Ja ik had daarvoor al Island en SwissAir gezien, maar voor 50 euro meer vlieg ik rechtstreeks, of het moet zo n goede actie zijn dat ik wel n goede overstap heb en dat het me meer scheelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's afwisselend; soms is het bijvoorbeeld Turkish Airlines, dan weer een IJslandse maatschappij en nu bijvoorbeeld Swiss Air. Die vluchten zijn overigens zelden rechtstreeks en hebben een tussenstop in het 'thuisland' (Zwitserland in dit geval) zodat een enkele trip door lange overstap kan oplopen tot meer dan 20 uur. Nu ben ik een gierig figuur maar dit is me iets te gortig voor die paar tientjes
Als je tips voor Philly wilt, heb er weinig echt toeristisch gedaan, maar heb ondertussen wel vrij veel leuke buurten en tentjes ontdekt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Nice, 14/2 - 24/2 weer richting NYC![]()
Erg veel zin in. Alle toeristische dingen heb ik wel gezien onderhand, dus ik ga denk ik voor de minder bekende dingen. Sowieso natuurlijk burger eten bij de Burger Joint in Parker Meridien Hotel, Naar Katz's voor een pastrami sandwich, shoppen, en misschien naar Philly en DC. Als iemand nog wat leuke dingen weet dan hoor ik het wel
Coney Island heeft ook strand.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.
Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?
Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
quote:Op maandag 18 februari 2013 06:37 schreef Cee het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik in juni weer ga, voor de zesde keer.In combinatie met Memphis en Nashville, daar ben ik nog niet eerder geweest.
Kan dat met miami ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wij zijn doorgevlogen naar Orlando. Zit je voor een habbekrats. Als je bij een Amerika-expert combo-reis boekt kunnen ze het ook vaak binnen één vliegticket regelen, met een overstap van X aantal dagen in NYC.
Verrek da's waar ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
wanneer in juni ga je? Ik ga dan ook!
ooh dan los je mij afquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek da's waar ook.Ik ga de laatste week van juni. Alleen moet m'n vriendin nu nog even bevestigen dat ze vrij kan krijgen van haar baas.
Lijkt mij van wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan dat met miami ook?
Orlando ben ik namelijk al geweest
Niet meer sinds Sandyquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Coney Island heeft ook strand.
Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.
Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?
Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.
plaza?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan kun je zowat in the Plaza gaan zitten![]()
The Jacob K. Javits Convention Center of New Yorkquote:
wat?quote:
Als je nederlander bent heb je geen visum nodig, alleen een esta.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Sosa het volgende:
Ik ga dit topic ook maar eens doorlezen
13 - 16 maart moet ik naar NYC voor een beursbezoek! Voor het eerst in mijn leven naar de states. Zojuist begrepen dat ik een visum moet aanvragen, dus dat ga ik doen.
Nu ga ik slechts een ochtendje naar de beurs en de overige 3 dagen heb ik vrij.
Nu krijg ik 300 dollar per nacht compensatie (totaal 900) en moet ik een hotel uitzoeken. Wie heeft er enig idee voor een goede locatie/hotel als uitgangspunt?
ja daar kom ik net achter. Ga ik zo aanvragen als ik de vlucht geboekt hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je nederlander bent heb je geen visum nodig, alleen een esta.
Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:46 schreef Sosa het volgende:
Wie heeft er goede tips voor een optimaal verblijf?
Lekker centraal en liefst < 300,- p/n incl ontbijt!
thanks, ga ik eens naar kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.
Zou ik niet doen, staat in het rood op de bedbug registry, die beestjes wil je echt niet in je kleren en bagage mee nar huis nemen. Vriendin van me heeft al haar vakantiespullen al 6 maanden hermetisch in een plastic zak in de kelder staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stanford Hotel in 32nd street, zeer centraal gelegen in de Koreaanse wijk. Lekker rustig straatje om de hoek bij Macy's. Hotel is prima. Ontbijt ook degelijk.
Of gemakkelijker omdat je uit minder opties hoeft te kiezen :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Sosa het volgende:
bedbug registry![]()
jezus echt waar, dat maakt een hotel kiezen nog lastiger
Wat een onzin, nergens last van gehad bij Stanford. Proper en prima hotel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, staat in het rood op de bedbug registry, die beestjes wil je echt niet in je kleren en bagage mee nar huis nemen. Vriendin van me heeft al haar vakantiespullen al 6 maanden hermetisch in een plastic zak in de kelder staan.
Wellington is trouwens ook rood zie ik nu.
Ik zou het even dubbelchecken met andere internet sources.
ja maar, als ik 300,- p/n betaal, dan ga ik er toch vanuit dat er geen bedwanten zijn... ik bedoel, anders kan zo'n toko de deuren wel sluitenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Of gemakkelijker omdat je uit minder opties hoeft te kiezen :p
Nee hoor: Zie hotel carter maar. Duizenden Nederlanders die er nog steeds naartoe gaan...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja maar, als ik 300,- p/n betaal, dan ga ik er toch vanuit dat er geen bedwanten zijn... ik bedoel, anders kan zo'n toko de deuren wel sluiten
Crowne Plaza is best prima, goeie locatie ook, zit er in mei ook weer. Weet alleen niet of je hem voor 300 $/n haalt, toen ik keek voor mei zat die tegen de 400.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:28 schreef Sosa het volgende:
[..]
plaza?
Ik had crowne hotel times square gespot, is dat wat?
net gekeken, zit idd rond de 400 usdquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Crowne Plaza is best prima, goeie locatie ook, zit er in mei ook weer. Weet alleen niet of je hem voor 300 $/n haalt, toen ik keek voor mei zat die tegen de 400.
ligt beetje centraal?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:37 schreef nelisb het volgende:
Ik heb in het Hilton geslapen naast madam tussaud. Rond de 250¤ voor een nacht. Goede kamers.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft een GO! van haar baas, dus ik kan m'n ticket gaan boeken. Ga ik maar eens gelijk doen dan.Tijdens m'n verblijf gaan we ook nog een weekend naar Memphis en Nashville. Kan nu al niet wachten.
Heel ruig! NYC lijkt me super om alleen heen te gaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
GeboektDaar ga ik weer, alllllll baiiii maiseeeeeellllf.
Idem, ga de stad zeker nog een keer in m'n uppie doen. De stad leent zich er ook uitstekend voor om alleen je ding te doen + om leuke, nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heel ruig! NYC lijkt me super om alleen heen te gaan
Aparte combinatie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft een GO! van haar baas, dus ik kan m'n ticket gaan boeken. Ga ik maar eens gelijk doen dan.Tijdens m'n verblijf gaan we ook nog een weekend naar Memphis en Nashville. Kan nu al niet wachten.
Wat ga je zoal doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Beavis het volgende:
Ik ga lekker helemaal in mijn uppie...ken er niemand....zin in
Wat wel? Wat niet?quote:
Nice!! Bezoek ook zeker een van de vele musea en struin door wijken als Greenwich Village en Soho!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat wel? Wat niet?
Geen idee! Het is mijn eerste keer New York.
Empire State
Statue of Liberty
Intrepid
Yankee Stadium
Bier drinken
9/11 Tribute
Sightseeing Cruise
Kip eten
Rockefeller centre
Broadway
Geen idee!! Whatever comes to mind. Ik heb 9 dagen!!
Ik lees je mini-post en ik ben een kwartier van de wereld.quote:
En als je dan maar één museum gaat bezoeken, zou ik de MET bezoeken. Maar dat is puur mijn mening. Vond het echt een geweldig museum. Slenteren door Greenwich en Soho vond ik ook geweldig maar vergeet Fisherman's Wharf ook niet. Als je over een van de bruggen wilt lopen (zoals de Brooklyn Bridge) zorg dan dat je richting Manhattan loopt. Veel cooler.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nice!! Bezoek ook zeker een van de vele musea en struin door wijken als Greenwich Village en Soho!
Ik vond Wellington een fantastisch hotel. Zowel qua ligging als kamer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Sosa het volgende:
bedbug registry![]()
jezus echt waar, dat maakt een hotel kiezen nog lastiger
geen last van bedbugs?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond Wellington een fantastisch hotel. Zowel qua ligging als kamer.
Totaal niet nee. Of ik moet ze nooit hebben opgemerkt..quote:
Sorry, ik zal dan maar geen foto posten van de bagel die ik zo dadelijk ga halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik lees je mini-post en ik ben een kwartier van de wereld.
Marriott Marquis op Times Square.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:46 schreef Sosa het volgende:
Wie heeft er goede tips voor een optimaal verblijf?
Persoonlijk snap ik soms de redenatie niet om maar op of rond Times Square te verblijven. Alles behalve het mooiste stukje Manhattan wat mij betreft.quote:
Prima. Ik verblijf er in mei voor de 9e keer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Persoonlijk snap ik soms de redenatie niet om maar op of rond Times Square te verblijven. Alles behalve het mooiste stukje Manhattan wat mij betreft.
Thanks, maar heb zaterdagochtend toch gekozen voor Wellington omdat het zo'n centrale locatie isquote:
Welke periode?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef Takkembah het volgende:
Hier ook geen wachttijd bij top of the rock. We hadden zo'n dag/night kaartje gehaald en konden zowel overdag als 's avonds gewoon doorlopen
Als je het goedkoop wilt doen kun je airbnb proberen. Zijn mensen die zelfstandig kamers verhuren wat veel geld scheelt. Hb dat zelf 2x in Philadelphia gedaan en is allebei de keren goed bevallen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:28 schreef spacechinees2 het volgende:
Waar kan ik voor een redelijke prijs in New York een hotel boeken voor 3 nachten? Moet namelijk eerst in een hotel zitten voor ik huisvesting zoek voor 5 maanden.
Hm. Heb je een link?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je het goedkoop wilt doen kun je airbnb proberen. Zijn mensen die zelfstandig kamers verhuren wat veel geld scheelt. Hb dat zelf 2x in Philadelphia gedaan en is allebei de keren goed bevallen.
Ligt er aan waar je wilt zitten, 100 dollar is niet veel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:55 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
Hm. Heb je een link?
Het is maar voor 3 nachten, dus als er een hotel is voor 100 dollar per nacht of zo, zou dat goed zijn.
bedoel rond de 100-130 euro per nachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je wilt zitten, 100 dollar is niet veel.
airbnb kun je hier vinden: https://www.airbnb.com/
Huisvesting kun je vrij goed vinden via craigslist (als ny enigzins vergelijkbaar is met philly)
Wij zijn met kerst geweest mooie periode qua versieringen maar wel heel drukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:49 schreef Esje-lief het volgende:
Mams heeft aangegeven toch wel weer een keer te willen gaan.. We zijn aan het twijfelen tussen de periode.. Toch weer in de herst.. Midden oktober of tijdens de kerst...
Tips? Tops?
Vorig jaar toen hier de herfstvakantie was. Eind oktober.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef tdrone het volgende:
Bij ons was er 's avonds (11 uur) wel wachttijd om in de liften te komen (5 min) maar geen wachttijd om het kaartje te komen.
Wij hadden een sun & stars ticket en toen we smorgens weer kwamen stonden er flinke rijen om een ticket te krijgen maar geen rij voor de lift.
Periode was kerst
De volgende dag al naar nyc? Wat is dan het nut van vliegen op Boston?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Wellicht in juni weer naar NYC. Mogelijk reisscenario is: vliegen van Amsterdam naar Boston, de volgende dag per trein of bus naar NYC, uiteindelijk dan weer een vliegroute NYC - Amsterdam.
Bij aankomst rondom 13:00 uur ofzo lokale tijd is er al een halve dag voorhanden, de dag daarna (dus vóór voortzetting trip naar NYC) nog een halve dag. Vergeleken met een dagexcursie vanuit NYC dus méér tijd om Boston te bezichtigen én praktischer ... !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
De volgende dag al naar nyc? Wat is dan het nut van vliegen op Boston?
nee, dat wil ik nietquote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Ah dan zit jij ook op het Alles Amerika forum
Lijkt me wel een tof hotel voor een toffe prijs. De enige keuze die je hoeft te maken is of je elke keer dat je naar metro wilt 20 minuten wilt lopen.
Hotel31? Waar kan ik dat boekenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef matthijst het volgende:
Hotel31 nog maar een keer spammen dan. Ook niet duur en in midtown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |