Las op Tripadvisor dat je overal in MSQ wel goed ziht hebt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gaaf! ALS wij in maart gaan, dan wil ik ook een wedstrijd van de Knicks bezoeken!! Ben in Orlando naar de Magic gaan kijken en in LA een game van de Lakers bezocht!! is zo kikke om daar te zitten! Maar zag wel dat je bij New York voor een beetje redelijke plek meer als 100 dollar betaaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ja, Madison Square Garden moet je natuurlijk wel ff zien als je in New York bent!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had niet gemoeten, maar ach...een topic is een topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Die is al dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier stonden al reacties in... alleen nu niet meerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef MaxMark het volgende:
Had niet gemoeten, maar ach...een topic is een topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees de OP ff, tvp's niet toegestaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef jna het volgende:
waarom wordt m'n reactie nou weg gehaald?
tvp dus
Dat heeft DutchTrain dr zelf net ingezetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Lees de OP ff, tvp's niet toegestaan
21 centery tegenover WTC.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Hebben mensen nog tips waar je goed outlet kunt shoppen in NYom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? (Het liefst voor vrouwenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En is het carterhotel het goedkoopste?? Ik heb verder geen luxe enzo nodig, zal toch niet veel tijd in mijn hotelkamer doorbrengenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie ruil dan; New Jersey Nets komen naar Brooklynquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:19 schreef Wytze het volgende:
Hehe maffe is dat de New York Jets in New Jersey spelen hehe
Tja, Brooklyn is bijna 3x zo groot in oppervlak als de stad Utrecht en heeft 2,5 miljoen inwoners. Het heeft hele verschillende buurten. Van Klein Odessa tot Coney Island / Brighton Beach, van buurten met 90% Jamaicanen tot 100% Koreanen. Pak gewoon de metro, stap ergens uit en verbaas jezelf over waar je nu weer bent. Dit soort buurten maakt NYC voor mij een echte wereldstadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik ben nog nooit in Brooklyn geweest. Hoe is Brooklyn zelf verder? Is het echt zo ghetto als mensen zeggen of valt het heel goed te doen?
Dacht dat het zo'n gevaarlijke buurt was? Of ben ik dan in de war met de Bronx?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, Brooklyn is bijna 3x zo groot in oppervlak als de stad Utrecht en heeft 2,5 miljoen inwoners. Het heeft hele verschillende buurten. Van Klein Odessa tot Coney Island / Brighton Beach, van buurten met 90% Jamaicanen tot 100% Koreanen. Pak gewoon de metro, stap ergens uit en verbaas jezelf over waar je nu weer bent. Dit soort buurten maakt NYC voor mij een echte wereldstadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dat ziet er wel goed uit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Las op Tripadvisor dat je overal in MSQ wel goed ziht hebt.
Heb voor $70 kaarten in vaak 338.
Foto van het zicht vanaf die positie kun je hier vinden:
http://www.thegarden.com/SeatingCharts/v1.0/1.html
Brooklyn valt volgens miij erg meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dacht dat het zo'n gevaarlijke buurt was? Of ben ik dan in de war met de Bronx?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier eentje, ik was voor mijn werk vier dagen in New York begin december. Heel het gebied rond Rockefeller center stond vast, eigenlijk bijna heel Manhattan. Niet zo gek als ze die boom rond 5/6 uur in de middag planten, mijn auto vanaf JFK deed er in ieder geval lekker 1.5 uur over. Anway, kerstsfeer hing toen al echt in de stad, heb zaken lekker zaken gelaten en ben vooral veel wezen clubben en shoppen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Wytze het volgende:
Maar weer even on topic. Wie heeft er ook het schouwspel bij Saks Fifth Avenue mogen aanschouwen, tegenover rockefeller center? Prachtig ! Ook al was ik er na kerst, je kon de holiday spirit echt door de hele stad nog proeven.
He, zou je mij kunnen zeggen hoe die gids heet uit de OP? Zou heel fijn zijn. Thanks!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik ben nog nooit in Brooklyn geweest. Hoe is Brooklyn zelf verder? Is het echt zo ghetto als mensen zeggen of valt het heel goed te doen?
Je kan het beste zo'n 7 day pass kopen denk ik, kan je voor $24 per persoon een week lang onbeperkt met de metro en bus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Hitpoint het volgende:
Midden februari ga ik met mijn vriendin naar New York. We verblijven in hotel Pennsylvania.
Alleen zit ik ff uit te zoeken hoe ik het beste kan reizen van JFK naar het hotel. Aangezien het hotel op loop afstand is van Penn Station dacht ik dus om eerst met de airtrain te gaan (is toch gratis) naar Jamaica Station en dan met de blauwe E subway richting Penn Station.
Hoe zit dat precies met het metro kaartje? Ik had gezien dat je een metro kaart moet kopen. Zo'n 'pay-per-ride" kaart kost 5 dollar. Is dat dan ook het bedrag om naar Penn Station te reizen. En moet ik dan 2 van die kaarten kopen of kunnen mijn vriendin en ik op 1 metro kaart reizen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop