quote:Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:
- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet) - Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging - Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant - Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest - Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door - Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree - Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal - PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking) - 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer - Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM
Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb me t-shirt in de kast gevonden.
From JFK to (anywhere in Manhatten) met de NYC Taxi: 45 dollar.
Staat ook op de gele taxi's aangegeven. Neem ook alleen die. Niet de zwarte met zo'n geel lampje.
Ik kijk nu trouwens de DVD van de Empire State Building. Ik krijg traantjes in mijn ogen met die muziek op de achtergrond..
tel daar ook nog $5 aan tol op en ook nog eens fooi, dan kom je op zo'n $60. Voor de rit Manhattan-JFK is er geen vast tarief dus als je de taxi neemt dan gaat het via de meter (kan natuurlijk hoog oplopen als je vast komt te zitten). Ons hotel had een auto/rit geregeld voor $55 inc. tol en fooi dus misschien ook even informeren bij je hotel.quote:
Ik las dat op een site... weet niet meer welke, zal vanavond even kijken of ik dat terug kan vinden.. Ging over Empire Statebuilding geloof ik...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Freezor het volgende:
Huh? Ik weet niets van een "geen rugzakken" regel. Wel moet je je riem afdoen en samen met je tas en alles op een lopende band zetten. Irritant, maar niets om je druk over te maken.
$147 hier, tegen de Charlotte Bobcats.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Enchanter het volgende:
Zo vanavond 2 tickets besteld voor de NEw York Knicks tegen Utah.![]()
$210![]()
Duurste plek $3002,00
Waar heb je die besteld dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Enchanter het volgende:
Zo vanavond 2 tickets besteld voor de NEw York Knicks tegen Utah.![]()
$210![]()
Duurste plek $3002,00
Is voor 2 plekken jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef jmac het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld dan.
Als ik zoek @ ticketmaster voor de best beschikbare plek krijg ik plekken helemaal vooraan AAN het veld in het onderste vak (10) voor maar US $114.50:
Section
Row
Seats
Description
CRT 10
M
7
Price Level 7
END COURT SEATING Type1 Standard Admission Ticket PriceUS $114.50 Convenience ChargeUS $11.55
Edit: Of is 210$ voor 2 plekken?
Jawel.. fixed fare, vast tarief vanuit JFK naar elke plek in Manhatten.. Moet je wel de gele gelicenseerde taxi's nemen. Ik heb die man gewoon 50 dollar gegeven. Was hij blij meequote:foto Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef Version1 het volgende:
[..]
tel daar ook nog $5 aan tol op en ook nog eens fooi, dan kom je op zo'n $60. Voor de rit Manhattan-JFK is er geen vast tarief dus als je de taxi neemt dan gaat het via de meter (kan natuurlijk hoog oplopen als je vast komt te zitten). Ons hotel had een auto/rit geregeld voor $55 inc. tol en fooi dus misschien ook even informeren bij je hotel.
Ik zeg toch ook dat als je terugreist van Manhattan naar JFK, er geen vast tarief isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:37 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Jawel.. fixed fare, vast tarief vanuit JFK naar elke plek in Manhatten.. Moet je wel de gele gelicenseerde taxi's nemen. Ik heb die man gewoon 50 dollar gegeven. Was hij blij mee
Online formuliertje invullen op https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html en zorgen dat je en geldig paspoort hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef WeMan het volgende:
ik heb een vraagje ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus heb nooit een visum ofzo moeten regelen, nou wil ik 2 weken naar NY.. kan dat met je NL paspoort of moet je visa regelen, zo ja hoe gaat dat en doen ze er moeilijk over?
ik ga nog niet, maar laten we zeggen online forumuliertje ingevuld, wat dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Online formuliertje invullen op https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html en zorgen dat je en geldig paspoort hebt.
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik ga nog niet, maar laten we zeggen online forumuliertje ingevuld, wat dan?
Ow... Dat wist ik nietquote:foto Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Version1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat als je terugreist van Manhattan naar JFK, er geen vast tarief is.
Tenzij je volgens de amerikanen een grensgevalletje bent zoals ik.quote:foto Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.
thanks for the toelichting very interesting..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop