Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zitten er in de (huur) auto's in Amerika dezelfde dezelfde sigarettenaansluitingen (spanning) als in Europa, i.v.m. het opladen/ aansluiten van mijn MDA?
Waar heb jij die gevonden?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef Version1 het volgende:
TVP,
We (met zn 3 en) zijn van plan om komende zomer naar NYC te gaan. Waarschijnlijk eind/midden augustus ofzo, een weekje. Zit nu naar tickets en hotels te zoeken. Heb tickets voor ongeveer ¤ 461/inc belastingen (British Airways) kunnen vinden. Is dit een beetje een redelijke prijs voor een retourtje NYC in de zomer of kunnen ze over een tijdje veel goedkoper gevonden worden?
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:33 schreef staticdata het volgende:
Algemene vraag. sinds januari mag je vanuit amerika iets van 400 dollar btw vrij meenemen als je daar geweest bent. geldt dit nu ook als je dingen online besteld?
Eenmaal, ander maal ..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:19 schreef Burbujas het volgende:
Zijn er toch mensen die ervaringen hebben met de douane die moeilijk deed dan? Want als je overal de prijskaartjes vanaf haalt, en de kleding er 'gedragen' uit laat zien dan kunnen zij toch nooit de waarde achterhalen? Zij kunnen het dan hooguit schatten..
Vluchten vanuit Amerika staat bijna nooit Douane, Douane heeft het meer op immitatiegoederen/wapens + drugs. En dat komt niet uit Amerika.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Dizzee het volgende:
[..]
geen ervaring, toen ik aankwam in AMS was er geen controle. (het was 's ochtends)
Hoe wisten zij dat het een duur pakje was dan, had je de prijskaartjes er aan laten zitten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef MaxMark het volgende:
Bij mij stond er gewoon douane hoor, toen ik uit NY kwam...en laat ik nou net een duur pakje hebben gehad dat moest worden aangegeven. Hij liet mij doorgaan (had wel al gezegd dat ik eigenlijk invoerbelasting moest betalen), omdat hij bij mij uit de buurt bleek te komen
De bon zat in het pakje (was voor m'n moeder, dus die had ze nodig) en ja, die ging dus open tijdens de controlequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Hoe wisten zij dat het een duur pakje was dan, had je de prijskaartjes er aan laten zitten?
Handig, dan kan ze het nog ruilenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De bon zat in het pakje (was voor m'n moeder, dus die had ze nodig) en ja, die ging dus open tijdens de controle
Ja, 10 punten voor jou hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:09 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Handig, dan kan ze het nog ruilen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:09 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Handig, dan kan ze het nog ruilen![]()
![]()
Maakt niets uit..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is makkelijker betalen, Mastercard of Visa?
leuke vriendin heb jequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef Wytze het volgende:
Foto's staan online
www.silent-news.com/nyc2k6
Btw, wat is er mis met foto's van gebouwen en eekhoorns ?
Kost da?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Wytze het volgende:
thx
Jup, ik ben een klein verwend snobby mannetje
Admini watquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef MaxMark het volgende:
Het woordje 'Administratie' is jullie vreemd
wtf 1700quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:53 schreef Wytze het volgende:
Denk rond de 1700. p.p.
Vliegtuigmaatschapijen maken over het algemeen geen winst op hun economy class pasagiers. Ze spelen kiet of maken zelfs een beetje verlies. Het zijn de business class pasagiers waar ze winst op maken. En same day return vluchten.
En met die prijzen lukt dat ook heel prima
Zelfstandig ondernemer...wat onderneem je zoal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef Wytze het volgende:
KLM is nu zelfs 2200 euro.
Daar kan je wel 1,5 x voor PhantoM
gaaf! ALS wij in maart gaan, dan wil ik ook een wedstrijd van de Knicks bezoeken!! Ben in Orlando naar de Magic gaan kijken en in LA een game van de Lakers bezocht!! is zo kikke om daar te zitten! Maar zag wel dat je bij New York voor een beetje redelijke plek meer als 100 dollar betaaltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef matthijst het volgende:
Ga februari naar de Knicks, kaarten waren dacht ik $65.
Ben benieuwd
Had paar jaar terug kaarten voor de Nets, maar konden toen niet vanwege sneeuwstorm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |