Las op Tripadvisor dat je overal in MSQ wel goed ziht hebt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gaaf! ALS wij in maart gaan, dan wil ik ook een wedstrijd van de Knicks bezoeken!! Ben in Orlando naar de Magic gaan kijken en in LA een game van de Lakers bezocht!! is zo kikke om daar te zitten! Maar zag wel dat je bij New York voor een beetje redelijke plek meer als 100 dollar betaaltMaar ja, Madison Square Garden moet je natuurlijk wel ff zien als je in New York bent!!!
![]()
Hier stonden al reacties in... alleen nu niet meerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef MaxMark het volgende:
Had niet gemoeten, maar ach...een topic is een topic
Lees de OP ff, tvp's niet toegestaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef jna het volgende:
waarom wordt m'n reactie nou weg gehaald?
tvp dus
Dat heeft DutchTrain dr zelf net ingezetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Lees de OP ff, tvp's niet toegestaan
21 centery tegenover WTC.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Hebben mensen nog tips waar je goed outlet kunt shoppen in NY? (Het liefst voor vrouwen
![]()
)
En is het carterhotel het goedkoopste?? Ik heb verder geen luxe enzo nodig, zal toch niet veel tijd in mijn hotelkamer doorbrengen![]()
![]()
Mooie ruil dan; New Jersey Nets komen naar Brooklynquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:19 schreef Wytze het volgende:
Hehe maffe is dat de New York Jets in New Jersey spelen hehe
Tja, Brooklyn is bijna 3x zo groot in oppervlak als de stad Utrecht en heeft 2,5 miljoen inwoners. Het heeft hele verschillende buurten. Van Klein Odessa tot Coney Island / Brighton Beach, van buurten met 90% Jamaicanen tot 100% Koreanen. Pak gewoon de metro, stap ergens uit en verbaas jezelf over waar je nu weer bent. Dit soort buurten maakt NYC voor mij een echte wereldstadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik ben nog nooit in Brooklyn geweest. Hoe is Brooklyn zelf verder? Is het echt zo ghetto als mensen zeggen of valt het heel goed te doen?
Dacht dat het zo'n gevaarlijke buurt was? Of ben ik dan in de war met de Bronx?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, Brooklyn is bijna 3x zo groot in oppervlak als de stad Utrecht en heeft 2,5 miljoen inwoners. Het heeft hele verschillende buurten. Van Klein Odessa tot Coney Island / Brighton Beach, van buurten met 90% Jamaicanen tot 100% Koreanen. Pak gewoon de metro, stap ergens uit en verbaas jezelf over waar je nu weer bent. Dit soort buurten maakt NYC voor mij een echte wereldstad
ja dat ziet er wel goed uit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Las op Tripadvisor dat je overal in MSQ wel goed ziht hebt.
Heb voor $70 kaarten in vaak 338.
Foto van het zicht vanaf die positie kun je hier vinden:
http://www.thegarden.com/SeatingCharts/v1.0/1.html
Brooklyn valt volgens miij erg meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dacht dat het zo'n gevaarlijke buurt was? Of ben ik dan in de war met de Bronx?![]()
Hier eentje, ik was voor mijn werk vier dagen in New York begin december. Heel het gebied rond Rockefeller center stond vast, eigenlijk bijna heel Manhattan. Niet zo gek als ze die boom rond 5/6 uur in de middag planten, mijn auto vanaf JFK deed er in ieder geval lekker 1.5 uur over. Anway, kerstsfeer hing toen al echt in de stad, heb zaken lekker zaken gelaten en ben vooral veel wezen clubben en shoppen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Wytze het volgende:
Maar weer even on topic. Wie heeft er ook het schouwspel bij Saks Fifth Avenue mogen aanschouwen, tegenover rockefeller center? Prachtig ! Ook al was ik er na kerst, je kon de holiday spirit echt door de hele stad nog proeven.
He, zou je mij kunnen zeggen hoe die gids heet uit de OP? Zou heel fijn zijn. Thanks!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik ben nog nooit in Brooklyn geweest. Hoe is Brooklyn zelf verder? Is het echt zo ghetto als mensen zeggen of valt het heel goed te doen?
Je kan het beste zo'n 7 day pass kopen denk ik, kan je voor $24 per persoon een week lang onbeperkt met de metro en bus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Hitpoint het volgende:
Midden februari ga ik met mijn vriendin naar New York. We verblijven in hotel Pennsylvania.
Alleen zit ik ff uit te zoeken hoe ik het beste kan reizen van JFK naar het hotel. Aangezien het hotel op loop afstand is van Penn Station dacht ik dus om eerst met de airtrain te gaan (is toch gratis) naar Jamaica Station en dan met de blauwe E subway richting Penn Station.
Hoe zit dat precies met het metro kaartje? Ik had gezien dat je een metro kaart moet kopen. Zo'n 'pay-per-ride" kaart kost 5 dollar. Is dat dan ook het bedrag om naar Penn Station te reizen. En moet ik dan 2 van die kaarten kopen of kunnen mijn vriendin en ik op 1 metro kaart reizen ?
Wat vind je goede clubs in NYC ? Ik ben afgelopen x even in de Wiskey (wat hoog aangeschreven staat) geweest, maar vond het bar personeel echtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hier eentje, ik was voor mijn werk vier dagen in New York begin december. Heel het gebied rond Rockefeller center stond vast, eigenlijk bijna heel Manhattan. Niet zo gek als ze die boom rond 5/6 uur in de middag planten, mijn auto vanaf JFK deed er in ieder geval lekker 1.5 uur over. Anway, kerstsfeer hing toen al echt in de stad, heb zaken lekker zaken gelaten en ben vooral veel wezen clubben en shoppen!
Business class is voor werk inderdaad wel nodig, ik word gewoon weer op kantoor verwacht de ochtend dat ik uit NY terug kom, dan wil je wel een beetje relaxen. Met de opkomst van de First Class kun je dat steeds beter!
Camera kon ik iig in L.A. gewoon meenemen. Ga er vanuit dat dat in NYC ook wel magquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef matthijst het volgende:
Wow! Dope dat je bij die wedstrijd was
Basketball en free fight voor de prijs van 1
Weet je nog waar je zat, en had je een beetje goed zicht?
En kon je een camera meenemen?
Hoeveel mensen kunnen daarin?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Slappe_hap het volgende:
Ja was echt tof. De Knicks speelde vrij beroerd, dus begonnen ze 2 minuten voor het einde maar te rellen. Het publiek vond 't ook geweldig, was ook all over the news de dagen daarna.
Ik zat in section 317, vrij goede plaats, zeker voor het geld. Camera kan je gewoon meenemen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Hitpoint het volgende:
Midden februari ga ik met mijn vriendin naar New York. We verblijven in hotel Pennsylvania.
Alleen zit ik ff uit te zoeken hoe ik het beste kan reizen van JFK naar het hotel. Aangezien het hotel op loop afstand is van Penn Station dacht ik dus om eerst met de airtrain te gaan (is toch gratis) naar Jamaica Station en dan met de blauwe E subway richting Penn Station.
Hoe zit dat precies met het metro kaartje? Ik had gezien dat je een metro kaart moet kopen. Zo'n 'pay-per-ride" kaart kost 5 dollar. Is dat dan ook het bedrag om naar Penn Station te reizen. En moet ik dan 2 van die kaarten kopen of kunnen mijn vriendin en ik op 1 metro kaart reizen ?
Harlem is in opkomst bij de middelklasse inkomens. daar kan je idd wel normaal rondlopen/quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Backdoorman het volgende:
volgens mij is de bronx het gevaarlijkst en voor een stel suffe touristen met foto-camera een absolute "no-go-area" en daarna Harlem waar je geloof ik tegenwoordig wel kan rondslenteren en brooklyn is dacht ik het minst gevaarlijk?!
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wat vind je goede clubs in NYC ? Ik ben afgelopen x even in de Wiskey (wat hoog aangeschreven staat) geweest, maar vond het bar personeel echt![]()
Jup, heb de decks van Virgin en Emirates in first class gezien en "Ow mamma" dat is echt gruwelijk relaxen gewoon hehe
Fout principe, alleen met geld binnen komen. Je moet fout publiek buiten houden niet mensen zonder geld. De beste gesprekken die ik heb zijn vaak met mensen die genoeg geld hebben maar zich er niet naar gedragen en de mensen die zich bewust zijn van het geluk voor hun neus en niet de materialistische dingen.quote:
Nuttige post!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:
- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet)
- Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging
- Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant
- Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest
- Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door
- Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree
- Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal
- PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking)
- 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer
- Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM
Ik ben afgelopen oktober ook in NY geweest voor een lang weekend, heb me prima vermaakt aldaar, erg leuk !!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:
interessant verhaal...
Als ik nu terug zou gaan, zou ik voor een avond Cain en een avond Tanjune gaan. Misschien nog een avondje rustig drinken bij Milk & Honey en verder gewoon foute kroegen induiken...
Je hebt helemaal gelijk, maar goed, in New York hoort het er vaak bij. Ik vind het gewoon leuk om wat mooie clubs te bekijken, goeie avondjes los gaan. Maar zoals ik al aan gaf, ga ik (zeker als ik er wat langer ben) ook echt niet elke avond die kant op, meestal gewoon 'leuke' tenten die dat minder hebben. Maar het is een beetje cultuur snuiven, alle kanten van de stad zien...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Fout principe, alleen met geld binnen komen. Je moet fout publiek buiten houden niet mensen zonder geld. De beste gesprekken die ik heb zijn vaak met mensen die genoeg geld hebben maar zich er niet naar gedragen en de mensen die zich bewust zijn van het geluk voor hun neus en niet de materialistische dingen.
Ik ben geen pretty boy, maar kleed me goed en verzorg mezelf zoals iedere man dat hoort te doen. Maar nog steeds blijven uitsmijters lastig mensen. Pas als ik mijn centurion card laat zien kan ik vaak doorlopen.
in NYC ben ik met mijn vriendin alleen in de Whiskey lounge geweest (onder W-Hotels op Times Square) Was wat foto's aan het maken van me vriendin, vrienden en de bar toen ik plots door een enorme neger in me nek werd gegrepen. Ik zou foto's gemaakt hebben van de tieten van de barvrouw. Echt te kansloos voor woorden, je geeft ze fooi en zo behandelen ze je. Definately not recommended.
Crobar hoor ik goede dingen over, die zal ik in Maart zeker even gaan doornemen.
Ik ben een enorme fan van sarcasmequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor je reactie!![]()
![]()
Vrijheidsbeeld kan je in, maar je kan niet meer naar de kroon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Vandaag geboekt voor 10 dagen NYC!!!
Half mei samen met mijn vriendin naar hotel Pennsylvania (who doesn't
)
Weet iemand of Guggenheim nog in de steigers staat en of je het vrijheidsbeeld in kan?
*gaat vanaf nu in een diepe winterslaap en wordt pas op Times Square wakker*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |