abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 november 2012 @ 14:29:12 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118935775
Handigheidjes voor het Ouder(s) forum

Hoe plaats ik een plaatje, hoe plaats ik een url en hoe doe ik al die andere leuke dingen?

Het gros van de antwoorden op al deze vragen vind je hier: FOK!forum FAQ + aanvullingen [upd 08-08-03] en hier: SML/ UBB/ HTML [centraal]
Kom je je vraag hier niet tegen? Vraag het dan eens in het moderatietopic.

Het Fok! woordenboek
Een uitleg van uitdrukking die Fok!gerelateerd zijn kun je vinden in Het Fok! Woordenboek

Wie zijn de moderators van dit forum en hoe zijn die te bereiken?
De moderators van dit forum zijn Lois, Brighteyes, Rockabella, DeBuurvrouw

Bereikbaar op:
Lois
Email: lois@fok.nl

Brighteyes
Email: Brighteyes@fok.nl

Rockabella
Email: rockabeIIa@fok.nl

DeBuurvrouw
Email: debuurvrouw@fok.nl

Met een PM naar OUD heb je ons alledrie in 1 keer te pakken!

We hebben de historie even een update gegeven, houden niet meer alle topics bij (ondoenlijk) en we hebben tegenwoordig reeksen.
Wil je toch nog eens teruglezen? Terug naar de begintijd?
Het oude Historietopic vind je hier: De historie en handige linkjes.

BELANGRIJK!
Een behoorlijke aanvulling en verandering op FOK! . Het volgende mag namelijk niet meer:

• Foto's, usericons en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud

De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer

En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR. Jullie medewerking wordt gewaardeerd!

en mocht je grappig proberen te zijn.... don't }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 07-11-2012 14:34:06 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 november 2012 @ 14:31:20 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118935863
Het zal wel aan de regen liggen.... [OUD] FAQ en Feedbacktopic
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118935874
Wat is eigenlijk het verschil tussen het bevallingsverhaal voor je "neefje", of je bevallingsverhaal voor je eigen kind??
Ik zie eerlijk waar het hele probleem van deze discussie niet :o
Je eigen kind kan net zoveel problemen hebben met dit verhaal als dat neefje?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118935891
Kan er geen tussenoplossing komen?

Bv editten vanaf: Ze legden hem op mijn buik......

Het is maar een idee hoor :)
pi_118935943
Dat er een beleid wordt gemaakt snap ik. En dat daar dan aan gehouden wordt snap ik ook.
Maar waarom wordt er geen éénduidig beleid gemaakt? Nu blijkt dus dat er per topic een eigen beleid is.....bij het ene mag er wel ge-edit worden, bij het andere weer niet.
Ik zou heel graag weten waar ik wel en niet wat kan laten aanpassen indien nodig. Maar lijkt mij ook een enorm lang beleidsplan te zijn.
Daarbij, ik mag zelf een topic openen. Mag ik dan ook het daarbij behorende beleid schrijven? Tenslotte heeft ieder topic een eigen beleid.
pi_118935995
Het hele probleem van de discussie is gewoonweg dat andere mensen Sorbo aanspoorden om het verhaal te plaatsen terwijl ze zelf al aangaf dat ze dat om privacyredenen liever niet wilde doen.
Vervolgens heeft ze wat navraag bij wat users gedaan ivm het weer snel kunnen verwijderen van het verhaal, blijkbaar niet helemaal duidelijk dus.. waardoor ze m nu niet meer kan verwijderen.

overigens gaf ze ons van tevoren ook al aan dat t verhaal er niet lang zou staan, dus dat we m snel moesten lezen als de interesse er was.

kan me voorstellen dat t je dan zwaar op je dak valt :y
  woensdag 7 november 2012 @ 14:34:48 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118935998
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef laziness het volgende:

[..]

Uh huh }:|
Maar wanneer is die dan weggehaald, want een post linken die al niet meer in het topic staat is behoorlijk lastig.... is die post net weggehaald, nadat hij hier in FB gelinkt werd, omdat het "bewijsmateriaal" was dat er soms wel geëdit wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118936004
quote:
5s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef easy-going het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het bevallingsverhaal voor je "neefje", of je bevallingsverhaal voor je eigen kind??
Ik zie eerlijk waar het hele probleem van deze discussie niet :o
Je eigen kind kan net zoveel problemen hebben met dit verhaal als dat neefje?
Daar heb je zeker een punt, maar dit is gewoon op zich al een situatie waar hij later problemen mee zou kunnen krijgen. Het is toch heel anders dan anders.

Daarnaast is hij niet mijn kind en had ik niet de keuze voor hem willen maken of dit verhaal online zou blijven staan.
pi_118936022
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom precies?
Het FOK-beleid is 'bezint eer ge begint' en ik zie eigenlijk niet de enorme noodzaak ven het leeghalen van deze posts.
Kennelijk is er maar 1 beleid, althans volgens Be. Nu blijken er meerdere beleidsstukken te zijn. Apart.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118936034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Het hele probleem van de discussie is gewoonweg dat andere mensen Sorbo aanspoorden om het verhaal te plaatsen terwijl ze zelf al aangaf dat ze dat om privacyredenen liever niet wilde doen.
Vervolgens heeft ze wat navraag bij wat users gedaan ivm het weer snel kunnen verwijderen van het verhaal, blijkbaar niet helemaal duidelijk dus.. waardoor ze m nu niet meer kan verwijderen.

overigens gaf ze ons van tevoren ook al aan dat t verhaal er niet lang zou staan, dus dat we m snel moesten lezen als de interesse er was.

kan me voorstellen dat t je dan zwaar op je dak valt :y
Dat dus.
pi_118936088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wanneer is die dan weggehaald, want een post linken die al niet meer in het topic staat is behoorlijk lastig.... is die post net weggehaald, nadat hij hier in FB gelinkt werd, omdat het "bewijsmateriaal" was dat er soms wel geëdit wordt?
ik zie inderdaad het hele verhaal niet meer, snapte er al niets mee van. Maar het heeft er, gezien de reacties, wel gestaan. En ik heb het ook gelezen destijds.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118936102
En nu mis ik de reacties van mods/admins....
Niemand reageerd meer op het aangepaste estaffeteverhaal of de vraag hoe het zit met dit blijkbaar per topic andere beleid!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118936145
Nee, volgens mij zijn ze klaar met de discussie en hopen ze dat het overwaait door het te negeren.

Of ze zijn aan het overleggen *duim duim*
  woensdag 7 november 2012 @ 14:39:21 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik zie inderdaad het hele verhaal niet meer, snapte er al niets mee van. Maar het heeft er, gezien de reacties, wel gestaan. En ik heb het ook gelezen destijds.
Ik vraag me vooral af of het er (geëdit en wel) nog wel stond toen laziness een link naar die post in de vorige FB neerzette.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 14:39:57 #15
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936197
Ik kan de discussie over het verhaal van Guuzewuus niet meer terug vinden.
Enkel dat ze hem eerst verwijderd hadden en weer terug gezet hebben volgens Guuzewuus zelf ergens in een mod topic. Maar ik zie hem nu als nog niet meer terug.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118936203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af of het er (geëdit en wel) nog wel stond toen laziness een link naar die post in de vorige FB neerzette.
hoe kan je dat zien? Is dat te zien?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 november 2012 @ 14:40:42 #17
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af of het er (geëdit en wel) nog wel stond toen laziness een link naar die post in de vorige FB neerzette.
Nee want hij stond er ook al niet meer toen ik ging kijken en ging linken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 november 2012 @ 14:41:21 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

hoe kan je dat zien? Is dat te zien?
Iedere post heeft een nummer, en het nummer van de post die gelinkt werd naar dat topic klopt qua hoogte wel, maar komt gewoon niet meer in dat topic voor, vandaar dat je ook bovenaan de pagina uitkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 14:41:41 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee want hij stond er ook al niet meer toen ik ging kijken en ging linken.
Ah okay, maar hoe wist jij het nummer van de post dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118936275
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Daarnaast is hij niet mijn kind en had ik niet de keuze voor hem willen maken of dit verhaal online zou blijven staan.
Ook hier zie ik geen verschil in, of het voor je eigen kind of in dit geval een "draagkind" is.
Ze kunnen er later eventueel even veel moeite mee hebben (of het prachtig vinden).
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118936282
Thanks, leandra, weer wat geleerd. Ik snapte er al de ballen van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 november 2012 @ 14:42:18 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, maar hoe wist jij het nummer van de post dan?
Daar linkt de OP nog steeds naar. De linkjes naar de verhalen per username zijn daar verzameld ;)
Niet zo slim dus om haar naam daar niet ook tussenuit te halen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118936325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ook hier zie ik geen verschil in, of het voor je eigen kind of in dit geval een "draagkind" is.
Ze kunnen er later eventueel even veel moeite mee hebben (of het prachtig vinden).
Ik begrijp dat je dat zegt, maar ik voel het anders.
pi_118936338
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ook hier zie ik geen verschil in, of het voor je eigen kind of in dit geval een "draagkind" is.
Ze kunnen er later eventueel even veel moeite mee hebben (of het prachtig vinden).
weet je, de discussie gaat wmb al lang niet meer hier over (inhoudelijk), maar om het principe. Er is kennelijk beleid, maar dat is dan wel vaag beleid. En beleid waar ook kennelijk een heleboel mensen niet mee bekend zijn. Prima, maar als user ken ik graag het beleid waar ik ja tegen zeg. En als ik dan tegen het beleid inga, is dat mijn eigen keuze.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 november 2012 @ 14:44:04 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936353
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Daar linkt de OP nog steeds naar. De linkjes naar de verhalen per username zijn daar verzameld ;)
Ah, op die manier....

Ik dacht al even dat de rapen helemaal gaar waren en dat het er nog (geëdit) stond toen jij linkte en dat de post daarna verwijderd was :')

Nou dat scheelt dan weer.
* Leandra zet complotdenkhoedje af :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118936376
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je dat zegt, maar ik voel het anders.
Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.

En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 14:48:12 #27
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118936505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wanneer is die dan weggehaald, want een post linken die al niet meer in het topic staat is behoorlijk lastig.... is die post net weggehaald, nadat hij hier in FB gelinkt werd, omdat het "bewijsmateriaal" was dat er soms wel geëdit wordt?
Wat is dit nou voor rare beschuldiging? :o

ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.

en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118936512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef mefke79 het volgende:

[..]

weet je, de discussie gaat wmb al lang niet meer hier over (inhoudelijk), maar om het principe. Er is kennelijk beleid, maar dat is dan wel vaag beleid. En beleid waar ook kennelijk een heleboel mensen niet mee bekend zijn. Prima, maar als user ken ik graag het beleid waar ik ja tegen zeg. En als ik dan tegen het beleid inga, is dat mijn eigen keuze.
Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
En het probleem begint bij het toestaan van uitzonderingen. Dat is ook waarom ik in mijn job heel rigide de regels volg en zelf nooit zal beslissen om een uitzondering toe te staan. Dat moet mijn baas maar doen, want anders kan ik het departementaal beleid niet meer verkopen bij de andere 670 studenten.
pi_118936513
Rockabella er staat nog een fout in de OP...

Nu kan t nog..................
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 7 november 2012 @ 14:48:42 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_118936529
Juist dan waarom nu niet de uitzondering nog een keer maken en dan een duidelijk beleid stellen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_118936583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Juist dan waarom nu niet de uitzondering nog een keer maken en dan een duidelijk beleid stellen?
En de volgende keer deze post terug lezen als er weer iets is?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118936600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.

En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
Maar schat daar gaat het toch helemaal niet om? Je mist mijns inziens mijn punt volledig. Ik heb voor mij zeer zwaarwegende redenen het weg te willen hebben. Ik ben van mening dat er verzachtende omstandigheden zijn, zoals de info die ik in het topic kreeg waaruit ik opmaakte dat ik het kpn wijzigen zolang het topic open was.

Dat jij een andere mening hebt over waarom t verhaal al dan niet wegmoet is totaal irrelevant.
pi_118936658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.
pi_118936677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
Gaat over kinderkamers, niet over bevallingsverhalen.
Toon mij bewijs dat er verhalen uit het verhalentopic zijn verwijderd en we praten verder.
En er zijn heel veel posts verwijderd op het FOK! forum.
Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?
pi_118936684
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.
Mijn reactie was ook niet op jouw situatie bedoeld, maar op de reactie van Mefke dat ze het beleid wil kennen vooraleer ze ergens mee akkoord gaat.
pi_118936691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
En het probleem begint bij het toestaan van uitzonderingen. Dat is ook waarom ik in mijn job heel rigide de regels volg en zelf nooit zal beslissen om een uitzondering toe te staan. Dat moet mijn baas maar doen, want anders kan ik het departementaal beleid niet meer verkopen bij de andere 670 studenten.
Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 14:54:28 #37
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118936733
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?
Welk deel was dat?
Als je een linkje kan geven welk deel ga ik ff kijken. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118936749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor rare beschuldiging? :o

ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.

en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Ik begrijp jullie standpunt, echt. Ik vind alleen dat het geen stand houdt als er om bewijzen wordt gevraagd, die bewijzen geleverd worden en daarna gezegd wordt dat het verleden er niet toe doet.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:56:02 #39
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Welk deel was dat?
Als je een linkje kan geven welk deel ga ik ff kijken. :)
Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 november 2012 @ 14:56:28 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor rare beschuldiging? :o

ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.

en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Ik had het complotdenkhoedje al afgezet, maar ik vond het vreemd dat iemand een directe link naar een post kon posten, en die post inmiddels niet meer bleek te bestaan.
Dat betekent dat hij helemaal verwijderd is.
Ik kon alleen niet weten dat die link uit de OP van dat topic kwam, en niet van de post zelf was gekopieerd.

Want laten we eerlijk zijn, als ik nu naar een post link en even later is die post er niet meer, dan is dat gewoon vreemd.
Maar het was al verklaard, want de link kwam uit de OP, en niet van de post zelf.

Overigens denk ik niet dat jullie in dit geval met het schenden van de policy om de oren waren geslagen, er is vrijwel niemand die het verwijderen van de post van Sorbo een probleem of policyoverschrijdend vindt.
Terwijl die vraag om het verwijderen van die kinderkamerfoto vrijwel direct afgedaan werd als "had je even over na moeten denken".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118936807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.
Ik ben het topic aan het meelezen ;)
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.

De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.

(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
pi_118936858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:
(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
Dat en kan je dat deel van de policy maar beter schrappen want die houdt dan geen stand als dit verwijderd word :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118936869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...

Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen :+
  woensdag 7 november 2012 @ 14:58:57 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...

Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen :+
Uhm nee? Ik link toch naar een post die niet meer bestaat? Daarom kom je bovenaan de pagina uit.

Het stond destijds onder een spoiler maar de hele post is nu weg.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118936949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had
Dat gebeurt hier nu toch ook al,1x een slippertje en het hellend vlak is gevonden...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118936962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben het topic aan het meelezen ;)
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.

De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.

(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:01:14 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...

Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen :+
De hele post is weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118937031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijdern is, staat Sorbo nu wel in dr recht. Soort jurisprudentie.
En dat is net hetgeen ik bedoel... Je krijgt het om je oren geslingerd en iedereen vindt dat ze er dan recht op hebben.

Wat gebeurt er de volgende keer als ze het nu gaan verwijderen/wijzigen? Dan komt de volgende persoon af met heel deze discussie en dat de mods er toen zijn op ingegaan en je kan je beleid opdoeken.
pi_118937070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
Ah, dan heb ik ook nog wel wat posts die ik verwijderd wil hebben :D
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118937088
In mijn werk, Leonieke, heb je bezwaarprocedures en hardheidsclausules. Zelfs de wetgever kent mogelijkheden om uitzonderingen te maken.
pi_118937097
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
Nou, dit niet direct.
Maar gezien de twee voorbeelden zou het op zich wel getuigen van geode wil om niet het verhaal van Sorbootje als voorbeeld te nemen van het voortaan heel rigide beleid met betrekking tot verwijderen van posts.

Van de twee genoemde voorbeelden en dit verhaal van Sorbootje is de laatste er eentje waarbij derden (neefje en zijn ouders) ook belanghebbenden zijn. In dat kader zou het een mooi gebaar zijn om het verhaal van Sorbootje als allerlaatste weg te halen om daarna een definitieve streep te trekken onder verwijderen van posts met de mededeling dat het never nooit meer gebeurt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118937113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

En dat is net hetgeen ik bedoel... Je krijgt het om je oren geslingerd en iedereen vindt dat ze er dan recht op hebben.

Wat gebeurt er de volgende keer als ze het nu gaan verwijderen/wijzigen? Dan komt de volgende persoon af met heel deze discussie en dat de mods er toen zijn op ingegaan en je kan je beleid opdoeken.
Dat is idd het gevolg. Maar dat is dan niet aan de betreffende user te wijten. Die heeft recht op een wijziging omdat men in het verleden zo stom is geweest om uitzonderingen te maken. Gedane zaken nemen geen keer. Leermomentje voor de mods. :P
pi_118937126
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben het topic aan het meelezen ;)
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.

De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.

(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
ah, dus oktober is al het verleden. Goed om te weten.
Persoonlijk kan ik er niet mee zitten welke post van wie waarom aangepast wordt, maar toch raar om bij de ene user naar het beleid te verwijzen en bij de andere het aan te passen omdat de zon schijnt (of het regent of whatever).

Ik ben net als jij: beleid is beleid, niet afwijken klaar. Maar wat er nu gebeurt is willekeurig wel afwijken en daar kan ik heel slecht tegen. Zeker als zo iemand als Netsplitter het nog een beetje gaat voeden door onderscheid te maken tussen de ene en de andere post.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118937127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier nu toch ook al,1x een slippertje en het hellend vlak is gevonden...
Inderdaad :Y
En dat is ook de reden waarom mensen op den duur de regels voor iedereen heel strikt gaan volgen en nooit meer een uitzondering toestaan. Je moest je op den duur constant gaan verdedigen.
pi_118937137
En zorg dan dat er bij zulke topics hierover iets vermeld staat... zoals bij het buikentopic bv...
Zodat er in het vervolg niet meer zulke misverstanden kunnen ontstaan over zulke persoonlijke dingen...

Het gaat hier niet om het onzin-topic
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118937138
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik ook nog wel wat posts die ik verwijderd wil hebben :D
Dit soort posts begrijp ik gewoon niet zo goed. Een soort alszijhetmagwilikookstampvoetgevoel?
pi_118937153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die heeft recht op een wijziging omdat men in het verleden zo stom is geweest om uitzonderingen te maken.
Hahaha, dit is Fok! hoor.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 15:05:51 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118937162
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dit soort posts begrijp ik gewoon niet zo goed. Een soort alszijhetmagwilikookstampvoetgevoel?
Daar beroep jij je nu toch ook op? Of snap ik het nu verkeerd?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118937172
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik ook nog wel wat posts die ik verwijderd wil hebben :D
En daar zou je net zoveel recht op hebben als de users waarvoor het in het verleden óók gedaan.
pi_118937184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dit niet direct.
Maar gezien de twee voorbeelden zou het op zich wel getuigen van geode wil om niet het verhaal van Sorbootje als voorbeeld te nemen van het voortaan heel rigide beleid met betrekking tot verwijderen van posts.

Van de twee genoemde voorbeelden en dit verhaal van Sorbootje is de laatste er eentje waarbij derden (neefje en zijn ouders) ook belanghebbenden zijn. In dat kader zou het een mooi gebaar zijn om het verhaal van Sorbootje als allerlaatste weg te halen om daarna een definitieve streep te trekken onder verwijderen van posts met de mededeling dat het never nooit meer gebeurt.
Amen.
pi_118937196
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dit soort posts begrijp ik gewoon niet zo goed. Een soort alszijhetmagwilikookstampvoetgevoel?
Maar dat argument gebruiken hier heel wat mensen ook in jouw voordeel en jij zelf ook. Dat zie je toch zelf ook wel in?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:07:27 #62
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118937218
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Dank je wel voor de link. ^O^
Post nagelezen en ik ga de mods verdedigen en wel om het volgende:
De post is verwijderd door Danny.
Hier zijn de mods dus overruled.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118937262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Daar beroep jij je nu toch ook op? Of snap ik het nu verkeerd?
Touché :D

Ik bedoel meer dat ik niet snap waarom iemand die geen mod is en dus geen policy hoeft te verdedigen, mij het lijkt te misgunnen. Het doet mij oprecht verdriet dit alles en zo'n post voelt als nog even natrappen.
pi_118937267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hahaha, dit is Fok! hoor.
Daarom. Had sorbootje de weg geweten en de goede admin gemaild, was het allang weggeweest. Als Danny een nieuwe hond heeft ( :P ) kan het 'beleid' zo weer veranderen. Over een maandje nog eens proberen dan maar?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_118937286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar dat argument gebruiken hier heel wat mensen ook in jouw voordeel en jij zelf ook. Dat zie je toch zelf ook wel in?
Ja was dom geformuleerd, zie vorige reactie
pi_118937289
Of gewoon wachten tot het zonnetje weer schijnt?
*poef* nu is het weg
pi_118937291
[]
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dank je wel voor de link. ^O^
Post nagelezen en ik ga de mods verdedigen en wel om het volgende:
De post is verwijderd door Danny.
Hier zijn de mods dus overruled.
Haha, je weet wat je te doen staat Sorbootje.
Danny pijpen en het is opgelost!

(en laat mijn posts dan maar staan :P)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118937312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dank je wel voor de link. ^O^
Post nagelezen en ik ga de mods verdedigen en wel om het volgende:
De post is verwijderd door Danny.
Hier zijn de mods dus overruled.
Maar beleid is toch beleid? Dát was toch het argument?
pi_118937325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ah, dus oktober is al het verleden. Goed om te weten.
Ja, oktober is het verleden, net zoals gisteren ook al het verleden is. Je moet nu ook niet achter alles iets zoeken.
quote:
Persoonlijk kan ik er niet mee zitten welke post van wie waarom aangepast wordt, maar toch raar om bij de ene user naar het beleid te verwijzen en bij de andere het aan te passen omdat de zon schijnt (of het regent of whatever).

Ik ben net als jij: beleid is beleid, niet afwijken klaar. Maar wat er nu gebeurt is willekeurig wel afwijken en daar kan ik heel slecht tegen. Zeker als zo iemand als Netsplitter het nog een beetje gaat voeden door onderscheid te maken tussen de ene en de andere post.
Ik weet helemaal niet waarom men wel een uitzondering toestaat en waarom niet (dat kunnen alleen maar de mods uitleggen), maar het is en het blijft een uitzondering. Niet een verworven recht waarop iemand zich kan beroepen.
pi_118937331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar beleid is toch beleid? Dát was toch het argument?
Maar de enige die van het beleid af mag wijken is Danny. Dus Sorbo zal Danny moeten mailen en dat af moeten wachten.
pi_118937354
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef easy-going het volgende:
[]

[..]

Haha, je weet wat je te doen staat Sorbootje.
Danny pijpen en het is opgelost!

(en laat mijn posts dan maar staan :P)
Ooooh als het zo makkelijk is.

*stapt op fiets*
pi_118937374
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Touché :D

Ik bedoel meer dat ik niet snap waarom iemand die geen mod is en dus geen policy hoeft te verdedigen, mij het lijkt te misgunnen. Het doet mij oprecht verdriet dit alles en zo'n post voelt als nog even natrappen.
Je moet dit niet persoonlijk opvatten hoor :o
Discussieforum he!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118937375
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja was dom geformuleerd, zie vorige reactie
Ik had niet gezien dat debuurvrouw ongeveer hetzelfde had gepost ;) Was zeker niet bedoeld als natrappen.

En voor alle duidelijkheid: ik zou niet willen dat je mijn reacties als iets persoonlijks ziet ofzo, ik zou in een andere situatie exact hetzelfde posten. Het is niet omdat het jouw verhaal is.
pi_118937448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dank je wel voor de link. ^O^
Post nagelezen en ik ga de mods verdedigen en wel om het volgende:
De post is verwijderd door Danny.
Hier zijn de mods dus overruled.
Maar gaat er nog wel iets gebeuren rondom die duidelijkheid??
Zo'n belangrijk beleidspunt mag wel wat meer zichtbaar zijn...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118937457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef leonieke het volgende:

[..]

En voor alle duidelijkheid: ik zou niet willen dat je mijn reacties als iets persoonlijks ziet ofzo, ik zou in een andere situatie exact hetzelfde posten. Het is niet omdat het jouw verhaal is.
Wat zij zegt dus!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118937522
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Je moet dit niet persoonlijk opvatten hoor :o
Discussieforum he!
Dat zou gemakkelijk zijn als het niet mij persoonlijk betrof. Ik jank al een paar uur non stop (en nee ik wil hier niet mee op schuldgevoel spelen oid) omdat ik dat verhaal weg wil hebben. voor mij is het niet gewoon een discussie. Het is heel erg belangrijk voor me.
pi_118937643
En het voelt verdomde slecht dat er mensen zijn die mij kúnnen helpen, maar besluiten dat niet te doen, omdat er anders wel eens gedoe over zou kunnen komen.
pi_118937700
Dat gedoe is er. Dat komt er niet van. Dat is er al.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:20:04 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118937735
Het is kennelijk wel makkelijk om in OUD reacties op de hormonen te gooien, maar als iemand twee dagen na een bevalling als die van Sorbo het verhaal van die bevalling op verzoek neerzet en daarbij kennelijk niet helemaal goed in de gaten houdt tot wanneer het gewijzigd kan worden, dan maakt het ineens niet meer uit dat de hormonen meespeelden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 15:20:58 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118937787
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Maar gaat er nog wel iets gebeuren rondom die duidelijkheid??
Zo'n belangrijk beleidspunt mag wel wat meer zichtbaar zijn...
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy

kijk onder: wat moet je niet van ons verwachten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 15:23:19 #81
43556 miss_dynastie
pi_118937873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/rde/faq/policy

kijk onder: wat moet je niet van ons verwachten.
Kun jij, of BE, uitleggen waarom de post van de babykamer wel aanpassing verdiende? Of moet ik 'verwachten' lezen als: we doen het als we zin hebben of de zon schijnt? :)
  woensdag 7 november 2012 @ 15:24:10 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118937919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kun jij, of BE, uitleggen waarom de post van de babykamer wel aanpassing verdiende? Of moet ik 'verwachten' lezen als: we doen het als we zin hebben of de zon schijnt? :)
nee, geen idee. ik weet wel inmiddels waarom je dat dus gewoon nooit moet doen. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118937962
Jups dat had ik gevonden... na een tijd zoeken...
Mijn vraag was vooral........... gaat er nog wat gebeuren dit zichtbaarder te maken???

Het gaat vaak genoeg nog mis gezien de vraag om aanpassingen hier... + ook vaste users weten niet precies het beleid gezien dat per topic anders blijkt??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118938077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Lamb29 het volgende:
Sorbo kreeg van medeusers te horen dat ze kon aanpassen zolang het topic open is...
Beetje vreemd. Dat is zo ver ik weet nog nooit geweest. 24 uur. Of je moet een abo hebben.

Daarbij vind ik het wel mooi dat er geroepen word: In dat kader zou het een mooi gebaar zijn om.. Maar als je dat mooie gebaar dus niet wil maken dan moet je terecht staan: Waarom wel dan wel niet? :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118938093
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Lamb29 het volgende:
Jups dat had ik gevonden... na een tijd zoeken...
Mijn vraag was vooral........... gaat er nog wat gebeuren dit zichtbaarder te maken???

Het gaat vaak genoeg nog mis gezien de vraag om aanpassingen hier... + ook vaste users weten niet precies het beleid gezien dat per topic anders blijkt??

Dat idd. Zelfs een FA (Netsplitter) gaf aan dat er ondrscheid gemaakt wordt tussen topics. Als er dan per topic andere regels gelden, wil ik die ook wel weten. Dan is een algemeen beleid waar Buuf naar linkt dus niet afdoende.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 15:29:28 #86
43556 miss_dynastie
pi_118938149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee, geen idee. ik weet wel inmiddels waarom je dat dus gewoon nooit moet doen. :')
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Maar ik heb er wel moeite mee dat als er wordt beweerd dat dingen niet gebeuren en niet mogen vanwege de policy, het in willekeurige gevallen toch gebeurt.

Het feit dat er een policy is met: 'denk na voor je post, we wijzigen niet, nooit, bij problemen kun je naar Danny!' is natuurlijk helemaal prima. Maar dan moet dat imho wel volledig consequent doorgevoerd worden. Ook bij mooi weer.
pi_118938163
Ik had die zin ook al even weggehaald omdat ik twijfelde over hoe het neergezet was...
Maar duidelijk was het iig niet
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118938219
Altijd een beetje 'grappig' als mensen op een forum over policy, beleidsstukken en jurispredentie en weet ik veel wat allemaal beginnen. Dan neem je het allemaal wel iets te serieus hoor. Het is een forum mensen, geen multinational of gemeenteraad. Sorbo is voor zover ik kan zien een hele fatsoenlijke, normale mede gebruikster van dit forum en help haar nou gewoon ipv dit geregelneuk. Als blauw figuur ben je er voor de gebruikers, niet voor de regeltjes.
pi_118938220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef Lamb29 het volgende:
Ik had die zin ook al even weggehaald omdat ik twijfelde over hoe het neergezet was...
Ik heb 'm verwijderd uit m'n quote. :+
pi_118938252
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Luigi het volgende:
Altijd een beetje 'grappig' als mensen op een forum over policy, beleidsstukken en jurispredentie en weet ik veel wat allemaal beginnen. Dan neem je het allemaal wel iets te serieus hoor. Het is een forum mensen, geen multinational of gemeenteraad. Sorbo is voor zover ik kan zien een hele fatsoenlijke, normale mede gebruikster van dit forum en help haar nou gewoon ipv dit geregelneuk. Als blauw figuur ben je er voor de gebruikers, niet voor de regeltjes.
Dat was een reactie op, hè. Dat krijg je automatisch als de regels als argument worden genoemd.
pi_118938326
Zouden de mods die mee hebben gedaan aan de cadeaus hun rekeningnummer willen pm'en?
pi_118938368
Juist wat Luigi schrijft... ik ben ook een tijdje mod geweest op een forum...
Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om zo met mensen om te gaan
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:35:52 #93
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118938400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar beleid is toch beleid? Dát was toch het argument?
Ik weet niet wat er met Danny besproken is, dat is tussen hem en diegene van wie de post is verwijderd.
Hij kan iedereen hier overrulen aangezien FOK! zijn eigendom is.
De regel omtrent het verhalen topic is dat er geen posts verwijderd worden.
Als dat door de eigenaar toch gebeurd is zal je het met hem moeten opnemen, maar ik denk niet dat hij jou de reden gaat vertellen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118938419
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Luigi het volgende:
Altijd een beetje 'grappig' als mensen op een forum over policy, beleidsstukken en jurispredentie en weet ik veel wat allemaal beginnen. Dan neem je het allemaal wel iets te serieus hoor. Het is een forum mensen, geen multinational of gemeenteraad. Sorbo is voor zover ik kan zien een hele fatsoenlijke, normale mede gebruikster van dit forum en help haar nou gewoon ipv dit geregelneuk. Als blauw figuur ben je er voor de gebruikers, niet voor de regeltjes.
En verder eens btw. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:37:45 #95
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118938484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dat idd. Zelfs een FA (Netsplitter) gaf aan dat er ondrscheid gemaakt wordt tussen topics. Als er dan per topic andere regels gelden, wil ik die ook wel weten. Dan is een algemeen beleid waar Buuf naar linkt dus niet afdoende.
En dit is dus echt :').
Alsof ik voor jullie/jou de "regels" ga op pennen welke gelden voor welk specifiek topic. :')
Wat denk je zelf. _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:39:15 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Beetje vreemd. Dat is zo ver ik weet nog nooit geweest. 24 uur. Of je moet een abo hebben.

Daarbij vind ik het wel mooi dat er geroepen word: In dat kader zou het een mooi gebaar zijn om.. Maar als je dat mooie gebaar dus niet wil maken dan moet je terecht staan: Waarom wel dan wel niet? :')
De standaard edittermijn is al jaren 48 uur, ook zonder abonnement.

Dat een post in een gesloten topic niet meer geëdit kan worden is wel relatief nieuw, de edittermijn doet er dan niet toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118938554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dit is dus echt :').
Alsof ik voor jullie de "regels" ga op pennen welke gelden voor welk specifiek topic. :')
Wat denk je zelf. _O-
Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
pi_118938570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

De standaard edittermijn is al jaren 48 uur, ook zonder abonnement.

Dat een post in een gesloten topic niet meer geëdit kan worden is wel relatief nieuw, de edittermijn doet er dan niet toe.
Ja 48 uur klopt. Ik weet ook niet waarom ik 24 uur tik :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118938597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja 48 uur klopt. Ik weet ook niet waarom ik 24 uur tik :')
Je blijft wel volharden in de boosheid ;)
pi_118938603
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
Nee, natuurlijk zijn die er niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118938624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
en dus zijn we weer terug bij een post of tig geleden: als er voor bepaalde topics uitzonderingen op de regels zijn, dan hoor ik die graag.

(als dus he, ALS. Ik weet niet of het zo is, maar de schijn is iig gewekt. Vandaar. Als het niet zo is, hoor ik dat ook graag, zijn we daar ook weer klaar mee)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 november 2012 @ 15:41:50 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja 48 uur klopt. Ik weet ook niet waarom ik 24 uur tik :')
Maakt niet zoveel uit, maar het geeft wel aan dat zelfs een mod nog wel eens foutieve informatie kan geven mbt de mogelijkheden tot editten....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118938686
pi_118938689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je blijft wel volharden in de boosheid ;)
Boosheid niet hoor. Zal me aan mn reet roesten. Ik snap de discussie gewoon niet :')
Alles is er over gezegd. Mening word niet veranderd.
Maar ach.. Ik moet nog anderhalf uur op mijn werk ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 15:42:46 #105
43556 miss_dynastie
pi_118938698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:

Dat een post in een gesloten topic niet meer geëdit kan worden is wel relatief nieuw, de edittermijn doet er dan niet toe.
Ja, dat verbaasde mij ook wel, die verandering. Zeker omdat je bij abo's tot 240 uur edittijd krijgt, terwijl je gewoon pech hebt als het topic vol zit...
pi_118938705
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dit is dus echt :').
Alsof ik voor jullie/jou de "regels" ga op pennen welke gelden voor welk specifiek topic. :')
Wat denk je zelf. _O-
En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.
pi_118938712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maakt niet zoveel uit, maar het geeft wel aan dat zelfs een mod nog wel eens foutieve informatie kan geven mbt de mogelijkheden tot editten....
Een mod is ook maar mens hé
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:43:29 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118938731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Ik hoop het laatste.

Natuurlijk gelden er voor topics niet dezelfde regels. :')
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng, gelden andere regels dan bv in FOT.
Jaja, dat bestaat ook nog. :o
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118938734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.
Welkom op FOK!... Willekeur ftw!
pi_118938759
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Luigi het volgende:

[..]

Welkom op FOK!... Willekeur ftw!
Forum en user! :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118938766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Boosheid niet hoor. Zal me aan mn reet roesten. Ik snap de discussie gewoon niet :')
Alles is er over gezegd. Mening word niet veranderd.
Maar ach.. Ik moet nog anderhalf uur op mijn werk ;)
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo... was een uitdrukking. Ik moest gewoon gestopt zijn na: "je blijft wel volharden" PUNT ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 15:44:15 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat verbaasde mij ook wel, die verandering. Zeker omdat je bij abo's tot 240 uur edittijd krijgt, terwijl je gewoon pech hebt als het topic vol zit...
Ja, dat maakt die 240 uur (10 dagen nota bene!) vrijwel nutteloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118938791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook helemaal niet zo... was een uitdrukking. Ik moest gewoon gestopt zijn na: "je blijft wel volharden" PUNT ;)
Ja dat Belgische snap ik niet zo :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118938799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Forum en user! :)
Help dat meiske nou gewoon joh. Jullie zitten jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk te maken om niks. :). Regels zijn er om gebroken te worden.
pi_118938807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

I
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng,
Sst, ik was van de week even in KLB, daar waren ze helemaal niet bij met OUD-users ;(
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 15:45:14 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Een mod is ook maar mens hé
Ja, en zo is Sorbo ook maar een mens wat 2 dagen na haar bevalling (!!!) op verzoek het verhaal postte.... maar dat zij de edittermijn niet goed had wordt haar behoorlijk nagedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 15:45:15 #117
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118938810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Ik hoop het laatste.

Natuurlijk gelden er voor topics niet dezelfde regels. :')
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng, gelden andere regels dan bv in FOT.
Jaja, dat bestaat ook nog. :o
Altijd leuk die steken van ook FA's. Het vooroordeel dat OUD users nooit buiten OUD komen :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118938815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat Belgische snap ik niet zo :P
oud he, gooi je het niet op hormonen, dan maar op een taalbarriere... :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118938818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Een mod is ook maar mens hé
En ik ook. En ik wist het niet. Echt niet. En nu voel ik me zwaar kloten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:45:32 #120
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118938821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.
De Algemene Voorwaarden zijn precies dat wat het zegt: Algemene Voorwaarden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118938824
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat Belgische snap ik niet zo :P
Ah, de oorzaak voor het onbegrip is tenminste gekend en ik kan er niets aan veranderen. Ook wel makkelijk voor mij :+
pi_118938826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Ik hoop het laatste.

Natuurlijk gelden er voor topics niet dezelfde regels. :')
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng, gelden andere regels dan bv in FOT.
Jaja, dat bestaat ook nog. :o
Dus je moet maar ruiken wat de regels zijn?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:45:44 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118938835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat maakt die 240 uur (10 dagen nota bene!) vrijwel nutteloos.
Best wel ja.

misschien een idee om dat eens in Feedback (het forum) op te gooien?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118938884
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Luigi het volgende:

[..]

Help dat meiske nou gewoon joh. Jullie zitten jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk te maken om niks. :). Regels zijn er om gebroken te worden.
Nee. Ik doe het niet. Zeker niet als de mods van dit forum zelf het niet willen doen.
Waarom zou ik het dan wel doen.

Daarbij is het een leuke opmerking regels zijn er om gebroken te worden. Maar wie bepaald wanneer er welke regel gebroken moet worden. Als het mijn forum was geweest had ik het ook niet gedaan.
Maar dat ter zijde. :) Maar had ik het de eerste keer met de foto's ook al niet gedaan.
Hoe vaak je in SEX niet het verzoek krijg om persoonlijke zooi weg te halen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118938904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Lois het volgende:

[..]

Best wel ja.

misschien een idee om dat eens in Feedback (het forum) op te gooien?
Is dit een verkapt 'laten we weer eens ouderwets gaan FB rellen' verzoek? :9.
pi_118938912
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Altijd leuk die steken van ook FA's. Het vooroordeel dat OUD users nooit buiten OUD komen :')
Juist...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 7 november 2012 @ 15:47:47 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dus je moet maar ruiken wat de regels zijn?
Ja, en niet alleen per subforum, zelfs per topicreeks *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118938931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee. Ik doe het niet. Zeker niet als de mods van dit forum zelf het niet willen doen.
Waarom zou ik het dan wel doen.

Daarbij is het een leuke opmerking regels zijn er om gebroken te worden. Maar wie bepaald wanneer er welke regel gebroken moet worden. Als het mijn forum was geweest had ik het ook niet gedaan.
Maar dat ter zijde. :) Maar had ik het de eerste keer met de foto's ook al niet gedaan.
Hoe vaak je in SEX niet het verzoek krijg om persoonlijke zooi weg te halen.
Maar er ZIJN dus helemaal geen regels. Dat is het punt.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dit is dus echt :').
Alsof ik voor jullie/jou de "regels" ga op pennen welke gelden voor welk specifiek topic. :')
Wat denk je zelf. _O-
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:48:18 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118938940
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Luigi het volgende:

[..]

Is dit een verkapt 'laten we weer eens ouderwets gaan FB rellen' verzoek? :9.
Nou rellen, rellen :D Rellen is zo 2005 eigenlijk...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 november 2012 @ 15:48:20 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118938942
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Luigi het volgende:

[..]

Is dit een verkapt 'laten we weer eens ouderwets gaan FB rellen' verzoek? :9.
Mwah het relquotient van OUD lag dit jaar volgens mij nog behoorlijk onder het gemiddelde :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118938958
Spring, ik ruik em niet, jij?

Goed. Punt boven water. Ik zou dan graag van de mods van OUD horen waarin wel en waarin niet aangepast kan worden. En als het antwoord dan is: kan nergens, prima. Maar dan is het misschien verstandig om in bepaalde topics een disclaimer te zetten met die info.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118938963
Ik ga Danny wel pijpen.
pi_118938965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en zo is Sorbo ook maar een mens wat 2 dagen na haar bevalling (!!!) op verzoek het verhaal postte.... maar dat zij de edittermijn niet goed had wordt haar behoorlijk nagedragen.
Dus we gooien het weer op hormonen?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:48:48 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118938968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah het relquotient van OUD lag dit jaar volgens mij nog behoorlijk onder het gemiddelde :+
Wat op zich wel beter voor mijn hart was }:|
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118938989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Tally het volgende:

Hoe vaak je in SEX niet het verzoek krijg om persoonlijke zooi weg te halen.
Zijn dat ook allemaal jarenlang postende, trouwe en opbouwende gebruikers die 1 keer een foutje maken dan?

Maar goed, een verdrietige gebruiker die voorlopig wel ff niet in OUD of FOK! zal komen rijker, 1 -0 voor de regels. Yay!
pi_118939017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar er ZIJN dus helemaal geen regels. Dat is het punt.

[..]

Die zijn er WEL. Alleen in het VERLEDEN niet geheel juist nageleefd. Maar ze zijn er WEL.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118939028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga Danny wel pijpen.
Joh gewoon ff yvonne PM-en die kan altijd nog wel normaal nadenken als de rest een regelwaas voor z'n knar heeft. Zo doe ik dat ook altijd :). Works everytime!
pi_118939033
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Zijn dat ook allemaal jarenlang postende, trouwe en opbouwende gebruikers die 1 keer een foutje maken dan?

Maar goed, een verdrietige gebruiker die voorlopig wel ff niet in OUD of FOK! zal komen rijker, 1 -0 voor de regels. Yay!
Ja. En ook dan doe ik het niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118939056
Jullie hoeven het niet op hormonen te gooien. Ik wist het niet en heb bepaalde info verkeerd geinterpreteerd en daar betaal ik nu de rekening voor. En de personen die mij kúnnen helpen willen het niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:51:21 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118939069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Dus we gooien het weer op hormonen?
Nee jij zegt dat je een fout maakt omdat je als mod ook maar een mens bent.
Sorbo is een user en ook een mens en maakt een foutje. Ze vertrouwde op haar medeusers die zeiden dat het kon omdat ze zelf nog na lag te hijgen van de bevalling.
Niks hormonen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 november 2012 @ 15:51:56 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118939090
Ik vind het feit dat de indruk wordt gewekt dat het iets persoonlijks is eigenlijk niet zo leuk. als we dan toch allemaal gaan vertellen wat er allemaal mis is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:52:28 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118939109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Dus we gooien het weer op hormonen?
Als het tegen een user gebruikt kan worden dan doet men dat ook met het grootste gemak, waarom mag het dan niet een keer voor een user gedaan worden?

Zeker als je de omstandigheden in acht neemt zul je eigenlijk niet anders kunnen concluderen dan dat dit een uitzonderlijke situatie was, en dat een klein stommiteitje als het niet in de gaten houden van de edittermijn (die kennlijk niet iedereen even duidelijk is) niet zolang in zo'n situatie hoeft te worden nagedragen.

Het is niet alsof ze iemand iets misdaan heeft, ze heeft alleen aan een verzoek gehoor gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 15:52:50 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118939119
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Lois het volgende:

[..]

Wat op zich wel beter voor mijn hart was }:|
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118939132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Die zijn er WEL. Alleen in het VERLEDEN niet geheel juist nageleefd. Maar ze zijn er WEL.
Volgens Netsplitter gelden er per topic andere regels. In het fototopic mogen posts wel worden weggehaald en in het verhalentopic niet. Waar staat dan de regel dat het in het verhalentopic wel mag? Juust, nergens. Die regel bestaat dus niet, behalve in de zonnige hoofden van de mods.
pi_118939141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee jij zegt dat je een fout maakt omdat je als mod ook maar een mens bent.
Sorbo is een user en ook een mens en maakt een foutje. Ze vertrouwde op haar medeusers die zeiden dat het kon omdat ze zelf nog na lag te hijgen van de bevalling.
Niks hormonen.
Dan laat ze zich op zo'n moment overhalen om het toch te tikken? Waar gooi je het dan op?

En ja ik weet inmiddels dat Sorbo het echt niet wist.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118939167
Ik weet dat het niet iets persoonlijks is, maar dat er zo rigide gereageerd wordt valt me tegen en dat trek ik me aan en het maakt me boos.
pi_118939222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan laat ze zich op zo'n moment overhalen om het toch te tikken? Waar gooi je het dan op?

En ja ik weet inmiddels dat Sorbo het echt niet wist.
Ik heb me niet laten overhalen. Ik wilde het delen met iedereen die zo meegeleeft had. Ik wilde het alleen niet laten staan.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 15:55:21 #148
43556 miss_dynastie
pi_118939231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het feit dat de indruk wordt gewekt dat het iets persoonlijks is eigenlijk niet zo leuk. als we dan toch allemaal gaan vertellen wat er allemaal mis is.
ALS er sprake is van beleidsvrijheid -hetgeen me nog steeds niet duidelijk is; jij verwijst naar de algemene policy, netsplitter heeft het over een specifieke OUD policy, maar dat terzijde- is het natuurlijk wel wat apart dat je die wel gebruikt voor het 'schrijnende geval' van een geposte babykamer en niet voor deze heel specifieke situatie. En dan kan er wel geroepen worden 'het is maar internet en het is niks persoonlijks', maar er is één iemand die er wél heel persoonlijk door geraakt wordt.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:58:59 #149
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939368
Ah, eindelijk weer eens een ouderwets FB topic :9.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 november 2012 @ 15:59:40 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118939400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ALS er sprake is van beleidsvrijheid -hetgeen me nog steeds niet duidelijk is; jij verwijst naar de algemene policy, netsplitter heeft het over een specifieke OUD policy, maar dat terzijde- is het natuurlijk wel wat apart dat je die wel gebruikt voor het 'schrijnende geval' van een geposte babykamer en niet voor deze heel specifieke situatie. En dan kan er wel geroepen worden 'het is maar internet en het is niks persoonlijks', maar er is één iemand die er wél heel persoonlijk door geraakt wordt.
Die babykamer had niet gemoeten, daar heb je gelijk in.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:00:55 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118939456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die babykamer had niet gemoeten, daar heb je gelijk in.
Jij valt iig wel met je verse neus in de relboter.... kan me voorstellen dat dat ook niet leuk is, maar dat moet ook niet persoonlijk gezien worden lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:01:59 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939504
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118939568
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
Ik was ervan op de hoogte dat er uitzonderingen gemaakt worden.
pi_118939577
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
En dat de betreffende user wél op de hoogte was van de minder bekende regel dat in een gesloten topic niet meer ge-edit kan worden en dus blijkbaar niet van de 48uurs regel....
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118939595
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
Geen idee. Ik kan alleen voor mezelf spreken. In mijn geval is het waarschijnlijk omdat ik het me nooit afgevraagd heb.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:04:21 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118939613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij valt iig wel met je verse neus in de relboter.... kan me voorstellen dat dat ook niet leuk is, maar dat moet ook niet persoonlijk gezien worden lijkt me.
jullie komen niet speciaal voor mij rellen? -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118939641
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
Maar ff stapje terug he. Een niet-verwijder-beleid. Dafuq? Vlogen de desolate, leegge-edite topics ons in het verleden zo om de oren dat we daar beleid voor nodig hadden? Ik kan me een paar Kasta topics herinneren maar that's echt all hoor.

Nogmaals: waar gáát dit over. Jullie moeten ambtenaar worden, met z'n allen.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:05:10 #158
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939654
Ik niet. En zeker niet bewust om het eigen beleid onderuit te schoffelen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118939657
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jullie komen niet speciaal voor mij rellen? -O-
Jij dacht dat je ontgroening alleen uit een stuk of 100 nieuwe topics bestond?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 16:05:42 #160
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118939676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef easy-going het volgende:

[..]

En dat de betreffende user wél op de hoogte was van de minder bekende regel dat in een gesloten topic niet meer ge-edit kan worden en dus blijkbaar niet van de 48uurs regel....
Daar is door een ander op gewezen in het bevallingsverhalen topic toen ze zei het niet te willen laten staan en het topic was al bijna dicht op dat moment.
Zij heeft het opgevat als je kan het weghalen tot het topic dicht is.
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 16:05:51 #161
43556 miss_dynastie
pi_118939682
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
En was je er ook van op de hoogte dat in bepaalde gevallen blijkbaar ander beleid geldt, ook hier? Of vraag je je dan ook af hoe dat komt?
pi_118939703
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
ik wist niet beter dan: we verwijderen nooit iets. En die editregel, daar wist ik dan weer niets van. Ik dacht echt dat het maar 24 uur was, was laatst verbaasd dat ik nog iets kon aanpassen in een post die kennelijk nog binnen die 48 uur lag.

Maar goed, het verbaasd me dan weer wel dat er kennelijk per topic/subforum een apart beleid is over het wel of niet aanpassen. En nu dat zo blijkt te zijn, lijkt het me verstandig dit een keertje extra te communiceren in topics waarvan je kan verwachten dat er aanpasverzoeken komen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:07:37 #163
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dus je moet maar ruiken wat de regels zijn?
Als je niet goed weet hoe een topic werkt kan je natuurlijk van te voren even inlichtingen winnen in het betreffende FB topic. ;)
En ja, ik weet dat het daar nu te laat voor is, dat snap ik ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:08:29 #164
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:06 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik wist niet beter dan: we verwijderen nooit iets. En die editregel, daar wist ik dan weer niets van. Ik dacht echt dat het maar 24 uur was, was laatst verbaasd dat ik nog iets kon aanpassen in een post die kennelijk nog binnen die 48 uur lag.

Maar goed, het verbaasd me dan weer wel dat er kennelijk per topic/subforum een apart beleid is over het wel of niet aanpassen. En nu dat zo blijkt te zijn, lijkt het me verstandig dit een keertje extra te communiceren in topics waarvan je kan verwachten dat er aanpasverzoeken komen.
Zo is er ook een ongeschreven regel dat als iemand de OP verwijderd dat die dan terug gezet wordt in de meeste gevallen.
Tenzij het pure bagger is natuurlijk. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118939826
Maar is het inmiddels al geregeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:10:39 #166
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939859
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar ff stapje terug he. Een niet-verwijder-beleid. Dafuq? Vlogen de desolate, leegge-edite topics ons in het verleden zo om de oren dat we daar beleid voor nodig hadden? Ik kan me een paar Kasta topics herinneren maar that's echt all hoor.

Nogmaals: waar gáát dit over. Jullie moeten ambtenaar worden, met z'n allen.
Ja, op die manier zijn er van mij in de loop der jaren ook honderden posts in de prullenbak verdwenen :'). Das een beetje appels en peren wmb. Als je hier goed oplet, heeft men om de zoveel tijd nieuwe kloons, schrijft men kindernamen met p. untjes en slaat de paniek van het hele boze internet om de zoveel tijd toe. Heb je een lekkere klus aan dan, om alles te verwijderen :D.

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt. Is het niet overal zo? Eerst nadenken, dan posten? Zuur in dit geval, maar had het op je blog gezet, dan heb je er zelf volledige controle over. Als iets zo gevoelig ligt had ik het in de eerste plaats al niet hier neergezet. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:10:41 #167
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik was ervan op de hoogte dat er uitzonderingen gemaakt worden.
Klopt, maar dat geldt niet voor elk topic.
Daar zit 'm nou net de crux.
Als een topic spam bevat dan bestaat de kans dat het gehele topic wordt verwijderd, incluis user.
Of als een topic alleen maar racistische opmerkingen bevat.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118939900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als je niet goed weet hoe een topic werkt kan je natuurlijk van te voren even inlichtingen winnen in het betreffende FB topic. ;)
En ja, ik weet dat het daar nu te laat voor is, dat snap ik ook.
Wees een vent delete of edit de post van sorbootje verdien je meer respect mee dan met dit soort gezeik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:11:26 #169
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939904
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, op die manier zijn er van mij in de loop der jaren ook honderden posts in de prullenbak verdwenen :'). Das een beetje appels en peren wmb. Als je hier goed oplet, heeft men om de zoveel tijd nieuwe kloons, schrijft men kindernamen met p. untjes en slaat de paniek van het hele boze internet om de zoveel tijd toe. Heb je een lekkere klus aan dan, om alles te verwijderen :D.

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt. Is het niet overal zo? Eerst nadenken, dan posten? Zuur in dit geval, maar had het op je blog gezet, dan heb je er zelf volledige controle over. Als iets zo gevoelig ligt had ik het in de eerste plaats al niet hier neergezet. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes.
Zelfs een blog wordt door het grote Google geïndexeerd en is terug te vinden. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:11:33 #170
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En was je er ook van op de hoogte dat in bepaalde gevallen blijkbaar ander beleid geldt, ook hier? Of vraag je je dan ook af hoe dat komt?
Ik denk altijd na voordat ik wat neerzet. Works like a charm :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118939931
Ik vind het heel lief dat een aantal van jullie het voor me opnemen, maar stop er maar mee.

Ik begrijp dat de mods niet terugkomen op hun besluit en mijn eerdere opmerkingen waaruit blijkt dat ik ze het persoonlijk kwalijk neem neem ik terug.

Ik hoop dat Danny of Yvonne anders wil besluiten en zo niet dan is het niet anders.

Ik ga hier nu echt stoppen want dit kost me bergen energie die ik kennelijk nog niet heb.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:12:17 #172
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zelfs een blog wordt door het grote Google geïndexeerd en is terug te vinden. ;)
Wat, zeg je nu dat je nergens op het internet veilig bent? :o.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 16:12:31 #173
43556 miss_dynastie
pi_118939958
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik denk altijd na voordat ik wat neerzet. Works like a charm :P.
Ik wou zeggen 'You could have fooled me', maar voor je het weet hebben we een rel :+ :P
pi_118939999
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef k_i_m het volgende:

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt.
Ja.

Op een gratis internetforum. Waar iedereen een beetje voor z'n lol zit te posten. Op vrijwillige basis. De lijn. Laten we in godesnaam een lijn trekken mensen! Ipv een keer na te denken, te zuchten en iemand te helpen (eventueel met een opmerking van 'maak er geen gewoonte van'). Dit soort gevallen moet je gewoon per user bekijken, en niet alles op een hoop gooien. Mensen die 3x per week iets aangepast willen hebben help je gewoon niet meer. Een fatsoenlijke, positief meepostende gebruiker die een keer een foutje maakt, die help je gewoon. Punt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:14:06 #175
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118940019
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat, zeg je nu dat je nergens op het internet veilig bent? :o.
Welcome in the Matrix. :7 :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:14:46 #176
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118940043
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wou zeggen 'You could have fooled me', maar voor je het weet hebben we een rel :+ :P
Nog een?? :o
Ben nog aan het napuffen van deze. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118940077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het heel lief dat een aantal van jullie het voor me opnemen, maar stop er maar mee.

Ik begrijp dat de mods niet terugkomen op hun besluit en mijn eerdere opmerkingen waaruit blijkt dat ik ze het persoonlijk kwalijk neem neem ik terug.

Ik hoop dat Danny of Yvonne anders wil besluiten en zo niet dan is het niet anders.

Ik ga hier nu echt stoppen want dit kost me bergen energie die ik kennelijk nog niet heb.
Je bedoelt er dringt toch niks door in die botte koppen als ze zich eenmaal ingegraven hebben? Check, got the t-shirt. :P.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:15:46 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118940091
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
Maar is het inmiddels al geregeld ?
Nee, ik heb ondertussen wel een aantal post gelezen die mensen liever verwijderd hadden gezien, maar dat was vooral omdat ik er door dit topic op gewezen werd :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:18:30 #179
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118940222
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wou zeggen 'You could have fooled me', maar voor je het weet hebben we een rel :+ :P
Mijn posts zijn anders altijd geheel onvrijwillig verwijderd heur! :+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:22:08 #180
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118940383
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja.

Op een gratis internetforum. Waar iedereen een beetje voor z'n lol zit te posten. Op vrijwillige basis. De lijn. Laten we in godesnaam een lijn trekken mensen! Ipv een keer na te denken, te zuchten en iemand te helpen (eventueel met een opmerking van 'maak er geen gewoonte van'). Dit soort gevallen moet je gewoon per user bekijken, en niet alles op een hoop gooien. Mensen die 3x per week iets aangepast willen hebben help je gewoon niet meer. Een fatsoenlijke, positief meepostende gebruiker die een keer een foutje maakt, die help je gewoon. Punt.
En iedereen voor zijn lol een beetje zit te modden, op vrijwillige basis :P.

Hee. Luigi for mod! Wat jij?!?! *O*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118940417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En iedereen voor zijn lol een beetje zit te modden, op vrijwillige basis :P.

Hee. Luigi for mod! Wat jij?!?! *O*
Been there done that didn't like it one bit :D. Ik heb namelijk principes. En gevoel. :P.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:23:19 #182
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118940428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die babykamer had niet gemoeten, daar heb je gelijk in.
Pleur die dan terug en haal dat van Sorbo weg }:| Lijkt mij een eerlijke ruil }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 7 november 2012 @ 16:26:29 #183
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118940569
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Luigi het volgende:

[..]

Been there done that didn't like it one bit :D. Ik heb namelijk principes. En gevoel. :P.
Gevoel? Serieus? Ik knap inene helemaal af -O-.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118940613
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gevoel? Serieus? Ik knap inene helemaal af -O-.
Als je pijn hebt tijdens het stoten stopt hij ook gewoon kmi ;(
Dus hij leeft nog iets van mee ook ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118940634
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gevoel? Serieus? Ik knap inene helemaal af -O-.
Voel je niets van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118940657
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je pijn hebt tijdens het stoten stopt hij ook gewoon kmi ;(
Dus hij leeft nog iets van mee ook ;(
Pijn van 6 cm?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118940686
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Pijn van 6 cm?
6 cm dik?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118940759
On-topic graag, dames. Of anders moven naar de SC. Over regels gesproken...
pi_118940764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Tally het volgende:

[..]

6 cm dik?
Oh, dat lijkt me wel wat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:37:14 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118941060
Over regeltjes en beleid gesproken:

http://www.cbpweb.nl/down(...)ernet_definitief.pdf

http://blog.iusmentis.com(...)e-forum-verwijderen/

Slotje en bakkes

[ Bericht 27% gewijzigd door Takkembah op 07-11-2012 16:38:38 (geheelinstijlbewerkt) ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118941245
quote:
Quote ff wat relevant is? Ik lees geen regels, ik ruik ze. :+
  woensdag 7 november 2012 @ 16:45:11 #192
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118941451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef -Spring het volgende:

[..]

Quote ff wat relevant is? Ik lees geen regels, ik ruik ze. :+
Smerig ding!

quote:
Elk bericht dat hij plaatste, is namelijk een “persoonsgegeven” omdat het te herleiden is tot deze specifieke persoon. Hij heeft dus het recht te beslissen wat er met dat bericht mag gebeuren.

Door het bericht te plaatsen, gaf het forumlid toestemming voor deze “verwerking” van persoonsgegevens. Anderen mochten het bericht, het persoonsgegeven dus, lezen en in hun reacties verwerken. Tot zover geen probleem.

Die toestemming kan echter op elk moment worden ingetrokken, en dat betekent dat men met de verwerking moet stoppen. Je kunt niet in het huisreglement iemand verbieden deze toestemming in te trekken. De door het ex-lid geplaatste berichten moeten dus in principe worden verwijderd als hij daarom vraagt. De enige reden om het te mogen laten staan, is als er een “eigen gerechtvaardigd publicatiebelang” is.

Zo’n belang kan bijvoorbeeld zijn dat door de verwijdering de discussie onbegrijpelijk wordt. In dat geval, zo zeggen de richtlijnen, kun je volstaan met de naam van de plaatser vervangen door [VERWIJDERD] of iets dergelijks. Tenzij de inhoud van het bericht zelf nog informatie over de plaatser bevat, dan zou die informatie moeten worden geschrapt
quote:
Persoonsgegevens op internet
Als een website gegevens over u publiceert die tot u herleidbaar zijn, gaat het om uw persoonsgegevens. Zoals uw naam, adres, geboortedatum, de uitslag van een wedstrijd of een mening over uw gedrag.

U heeft dan op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) het recht om deze gegevens te laten verwijderen. Bijvoorbeeld omdat ze onjuist, onvolledig of verouderd zijn of omdat ze niet ter zake doen.
Maar goed, dat zijn de regeltjes he.

Ik ben zelf niet zo van de regeltjes, maar aangezien dat door muds aangevoerd wordt als argument....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118941581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Smerig ding!

[..]

[..]

Maar goed, dat zijn de regeltjes he.

Ik ben zelf niet zo van de regeltjes, maar aangezien dat door muds aangevoerd wordt als argument....
*O*

Dan kan Sorbo naarmee dus naar de Internetpliesie. c_/
  woensdag 7 november 2012 @ 16:49:30 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118941661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef -Spring het volgende:

[..]

Quote ff wat relevant is? Ik lees geen regels, ik ruik ze. :+
Ik zag iig een stroomschema wat begon met de vraag of je een persoon of instelling bent die verantwoordelijkheid draagt voor een publicatie op internet.

En volgens Netsplitter was FOK! niet verantwoordelijk, maar zouden de andere betrokkenen van het verhaal Sorbo dan moeten aanklagen omdat Sorbo het gepost heeft.

Echter, FOK! verwijdert wel posts met plaatjes en teksten waar copyright op zit, of die uit de Trouw komen.... omdat FOK! dan verwantwoordelijk is, en ze spelen niet de gegevens van die user door aan de belanghebbende partij.

Hoe zit dat verantwoordelijkheidsverhaal precies?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:50:45 #195
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118941716
Het is toch eigenlijk ook wel zwaar belachelijk dat een foto van een kinderkamer zwaarder weegt dan een bevallingsverhaal. Ongeacht welk bevallingsverhaal :') Ongeacht welke kinderkamer...

Als het niet zo triest was voor Sorbo, zou ik er nog heel erg hard om moeten lachen....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 7 november 2012 @ 16:53:09 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118941850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag iig een stroomschema wat begon met de vraag of je een persoon of instelling bent die verantwoordelijkheid draagt voor een publicatie op internet.

En volgens Netsplitter was FOK! niet verantwoordelijk, maar zouden de andere betrokkenen van het verhaal Sorbo dan moeten aanklagen omdat Sorbo het gepost heeft.

Echter, FOK! verwijdert wel posts met plaatjes en teksten waar copyright op zit, of die uit de Trouw komen.... omdat FOK! dan verwantwoordelijk is, en ze spelen niet de gegevens van die user door aan de belanghebbende partij.

Hoe zit dat verantwoordelijkheidsverhaal precies?
Volgens mij zijn forumberichten persoongegevens, omdat ze herleidbaar zijn tot jou.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 7 november 2012 @ 16:56:15 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_118941992
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Ireth het volgende:
Het is toch eigenlijk ook wel zwaar belachelijk dat een foto van een kinderkamer zwaarder weegt dan een bevallingsverhaal. Ongeacht welk bevallingsverhaal :') Ongeacht welke kinderkamer...

Als het niet zo triest was voor Sorbo, zou ik er nog heel erg hard om moeten lachen....
nee hoor... de zon scheen.

Maar laatst ook, dus ik zie sowieso het probleem niet.

Wat ik erger vind is dat een taalfout van een mod wel gewijzigd mag worden na 2 jaar.. en mijn 'opzich' gewoon aan elkaar moet blijven staan ipv los. Want ik ben geen mod :'( niet dat ik dat ambieer maar toch :')
  woensdag 7 november 2012 @ 16:57:47 #198
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118942059
:')
Joh ik heb daar destijds niet eens bij nagedacht...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 november 2012 @ 16:58:25 #199
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_118942091
Oh nou in dat geval maakt het niet uit, joh.

:')
pi_118942115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef RockabeIIa het volgende:
:')
Joh ik heb daar destijds niet eens bij nagedacht...
Sorbo ook niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:59:40 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118942143
Psies... Het verhaal an sich is niet aangepast :')
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 november 2012 @ 16:59:50 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118942149
Ik vind regels eng
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 7 november 2012 @ 17:00:13 #203
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118942168
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef RockabeIIa het volgende:
:')
Joh ik heb daar destijds niet eens bij nagedacht...
Nah does lief, verstand op nul en edit het bericht van Sorbo dan ook. Niet over nadenken, gewoon doen. Doen wij wel net of we het niet gezien hebben.

* Ireth gaat aardappels schillen...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 7 november 2012 @ 17:01:17 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118942222
Ga jij eens lekker doorlurken, zeg... :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 november 2012 @ 17:08:08 #205
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118942328
Ik vind het jammer dat er hier soms op een zo-doen-we-dat-hier-dit-is-het-beleid-manier wordt beargumenteerd. Alsof je een slaaf bent van de regeltjes.

Ik snap echt wel dat je regels moet hebben op een forum, maar je mag als mod best uitzonderingen maken (zoals ook gewoon is gebeurd in het verleden en in andere subfora ook gebeurt). Het zijn hier menschen.

Zo mag heel Pvvoess en haar gelal van mij ook verwijderd worden als ze wil.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118942387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Psies... Het verhaal an sich is niet aangepast :')
Als dat het criterium is, mag ze het dan alleen anonimiseren? Dat past ze het verhaal an sich niet aan.
pi_118942395
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het jammer dat er hier soms op een zo-doen-we-dat-hier-dit-is-het-beleid-manier wordt beargumenteerd. Alsof je een slaaf bent van de regeltjes.

Ik snap echt wel dat je regels moet hebben op een forum, maar je mag als mod best uitzonderingen maken (zoals ook gewoon is gebeurd in het verleden en in andere subfora ook gebeurt). Het zijn hier menschen.

Zo mag heel Pvvoess en haar gelal van mij ook verwijderd worden als ze wil.
zeg je nou dat Pvoesss dr account in de prullenbak moet? :o
:)
pi_118942422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

zeg je nou dat Pvoesss dr account in de prullenbak moet? :o
:)
pi_118942437
kut

quote ipv edit. Ik durf het bijna niet te vragen maar eh... :')
:)
  woensdag 7 november 2012 @ 17:11:27 #210
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118942457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

zeg je nou dat Pvoesss dr account in de prullenbak moet? :o
:D

Ik bedoelde haar Estafettetopicverhaaltje O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 7 november 2012 @ 17:12:20 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_118942489
los van de discussie rondom sorbo's verhaal, is het mss een idee om in de OPs van alle OUDreeksen een aantekening te maken waarin eea wordt uitgelegd over het beleid rondom wijzigen en editten?
Dan kunnen daar in de toekomst geen misverstanden meer over ontstaan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:14:22 #212
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118942565
Mogen dan ook de lijsten met kinderverjaardagen weer terug?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 november 2012 @ 17:14:44 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118942579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef mignonne het volgende:
kut

quote ipv edit. Ik durf het bijna niet te vragen maar eh... :')
Ja, weer een FB die in no-time vol is, kunnen de posts weer niet geëdit worden }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:17:37 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118942704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:12 schreef DaviniaHR het volgende:
los van de discussie rondom sorbo's verhaal, is het mss een idee om in de OPs van alle OUDreeksen een aantekening te maken waarin eea wordt uitgelegd over het beleid rondom wijzigen en editten?
Dan kunnen daar in de toekomst geen misverstanden meer over ontstaan.
Elke keer als je een post plaats ga je akkoord met de Policy, hoeveel meer uitleg wil je hebben?

Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy

Oftewel, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, maar hee wie ben ik ;)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118942778
Jij bent vrij! Wegwezen! Ksssst!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 7 november 2012 @ 17:23:19 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_118942914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Elke keer als je een post plaats ga je akkoord met de Policy, hoeveel meer uitleg wil je hebben?

Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy

Oftewel, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, maar hee wie ben ik ;)
dat is waar. Maar omdat er toch onduidelijkheid is/was, leek het me een soort extra "service" aan de users. Vandaar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:24:55 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118942979
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Elke keer als je een post plaats ga je akkoord met de Policy, hoeveel meer uitleg wil je hebben?

Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy

Oftewel, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, maar hee wie ben ik ;)
Straks ga je me nog vertellen dat Danny mijn pm's kan lezen :o.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 november 2012 @ 17:25:36 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118943008
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Straks ga je me nog vertellen dat Danny mijn pm's kan lezen :o.
:o PM jij met Danny? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:26:36 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118943038
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Straks ga je me nog vertellen dat Danny mijn pm's kan lezen :o.
Oh dat was nog eens een cewle rel!

toen...

ooit....

lang lang geleden....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118943078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Elke keer als je een post plaats ga je akkoord met de Policy, hoeveel meer uitleg wil je hebben?

Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy

Oftewel, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, maar hee wie ben ik ;)
Maar, zoals Netsplitter zegt, zijn dit de [i ]Algemene[/i] voorwaarden en kunnen de regels in de verschillende subfora en zelfs topics hiervan afwijken. En als deze niet omschreven staan en er zelfs per user andere regels blijken te bestaan, is het toch niet zo gek dat je denkt dat, wanneer een post in het verleden voor een user is verwijderd, deze regel ook voor jou geldt?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:29:44 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118943160
Hebben we niet al gezegd dat die foto niet weggehaald had moeten worden?

Sjonge... ik snap de ophef, ik snap de vraag van Sorbo maar ik snap niet waarom sommige mensen zich hier zo in vastbijten.
(ja ja nu zal het wel weer helemaal overnieuw beginnen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 november 2012 @ 17:33:03 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118943280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Lois het volgende:
Hebben we niet al gezegd dat die foto niet weggehaald had moeten worden?

Sjonge... ik snap de ophef, ik snap de vraag van Sorbo maar ik snap niet waarom sommige mensen zich hier zo in vastbijten.
(ja ja nu zal het wel weer helemaal overnieuw beginnen)
Vooral omdat die regels in het recente verleden nog helemaal niet zo strikt gehanteerd werden, en iedereen er eigenlijk vanuitging dat die in dit geval zeker niet strikt gehanteerd zouden worden.

En dan is het even slikken om na de vraag om een edit te horen dat de regels tegenwoordig wel strikt nageleefd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118943284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Lois het volgende:
maar ik snap niet waarom sommige mensen zich hier zo in vastbijten.
Joh ik ben nog geeneens warmgelopen! :7.
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:33:49 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118943310
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Joh ik ben nog geeneens warmgelopen! :7.
Ik ga met jou niet in gevecht :D slecht voor jouw bloeddruk :P
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 november 2012 @ 17:34:52 #225
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118943347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral omdat die regels in het recente verleden nog helemaal niet zo strikt gehanteerd werden, en iedereen er eigenlijk vanuitging dat die in dit geval zeker niet strikt gehanteerd zouden worden.

