Hier kan je foto's branden? Dan moet ik deze even onthouden. Er zijn waarschijnlijk zat internetcafe's e.d, maar ik heb geen zin om al die foto's ter plekke te gaan uploaden. Veel makkelijk om met zo'n apparaat ze op CD'tje zetten lijkt me.quote:CVS Photo Center
96th and Amsterdam
ICS
513 Amsterdam bet. 84th & 85th St.
Take 1/9 to 86th St.
Of je er foto's kan branden weet ik niet. Mijn hostel zei er alleen over dat ik er foto's kon uploaden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef Dizzee het volgende:
En hier weer verder. Ook wat info uit het vorige topic in de OP geplakt. Nog meer wijzigen?
Crosspostje uit vorig deeltje:
[..]
Hier kan je foto's branden? Dan moet ik deze even onthouden. Er zijn waarschijnlijk zat internetcafe's e.d, maar ik heb geen zin om al die foto's ter plekke te gaan uploaden. Veel makkelijk om met zo'n apparaat ze op CD'tje zetten lijkt me.
Jij in het NYC topic ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:12 schreef Scandalous het volgende:
Even een tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem ook een UTP kabel mee dan, want die hadden ze in ons hotel niet, de kamer was wel voorzien van de aansluiting. Pennsylvania Hotel zaten wij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef Kerdaben het volgende:
mijn broer neemt z'n laptop mee, is wel handig aangezien er in ons hotel (en volgens mij de meeste) wel internet aanwezig is
Voor het eerst jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Jij in het NYC topic ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Damn ik ben echt lang weg geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:27 schreef Wytze het volgende:
En Wytze is weer helemaal NYC geil. Screw it, aankomende herfstvakantie ben ik in NYC.
Ik heb eerlijk gezegd geen speciale plannen. Wel de bekende toeristisch highlights icm met de New York Pass. Voor de rest zie ik daar wel wat me te wachten staat. Wel wil ik als het kan een trip naar Washington maken. Zit alleen nog te twijfelen of ik aan 1 dag genoeg heb, of dat ik er 1 nacht verblijf. En of ik eventueel Philly meepak.quote:Veel plezier Dizee. Nog speciale plannen ? Ga je nog naar mooie clubs?
Ow en vertel eventjes in het kort wat heb je precies gedaan daar voor stage, wat voor bedrijf en hoe/waar ben je verbleven. Begin over paar weekjes met nieuwe studie genaamd "International Business & Management" waarbij ik ook stage in buitenland moet lopen, 2x.
Jup.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef marciemarcs het volgende:
19 augustus *o*
Nog ff een vraagje mbt geld.. het is mogelijk met een europas te pinnen daar??
29 december, 11:00 => Delta Airlines..quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:12 schreef Scandalous het volgende:
Even een tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wij hadden ook laptop meegenomen en we kregen allemaal onbeveiligde verbindingen binnen zodat we makkelijk konden internetten in het hotelquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef Kerdaben het volgende:
mijn broer neemt z'n laptop mee, is wel handig aangezien er in ons hotel (en volgens mij de meeste) wel internet aanwezig is
Onze Amerika kennerquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:29 schreef The_Viper het volgende:
Heb oa een grote Amerikaanse landkaart naast mijn bed hangen zodat ik elke keer als ik wakker wordt een paar Amerikaanse steden of staten uit mijn hoofd kan lerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan ben ik erook, ga 13 dagen (waarvan 2 reisdagen), 4 dagen naar Toronto, 2 dagen US open blijven er nog 5 over op NYC zelf te verkennen...maar heb er wel veel zin in!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef Mass het volgende:
nog een week of 5, dan mag ik ook weer!! Heb er zin in!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn 5 dagen in New York, dus tijd genoeg om de dingen te doen die we de vorige keer niet hebben kunnen doen. Onder andere een NFL-wedstrijd op 11 septemberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was het maar vast zover...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop