Dat is om de Armeniërs te foppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken erik in werkelijkheid, echt Turks komt hij niet over.
Malle meid ben je ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben over me geroddeld.. Boefjes
Een Turk mag pas een snor dragen als hij een Armenier dood heeft geknuppeld.quote:
En Hitler dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Turk mag pas een snor dragen als hij een Armenier dood heeft geknuppeld.
Ben ik even blij dat ik geen Turk ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het perfecte broodje döner maken. Dan is hij een man.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Hitler-snor is een beloning voor een succesvolle sketch.quote:
Waarom heb jij een Lemmybaard??quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik geen Turk ben.
Mja roddelen. Meer constateren.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben over me geroddeld.. Boefjes
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja roddelen. Meer constateren.
VS stampvoet, Koos scheldt, Reya sneert ik allochtoon en jij wordt soms plots boos.
Dus vond de tweede wereldoorlog een "succesvolle sketch"?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Hitler-snor is een beloning voor een succesvolle sketch.
Boeiende overgangsrituelen hebben ze aan de randen van onze beschaving.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had die snor toch al veel langer, jonguh!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus vond de tweede wereldoorlog een "succesvolle sketch"?
Omdat Lemmy.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Lemmybaard??
Keej.. Waarom NU pas dan?quote:
Magquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Al vaker gehad hoor, ik hou van afwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |