Van Baalen is daar al jaaaaaaaren klaar voorquote:
Tsja, domme keuzes maak je zelfquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef TitusPullo het volgende:
Ach, was ik nu maar naar de kroeg gegaan om Celtic-Barcelona te zien.
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, domme keuzes maak je zelf
Je denkt aan verhuizen kennelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.
Vraagt de huurbaas geen borg?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb naar een appartement gekeken en daarna heb ik heerlijk gekookt, zo dom ben ik niet.
Ja, ik krijg binnenkort loonsverhoging en dan wil ik graag volledig zelfstandig wonen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt aan verhuizen kennelijk?
Een maand.quote:
Ik dacht dat je al zelfstandig woonde. Kennelijk had ik dat mis.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, ik krijg binnenkort loonsverhoging en dan wil ik graag volledig zelfstandig wonen.
Ik deel nu nog een appartement met een vriendin. In L, inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al zelfstandig woonde. Kennelijk had ik dat mis.
In L ook?
Helder!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik deel nu nog een appartement met een vriendin. In L, inderdaad.
Ik vind van niet.. VVD-gejank.quote:
Dus je mist idd watquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. VVD-gejank.
Smullen van het leed dat VVD heet.quote:
Want? Je zit in de bossen en hebt geen bereik??quote:
Nee nee, als ik nu ga kijken ben ik helemaal niet meer productiefquote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Je zit in de bossen en hebt geen bereik??
Owh, wacht...
Waarom zou je op dit tijdstip productief willen zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, als ik nu ga kijken ben ik helemaal niet meer productief.
Omdat het morgenvroeg om 09:00 iets te laat is om te beginnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je op dit tijdstip productief willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |