Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef GSbrder het volgende:
TU-Indiers. Mooi volk man, met hun sandalen op de laptops slaan als de cijfers ze niet bevallen.
Jobs.quote:
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Geen idee, op mijn faculteit lopen er amper Indiers rond en Chinezen zijn vreselijk, vooral als ze soep slurpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog met ze communiceren. In tegenstelling tot de TU-Chinezen.
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer verhalen over de TU-Chinezen, ome waht.
Ik had er een die met een soort Tamagotchi wilde monitoren hoe een mens zich in verschillende ruimtes voelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn hier om technologie te stelen. Einde verhaal.
Kopen is een beter woord, gezien ze meestal het instellingstarief moeten betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze in China terug zijn en iets op poten zetten is die technologie verouderd, immers bestaat technologie alleen bij de gratie van innovatie, en dat is weer een hele andere tak van sport.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twentequote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe de textielindustrie met hangende pootjes terugkwam naar Noord-Brabant en Twente.
Geef het vijf tot tien jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Dat leren ze wel bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het maken van kleren is minder communicatie nodig, denk ik. Daar zat vooral het probleem.
Jij werkt dan ook vooral in de marge van de IT-sector.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
They didn't take my job. Alle verhalen die ik heb gehoord over het outsourcen van development naar India zijn dramatisch afgelopen
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.quote:
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).quote:
Dat komt wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog, die gasten hebben geen idee hoe onze samenleving in elkaar zit en wat wij verwachten van bijvoorbeeld een userinterface.
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
Amerikanen lopen er wel mee voorop overigens. Ik kon altijd heerlijk bellen met de remote desktop figuren daar. Indian Curry!
Zo werkt het inderdaad. Dat gaat echt nog een grote vlucht nemen. Juist in een sector waar fysieke aanwezigheid van veel kleiner belang is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kennis van mij is senior software engineer bij een grote IT-boer, die sturen wel degelijk het simpele werk naar het buitenland, alleen het wat complexere werk blijft in Nederland (waar ook de kennis zit).
Curry bij uw aanslag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat Amerikaanse fiscalisten naar India zijn geoutsourced?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |