Wtf is dit nu weer voor suffe reactie.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen bek want ik ben een mens, dissss
Klopt, maar ik doe dat openbaar en niet over DMquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo uit het niets begin je quasi onnozel over andere users te brallen.
Vaag figuur ben je. Heel vaag.
Openbaar in de besloten FB-groep.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe dat openbaar en niet over DM![]()
En het was meer voor EG en dat gebeuren in het tim topic.
Je hoeft je toch helemaal niet te verklaren man.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die FB-groep interesseert mij niet. Heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Openbaar in de besloten FB-groep.
3-voud heeft wel talent in mensen uit de tent lokken, maar dat is dan ook weer het enige gelukkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft je toch helemaal niet te verklaren man.
Fuck die shit.
Nou, vermoed dat je ze ook niet alle 100 op een rijtje hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ssssst.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Openbaar in de besloten FB-groep.
Jankwijf. Wij zouden daaraan kunnen verdienen. Onze constructeurs kunnen wel extra werk gebruiken.quote:Timmermans veroordeelt bouwplan Jordaanoever
En vervolgens via de DM smeken om toegang. We hebben je wel door Guido.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die FB-groep interesseert mij niet. Heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt.
Heb jij een vriendin?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg geld gespaard voor een meisje?
Dat laatste valt wel mee maar ben inderdaad compleet gestoord verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, vermoed dat je ze ook niet alle 100 op een rijtje hebt.
Veel alleen toevallig?
Goeie , maar ik heb geen FBquote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens via de DM smeken om toegang. We hebben je wel door Guido.
Erik doet zich hier anders voor dan hij in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie is die Turk in mijn vriendenlijst dan?
Ik ken erik in werkelijkheid, echt Turks komt hij niet over.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erik doet zich hier anders voor dan hij in werkelijkheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |