Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef GSbrder het volgende:
TU-Indiers. Mooi volk man, met hun sandalen op de laptops slaan als de cijfers ze niet bevallen.
Jobs.quote:
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Geen idee, op mijn faculteit lopen er amper Indiers rond en Chinezen zijn vreselijk, vooral als ze soep slurpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.
Ik had er een die met een soort Tamagotchi wilde monitoren hoe een mens zich in verschillende ruimtes voelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.
Kopen is een beter woord, gezien ze meestal het instellingstarief moeten betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze in China terug zijn en iets op poten zetten is die technologie verouderd, immers bestaat technologie alleen bij de gratie van innovatie, en dat is weer een hele andere tak van sport.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twentequote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twente.
Geef het vijf tot tien jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Dat leren ze wel bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Jij werkt dan ook vooral in de marge van de IT-sector.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.quote:
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).quote:
Dat komt wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
Amerikanen lopen er wel mee voorop overigens. Ik kon altijd heerlijk bellen met de remote desktop figuren daar. Indian Curry!
Zo werkt het inderdaad. Dat gaat echt nog een grote vlucht nemen. Juist in een sector waar fysieke aanwezigheid van veel kleiner belang is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).
Curry bij uw aanslag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?
Dat bedoel ik, ik hoef me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).
Inderdaad, ik maak mij eerder zorgen over de eurocrisis.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik hoef me geen zorgen te maken.
Is uw aangifte binnen voor 1 april dan krijgt u al beloning geen rottend lichaamsdeel toegestuurd.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Leuker kunnen wij het niet maken, wel stinkender"
Blijkt uw aangifte achteraf niet te kloppen? Dan krijgt u een naheffing in vorm van een uit de Ganges gevist weeskindje cadeau.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is uw aangifte binnen voor 1 april dan krijgt u al beloning geen rottend lichaamsdeel toegestuurd.
Ik ook, maar ook dat komt goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak mij eerder zorgen over de eurocrisis.
Als Europa genoeg tijd heeft, dat betwijfel ik echter. Over de politieke onwil in Zuid-Europa nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook dat komt goed.
Merkel: meer EU-integratie in enkele jaren
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als Europa genoeg tijd heeft, dat betwijfel ik echter. Over de politieke onwil in Zuid-Europa nog maar te zwijgen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt uw aangifte achteraf niet te kloppen? Dan krijgt u een naheffing in vorm van een uit de Ganges gevist weeskindje cadeau.
Griekenland heeft de concurrentiepositie van een hoopje stront.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.
Frankrijk ontbreekt in je lijstje.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië en Spanje redden het wel, Griekenland is peanuts.
Italië, Spanje en Frankrijk de concurrentiepositie van een dronken Pool.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef waht het volgende:
[..]
Griekenland heeft de concurrentiepositie van een hoopje stront.
Met niet al teveel fantasie zijn dat 16 kutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je anturies op de markt halen?
Hollande moet eens even met Dijsselbloem gaan praten, daar luistert ie wel naar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk ontbreekt in je lijstje.
Ietsje beter dan een hoopje stront.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Italië, Spanje en Frankrijk de concurrentiepositie van een dronken Pool.
Ik vind het ook afgrijselijke dingen, maar mijn moeder wil ze per se hebben voor haar verjaardag dit weekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Met niet al teveel fantasie zijn dat 16 kutten.
Je snapt wel dat die 3%-norm natuurlijk niet bijdraagt aan een oplossing van de monetaire crisis, dus in zoverre mis ik je punt even.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hollande moet eens even met Dijsselbloem gaan praten, daar luistert ie wel naar.
Dijsselbloem wil ‘bikkelhard’ zijn in Brussel – ‘opvallend duidelijk’
Heb ik iets gemist? De consistente lijn van steeds maar weer geld bijstorten en vervolgens de eisen steeds verder opschuiven / verlichten?quote:Ten aanzien van Griekenland zal hij “buitengewoon vasthoudend” optreden en de “consistente lijn” van zijn voorganger voortzetten, zo schrijft Novum. Wel zei hij eerst het rapport van de trojka te willen afwachten voor hij conclusies trekt.
Niet zo inhoudelijk doen hè.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je snapt wel dat die 3%-norm natuurlijk niet bijdraagt aan een oplossing van de monetaire crisis, dus in zoverre mis ik je punt even.
[..]
Heb ik iets gemist? De consistente lijn van steeds maar weer geld bijstorten en vervolgens de eisen steeds verder opschuiven / verlichten?
Die dochter van hem is schrikbarend lang.quote:
Ze is wel echt gegroeid sinds de vorige keer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Die dochter van hem is schrikbarend lang.
Vrouwen die langer zijn dan je zelf bent. Het eerste moment raar, daarna best wel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Die dochter van hem is schrikbarend lang.
Een aantal dingen. Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat sprak je het meeste aan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Hmm.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde graag weten welke dingen exact.
Dat doen dochters nou eenmaalquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze is wel echt gegroeid sinds de vorige keer.
Had ze nog geen kutquote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook afgrijselijke dingen, maar mijn moeder wil ze per se hebben voor haar verjaardag dit weekend.
Tenzij ze bij het circus wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
Een krimpende dochter is ook niets inderdaad.
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat Obama een neger is.
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent in de maling genomen. Hij heeft een roomblanke moeder.
Die vuige Barry.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
Zowel zijn vader als stiefvader waren echter moslim.
Wat ben jij dan? Een wigger?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik iets meer haat dan negers, dan zijn het wel blanken.
Chinees.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Een wigger?
Hij is ook nog eens officieel moslim geweest mensen. Waar gaat dit heen.quote:Tijdens deze periode volgde Barry Soetoro, zoals hij toen genoemd werd, gedurende twee jaar onderwijs aan een katholieke basisschool die door de Nederlandse kapucijn Bart Janssen is gesticht. Hij was er ingeschreven als moslim. Daarna vervolgde hij zijn lagere school aan de State Elementary School Menteng 01, die Janssen omschrijft als een "elitaire moslimschool".[2]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |