Nee dat niet zover ik zie. Maar ze heeft 1 druppeltje vloeistof geproefd oid. Want er is amper iets kapot. De bank zit alleen ook onder, maar zie het nu niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?
Stouterikjequote:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:38 schreef Adnap het volgende:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erinquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Slaolie er in?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erin
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Slaolie er in?dat kan geen kwaad?
(zal dan wel niet he
) ga ik dat eens proberen.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijn
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke optiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet
Kan het ook met olijfolie? Wij hebben geen slaolie in huis.
Googlenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke opties
http://www.orenuitspuiten.nl/verstopt-oor.htmlquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Googlenwat een slimme zet
Thanks
ja, je neus sprayen, stomen en zout water snuiven, je buis van eustachius zit vol/dicht vermoed ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Dat doe ik al een weekquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef ElisaB het volgende:
Wellicht is neusspay een betere optie (niet in je oor uiteraard)
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes afquote:
hier gebruik ik die permanent... helaas werkt ie maar half.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
Ga ik bellen als het blijftquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |