Merkel gaat die al ophalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.quote:
Wat is jouw favoriete kersliedje?quote:
Nohomo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ons opsluiten in een hotelkamer.
Lekker werden tijdens kerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Stoppen op het hoogtepunt krijgt zo weer een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
Steve Jobs is wel op het goede moment overleden.
Hij zal de downfall van Apple niet mee hoeven maken.
Een gouden greep, dat regeerakkoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Ah, de VVD krijgt weer de volle laag in Nieuwsuur. Zometeen vloeiend door naar P en W.
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.quote:
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een gouden greep, dat regeerakkoord.
Wij moeten kerst verslapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
quote:
Op z'n minst een applausje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een nieuw Nobelprijsje waard.
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, als iedereen zichzelf opsluit in een hotelkamer is er bitter weinig homo, of je moet een film bestellen.
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik nog instemmend zou knikken als Roemer wat zegt, heerlijk.
Applausje? Daar worden ze in Amerika niet warm van.quote:
Klassieker. Maar ik ga voor de Amerikaanse toppers.quote:
Moet zeggen dat ik ook licht geamuseerd toekijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Deze zinnen lopen niet lekker.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat al die boze mensen echt geweldig. Hun leed geeft mij plezier.
Frans Kalshoven was zaterdag goed te spreken over het akkoord. En Frans heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor ons land wel. Voor ex-PVV Nederland natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |