Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.quote:
Say waht?quote:
Ik geniet daarentegen ook van andermans ontberingen.quote:
Terecht. Stink-boeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze eens gaan, de Mauro's!
Nee ik snap het echt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, mannetjes zoals jij snappen het niet, die janken alleen als "zielige" mensen ergens het slachtoffer van zijn.
Ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt.
Het is bijzonder triest wat daar nu met enige regelmaat gebeurd.
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?quote:
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.quote:
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.quote:
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Lezen is fijn, maar ik lees tegenwoordig alleen studieboeken en Fok! helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de volgende 2e kamer verkiezingen.
Als ik zeg: ''in december kunnen we van zorgverzekeraar veranderen'', dan denk jij toch ook niet dat ik voorstel om eens in een hoekje te gaan zitten dokteren hoe wij het zorgkartel een hak kunnen zetten?quote:
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Kerst is toch een beetje anders heur.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerst is kut, Carnaval is kut, Pasen is kut, Hemelvaart is kut.
To sum it up: verplichte feestdagen zijn kut.
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verheug mij erop om veel te lezen. Gelukkig heb ik ouders die dat zelf ook graag doen. Ik ben alleen op dit moment wel toe aan een korte vakantie.
Zou daar het omslagpunt liggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de dag dat de VVD zin heeft om met een zeteltje of 20 oppositie wil gaan voeren.
Waarschijnlijk samen met Van Rompuy op café.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou de Brusselse connectie een feestmaal aanrichten op kosten van de onderdanen van de EU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |