Inclusief vlucht (800 euro minstens) en onderhoud (ik reken 10 tot 15 euro per dag). De vakken kosten mij 600 euro p/s. Inschrijven kost ook ruim 450 euro. Verblijf is ook bijna 500.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is 600 euro per week. Is dat dan inclusief vlucht en onderhoud? En wat ga je dan leren/doen?
Zie reactie in het California topic anders wordt dit topic zo vernaggelt.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Inclusief vlucht (800 euro minstens) en onderhoud (ik reken 10 tot 15 euro per dag). De vakken kosten mij 600 euro p/s. Inschrijven kost ook ruim 450 euro. Verblijf is ook bijna 500.
Ik ga twee vakken afsluiten. Dezelfde vakken als in het normale jaar worden gegeven, alleen in een kortere tijd. Er zitten ook gewone Berkeley studenten tussen die een vak inhalen in de vakantie.
Gewoon 'tvp' zeggen is ook voldoende.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef matthijst het volgende:
Dope, deel 16 alweer.
Hoeveel punten krijg je met je verblijf op de summer school??quote:Op maandag 16 mei 2005 22:42 schreef Jeroenus het volgende:
@komrad, jaguarized (vorig topic):
Tja, ik weet het. Alles incl, tot en met eten aan toe, ben ik waarschijnlijk 3600 kwijt. Ik heb hier ook wel even over moeten nadenken en mijn ouders zijn bereid bij de springen. Tevens zal er voorlopig nog niets terecht komen van een rijbewijs (nog te goed van diploma, dat geld heb ik overgeheveld naar dit).
Maarja, ik heb het wel voor over. Ik kan 6 weken naar de VS wat al fantastisch is. Daarnaast kan dit mooi toegevoegd worden aan me CV zeker met het oog op een toekomstige baan in de VS. Er zijn maar weinig ranglijsten waar Berkeley wereldwijd buiten de top 5 valt en hun Business School is uitstekend (na Harvard een top 3'r). Ik hoef in dit geval ook geen 9 gemiddeld te staan, x aantal ECTS te hebben, TOEFL afgelegd te hebben of een tweede of derde jaars te zijn.
Het voordeel is tevens dat ik al een student ID krijg daar en een grade average. De UU heeft er een uitwisselingsrelatie mee dus dan heb ik een al een streepje voor op de rest bij een uitwisseling volgend jaar.
Hopelijk 12 ECTS.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijg je met je verblijf op de summer school??
OP is niet meer te bereiken he...kuch....proest..quote:
dan maak je em opnieuw...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OP is niet meer te bereiken he...kuch....proest..![]()
Damn, da's wel kort toch, vind je niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Dr_Evil het volgende:
Ah ja.. Dat gaat snel met deze topics
Ik hoop dus één dezer dagen te boeken voor 29 dec t/m 2 januari.. Vlucht komt rond de ¤ 430 met overstap op MilaanOmdat we op een strak budget zitten wordt het een goedkoop hostel.. De vraag is hoe goedkoop
Ben er toch alleen maar om te slapen, dus hoge eisen heb ik niet (meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |