niet op het wtc geweest?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Frank112 het volgende:
Jep, ik ben er 6 jaar terug geweest.... toen was ik 10 maar als je op Empire Statebuilding staat vergeet je toch niet zo snel
Statue of liberty had het beetje koudquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:53 schreef kepler het volgende:
net gezien hoe NY vernietigd werd in de Day After Tomorrow (bout-film trouwens)
(verkapte tvp)
offtopic:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Statue of liberty had het beetje koudMaar kut film ? Leek me wel vette film, ga er ook zeker heen no matter what everyone says
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./off-topic
ik zal binnenkort kijken of ik een stukje over mijn hotel/vliegtuig maatschappijen kan schrijven
The line is a dot to you!
eyquote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:15 schreef Fluxi het volgende:
Iemand vroeg in het 2'de deel ergens welk gebouw dit is.
[afbeelding]
uitzicht vanaf het dakterras.
http://www.jazzonthepark.com/
Sowiezo New York in the picture is altijd goedquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:19 schreef mr.marcus het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar "the day after tomorrow" zal ongetwijfeld een standaard bout film zijn maar het lijkt me toch wel lachen hoor om in die toestand New York te zien.
Lijkt mij ook wel erg vet. Prijs voor een nachtje valt dan zeker mee. Op z'n goedkoops 23 Dollar. Dat is echt fucking cheap assquote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:15 schreef Fluxi het volgende:
Iemand vroeg in het 2'de deel ergens welk gebouw dit is.
[afbeelding]
Het is een gebouw van de ING Bank het staat op 57th Street @ Lexington Ave (Het word ook in Spiderman gebruikt als "hoofdkwartier" van de bad guy) recht tegenover het hostel waar wij sliepen wat overigens een aanrader is, je slaapt wel met meerdere lui op 1 kamer en gedeelde douces enzo maar je leert wel heel veel leuke mensen kennen. Ze hebben een dakterras op 17'de verdieping waar vrijdag avond gebbq'ed word. En het is erg cheap
[afbeelding]
uitzicht vanaf het dakterras.
http://www.jazzonthepark.com/
Haha het bij FOK! bekende Hotel Pennsylvania.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:57 schreef Wytze het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel erg vet. Prijs voor een nachtje valt dan zeker mee. Op z'n goedkoops 23 Dollar. Dat is echt fucking cheap ass
Wij gaan deze week deze trip boeken
http://www.langhout.nl/Pages/TripDescriptionPage.aspx?tripnr=9186
Check eens bij dat Hostel wat hierboven genoemt werd [urlhttp://www.jazzonthepark.com/[/url]quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:08 schreef tomic het volgende:
Ah! wat een ownage topic dit! precies wat ik zocht.
Ik ga nl. naar new york om vervolgens per bus naar een zomerkamp te reizen waar ik 3 maanden ga werken. (voor CCUSA voor degene die dat wat zegt)
Nou kan ik nog 3 dagen in newyork blijven voordat het kamp officieel begint. Ik zoek nog een hotel voor die 3 nachten (10 t/m 13 juni) en heb uiteraard de orbitz, lodging.com en hotels.com al gehad, maar ik geloof niet dat die alles weergeven wat er in new york te vinden is.
ik zoek een hotel wat tussen 60 en 90 dollar ligt, waarbij het niet uit maakt in welke borough t zit, zolang er maar een metro station in de buurt is.
het probleem is dat het mij (student,23,) geen reet uitmaakt waar ik slaap. Een dorm. is al goed. Maar die 3 dagen komt mijn moeder overgevlogen uit washington state, die daar een vriend bezoekt. Zij is 54 en heeft dus wel een redelijk bed nodig. (iig een private room)
Adviezen van mensen die NY hebben aangedaan en een prettige ervaring hebben met een hotel, hostel, of een B&B vezoek ik hun ervaring hier te posten.
Ik weet dat er veel info hierover te vinden is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en FOK!kers zijn toch wel redelijk vertrouwd(toch?
)
Jupquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:06 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Haha het bij FOK! bekende Hotel Pennsylvania.
Super stoer dat je naar New York gaat met kameraden, dan kan je ook nog relaxed uitgaan enzo.
Ja mijn avatar is oranje nu! EK hè![]()
Dat zou kunnen, k ben nu nog even bezig met hotelcarter uit de OP. Want ik vind het wel gezellig als we samen op 1 kamer slapen; k heb er al een half jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:13 schreef Wytze het volgende:
[..]
Check eens bij dat Hostel wat hierboven genoemt werd [urlhttp://www.jazzonthepark.com/[/url]
Neem jij zo'n "ik-slaap-met-20-andere-op-een-kamer" kamer en je moeder een private room. Of jij samen met je moeder een private room.
Kijk maar effe bij prices
Had begrepen dat ze dat altijd met van die bandjes dedenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:27 schreef P4nic het volgende:
Dit zal wel problemen opleveren ivm met uitgaan, in vele clubs laten ze je niet binnen als je geen 21 bent, dit was aan de westkust althans zo, denk dat oostkust nog erger is. Want zeg nu eerlijk, mocht jij in een club werken als bartender zou je aan iedere persoon zijn ID vragen ? ik denk het niet nee, dus leggen ze de minimumleeftijd op 21, ik spreek nu over clubs enzo hé, pubs zijn wat anders...
Sommige clubs ja, maar vast niet allemaal. Zoek zo'n club uit en probeer dan een armbandje voor je vriend te te vinden van iemand die de club verlaat ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:33 schreef Wytze het volgende:
[..]
Had begrepen dat ze dat altijd met van die bandjes deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |