Ja ik had daarvoor al Island en SwissAir gezien, maar voor 50 euro meer vlieg ik rechtstreeks, of het moet zo n goede actie zijn dat ik wel n goede overstap heb en dat het me meer scheelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's afwisselend; soms is het bijvoorbeeld Turkish Airlines, dan weer een IJslandse maatschappij en nu bijvoorbeeld Swiss Air. Die vluchten zijn overigens zelden rechtstreeks en hebben een tussenstop in het 'thuisland' (Zwitserland in dit geval) zodat een enkele trip door lange overstap kan oplopen tot meer dan 20 uur. Nu ben ik een gierig figuur maar dit is me iets te gortig voor die paar tientjes
Als je tips voor Philly wilt, heb er weinig echt toeristisch gedaan, maar heb ondertussen wel vrij veel leuke buurten en tentjes ontdekt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Nice, 14/2 - 24/2 weer richting NYC![]()
Erg veel zin in. Alle toeristische dingen heb ik wel gezien onderhand, dus ik ga denk ik voor de minder bekende dingen. Sowieso natuurlijk burger eten bij de Burger Joint in Parker Meridien Hotel, Naar Katz's voor een pastrami sandwich, shoppen, en misschien naar Philly en DC. Als iemand nog wat leuke dingen weet dan hoor ik het wel
Coney Island heeft ook strand.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.
Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?
Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
quote:Op maandag 18 februari 2013 06:37 schreef Cee het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik in juni weer ga, voor de zesde keer.In combinatie met Memphis en Nashville, daar ben ik nog niet eerder geweest.
Kan dat met miami ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wij zijn doorgevlogen naar Orlando. Zit je voor een habbekrats. Als je bij een Amerika-expert combo-reis boekt kunnen ze het ook vaak binnen één vliegticket regelen, met een overstap van X aantal dagen in NYC.
Verrek da's waar ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
wanneer in juni ga je? Ik ga dan ook!
ooh dan los je mij afquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek da's waar ook.Ik ga de laatste week van juni. Alleen moet m'n vriendin nu nog even bevestigen dat ze vrij kan krijgen van haar baas.
Lijkt mij van wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan dat met miami ook?
Orlando ben ik namelijk al geweest
Niet meer sinds Sandyquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Coney Island heeft ook strand.
Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren voor een zomervakantie (Augustus) en NYC staat erg hoog op m'n lijstje.
M'n vriendin en ik willen er beide graag heen en ze is helemaal gek van musicals dus een bezoekje op broadway willen we zeker doen.
Maar als "hoofd" vakantie is een paar dagen in de city ook niet alles en willen we ook wel wat strand. Doorvliegen naar bijv. Miami is een optie maar ik gok ook al vrij prijzig, niet dat we voor een dubbeltje op de eerste rang hoeven te zitten maar een beetje op de centen letten is niet verkeerd.
Daarnaast zijn de Hamptons ook vlakbij, maar ik gok al redelijk snel vol geboekt?
Iemand enige ideeën om NYC te combineren met een paar dagen strand/relaxen in de buurt ervan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt ook een auto huren en doorrijden naar Miami.
plaza?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan kun je zowat in the Plaza gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |