Er zijn op Fok ook mensen die een leven hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook internet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom in dat brood, dat snap ik niet?
De hegemonie is al lang niet meer. We hadden nooit het kapitalistische gedachtegoed moeten exporteren. Vervloekte wereldverbeteraars die we zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Decadentie die het einde van de hegemonie inluidt!!
Hoe weet jij dit nou weer.quote:
Gisteren nog in dat topic over Tim.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Whiskers wordt wel op random momenten boos is mij opgevallen.
Dat moet je je niet zo aantrekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gisteren nog in dat topic over Tim.
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Maak dat de kat wijs!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Klopt, aan de andere kant, wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Er zijn veel mafkezen, dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.
Bek dicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mezelf in een metersgroot Turks brood wikkel, dat klopt.
Streken, bedoel je.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Barry daarentegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Zo uit het niets begin je quasi onnozel over andere users te brallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |