Cosyquote:
Jij verdiende ook wel een kaartjequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Laysa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar Dk ging en de brievenbus leegmaakte, trof ik daar 2 kaarten en een hele grote dikke envelop aan. Niet gekeken naar de naam, maar in de tas gedaan, want ik dacht voor DK![]()
Zit ik bij DK heel enthousiast de tas uit te pakken: Kijk.....3....nee sorry 2.....nee sorry 1 kaart voor jou en 2 voor mij![]()
Lieve Oognip en Indaha en Indahaman![]()
![]()
En ik moest gewoon even huilen bij de chocolaatjes Indaha![]()
DK is weer terug naar de Isolatie, want alle anderen patienten zijn nu een ''gevaar'' voor hem.
Hij is vandaag flink beroerd, maar dat kwam dus omdat ze de prednison en antibioticum gestopt zijn om er achter te komen waar hij zich nu zoveel beter door voelde. in dit geval was het dus pret van de prednison.
Nu gaan ze het weekend observeren wat en hoe hij reageert en maandag opnieuw kijken.
Ja hoor dat magquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zat, maar mag ik je er wel een sturen dan ?
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij verdiende ook wel een kaartje
Wat rot dat het nog steeds niet beter gaatHoudt DK het nog een beetje vol? Is ie aanspreekbaar (behalve vandaag dan)?
thanxquote:
Dat is zeker prettig en inderdaad, volhouden is de enige keuze. Maar kan me goed voorstellen dat het niet altijd makkelijk is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
[..]
thanx
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
O hier was net spanning en sensatie.![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
Pfoe het valt allemaal niet mee voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
Muisquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Laysaik denk aan en hoop met jullie mee. Dikke
!
Niet schuldig voelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag
Als maar niet te veel mensen dat gaan doen, dan voel ik me schuldig
Ahhhquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Muis![]()
Dk is echt helemaal happy met jouw ballon![]()
moest ik perse nog even zeggen van hem
Knuffel zequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Jij ook Laysaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Oh leuk! Ik heb jaren het Sintfeest op mijn werk georganiseerd, zo leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij,hebben morgen sinterklaas viering in,ouwehands.
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef Puala het volgende:
Zo, paniek moment is weer voorbij. Een van de katten had een breeklichtje gejat tijdens t opruimen en doorgebeten. Paniek. Een kat die heen en weer rent door t huis al schuimbekkend. Ik wist niet wat me overkwam![]()
Toen ik zag wat het was heb ik dr bek goed gewassen en gekeken of ze een snoepje wilde om de smaak weg te krijgen. De eerste 5 min heeft ze nog gek zitten doen alsof ze wat vies proefde maar nu doet ze weer normaal.
Pfoe, dat was schrikken
Ik heb slechte verbindingquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe indecent tegen Tombo via whatsapp
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenwat eng zeg! Het is vast erg chemisch wat er in die lichtjes zit.
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb slechte verbinding
Heb ik het indecent al gelezen?
Nee dat niet zover ik zie. Maar ze heeft 1 druppeltje vloeistof geproefd oid. Want er is amper iets kapot. De bank zit alleen ook onder, maar zie het nu niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?
Stouterikjequote:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:38 schreef Adnap het volgende:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erinquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Slaolie er in?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erin
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Slaolie er in?dat kan geen kwaad?
(zal dan wel niet he
) ga ik dat eens proberen.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijn
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke optiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet
Kan het ook met olijfolie? Wij hebben geen slaolie in huis.
Googlenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke opties
http://www.orenuitspuiten.nl/verstopt-oor.htmlquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Googlenwat een slimme zet
Thanks
ja, je neus sprayen, stomen en zout water snuiven, je buis van eustachius zit vol/dicht vermoed ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Dat doe ik al een weekquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef ElisaB het volgende:
Wellicht is neusspay een betere optie (niet in je oor uiteraard)
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes afquote:
hier gebruik ik die permanent... helaas werkt ie maar half.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
Ga ik bellen als het blijftquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
Misschien dat ie niet goed werkt omdat je die permanent gebruikt? Je lichaam went ook aan dingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
hier gebruik ik die permanent... helaas werkt ie maar half.
moet van de KNO arts.... t is dit halve werk of volle wangenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien dat ie niet goed werkt omdat je die permanent gebruikt? Je lichaam went ook aan dingen.
Geshopt, kappert geweest, hachee geproduceerd, heel veel nagekeken maar of dat leuk is .....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
En, iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Boodschappen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
Maar shoppen en de kapper klinkt wel goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
Geshopt, kappert geweest, hachee geproduceerd, heel veel nagekeken maar of dat leuk is .....
Ik kan me dat heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boodschappen?
Nee, serieus, ik ben de hele dag al blij dat ik niets meer te maken heb met m'n ex-nieuwe verhuurder![]()
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettigerquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellenHopelijk is de nieuwe huurder menselijker en lost hij snel de problemen op
dat mag max 5 dagen toch?quote:
Dat is alvast mooiquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettiger
Dat is vooral al fijn. Verhuurders zijn vaak heel verschillend, maar een menselijke huurder is wel heel fijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettiger
Behang afstekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
Maximaal 7quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat mag max 5 dagen toch?
Ik heb de kringloopwinkel en de ikea leeggekocht
Expres een hypotheek niet betalen? Is daar een goede reden voor dan?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik huurde vanEn waar wonen je schoonouders nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die expres geen hypotheek hebben betaald om hen moverende redenen die voor normale mensen niet te begrijpen zijn, huis is op de veiling beland, gekocht door twee heren (wel met een vastgoed BV) die niet zo zaten te wachten op huurders, laat staan dat ze achterstallig onderhoud konden betalen en ik had al aangekondigd dat ik dat zeker opgelost wilde hebben. Dus toen ze hoorden hoe hoog de huur was, hebben ze het binnen iets meer dan een week doorverkocht met tienduizenden euro's verlies....
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..quote:
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:34 schreef Puala het volgende:
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..
...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..
Je las hem goed. Ik denk dat ze 10.000 euro's verlies hebben geleden nu. En je verhaal hierboven bevestigd dat alleen maar.quote:
....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Je las hem goed. Ik denk dat ze 10.000 euro's verlies hebben geleden nu. En je verhaal hierboven bevestigd dat alleen maar.
Jemig wat een domme acties
Wat een bedragen.. Jeetje.quote:
Ik zie zelf het gevaar niet zo, maar ik neem je advies ter harte...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:18 schreef Ynske het volgende:
Misschien een overbodige reactie, maar missD zou je dit soort dingen wel online neerzetten? Spoilers werken ook gewoon in de zoekfunctie van google
Ah tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Leuk!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Tof! Foto?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
Ik heb samen met mn moeder vandaagquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb samen met mn moeder vandaagHele prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven![]()
Waaraan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
daar had iemand in oud ook last vanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik word gestoord van reclames van Esprit. Ik krijg ze alleen in Firefox en alleen als ik FOK! Er staat een advertentie van Esprit op de pagina en telkens als ik ergens klik op de pagina, pagina verder bijv. opent ie de site van esprit 3x
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...quote:
Ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar had iemand in oud ook last van
Tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snuisterijtjes
Bitterend heeft het nog niet opgelost. Ze post er over in de FB van OUD. Misschien slim om een topic te openen in FB?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
niet, bitterend, topic openen in bug?.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
Ja, mn bankrekening huildequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |