Bamibal.quote:
Bel Trump! Snel!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.
Zelfs Amerikanen hebben liever een moslim dan een atheïst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.
Mooie baas, die Trump.quote:
Haha, Chink.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Chinezen zijn hardwerkende, slimme mensen. Deze generalisatie baseer ik op die ene chinees die in mijn familie zit.
Hij is nu protestant.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfs Amerikanen hebben liever een moslim dan een atheïst.
Nee, Chi.quote:
Vind het maar irritante gasten, met hun gebrekkige Nederlands.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Chinezen zijn hardwerkende, slimme mensen. Deze generalisatie baseer ik op die ene chinees die in mijn familie zit.
Dat is sowieso goed natuurlijk.quote:
Absoluut. De beste man is zeker gestegen in mijn achting.quote:
In werkgroepen vallen ze altijd op door het onvermogen om voor zichzelf te denken en het niet nakomen van afspraken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Obama niet. Die is gestegen in mijn neger-ing.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. De beste man is zeker gestegen in mijn achting.
Obama was al de coolheid zelve.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Obama niet. Die is gestegen in mijn neger-ing.
En terecht natuurlijk. Gewoon dikke payback.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
Obama laat toe dat in Zuid-Afrika blanken etnisch worden gezuiverd.
Tijdens de Apartheid werd er meteen met embargo's en boycotten gesmeten, maar nu blanken worden vermoord maakt het niets uit. Een blank leven is in deze wereld niets waard, de rest is zielig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Gewoon dikke payback.
Hoppa!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama was al de coolheid zelve.
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
Obama laat toe dat in Zuid-Afrika blanken etnisch worden gezuiverd.
Tijdens de Apartheid werd er meteen met embargo's en boycotten gesmeten, maar nu blanken worden vermoord maakt het niets uit. Een blank leven is in deze wereld niets waard, de rest is zielig.
Merkel gaat die al ophalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.quote:
Wat is jouw favoriete kersliedje?quote:
Nohomo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.
Lekker werden tijdens kerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Stoppen op het hoogtepunt krijgt zo weer een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
Steve Jobs is wel op het goede moment overleden.
Hij zal de downfall van Apple niet mee hoeven maken.
Een gouden greep, dat regeerakkoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Ah, de VVD krijgt weer de volle laag in Nieuwsuur. Zometeen vloeiend door naar P en W.
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.quote:
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Wij moeten kerst verslapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
quote:
Op z'n minst een applausje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.
Applausje? Daar worden ze in Amerika niet warm van.quote:
Klassieker. Maar ik ga voor de Amerikaanse toppers.quote:
Moet zeggen dat ik ook licht geamuseerd toekijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Deze zinnen lopen niet lekker.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Frans Kalshoven was zaterdag goed te spreken over het akkoord. En Frans heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.
Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.quote:
Say waht?quote:
Ik geniet daarentegen ook van andermans ontberingen.quote:
Terecht. Stink-boeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze eens gaan, de Mauro's!
Nee ik snap het echt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.
Ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt.
Het is bijzonder triest wat daar nu met enige regelmaat gebeurd.
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?quote:
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.quote:
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.quote:
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Lezen is fijn, maar ik lees tegenwoordig alleen studieboeken en Fok! helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.
Als ik zeg: ''in december kunnen we van zorgverzekeraar veranderen'', dan denk jij toch ook niet dat ik voorstel om eens in een hoekje te gaan zitten dokteren hoe wij het zorgkartel een hak kunnen zetten?quote:
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Kerst is toch een beetje anders heur.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.
To sum it up: verplichte feestdagen zijn kut.
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Zou daar het omslagpunt liggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.
Waarschijnlijk samen met Van Rompuy op café.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |