei / begin juni kom je dus bij de halve finale / finale play offs terecht, de vraag is dus of een team uit NYC zover komt, meestal niet.

Below is a list of 2012-13 key dates for the NBA:
2012
Oct. 30 -- 2012-13 Season Tips Off
2013
Jan. 10 -- All Contracts are guaranteed for remainder of the season
Feb. 15-17 -- 2013 NBA All-Star (Houston)
Feb. 21 -- 2013 NBA Trade Deadline (3 p.m. ET)
April 20 -- 2013 NBA Playoffs begin
June 6 -- The Finals begin (possible move-up to June 4)
June 20 -- Last possible date for 2013 NBA Finals (possible move-up to June 18)
June 27 -- 2013 NBA Draft
  zondag 13 januari 2013 @ 11:11:42 #165
67174 Dos37
Come on Twente
pi_121496628
Knicks zijn aardig bezig dit seizoen dus het zou zo maar kunnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_121496982
Knicks zijn - vergeleken met andere teams - duur, al tijdens regular season. In de PO's komt daar nog een schepje bovenop. Ga maar uit van prijzen rond de 150 dollar (goedkoopste tickets).

Andere optie is natuurlijk via Ticketmaster zelf, maar dat is snel uitverkocht.
pi_121497359
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef nelisb het volgende:

[..]

Prima betaalbaar. Ben afgelopen juni naar de finale geweest van de play offs eastern conference Maimi Heat tegen Boston Celtics. 80 USD kaartje en prima plek.
Alleen de wedstrijd was geloof ik binnen een uur uitverkocht ofzo.

Maar eind mei / begin juni kom je dus bij de halve finale / finale play offs terecht, de vraag is dus of een team uit NYC zover komt, meestal niet.

Below is a list of 2012-13 key dates for the NBA:
2012
Oct. 30 -- 2012-13 Season Tips Off
2013
Jan. 10 -- All Contracts are guaranteed for remainder of the season
Feb. 15-17 -- 2013 NBA All-Star (Houston)
Feb. 21 -- 2013 NBA Trade Deadline (3 p.m. ET)
April 20 -- 2013 NBA Playoffs begin
June 6 -- The Finals begin (possible move-up to June 4)
June 20 -- Last possible date for 2013 NBA Finals (possible move-up to June 18)
June 27 -- 2013 NBA Draft
Ik zit begin mei in de VS, rij via Toronto en Chicago weer terug naar NYC. Zie nu dat de lockout bij de NHL voorbij is, misschien ook wel een leuke optie, zeker in Toronto.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_121596515
Koffers gepakt, hopelijk niet te veel vertraging morgen
pi_121596900
Ik vind het trouwens niet heel raar dat hotels in New York zo duur zijn. Er zijn er gewoon te weinig. Als ik op booking.com kijk zie ik bijvoorbeeld:

Londen: 1090 hotels
Parijs: 1529 hotels
Rome: 1715 hotels
New York: 416 hotels

Wellicht dat de grond in New York erg duur is, maar ik denk zeker dat er nog een markt is voor wat redelijker geprijsde hotels, desnoods vlakbij de metro in Brooklyn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121597552
Mwah, dan vergeet je naar het formaat van de hotels te kijken. In Londen heb je geen hotels met 2000 kamers, zoals het Hilton in NY...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121597749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Mwah, dan vergeet je naar het formaat van de hotels te kijken. In Londen heb je geen hotels met 2000 kamers, zoals het Hilton in NY...
Dat is waar, eens even dieper induiken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121597920
New York heeft 90.000 hotelkamers, London heeft er 123.000

Ja dan is het verschil toch al wat kleiner, maar er kunnen er best nog wel wat bij in New York, met name in het wat goedkopere segment.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121603530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef Nielsch het volgende:
New York heeft 90.000 hotelkamers, London heeft er 123.000

Ja dan is het verschil toch al wat kleiner, maar er kunnen er best nog wel wat bij in New York, met name in het wat goedkopere segment.
Denk dat de vastgoed/grondprijzen op Manhattan zeker een factor zijn. Als je kijkt naar bijvoorbeeld het gebied rond Queensboro Plaza (Long Island City, Queens) schieten daar de afgelopen 6 jaar de middenklasse hotels uit de grond, daar is nog wel ontwikkeling gaande.
pi_121612391
Precies, net als New Jersey, wat waarschijnlijk niet meegenomen wordt in de telling. London beslaat gewoon een enorm gebied (ongeveer 2 keer New York qua oppervlakte, met grofweg evenveel mensen).
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:18:43 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_122343554
Ik heb eindelijk geboekt ga van 10 tot en met 16 april. Heb wel een vlucht met overstap geboekt in Atlanta dat was de goedkoopste mogelijkheid. Nu begint alle voorpret, wat wil ik allemaal gaan zien. Gaat het opwegen om een City Pass of New York Pass te kopen. Tickets Knicks vs. Pacers al binnen. Alleen nog Yankees tickets.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_122364064
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb eindelijk geboekt ga van 10 tot en met 16 april. Heb wel een vlucht met overstap geboekt in Atlanta dat was de goedkoopste mogelijkheid. Nu begint alle voorpret, wat wil ik allemaal gaan zien. Gaat het opwegen om een City Pass of New York Pass te kopen. Tickets Knicks vs. Pacers al binnen. Alleen nog Yankees tickets.
Zet op een rijtje welke bezienswaardigheden je wilt bezoeken,in welk tijdsbestek en leg dat naast wat de NYCP biedt.
Dat helpt in je keuze :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_122364272
Zeker, al zeg ik op dit moment (na 2x New York), zo'n pas is eigenlijk de moeite niet waard. Ik zou persoonlijk namelijk niet naar én het MET, én MoMA én Museum of Natural History gaan in 1 vakantie NYC.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 3 februari 2013 @ 23:28:10 #178
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122447047
Nice, 14/2 - 24/2 weer richting NYC *O*

Erg veel zin in. Alle toeristische dingen heb ik wel gezien onderhand, dus ik ga denk ik voor de minder bekende dingen. Sowieso natuurlijk burger eten bij de Burger Joint in Parker Meridien Hotel, Naar Katz's voor een pastrami sandwich, shoppen, en misschien naar Philly en DC. Als iemand nog wat leuke dingen weet dan hoor ik het wel :)
  zondag 3 februari 2013 @ 23:36:01 #179
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122447480
Ik kan deze trouwens van harte aanraden: http://www.parkermeridien.com/eat4.php. Beste burger die ik ooit op heb at ik hier... En trust me, I had a few :9~
pi_122447799
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan deze trouwens van harte aanraden: http://www.parkermeridien.com/eat4.php. Beste burger die ik ooit op heb at ik hier... En trust me, I had a few :9~
Ga daar ook altijd heen als ik in NY ben. Dat het goede burgers zijn is bijkomend voordeel, maar de ambiance vind ik zo gaaf. Verborgen achter een gordijn en het voelt een beetje alsof je in een geheim genootschap bent als je daar eet. :P
  zondag 3 februari 2013 @ 23:43:57 #181
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122447870
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ga daar ook altijd heen als ik in NY ben. Dat het goede burgers zijn is bijkomend voordeel, maar de ambiance vind ik zo gaaf. Verborgen achter een gordijn en het voelt een beetje alsof je in een geheim genootschap bent als je daar eet. :P
Hahaha ja idd, maar ik ga in eerste instantie echt voor de burger zelf :D En die friet daar is ook meesterlijk... OMG ik kan niet wachten :9~
pi_122454069
Ik ga zelf over drie weken ook weer een kort weekend. Alleen mijn vriendin opzoeken, en deze keer vooral Harlem beetje verkennen. Soul food!
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122472911
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan deze trouwens van harte aanraden: http://www.parkermeridien.com/eat4.php. Beste burger die ik ooit op heb at ik hier... En trust me, I had a few :9~
ik krijg gelijk trek :9~
nog ruim 4 maanden wachten en dan ga zeker even een burgertje proberen daar *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 4 februari 2013 @ 23:08:03 #184
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122490713
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef MissJ het volgende:

[..]

ik krijg gelijk trek :9~
nog ruim 4 maanden wachten en dan ga zeker even een burgertje proberen daar *O*
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen :D Ga wel een beetje buiten de drukke uren (lunch en 17-19) want dan is het echt kapot druk :)
pi_122492306
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hahaha ja idd, maar ik ga in eerste instantie echt voor de burger zelf :D En die friet daar is ook meesterlijk... OMG ik kan niet wachten :9~
:)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:06:52 #186
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122493433
quote:
Thanks! Briljant! :D

Niks voor de OP dit?
pi_122551464
Vanaf de 15e heb ik twee weken vakantie en wil dus eigenlijk nog naar NY. Ja, ik ben gigantisch laat gezien de planning eerst iets anders zou zijn wat nu niet doorgaat. Twijfel dus keihard om 12 dagen weg te gaan. Ben wel zo'n ¤1500 kwijt (Hotel Pennsylvania en een ticket los). Wil niet in een hostel zitten ondanks dat ik 21 ben en toch alleen ben, wil gewoon wel iets aardig hebben. En ja, ben nu met mijn ticket wel zo'n ¤200 duurder uit dan twee weken geleden ofzo.

Anyway, mijn twijfel is voornamelijk dat ik niet te haastig dit wil doen. Kan altijd nog naar NY (en denk een stuk goedkoper) gaan maar wil eigenlijk best wel gewoon over twee weken weg. Ben ik nu echt gigantisch veel duurder uit dan 'normaal'? Leef sowieso al goedkoop en als ik daar ben doe ik dat ook, qua eten ben ik gewoon echt cheap en hoef ik niet veel. Wil alleen gebruik maken van de metro voornamelijk. Gewoon elke dag op pad met mijn camera en zien waar ik uitkom, zowel in als buiten Manhattan.

Alle grote dingen bezoeken, maar hoef ook niet overal naar binnen om zo maar te zeggen. Iemand rond mijn leeftijd destijds wel eens alleen gegaan (sowieso vast wel)? En wat zou ik uiteindelijk qua budget er nog bij moeten doen om het daar 12 dagen simpel vol te houden? Het enige wat ik volgens mij dan nog zou moeten doen is een visum aanvragen, tickets daadwerkelijk kopen, stekker halen gezien elektriciteit ander is en kijken voor metrocard. Misschien kijk ik nu wel te simpel en te makkelijk allemaal, daarom ook mijn tl;dr verhaal :+. Ben al dagen op zoek naar een leuke plaats, maar wil eigenlijk alleen maar naar NY.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_122552637
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen :D Ga wel een beetje buiten de drukke uren (lunch en 17-19) want dan is het echt kapot druk :)
Ben tegenwoordig al iets te verwend met burgers in Londen, dus hoeft van mij niet zo nodig. Ga zelf over twee weken voor een goeie Mexicaan en wat soulfood in Harlem. Verder jazzclubje, hardlopen Central Park, rondje wandelen in Harlem, uitgebreide brunch (met goeie cocktails ;) ) en misschien klein beetje sneakers shoppen. Maar het is ook maar een kort bezoekje, hoewel ik eigenlijk weinig dingen nog echt op mijn lijst heb staan.

Oh, en misschien de tentoonstelling van Parra in de Jonathan Levine gallery (opening 23 feb volgens mij), maar da's net boven meatpacking en dus een takke-eind van waar mijn vriendin woont.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122552781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef ROFLOL het volgende:
Vanaf de 15e heb ik twee weken vakantie en wil dus eigenlijk nog naar NY. Ja, ik ben gigantisch laat gezien de planning eerst iets anders zou zijn wat nu niet doorgaat. Twijfel dus keihard om 12 dagen weg te gaan. Ben wel zo'n ¤1500 kwijt (Hotel Pennsylvania en een ticket los). Wil niet in een hostel zitten ondanks dat ik 21 ben en toch alleen ben, wil gewoon wel iets aardig hebben. En ja, ben nu met mijn ticket wel zo'n ¤200 duurder uit dan twee weken geleden ofzo.

Anyway, mijn twijfel is voornamelijk dat ik niet te haastig dit wil doen. Kan altijd nog naar NY (en denk een stuk goedkoper) gaan maar wil eigenlijk best wel gewoon over twee weken weg. Ben ik nu echt gigantisch veel duurder uit dan 'normaal'? Leef sowieso al goedkoop en als ik daar ben doe ik dat ook, qua eten ben ik gewoon echt cheap en hoef ik niet veel. Wil alleen gebruik maken van de metro voornamelijk. Gewoon elke dag op pad met mijn camera en zien waar ik uitkom, zowel in als buiten Manhattan.

Alle grote dingen bezoeken, maar hoef ook niet overal naar binnen om zo maar te zeggen. Iemand rond mijn leeftijd destijds wel eens alleen gegaan (sowieso vast wel)? En wat zou ik uiteindelijk qua budget er nog bij moeten doen om het daar 12 dagen simpel vol te houden? Het enige wat ik volgens mij dan nog zou moeten doen is een visum aanvragen, tickets daadwerkelijk kopen, stekker halen gezien elektriciteit ander is en kijken voor metrocard. Misschien kijk ik nu wel te simpel en te makkelijk allemaal, daarom ook mijn tl;dr verhaal :+. Ben al dagen op zoek naar een leuke plaats, maar wil eigenlijk alleen maar naar NY.
Wacht gewoon even, waarom nu zoveel extreem meer betalen als je later dit jaar ook kunt gaan? Oh en 12 dagen is misschien wel érg lang, zeker als je alleen gaat. Een goede week is goed voor een eerste impressie van de stad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:07:41 #190
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_122579129
Tijdje geleden alweer dat ik in NYC was (september 2010). Eens kijken of er dit jaar een mogelijkheid in de pijplijn zit, m'n huidige paspoort dient dan vervangen te worden want is slechts tot oktober van dit jaar geldig.

Heb overigens nog effe snel wat vliegticketprijzen gekeken via kayak.com maar ze vallen me alleszins mee.
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:12:39 #191
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122594760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ben tegenwoordig al iets te verwend met burgers in Londen, dus hoeft van mij niet zo nodig. Ga zelf over twee weken voor een goeie Mexicaan en wat soulfood in Harlem.
Wat leuk, nog een NYC-liefhebber die in London woont :D Heb hier in Londen ook aardig wat burgers op, maar geen ervan kon tippen aan de Burger Joint :).

Soul food is een leuk idee trouwens, heb je een tent die je aan kunt raden?
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:47:16 #192
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_122595944
NYC _O_
pi_122618018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef ROFLOL het volgende:
Vanaf de 15e heb ik twee weken vakantie en wil dus eigenlijk nog naar NY. Ja, ik ben gigantisch laat gezien de planning eerst iets anders zou zijn wat nu niet doorgaat. Twijfel dus keihard om 12 dagen weg te gaan. Ben wel zo'n ¤1500 kwijt (Hotel Pennsylvania en een ticket los). Wil niet in een hostel zitten ondanks dat ik 21 ben en toch alleen ben, wil gewoon wel iets aardig hebben. En ja, ben nu met mijn ticket wel zo'n ¤200 duurder uit dan twee weken geleden ofzo.

Anyway, mijn twijfel is voornamelijk dat ik niet te haastig dit wil doen. Kan altijd nog naar NY (en denk een stuk goedkoper) gaan maar wil eigenlijk best wel gewoon over twee weken weg. Ben ik nu echt gigantisch veel duurder uit dan 'normaal'? Leef sowieso al goedkoop en als ik daar ben doe ik dat ook, qua eten ben ik gewoon echt cheap en hoef ik niet veel. Wil alleen gebruik maken van de metro voornamelijk. Gewoon elke dag op pad met mijn camera en zien waar ik uitkom, zowel in als buiten Manhattan.

Alle grote dingen bezoeken, maar hoef ook niet overal naar binnen om zo maar te zeggen. Iemand rond mijn leeftijd destijds wel eens alleen gegaan (sowieso vast wel)? En wat zou ik uiteindelijk qua budget er nog bij moeten doen om het daar 12 dagen simpel vol te houden? Het enige wat ik volgens mij dan nog zou moeten doen is een visum aanvragen, tickets daadwerkelijk kopen, stekker halen gezien elektriciteit ander is en kijken voor metrocard. Misschien kijk ik nu wel te simpel en te makkelijk allemaal, daarom ook mijn tl;dr verhaal :+. Ben al dagen op zoek naar een leuke plaats, maar wil eigenlijk alleen maar naar NY.
En een 1 persoonskamer in een klein hostel/ budgethotelletje? Wat betaal je pernacht in het Pennsylvania?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_122622364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat leuk, nog een NYC-liefhebber die in London woont :D Heb hier in Londen ook aardig wat burgers op, maar geen ervan kon tippen aan de Burger Joint :).

Soul food is een leuk idee trouwens, heb je een tent die je aan kunt raden?
Nog niet, mijn vriendin is wat dingen aan het regelen. Qua burgers in Londen richting Burger & Lobster, Meat Liquor, of Mishkin's.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122664114
Bar Boloud blijft de lekkerste burger die ik heb gegeten in Londen (Meat Liquor nooit geprobeerd).
Die tip voor NYC gaat opgevolgd worden. Ooit. Zie me er voorlopig niet komen.. :(
  zondag 10 februari 2013 @ 19:24:37 #196
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_122723889
Lijkt erop dat de vliegticketprijzen in de afgelopen paar weken zijn gezakt; zelfs vanuit Amsterdam zijn retourvluchten met prijzen beneden de 500 euro mogelijk, zélfs in juni ... !
pi_122741416
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt erop dat de vliegticketprijzen in de afgelopen paar weken zijn gezakt; zelfs vanuit Amsterdam zijn retourvluchten met prijzen beneden de 500 euro mogelijk, zélfs in juni ... !
Wil eerste week september voor een weekje gaan, welke vliegmaatschappij is dan de beste optie om mee te vliegen voor onder de 500 ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  maandag 11 februari 2013 @ 08:47:51 #198
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122741529
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 08:37 schreef DJWeisz het volgende:

[..]

Wil eerste week september voor een weekje gaan, welke vliegmaatschappij is dan de beste optie om mee te vliegen voor onder de 500 ?
Volgens mij wel eens genoem, gebruik skyscanner en dan de maand optie, zie je snel welke dag het slim is te vertekken/terug te vliegen ipv constanst data's wisselen...
  maandag 11 februari 2013 @ 08:55:19 #199
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_122741620
Manhattan is 's avonds erg gaaf vanuit het vliegtuig op grote hoogte. Freedom Tower, ESB en Times Square waren goed te zien. Weet niet exact hoe hoog we vlogen, want we dumpten brandstof om weer te kunnen landen op Dulles ivm een probleem waarmee ze niet over de oceaan wilden vliegen, altijd leuk om 4u te vertragen en je net voedselvergiftiging hebt gehad met enorme pijn in je pens.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 02:04:20 #200
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_122777817
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 08:37 schreef DJWeisz het volgende:

[..]

Wil eerste week september voor een weekje gaan, welke vliegmaatschappij is dan de beste optie om mee te vliegen voor onder de 500 ?
Da's afwisselend; soms is het bijvoorbeeld Turkish Airlines, dan weer een IJslandse maatschappij en nu bijvoorbeeld Swiss Air. Die vluchten zijn overigens zelden rechtstreeks en hebben een tussenstop in het 'thuisland' (Zwitserland in dit geval) zodat een enkele trip door lange overstap kan oplopen tot meer dan 20 uur. Nu ben ik een gierig figuur maar dit is me iets te gortig voor die paar tientjes :+
pi_122818545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 02:04 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Da's afwisselend; soms is het bijvoorbeeld Turkish Airlines, dan weer een IJslandse maatschappij en nu bijvoorbeeld Swiss Air. Die vluchten zijn overigens zelden rechtstreeks en hebben een tussenstop in het 'thuisland' (Zwitserland in dit geval) zodat een enkele trip door lange overstap kan oplopen tot meer dan 20 uur. Nu ben ik een gierig figuur maar dit is me iets te gortig voor die paar tientjes :+
Ja ik had daarvoor al Island en SwissAir gezien, maar voor 50 euro meer vlieg ik rechtstreeks, of het moet zo n goede actie zijn dat ik wel n goede overstap heb en dat het me meer scheelt.
Word eerste keer New York voor me, fftjes topics doorlezen voor hotel en restauranttips want kan nu al niet wachten tot September.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_122886964
Oh how I miss NYC :) Ik ben nog steeds aan het afkicken. Eind van het jaar misschien toch maar weer eens gaan. Heb er nu een gratis slaapplaats ;)
pi_123020164
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Nice, 14/2 - 24/2 weer richting NYC *O*

Erg veel zin in. Alle toeristische dingen heb ik wel gezien onderhand, dus ik ga denk ik voor de minder bekende dingen. Sowieso natuurlijk burger eten bij de Burger Joint in Parker Meridien Hotel, Naar Katz's voor een pastrami sandwich, shoppen, en misschien naar Philly en DC. Als iemand nog wat leuke dingen weet dan hoor ik het wel :)
Als je tips voor Philly wilt, heb er weinig echt toeristisch gedaan, maar heb ondertussen wel vrij veel leuke buurten en tentjes ontdekt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  ESF Reporter maandag 18 februari 2013 @ 06:37:48 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_123020242
Het ziet ernaar uit dat ik in juni weer ga, voor de zesde keer. *O* In combinatie met Memphis en Nashville, daar ben ik nog niet eerder geweest.
pi_123322188
Weekend in NY, heerlijk! Gisteren beetje druilerig weer, van Harlem naar de andere kant van Central Park gelopen, brunch gedaan bij Balthazar in SoHo en toen daar wat rond geshopt. Terug gewandeld via Meatpacking en vandaar naar The Nomad Hotel voor een drankje, prachtige bar en goeie atmosfeer. Gegeten bij Milos en toen het bed in gerold. Nu hardlopen in Central Park en de rest van de dag Harlem. Morgen vroeg weer weg...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_123322245
Dat was trouwens de zaterdag. Op zondag dus Harlem gedaan met een jazz brunch bij Smoke, wat lokale musea, rondje Columbia en 's avonds diner bij Red Rooster. Aanrader, mooie tent!
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 25 februari 2013 @ 13:40:38 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_123322553
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.

Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?

Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_123332679
Omni, ben je weer veilig terug ;-)
pi_123334921
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.

Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?

Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
Coney Island heeft ook strand. :P

Anders Atlantic City of de kuststrook ten noorden daarvan een optie? Moet je wel van houden natuurlijk.
  Public Relations / Redactie Film maandag 25 februari 2013 @ 20:11:09 #210
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_123339920
Wij zijn doorgevlogen naar Orlando. Zit je voor een habbekrats. Als je bij een Amerika-expert combo-reis boekt kunnen ze het ook vaak binnen één vliegticket regelen, met een overstap van X aantal dagen in NYC.
pi_123340421
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 06:37 schreef Cee het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik in juni weer ga, voor de zesde keer. *O* In combinatie met Memphis en Nashville, daar ben ik nog niet eerder geweest.
*O*
wanneer in juni ga je? Ik ga dan ook!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:17:39 #212
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_123340450
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wij zijn doorgevlogen naar Orlando. Zit je voor een habbekrats. Als je bij een Amerika-expert combo-reis boekt kunnen ze het ook vaak binnen één vliegticket regelen, met een overstap van X aantal dagen in NYC.
Kan dat met miami ook?
Orlando ben ik namelijk al geweest ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  ESF Reporter maandag 25 februari 2013 @ 20:18:47 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_123340526
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:

[..]

*O*
wanneer in juni ga je? Ik ga dan ook!
Verrek da's waar ook. :D Ik ga de laatste week van juni. Alleen moet m'n vriendin nu nog even bevestigen dat ze vrij kan krijgen van haar baas.
pi_123340710
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Verrek da's waar ook. :D Ik ga de laatste week van juni. Alleen moet m'n vriendin nu nog even bevestigen dat ze vrij kan krijgen van haar baas.
ooh dan los je mij af :P Ik ben er van 10 t/m 19 juni.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Public Relations / Redactie Film maandag 25 februari 2013 @ 20:29:28 #215
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_123341192
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Kan dat met miami ook?
Orlando ben ik namelijk al geweest ;)
Lijkt mij van wel.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:42:01 #216
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_123345754
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Coney Island heeft ook strand. :P
Niet meer sinds Sandy ;)
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_123352100
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Niet meer sinds Sandy ;)
Ow. -O-
pi_123353560
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.

Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?

Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123353716
Is meer dan 2000 kilometer... Handig.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_123358616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.
:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:06:15 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_123360105
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm

Lekkere aanbieding 500 euro retour, rechtstreeks van 1 maart tot 31 mei.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:25:30 #222
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123360678
Ik ga dit topic ook maar eens doorlezen

13 - 16 maart moet ik naar NYC voor een beursbezoek! Voor het eerst in mijn leven naar de states. Zojuist begrepen dat ik een visum moet aanvragen, dus dat ga ik doen.

Nu ga ik slechts een ochtendje naar de beurs en de overige 3 dagen heb ik vrij.

Nu krijg ik 300 dollar per nacht compensatie (totaal 900) en moet ik een hotel uitzoeken. Wie heeft er enig idee voor een goede locatie/hotel als uitgangspunt?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123360712
Dan kun je zowat in the Plaza gaan zitten :D :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:28:04 #224
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123360740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan kun je zowat in the Plaza gaan zitten :D :P
plaza?

Ik had crowne hotel times square gespot, is dat wat?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123360782
Waar is de beurs?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:26:56 #226
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123364384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar is de beurs?
The Jacob K. Javits Convention Center of New York
655 West 34th Street
New York, NY 10001
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:46:51 #227
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123365121
Wie heeft er goede tips voor een optimaal verblijf?

Lekker centraal en liefst < 300,- p/n incl ontbijt!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123365785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:')
wat?

Als je rijden tof vindt kun je het in 2-3 dagen doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Sosa het volgende:
Ik ga dit topic ook maar eens doorlezen

13 - 16 maart moet ik naar NYC voor een beursbezoek! Voor het eerst in mijn leven naar de states. Zojuist begrepen dat ik een visum moet aanvragen, dus dat ga ik doen.

Nu ga ik slechts een ochtendje naar de beurs en de overige 3 dagen heb ik vrij.

Nu krijg ik 300 dollar per nacht compensatie (totaal 900) en moet ik een hotel uitzoeken. Wie heeft er enig idee voor een goede locatie/hotel als uitgangspunt?
Als je nederlander bent heb je geen visum nodig, alleen een esta.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:13:23 #229
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123366120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je nederlander bent heb je geen visum nodig, alleen een esta.
ja daar kom ik net achter. Ga ik zo aanvragen als ik de vlucht geboekt heb :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123380178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:46 schreef Sosa het volgende:
Wie heeft er goede tips voor een optimaal verblijf?

Lekker centraal en liefst < 300,- p/n incl ontbijt!
Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:46:22 #231
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123393256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.
thanks, ga ik eens naar kijken :)

Ik zit toch te denken aan het Wellington, omdat dit naast Central Park zit
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123393522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.
Zou ik niet doen, staat in het rood op de bedbug registry, die beestjes wil je echt niet in je kleren en bagage mee nar huis nemen. Vriendin van me heeft al haar vakantiespullen al 6 maanden hermetisch in een plastic zak in de kelder staan.

Wellington is trouwens ook rood zie ik nu.

Ik zou het even dubbelchecken met andere internet sources.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 27 februari 2013 @ 00:08:28 #233
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123394107
bedbug registry :{

jezus echt waar, dat maakt een hotel kiezen nog lastiger ;(
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123394550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Sosa het volgende:
bedbug registry :{

jezus echt waar, dat maakt een hotel kiezen nog lastiger ;(
Of gemakkelijker omdat je uit minder opties hoeft te kiezen :p
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123398762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zou ik niet doen, staat in het rood op de bedbug registry, die beestjes wil je echt niet in je kleren en bagage mee nar huis nemen. Vriendin van me heeft al haar vakantiespullen al 6 maanden hermetisch in een plastic zak in de kelder staan.

Wellington is trouwens ook rood zie ik nu.

Ik zou het even dubbelchecken met andere internet sources.
Wat een onzin, nergens last van gehad bij Stanford. Proper en prima hotel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 27 februari 2013 @ 09:22:27 #236
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123399552
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Of gemakkelijker omdat je uit minder opties hoeft te kiezen :p
ja maar, als ik 300,- p/n betaal, dan ga ik er toch vanuit dat er geen bedwanten zijn... ik bedoel, anders kan zo'n toko de deuren wel sluiten
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123399756
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 09:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

ja maar, als ik 300,- p/n betaal, dan ga ik er toch vanuit dat er geen bedwanten zijn... ik bedoel, anders kan zo'n toko de deuren wel sluiten
Nee hoor: Zie hotel carter maar. Duizenden Nederlanders die er nog steeds naartoe gaan...
pi_123401983
Brrrr het idee... Het hotel waar ik de eerste keer verbleef staat ook in de lijst.. De B&B van de tweede keer niet...
Be brave. Be kind.
pi_123403683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:28 schreef Sosa het volgende:

[..]

plaza?

Ik had crowne hotel times square gespot, is dat wat?
Crowne Plaza is best prima, goeie locatie ook, zit er in mei ook weer. Weet alleen niet of je hem voor 300 $/n haalt, toen ik keek voor mei zat die tegen de 400.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:36:01 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123407669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Crowne Plaza is best prima, goeie locatie ook, zit er in mei ook weer. Weet alleen niet of je hem voor 300 $/n haalt, toen ik keek voor mei zat die tegen de 400.
net gekeken, zit idd rond de 400 usd
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123407730
Ik heb in het Hilton geslapen naast madam tussaud. Rond de 250¤ voor een nacht. Goede kamers.
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:07:29 #242
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123408823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:37 schreef nelisb het volgende:
Ik heb in het Hilton geslapen naast madam tussaud. Rond de 250¤ voor een nacht. Goede kamers.
ligt beetje centraal?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123409909
Dacht ooit dat bed bugs hetzelfde was als huisstofmijt en dacht toen altijd: 'waar maakt iedereen zich druk om'...

Maar goed, bed bugs zijn dus heel wat anders en echt wel een pest.

Je zou ze maar tegen komen in je matras:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:42:59 #244
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123412328
gatverredamme
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123412869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Sosa het volgende:

[..]

ligt beetje centraal?
Praktisch op time square
pi_123414114
Ik wil ook weer! ;( Collega van mij zit er nu en ik zie op FB constant (ik-wil-terug-)foto's langskomen :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  ESF Reporter woensdag 27 februari 2013 @ 19:14:58 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_123420740
Vriendin van me heeft een GO! van haar baas, dus ik kan m'n ticket gaan boeken. Ga ik maar eens gelijk doen dan. *O* Tijdens m'n verblijf gaan we ook nog een weekend naar Memphis en Nashville. Kan nu al niet wachten. O+
pi_123422302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft een GO! van haar baas, dus ik kan m'n ticket gaan boeken. Ga ik maar eens gelijk doen dan. *O* Tijdens m'n verblijf gaan we ook nog een weekend naar Memphis en Nashville. Kan nu al niet wachten. O+
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  ESF Reporter woensdag 27 februari 2013 @ 22:19:14 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_123432672
Geboekt :o Daar ga ik weer, alllllll baiiii maiseeeeeellllf. *O*
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:25:55 #250
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_123433090
Ik moet nog 10 weken wachten.... Hemelvaartsdag ga ik weg....
pi_123433266
Ik ga of over 2 weken, of over 6 :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:40:48 #252
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_123434266
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
Geboekt :o Daar ga ik weer, alllllll baiiii maiseeeeeellllf. *O*
Heel ruig! NYC lijkt me super om alleen heen te gaan :)
pi_123434414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Heel ruig! NYC lijkt me super om alleen heen te gaan :)
Idem, ga de stad zeker nog een keer in m'n uppie doen. De stad leent zich er ook uitstekend voor om alleen je ding te doen + om leuke, nieuwe mensen te ontmoeten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  ESF Reporter woensdag 27 februari 2013 @ 22:42:44 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_123434424
Is het ook! Het wordt m'n tweede keer alleen, maar een vriendin van me woont er in de buurt en werkt in de stad dus daar spreek ik regelmatig mee af, 's avonds. Dus eigenlijk is het semi-remi. :)
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:46:08 #255
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_123434670
Ik ga lekker helemaal in mijn uppie...ken er niemand....zin in :Y
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:59:06 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123443538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft een GO! van haar baas, dus ik kan m'n ticket gaan boeken. Ga ik maar eens gelijk doen dan. *O* Tijdens m'n verblijf gaan we ook nog een weekend naar Memphis en Nashville. Kan nu al niet wachten. O+
Aparte combinatie?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_123444783
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Beavis het volgende:
Ik ga lekker helemaal in mijn uppie...ken er niemand....zin in :Y
Wat ga je zoal doen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:40:33 #258
67174 Dos37
Come on Twente
pi_123445142
Ik ga ook in mijn eentje. Lekker in HI upper West Side. *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:23:12 #259
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_123452788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat ga je zoal doen?
Wat wel? Wat niet?
Geen idee! Het is mijn eerste keer New York.

Empire State
Statue of Liberty
Intrepid
Yankee Stadium
Bier drinken
9/11 Tribute
Sightseeing Cruise
Kip eten
Rockefeller centre
Broadway

Geen idee!! Whatever comes to mind. Ik heb 9 dagen!!
pi_123452883
je mist de bagels ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123453233
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Beavis het volgende:

[..]

Wat wel? Wat niet?
Geen idee! Het is mijn eerste keer New York.

Empire State
Statue of Liberty
Intrepid
Yankee Stadium
Bier drinken
9/11 Tribute
Sightseeing Cruise
Kip eten
Rockefeller centre
Broadway

Geen idee!! Whatever comes to mind. Ik heb 9 dagen!!
Nice!! Bezoek ook zeker een van de vele musea en struin door wijken als Greenwich Village en Soho!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123457997
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef oompaloompa het volgende:
je mist de bagels ;)
Ik lees je mini-post en ik ben een kwartier van de wereld. ;(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_123458305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nice!! Bezoek ook zeker een van de vele musea en struin door wijken als Greenwich Village en Soho!
En als je dan maar één museum gaat bezoeken, zou ik de MET bezoeken. Maar dat is puur mijn mening. Vond het echt een geweldig museum. Slenteren door Greenwich en Soho vond ik ook geweldig maar vergeet Fisherman's Wharf ook niet. Als je over een van de bruggen wilt lopen (zoals de Brooklyn Bridge) zorg dan dat je richting Manhattan loopt. Veel cooler.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123458330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Sosa het volgende:
bedbug registry :{

jezus echt waar, dat maakt een hotel kiezen nog lastiger ;(
Ik vond Wellington een fantastisch hotel. Zowel qua ligging als kamer. _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:43:02 #265
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123458983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vond Wellington een fantastisch hotel. Zowel qua ligging als kamer. _O_
geen last van bedbugs?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_123459133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:43 schreef Sosa het volgende:

[..]

geen last van bedbugs?
Totaal niet nee. Of ik moet ze nooit hebben opgemerkt.. :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  ESF Reporter donderdag 28 februari 2013 @ 19:10:59 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_123468694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Aparte combinatie?
Weet ik, maar dat is een gewoonte aan het worden. :D
pi_123470863
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik lees je mini-post en ik ben een kwartier van de wereld. ;(
Sorry, ik zal dan maar geen foto posten van de bagel die ik zo dadelijk ga halen ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123548232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:46 schreef Sosa het volgende:
Wie heeft er goede tips voor een optimaal verblijf?

Marriott Marquis op Times Square.
pi_123556070
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef daan.ams het volgende:

[..]

Marriott Marquis op Times Square.
Persoonlijk snap ik soms de redenatie niet om maar op of rond Times Square te verblijven. Alles behalve het mooiste stukje Manhattan wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123556942
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Persoonlijk snap ik soms de redenatie niet om maar op of rond Times Square te verblijven. Alles behalve het mooiste stukje Manhattan wat mij betreft.
Prima. Ik verblijf er in mei voor de 9e keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door daan.ams op 03-03-2013 00:19:25 ]
  ESF Reporter zondag 3 maart 2013 @ 00:02:13 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_123557032
Ik heb ook net m'n hotel geboekt. Heb in meerdere wijken gekeken, m'n voorkeur is gevallen op een leuk hotel midtown, op korte loopafstand van een metrostation. Prima uitvalsbasis.
pi_123564789
Ik lees maar af en aan wat mee in dit topic, dus deze vraag zal vast al ooit gesteld zijn, maar toch.
Ik ga binnenkort naar New York, voor het eerst, en we hebben dus besloten om naar de Top of the Rock te gaan. Het liefst natuurlijk rond zonsondergang. Nu is mijn vraag: Hoelang zou de wachttijd ongeveer zijn om naar boven te gaan? Stel dat ik kaartjes zou kopen voor 19u, vooraf via internet, betekent dat dat je die tijd dan ook echt naar boven gaat of dat je dan kan aanschuiven in de rij? Of is er helemaal geen wachtrij, als je vooraf kaartjes besteld..
Zonsondergang is trouwens rond half 8, dus zouden we dat dan halen, of kan ik beter een kaartje kopen voor een vroegere tijd?
pi_123564820
Top of the Rock is in tegenstelling tot Empire State amper een wachtrij. Houdt rekening met een half uurtje ofzo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123564861
Ja, dat had ik inderdaad ook al gelezen, maar bedankt voor je antwoord! Dan ga denk ik voor een kaartje van rond 18u-18u15, hebben we wat speling en dan hebben we echt wat daglicht foto's en 's avondse foto's. :)
pi_123564977
Have fun!
pi_123606317
Ik had overdag top of the rock met helemaal geen wachttijd en andere keer rond 12 uur 's nachts empire state, kon ik ook zo doorlopen :) Dit was wel in september :)
  maandag 4 maart 2013 @ 10:53:06 #278
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123608943
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef daan.ams het volgende:

[..]

Marriott Marquis op Times Square.
Thanks, maar heb zaterdagochtend toch gekozen voor Wellington omdat het zo'n centrale locatie is
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:07:41 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_123742459
Hier ook geen wachttijd bij top of the rock. We hadden zo'n dag/night kaartje gehaald en konden zowel overdag als 's avonds gewoon doorlopen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:54:06 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_123749262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef Takkembah het volgende:
Hier ook geen wachttijd bij top of the rock. We hadden zo'n dag/night kaartje gehaald en konden zowel overdag als 's avonds gewoon doorlopen
Welke periode?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:00:13 #281
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_123766773
Bij ons was er 's avonds (11 uur) wel wachttijd om in de liften te komen (5 min) maar geen wachttijd om het kaartje te komen.

Wij hadden een sun & stars ticket en toen we smorgens weer kwamen stonden er flinke rijen om een ticket te krijgen maar geen rij voor de lift.

Periode was kerst
Wat doe ik hier?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:28:02 #282
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123775426
Waar kan ik voor een redelijke prijs in New York een hotel boeken voor 3 nachten? Moet namelijk eerst in een hotel zitten voor ik huisvesting zoek voor 5 maanden.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:35:39 #283
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_123775596
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 00:28 schreef spacechinees2 het volgende:
Waar kan ik voor een redelijke prijs in New York een hotel boeken voor 3 nachten? Moet namelijk eerst in een hotel zitten voor ik huisvesting zoek voor 5 maanden.
Als je het goedkoop wilt doen kun je airbnb proberen. Zijn mensen die zelfstandig kamers verhuren wat veel geld scheelt. Hb dat zelf 2x in Philadelphia gedaan en is allebei de keren goed bevallen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:55:10 #284
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123775981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 00:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je het goedkoop wilt doen kun je airbnb proberen. Zijn mensen die zelfstandig kamers verhuren wat veel geld scheelt. Hb dat zelf 2x in Philadelphia gedaan en is allebei de keren goed bevallen.
Hm. Heb je een link? :@
Het is maar voor 3 nachten, dus als er een hotel is voor 100 dollar per nacht of zo, zou dat goed zijn :D.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:56:22 #285
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_123776001
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 00:55 schreef spacechinees2 het volgende:

[..]

Hm. Heb je een link? :@
Het is maar voor 3 nachten, dus als er een hotel is voor 100 dollar per nacht of zo, zou dat goed zijn :D.
Ligt er aan waar je wilt zitten, 100 dollar is niet veel.

airbnb kun je hier vinden: https://www.airbnb.com/
Huisvesting kun je vrij goed vinden via craigslist (als ny enigzins vergelijkbaar is met philly)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 8 maart 2013 @ 01:01:47 #286
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123776102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 00:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ligt er aan waar je wilt zitten, 100 dollar is niet veel.

airbnb kun je hier vinden: https://www.airbnb.com/
Huisvesting kun je vrij goed vinden via craigslist (als ny enigzins vergelijkbaar is met philly)
bedoel rond de 100-130 euro per nacht

dus dat is 130-170 dollar
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
pi_123826471
tvp
pi_123827020
Mams heeft aangegeven toch wel weer een keer te willen gaan.. We zijn aan het twijfelen tussen de periode.. Toch weer in de herst.. Midden oktober of tijdens de kerst...
Tips? Tops?
Be brave. Be kind.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:55:53 #289
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123830927
Ik zou eind november/ begin december gaan. Kerstspul.

Ga nu zelf in november 3 dagen aan het eind van een rondje Dallas, new Orleans, Memphis etc. Wil graag een keer die Thanksgivingsday parade zien.
Van woensdag voor thanksgiving tot donderdag erna lijkt me mooi, als je een week wilt gaan. Dan kan je die parade zien en de wo erna het aansteken van de kerstboom bij rockefeller.

[ Bericht 31% gewijzigd door matthijst op 09-03-2013 17:21:41 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:25:15 #290
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_123832078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:49 schreef Esje-lief het volgende:
Mams heeft aangegeven toch wel weer een keer te willen gaan.. We zijn aan het twijfelen tussen de periode.. Toch weer in de herst.. Midden oktober of tijdens de kerst...
Tips? Tops?
Wij zijn met kerst geweest mooie periode qua versieringen maar wel heel druk
Wat doe ik hier?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:16:54 #291
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123842964
Wellicht in juni weer naar NYC. Mogelijk reisscenario is: vliegen van Amsterdam naar Boston, de volgende dag per trein of bus naar NYC, uiteindelijk dan weer een vliegroute NYC - Amsterdam.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:27:42 #292
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_123843523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef tdrone het volgende:
Bij ons was er 's avonds (11 uur) wel wachttijd om in de liften te komen (5 min) maar geen wachttijd om het kaartje te komen.

Wij hadden een sun & stars ticket en toen we smorgens weer kwamen stonden er flinke rijen om een ticket te krijgen maar geen rij voor de lift.

Periode was kerst
Vorig jaar toen hier de herfstvakantie was. Eind oktober.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:37:48 #293
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123844056
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Wellicht in juni weer naar NYC. Mogelijk reisscenario is: vliegen van Amsterdam naar Boston, de volgende dag per trein of bus naar NYC, uiteindelijk dan weer een vliegroute NYC - Amsterdam.
De volgende dag al naar nyc? Wat is dan het nut van vliegen op Boston?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:33:59 #294
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123846568
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

De volgende dag al naar nyc? Wat is dan het nut van vliegen op Boston?
Bij aankomst rondom 13:00 uur ofzo lokale tijd is er al een halve dag voorhanden, de dag daarna (dus vóór voortzetting trip naar NYC) nog een halve dag. Vergeleken met een dagexcursie vanuit NYC dus méér tijd om Boston te bezichtigen én praktischer ... !
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:45:36 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123847134
Ah, zie dat die bussen naar NYC praktisch elk uur gaan... Dan is 't wel te doen idd :)
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:28:41 #296
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123921494
Wat vinden jullie van dit hotel?

Comfort Inn Brooklyn Cruise Terminal

Prijs valt wel mee, niet te goedkoop niet te duur.
In Brooklyn en dichtbij Manhattan. Met internet e.d. En beschikbaar op de door mij gewenste data.

Scoort 3.9 uit 5, is een 2 of 3 sterren hotel.

--Wil niet te veel uitgeven aan een hotel omdat het tijdelijk is. Ik moet daar namelijk een apartement zoeken voor mijn verblijf +/- 5 maanden :) --
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  maandag 11 maart 2013 @ 18:42:07 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_123922034
Ah dan zit jij ook op het Alles Amerika forum ;)

Lijkt me wel een tof hotel voor een toffe prijs. De enige keuze die je hoeft te maken is of je elke keer dat je naar metro wilt 20 minuten wilt lopen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 11 maart 2013 @ 18:52:29 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123922470
Hotel31 nog maar een keer spammen dan. Ook niet duur en in midtown :)
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:52:40 #299
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123922477
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Ah dan zit jij ook op het Alles Amerika forum ;)

Lijkt me wel een tof hotel voor een toffe prijs. De enige keuze die je hoeft te maken is of je elke keer dat je naar metro wilt 20 minuten wilt lopen.
nee, dat wil ik niet :o

Op de website stond in de buurt van een metro :p.

O nee, er stond shuttle die je naar de metro brengt.

En ja, ik zit op dat forum :D. Mail ook contactpersonen enz. want moet dat hotel vandaag boeken want ik vlieg as donderdag al xD
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  maandag 11 maart 2013 @ 18:53:12 #300
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123922499
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef matthijst het volgende:
Hotel31 nog maar een keer spammen dan. Ook niet duur en in midtown :)
Hotel31? Waar kan ik dat boeken :P. Zie het niet op Expedia staan? :o

- Hotel31 gecheckt, niet beschikbaar op de datums die ik wil :'(
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:51:42 #301
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_123959060
he he morgen eindelijk vertrekken

relaxed dat je gewoon 18kg handbagage met UA mee mag nemen :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')