Soms is het lastig aan te voelen of we nou een bepaald of onbepaald voornaamwoord is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als ik zeg: ''in december kunnen we van zorgverzekeraar veranderen'', dan denk jij toch ook niet dat ik voorstel om eens in een hoekje te gaan zitten dokteren hoe wij het zorgkartel een hak kunnen zetten?
Nee. Ik wil een week doorbrengen in een buitenlandse stad waar het stemmig herfstweer is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!
Is er meer keus voor een boze VVD'er?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar gaan al die zetels eigenlijk naartoe? De PVV?
Ja, maar ook naar het CDA, D66.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar gaan al die zetels eigenlijk naartoe? De PVV?
Wat voor momenten?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Op dit soort momenten is het wel jammer dat StefanP een ban heeft.
Ik ben wel weer eens toe aan een fatsoenlijke bedreiging.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
VVD'ers zijn nogal leeghoofdig, dus geen idee waar ze op stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er meer keus voor een boze VVD'er?
Kerst is 3 keer per dag bunkeren met familie.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kerst is toch een beetje anders heur.
Kan 'ie mooi het aantal kiesmannen nog eens tellen. En het aantal staten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Obama wint van Romney-momenten.quote:
Misschien kan je het Whiskers vragen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer dit kabinet valt?
Zijn dat die momenten waarop je jezelf insmeert met je eigen stront?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama wint van Romney-momenten.
Tijdens een meet met php?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je het Whiskers vragen.
De schoorsteen moet blijven roken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een week doorbrengen in een buitenlandse stad waar het stemmig herfstweer is.
Decadentie die het einde van de hegemonie inluidt!!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Elke week een korte vakantie is niet genoeg?!
Die heeft dan haar handen vol denk ik.quote:
En mezelf in een metersgroot Turks brood wikkel, dat klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zijn dat die momenten waarop je jezelf insmeert met je eigen stront?
Doner Koosbab.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mezelf in een metersgroot Turks brood wikkel, dat klopt.
Waarschijnlijk, vond het altijd bijzonder interessant omdat er thuis weinig aan gedaan werd terwijl de buurt oplichtte met kerstversieringen en Home Alone enzo op tv.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerst is 3 keer per dag bunkeren met familie.
Waarom in dat brood, dat snap ik niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn op Fok ook mensen die een leven hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook internet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom in dat brood, dat snap ik niet?
De hegemonie is al lang niet meer. We hadden nooit het kapitalistische gedachtegoed moeten exporteren. Vervloekte wereldverbeteraars die we zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Decadentie die het einde van de hegemonie inluidt!!
Hoe weet jij dit nou weer.quote:
Gisteren nog in dat topic over Tim.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Whiskers wordt wel op random momenten boos is mij opgevallen.
Dat moet je je niet zo aantrekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gisteren nog in dat topic over Tim.
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Maak dat de kat wijs!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moet je je niet zo aantrekken.
Klopt, aan de andere kant, wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Wie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whiskers heeft gewoon een aantal steken los.
Er zijn veel mafkezen, dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
EG moet zich sowieso niets aantrekken van mafkezen op internet.
Bek dicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Streken, bedoel je.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Barry daarentegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef waht het volgende:
Obama heeft al z'n steken wel vast zitten.
Zo uit het niets begin je quasi onnozel over andere users te brallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant, wie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |