Een aantal dingen. Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat sprak je het meeste aan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Hmm.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Dat doen dochters nou eenmaalquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze is wel echt gegroeid sinds de vorige keer.
Had ze nog geen kutquote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook afgrijselijke dingen, maar mijn moeder wil ze per se hebben voor haar verjaardag dit weekend.
Tenzij ze bij het circus wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
Een krimpende dochter is ook niets inderdaad.
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat Obama een neger is.
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.
Die vuige Barry.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
Zowel zijn vader als stiefvader waren echter moslim.
Wat ben jij dan? Een wigger?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.
Chinees.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Een wigger?
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.quote:Tijdens deze periode volgde Barry Soetoro, zoals hij toen genoemd werd, gedurende twee jaar onderwijs aan een katholieke basisschool die door de Nederlandse kapucijn Bart Janssen is gesticht. Hij was er ingeschreven als moslim. Daarna vervolgde hij zijn lagere school aan de State Elementary School Menteng 01, die Janssen omschrijft als een "elitaire moslimschool".[2]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |