Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef GSbrder het volgende:
TU-Indiers. Mooi volk man, met hun sandalen op de laptops slaan als de cijfers ze niet bevallen.
Jobs.quote:
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Geen idee, op mijn faculteit lopen er amper Indiers rond en Chinezen zijn vreselijk, vooral als ze soep slurpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.
Ik had er een die met een soort Tamagotchi wilde monitoren hoe een mens zich in verschillende ruimtes voelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.
Kopen is een beter woord, gezien ze meestal het instellingstarief moeten betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze in China terug zijn en iets op poten zetten is die technologie verouderd, immers bestaat technologie alleen bij de gratie van innovatie, en dat is weer een hele andere tak van sport.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twentequote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twente.
Geef het vijf tot tien jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Dat leren ze wel bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Jij werkt dan ook vooral in de marge van de IT-sector.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.quote:
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).quote:
Dat komt wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
Amerikanen lopen er wel mee voorop overigens. Ik kon altijd heerlijk bellen met de remote desktop figuren daar. Indian Curry!
Zo werkt het inderdaad. Dat gaat echt nog een grote vlucht nemen. Juist in een sector waar fysieke aanwezigheid van veel kleiner belang is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).
Curry bij uw aanslag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?
Dat bedoel ik, ik hoef me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).
Inderdaad, ik maak mij eerder zorgen over de eurocrisis.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik hoef me geen zorgen te maken.
Is uw aangifte binnen voor 1 april dan krijgt u al beloning geen rottend lichaamsdeel toegestuurd.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Leuker kunnen wij het niet maken, wel stinkender"
Blijkt uw aangifte achteraf niet te kloppen? Dan krijgt u een naheffing in vorm van een uit de Ganges gevist weeskindje cadeau.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is uw aangifte binnen voor 1 april dan krijgt u al beloning geen rottend lichaamsdeel toegestuurd.
Ik ook, maar ook dat komt goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak mij eerder zorgen over de eurocrisis.
Als Europa genoeg tijd heeft, dat betwijfel ik echter. Over de politieke onwil in Zuid-Europa nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook dat komt goed.
Merkel: meer EU-integratie in enkele jaren
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als Europa genoeg tijd heeft, dat betwijfel ik echter. Over de politieke onwil in Zuid-Europa nog maar te zwijgen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt uw aangifte achteraf niet te kloppen? Dan krijgt u een naheffing in vorm van een uit de Ganges gevist weeskindje cadeau.
Griekenland heeft de concurrentiepositie van een hoopje stront.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.
Frankrijk ontbreekt in je lijstje.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.
Italië, Spanje en Frankrijk de concurrentiepositie van een dronken Pool.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef waht het volgende:
[..]
Griekenland heeft de concurrentiepositie van een hoopje stront.
Met niet al teveel fantasie zijn dat 16 kutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je anturies op de markt halen?
Hollande moet eens even met Dijsselbloem gaan praten, daar luistert ie wel naar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk ontbreekt in je lijstje.
Ietsje beter dan een hoopje stront.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Italië, Spanje en Frankrijk de concurrentiepositie van een dronken Pool.
Ik vind het ook afgrijselijke dingen, maar mijn moeder wil ze per se hebben voor haar verjaardag dit weekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Met niet al teveel fantasie zijn dat 16 kutten.
Je snapt wel dat die 3%-norm natuurlijk niet bijdraagt aan een oplossing van de monetaire crisis, dus in zoverre mis ik je punt even.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hollande moet eens even met Dijsselbloem gaan praten, daar luistert ie wel naar.
Dijsselbloem wil ‘bikkelhard’ zijn in Brussel – ‘opvallend duidelijk’
Heb ik iets gemist? De consistente lijn van steeds maar weer geld bijstorten en vervolgens de eisen steeds verder opschuiven / verlichten?quote:Ten aanzien van Griekenland zal hij “buitengewoon vasthoudend” optreden en de “consistente lijn” van zijn voorganger voortzetten, zo schrijft Novum. Wel zei hij eerst het rapport van de trojka te willen afwachten voor hij conclusies trekt.
Niet zo inhoudelijk doen hè.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je snapt wel dat die 3%-norm natuurlijk niet bijdraagt aan een oplossing van de monetaire crisis, dus in zoverre mis ik je punt even.
[..]
Heb ik iets gemist? De consistente lijn van steeds maar weer geld bijstorten en vervolgens de eisen steeds verder opschuiven / verlichten?
Die dochter van hem is schrikbarend lang.quote:
Ze is wel echt gegroeid sinds de vorige keer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Die dochter van hem is schrikbarend lang.
Vrouwen die langer zijn dan je zelf bent. Het eerste moment raar, daarna best wel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Die dochter van hem is schrikbarend lang.
Een aantal dingen. Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat sprak je het meeste aan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Hmm.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Dat doen dochters nou eenmaalquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze is wel echt gegroeid sinds de vorige keer.
Had ze nog geen kutquote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook afgrijselijke dingen, maar mijn moeder wil ze per se hebben voor haar verjaardag dit weekend.
Tenzij ze bij het circus wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
Een krimpende dochter is ook niets inderdaad.
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat Obama een neger is.
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.
Die vuige Barry.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
Zowel zijn vader als stiefvader waren echter moslim.
Wat ben jij dan? Een wigger?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.
Chinees.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Een wigger?
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.quote:Tijdens deze periode volgde Barry Soetoro, zoals hij toen genoemd werd, gedurende twee jaar onderwijs aan een katholieke basisschool die door de Nederlandse kapucijn Bart Janssen is gesticht. Hij was er ingeschreven als moslim. Daarna vervolgde hij zijn lagere school aan de State Elementary School Menteng 01, die Janssen omschrijft als een "elitaire moslimschool".[2]
Bamibal.quote:
Bel Trump! Snel!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.
Zelfs Amerikanen hebben liever een moslim dan een atheïst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.
Mooie baas, die Trump.quote:
Haha, Chink.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Chinezen zijn hardwerkende, slimme mensen. Deze generalisatie baseer ik op die ene chinees die in mijn familie zit.
Hij is nu protestant.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfs Amerikanen hebben liever een moslim dan een atheïst.
Nee, Chi.quote:
Vind het maar irritante gasten, met hun gebrekkige Nederlands.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Chinezen zijn hardwerkende, slimme mensen. Deze generalisatie baseer ik op die ene chinees die in mijn familie zit.
Dat is sowieso goed natuurlijk.quote:
Absoluut. De beste man is zeker gestegen in mijn achting.quote:
In werkgroepen vallen ze altijd op door het onvermogen om voor zichzelf te denken en het niet nakomen van afspraken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Obama niet. Die is gestegen in mijn neger-ing.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. De beste man is zeker gestegen in mijn achting.
Obama was al de coolheid zelve.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Obama niet. Die is gestegen in mijn neger-ing.
En terecht natuurlijk. Gewoon dikke payback.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
Obama laat toe dat in Zuid-Afrika blanken etnisch worden gezuiverd.
Tijdens de Apartheid werd er meteen met embargo's en boycotten gesmeten, maar nu blanken worden vermoord maakt het niets uit. Een blank leven is in deze wereld niets waard, de rest is zielig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Gewoon dikke payback.
Hoppa!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama was al de coolheid zelve.
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
Obama laat toe dat in Zuid-Afrika blanken etnisch worden gezuiverd.
Tijdens de Apartheid werd er meteen met embargo's en boycotten gesmeten, maar nu blanken worden vermoord maakt het niets uit. Een blank leven is in deze wereld niets waard, de rest is zielig.
Merkel gaat die al ophalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.quote:
Wat is jouw favoriete kersliedje?quote:
Nohomo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.
Lekker werden tijdens kerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Stoppen op het hoogtepunt krijgt zo weer een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
Steve Jobs is wel op het goede moment overleden.
Hij zal de downfall van Apple niet mee hoeven maken.
Een gouden greep, dat regeerakkoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Ah, de VVD krijgt weer de volle laag in Nieuwsuur. Zometeen vloeiend door naar P en W.
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.quote:
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Wij moeten kerst verslapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
quote:
Op z'n minst een applausje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.
Applausje? Daar worden ze in Amerika niet warm van.quote:
Klassieker. Maar ik ga voor de Amerikaanse toppers.quote:
Moet zeggen dat ik ook licht geamuseerd toekijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Deze zinnen lopen niet lekker.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Frans Kalshoven was zaterdag goed te spreken over het akkoord. En Frans heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.
Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.quote:
Say waht?quote:
Ik geniet daarentegen ook van andermans ontberingen.quote:
Terecht. Stink-boeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze eens gaan, de Mauro's!
Nee ik snap het echt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.
Ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt.
Het is bijzonder triest wat daar nu met enige regelmaat gebeurd.
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?quote:
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.quote:
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.quote:
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Lezen is fijn, maar ik lees tegenwoordig alleen studieboeken en Fok! helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.
Als ik zeg: ''in december kunnen we van zorgverzekeraar veranderen'', dan denk jij toch ook niet dat ik voorstel om eens in een hoekje te gaan zitten dokteren hoe wij het zorgkartel een hak kunnen zetten?quote:
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Kerst is toch een beetje anders heur.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.
To sum it up: verplichte feestdagen zijn kut.
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Zou daar het omslagpunt liggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.
Waarschijnlijk samen met Van Rompuy op café.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?
Soms is het lastig aan te voelen of we nou een bepaald of onbepaald voornaamwoord is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als ik zeg: ''in december kunnen we van zorgverzekeraar veranderen'', dan denk jij toch ook niet dat ik voorstel om eens in een hoekje te gaan zitten dokteren hoe wij het zorgkartel een hak kunnen zetten?
Nee. Ik wil een week doorbrengen in een buitenlandse stad waar het stemmig herfstweer is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!
Is er meer keus voor een boze VVD'er?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar gaan al die zetels eigenlijk naartoe? De PVV?
Ja, maar ook naar het CDA, D66.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar gaan al die zetels eigenlijk naartoe? De PVV?
Wat voor momenten?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Op dit soort momenten is het wel jammer dat StefanP een ban heeft.
Ik ben wel weer eens toe aan een fatsoenlijke bedreiging.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
VVD'ers zijn nogal leeghoofdig, dus geen idee waar ze op stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er meer keus voor een boze VVD'er?
Kerst is 3 keer per dag bunkeren met familie.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kerst is toch een beetje anders heur.
Kan 'ie mooi het aantal kiesmannen nog eens tellen. En het aantal staten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Obama wint van Romney-momenten.quote:
Misschien kan je het Whiskers vragen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn dat die momenten waarop je jezelf insmeert met je eigen stront?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama wint van Romney-momenten.
Tijdens een meet met php?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je het Whiskers vragen.
De schoorsteen moet blijven roken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een week doorbrengen in een buitenlandse stad waar het stemmig herfstweer is.
Decadentie die het einde van de hegemonie inluidt!!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!
Die heeft dan haar handen vol denk ik.quote:
En mezelf in een metersgroot Turks brood wikkel, dat klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zijn dat die momenten waarop je jezelf insmeert met je eigen stront?
Doner Koosbab.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mezelf in een metersgroot Turks brood wikkel, dat klopt.
Waarschijnlijk, vond het altijd bijzonder interessant omdat er thuis weinig aan gedaan werd terwijl de buurt oplichtte met kerstversieringen en Home Alone enzo op tv.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerst is 3 keer per dag bunkeren met familie.
Waarom in dat brood, dat snap ik niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn op Fok ook mensen die een leven hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook internet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom in dat brood, dat snap ik niet?
De hegemonie is al lang niet meer. We hadden nooit het kapitalistische gedachtegoed moeten exporteren. Vervloekte wereldverbeteraars die we zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Decadentie die het einde van de hegemonie inluidt!!
Hoe weet jij dit nou weer.quote:
Gisteren nog in dat topic over Tim.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Whiskers wordt wel op random momenten boos is mij opgevallen.
Dat moet je je niet zo aantrekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gisteren nog in dat topic over Tim.
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Maak dat de kat wijs!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Klopt, aan de andere kant, wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Er zijn veel mafkezen, dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.
Bek dicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Streken, bedoel je.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Barry daarentegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Zo uit het niets begin je quasi onnozel over andere users te brallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
Wtf is dit nu weer voor suffe reactie.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen bek want ik ben een mens, dissss
Klopt, maar ik doe dat openbaar en niet over DMquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo uit het niets begin je quasi onnozel over andere users te brallen.
Vaag figuur ben je. Heel vaag.
Openbaar in de besloten FB-groep.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe dat openbaar en niet over DM![]()
En het was meer voor EG en dat gebeuren in het tim topic.
Je hoeft je toch helemaal niet te verklaren man.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die FB-groep interesseert mij niet. Heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Openbaar in de besloten FB-groep.
3-voud heeft wel talent in mensen uit de tent lokken, maar dat is dan ook weer het enige gelukkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft je toch helemaal niet te verklaren man.
Fuck die shit.
Nou, vermoed dat je ze ook niet alle 100 op een rijtje hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ssssst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Openbaar in de besloten FB-groep.
Jankwijf. Wij zouden daaraan kunnen verdienen. Onze constructeurs kunnen wel extra werk gebruiken.quote:Timmermans veroordeelt bouwplan Jordaanoever
En vervolgens via de DM smeken om toegang. We hebben je wel door Guido.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die FB-groep interesseert mij niet. Heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt.
Heb jij een vriendin?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg geld gespaard voor een meisje?
Dat laatste valt wel mee maar ben inderdaad compleet gestoord verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, vermoed dat je ze ook niet alle 100 op een rijtje hebt.
Veel alleen toevallig?
Goeie , maar ik heb geen FBquote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens via de DM smeken om toegang. We hebben je wel door Guido.
Erik doet zich hier anders voor dan hij in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie is die Turk in mijn vriendenlijst dan?
Ik ken erik in werkelijkheid, echt Turks komt hij niet over.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erik doet zich hier anders voor dan hij in werkelijkheid is.
Dat is om de Armeniërs te foppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken erik in werkelijkheid, echt Turks komt hij niet over.
Malle meid ben je ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben over me geroddeld.. Boefjes
Een Turk mag pas een snor dragen als hij een Armenier dood heeft geknuppeld.quote:
En Hitler dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Turk mag pas een snor dragen als hij een Armenier dood heeft geknuppeld.
Ben ik even blij dat ik geen Turk ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het perfecte broodje döner maken. Dan is hij een man.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Hitler-snor is een beloning voor een succesvolle sketch.quote:
Waarom heb jij een Lemmybaard??quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik geen Turk ben.
Mja roddelen. Meer constateren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben over me geroddeld.. Boefjes
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja roddelen. Meer constateren.
VS stampvoet, Koos scheldt, Reya sneert ik allochtoon en jij wordt soms plots boos.
Dus vond de tweede wereldoorlog een "succesvolle sketch"?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Hitler-snor is een beloning voor een succesvolle sketch.
Boeiende overgangsrituelen hebben ze aan de randen van onze beschaving.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had die snor toch al veel langer, jonguh!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus vond de tweede wereldoorlog een "succesvolle sketch"?
Omdat Lemmy.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Lemmybaard??
Keej.. Waarom NU pas dan?quote:
Magquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Al vaker gehad hoor, ik hou van afwisseling.
Van Baalen is daar al jaaaaaaaren klaar voorquote:
Tsja, domme keuzes maak je zelfquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef TitusPullo het volgende:
Ach, was ik nu maar naar de kroeg gegaan om Celtic-Barcelona te zien.
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, domme keuzes maak je zelf
Je denkt aan verhuizen kennelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.
Vraagt de huurbaas geen borg?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.
Ja, ik krijg binnenkort loonsverhoging en dan wil ik graag volledig zelfstandig wonen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt aan verhuizen kennelijk?
Een maand.quote:
Ik dacht dat je al zelfstandig woonde. Kennelijk had ik dat mis.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, ik krijg binnenkort loonsverhoging en dan wil ik graag volledig zelfstandig wonen.
Ik deel nu nog een appartement met een vriendin. In L, inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al zelfstandig woonde. Kennelijk had ik dat mis.
In L ook?
Helder!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik deel nu nog een appartement met een vriendin. In L, inderdaad.
Ik vind van niet.. VVD-gejank.quote:
Dus je mist idd watquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. VVD-gejank.
Smullen van het leed dat VVD heet.quote:
Want? Je zit in de bossen en hebt geen bereik??quote:
Nee nee, als ik nu ga kijken ben ik helemaal niet meer productiefquote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Je zit in de bossen en hebt geen bereik??
Owh, wacht...
Waarom zou je op dit tijdstip productief willen zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, als ik nu ga kijken ben ik helemaal niet meer productief.
Omdat het morgenvroeg om 09:00 iets te laat is om te beginnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je op dit tijdstip productief willen zijn?
"Ze hebben dat vertrouwen nog wel, maar"quote:
Ah, je hebt een deadline en hebt hem verschoven tot het uiterstequote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het morgenvroeg om 09:00 iets te laat is om te beginnen.
Quel crimequote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je hebt een deadline en hebt hem verschoven tot het uiterste
Tsja, jij ondervindt de gevolgenquote:
Heerlijk idd, ik mag nog een halfuur langerquote:
Als P&W alles is dat je op offeren moetquote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, jij ondervindt de gevolgen
Maar dat is niet zoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als P&W alles is dat je op offeren moet.
Spel zijn naam aub iig goed dan...quote:
Dat mag jij voor me doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spel zijn naam aub iig goed dan...
Je zit in de POLSC. Dat moet je zelf kunnen doenquote:
Hufnagel, whatever.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit in de POLSC. Dat moet je zelf kunnen doen
Ik heb geen hoge dunk van Westerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hufnagel, whatever.
En Wester zit alleen maar te stoken, de CDA-rat
Eh?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOl, ik zie Wester al zeggen dat de PvdA-fractie tegen had moeten stemmen...
En dat excuus gaat er hopelijk niet komen
Wester is wel een goed journalistquote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hufnagel, whatever.
En Wester zit alleen maar te stoken, de CDA-rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |