abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2025 @ 14:42:57 #101
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_219334276
Bekijk deze YouTube-video

Filmpje is nog niet af, maar dat zal ooit nog wel..
reset
  maandag 24 november 2025 @ 15:03:36 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219334410
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 13:52 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Nice. Nog een tip: Pak vanaf JFK (Jamaica station) de Long Island Railroad naar Penn Station. Kost je $8 en je staat binnen een half uur in Manhattan. :)
Ik had eigenlijk meer in m'n hoofd om een taxi te nemen. En dan vlak voordat we de east river overgaan en de skyline van Manhattan in volle glorie zien, keihard Jay-Z - Empire state of mind aanzetten. En maar twerken op die achterbank voor het echte wow-effect he.

Maarja, om daar nou een uur voor in de file te staan is ook zo wat. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_219341218
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 15:03 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk meer in m'n hoofd om een taxi te nemen. En dan vlak voordat we de east river overgaan en de skyline van Manhattan in volle glorie zien, keihard Jay-Z - Empire state of mind aanzetten. En maar twerken op die achterbank voor het echte wow-effect he.

Maarja, om daar nou een uur voor in de file te staan is ook zo wat. :P
Dat kan ook natuurlijk, maar dan mag je wel $80-$100 incl. fooi neerleggen. ;)
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_219358231
Ik ben van plan om met een vriend om eind september naar New York te gaan. maar ik neem aan dat Nu het beste periode is om te boeken?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')