En dan is het even slikken om na de vraag om een edit te horen dat de regels tegenwoordig wel strikt nageleefd worden.
Tegenwoordig :D. Ze had natuurlijk ook gewoon even vooraf kunnen vragen of het wel of niet verwijderd zou worden, als het allemaal zo vaag is.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:35:16 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118943362
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral omdat die regels in het recente verleden nog helemaal niet zo strikt gehanteerd werden, en iedereen er eigenlijk vanuitging dat die in dit geval zeker niet strikt gehanteerd zouden worden.

En dan is het even slikken om na de vraag om een edit te horen dat de regels tegenwoordig wel strikt nageleefd worden.
Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118943440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Lois het volgende:
Hebben we niet al gezegd dat die foto niet weggehaald had moeten worden?

Netplitter dus niet. Die gaf aan dat het terecht was omdat er per subforum andere regels gelden.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:39:02 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118943468
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tegenwoordig :D. Ze had natuurlijk ook gewoon even vooraf kunnen vragen of het wel of niet verwijderd zou worden, als het allemaal zo vaag is.
Die foto is in juni verwijderd, niet dat het een compleet andere eeuw was ofzo.
Als die foto toen zo makkelijk verwijderd werd (omdat de zon scheen) terwijl er toen al door een aantal users geroepen was dat dat toch wel een gevalletje "eigen schuld, dikke bult" was, is het niet echt te verwachten dat ze nu zo moeilijk doen.

Zeker niet als je dan ook nog eens bedenkt dat die user van die foto in eerste instantie "verdacht" leek door de MissJones situatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118943492
Op fok! heb je toch maar 2 regels ? Die van de Mods en die van Danny ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118943509
En ik bijt me erin vast omdat ik het onwijs onrechtvaardig vind en de argumenten geen steek houden.
pi_118943523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:42:02 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118943550
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 17:45:08 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_118943634
pi_118943751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
In het verleden kan een fout worden gemaakt , net als dat er nu menselijk kan worden gekeken en die ontzettend kleine moeite om even die post te verwijderen even uit te voeren .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Admin woensdag 7 november 2012 @ 17:49:30 #235
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_118943771
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_118943823
Goede actie!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118943831
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
Netjes !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:53:53 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_118943894
Chapeau!
  woensdag 7 november 2012 @ 17:54:39 #240
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_118943921
Wat fijn! _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 17:54:44 #241
43556 miss_dynastie
pi_118943922
Wat fijn! :)
  woensdag 7 november 2012 @ 17:55:01 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118943933
Hulde!
The love you take is equal to the love you make.
pi_118943974
Wat fijn!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:56:25 #244
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118943982
Fijn dat deze paarse krokodil is lek gestoken ^O^
pi_118944047
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
Had niet anders verwacht :) top!
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 november 2012 @ 17:58:13 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118944048
Iets wat Danny dus kan beslissen, wij niet... Voor de rest een prima beslissing hoor, daar niet van.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118944068
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
tof!
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118944091
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef easy-going het volgende:
[]

[..]

Haha, je weet wat je te doen staat Sorbootje.
Danny pijpen en het is opgelost!

(en laat mijn posts dan maar staan :P)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga Danny wel pijpen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. .
Zie je, dat werkt!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 18:00:34 #249
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_118944126
Woehoew!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_118944131
^O^
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 november 2012 @ 18:00:55 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118944139
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef easy-going het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zie je, dat werkt!
:D
Overtoom!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 november 2012 @ 18:01:09 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118944149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118944244
Danny, super! Wist het wel. ;) :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_118944431
Driewerf hoera! w/
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_118945151
Dankjewel. Ik ben opgelucht.

En ik blijf bij mijn belofte, ik zal nooit meer bevallen.
  woensdag 7 november 2012 @ 18:29:49 #256
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118945153
Wat een fijne beslissing Danny!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118945247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dankjewel. Ik ben opgelucht.

En ik blijf bij mijn belofte, ik zal nooit meer bevallen.
Daar is iedereen blij mee sorbootje!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 november 2012 @ 18:35:16 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_118945377
Danny _O_
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_118945384
^O^ Heel fijn!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 7 november 2012 @ 19:24:53 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118947415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.

En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
:@ Toen ik het postte was er al een klein stemmetje in mijn achter hoofd dat riep 'weet je dat nou wel heel zeker', maar ik had op dat moment voornamelijk PM-discussies over het estafette-topic in mijn hoofd.

Stom, ik had het niet moeten zeggen, en ik had het niet moeten editten destijds. Precies om de reden die ik vanmiddag gaf, als ik één uitzondering maak moet ik ook bereid zijn een tweede te maken.
***
pi_118947641
Danny _O_
pi_118948013
Willen jullie nu ook even mijn post in het estafettetopic verwijderen?
pi_118948027
Garpje
pi_118948626
Danny ^O^
pi_118948915
*O*
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 19:54:13 #266
5428 crew  miss_sly
pi_118948945
Top Danny!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 november 2012 @ 20:04:11 #267
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118949479
Yeah!!!

* Ireth kruipt weer in lurkmodes :+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118949648
*O*
*poef* nu is het weg
pi_118950129
Super Danny *O*
  woensdag 7 november 2012 @ 20:27:00 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118950789
Zullen we het nu verder doen in de SC? Oktnx!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:25:35 #271
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_119165814
Het depressief door hormonen-topic is bijna vol, nog één post, maar ik durf niet omdat ik geen nieuwe kan openen. Kan iemand mij helpen? Het nieuwe deel zou deel tien moeten worden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:27:18 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119165881
Toch gedaan zo te zien? Top! ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 15:29:39 #273
5428 crew  miss_sly
pi_119165977
Oeps per ongeluk ook een geopend, had niet gezien dat het mikoxx al gelukt was. Die mag dicht dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:30:32 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_119166031
Gelukt, nu de posts nog.... Oh, sry sly...

De posts kopieren lukt niet....
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:43:25 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119166678
Dat hoeft ook niet, als iemand terug wil lezen moeten ze het vorige topic maar openen, dat is nu met reeksen toch supermakkelijk. :s)

Het was nog helemaal geen reeks. :') :@
Opgelost nu. *)

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 13-11-2012 15:48:32 ]
***
pi_119511707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die foto is in juni verwijderd, niet dat het een compleet andere eeuw was ofzo.
Als die foto toen zo makkelijk verwijderd werd (omdat de zon scheen) terwijl er toen al door een aantal users geroepen was dat dat toch wel een gevalletje "eigen schuld, dikke bult" was, is het niet echt te verwachten dat ze nu zo moeilijk doen.

Zeker niet als je dan ook nog eens bedenkt dat die user van die foto in eerste instantie "verdacht" leek door de MissJones situatie.
:o leek ik verdacht? :D

Wat je al niet kan losmaken met een kinderkamerfoto :').

Ben blij dat het weggehaald is voor Sorbo :*
pi_119582099
De titel is niet goed meegekomen met het openen van een nieuw deel van het rammelaarstopic. Kan een modje het even wijzigen? Alvast bedankt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_119582130
Ik heb een vraag..elke keer als ik op fok komt opent een nieuwe tab met esprit.nl.. ligt het aan fok of aan mijn laptop? :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 november 2012 @ 20:58:34 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119582466
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een vraag..elke keer als ik op fok komt opent een nieuwe tab met esprit.nl.. ligt het aan fok of aan mijn laptop? :@
klinkt mij eerder als een virus. Heb je t in een andere browser ook?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119582509
Ik heb een macbook en firefox, even kijken in safari :{
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:01:22 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119582552
Is het geen instelling dat hij die pagina ook opent?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119582981
Ik heb echt geen idee hoe het ineens komt! ik zoek me suf hoe ik dit kan stoppen :(
Hij opent ook bij een bepaalde artikel :{
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:16:30 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119582998
Heb je het niet per ongeluk als tabblad opgeslagen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 november 2012 @ 21:17:06 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119583008
K lees net nog iemand die er last van heeft.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik word gestoord van reclames van Esprit. Ik krijg ze alleen in Firefox en alleen als ik FOK! Er staat een advertentie van Esprit op de pagina en telkens als ik ergens klik op de pagina, pagina verder bijv. opent ie de site van esprit 3x :X
tip, vraag even na in bug, daar kunnen ze dat uitzoeken
BUG / Het regent tabbladen van Esprit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119583103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een vraag..elke keer als ik op fok komt opent een nieuwe tab met esprit.nl.. ligt het aan fok of aan mijn laptop? :@
Lotgenoot O+
pi_119583581
:D :'(
Ik open fok in safari wel...meh
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119601384
Ik heb een algemene vraag over wie zijn kinderen in allerlei kerstoutfits gaat hijsen de komende winterdagen maar weet bij God niet in welk topic ik moet zijn.

Tip?
  zondag 25 november 2012 @ 15:53:14 #288
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119602546
Kleertjestopic lijkt me
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 november 2012 @ 21:51:26 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119618861
Ik denk het feestdagen fototopic. Ik zie je foto's graag tegemoet Iwanius
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 26 november 2012 @ 07:55:19 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_119628762
Ligt eraan wat Iwanius precies wil, toch? Als het alleen om te laten zien is kan het in het kinderfototopic of feestdagentopic, maar er bijv. vragen over zijn past het in het kleertjestopic, zoiets?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 26 november 2012 @ 08:40:50 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119629140
Ja, idd, ik kreeg het idee dat ie foto's wilde posten. :@

My bad.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_119870353
Gaan we dit jaar nog een OUD-verkiezingen-dinges doen? Kan ik vast nadenken over nieuwe avatars :+
  maandag 3 december 2012 @ 09:35:54 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119870459
Het is een user-ding, dus leef je uit zou ik zeggen. :Y
***
pi_119872064
Oh ok, dat wist ik niet... maar is er animo voor?
pi_119875395
Leuk hoor! Ik wil wel helpen Lijnloos
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120055468
Waar is de topic met de apps en zulks? ik zit te denken om de kleine te laten spelen met een ipad af en toe (autoritten) er was toch een topic voor? :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:30:28 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120055733
Oh ja bedankt! ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:02:35 #299
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_120885110
Waar is het meest recente vakantietopic?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_120921600
De post van Jachtgeweer in het Engeltjestopic lijkt mij enigszins ongepast...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120926017
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef Vivi het volgende:
Waar is het meest recente vakantietopic?
Dit is hem, denk ik.
OUD / (Zomer)vakantie met kind(eren) #4
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')